Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik twijfelde al.quote:
Je kan uiteraard van jezelf niet zeggen dat je joviaal bent. Maar daarom zijn er meerdere mods en kunnen we dat roepen. We vinden elkaar ontzettend joviaal!quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef freek.etc het volgende:
Met ´joviale mods´ ? Je moet jezelf niks voorliegen. Daar wordt je alleen maar blind (figuurlijk) van!
Kom vechten dan schele Billyquote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef freek.etc het volgende:
Met ´joviale mods´ ? Je moet jezelf niks voorliegen. Daar wordt je alleen maar blind (figuurlijk) van!
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom vechten dan schele Billy [ afbeelding ]
Ik kan van mezelf best zeggen dat ik joviaal ben.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Je kan uiteraard van jezelf niet zeggen dat je joviaal bent. Maar daarom zijn er meerdere mods en kunnen we dat roepen. We vinden elkaar ontzettend joviaal!
Nu wel toch? Kusjonquote:Op woensdag 11 september 2013 21:49 schreef Madame_Paon het volgende:
De OP is niet up-to-date.
Gr gr.
Bijna. Smegmanus staat er niet tussen en murp nog wel.quote:
Murp is ook nog blauwquote:Op woensdag 11 september 2013 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bijna. Smegmanus staat er niet tussen en murp nog wel.
Mag ik anaalridder zijn?quote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Nee, Hien is een koene ridder en heeft Mono's titel overgenomen omdat het kan.
Nou groetjes en slaap lekker.
Ja, edit het lekker zelf dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mag ik anaalridder zijn?![]()
Maar slaap lekker man!
Nee, omdat luiquote:Op woensdag 11 september 2013 21:57 schreef LompeHork het volgende:
Nee, Hien is een koene ridder en heeft Mono's titel overgenomen omdat het kan.
Nou groetjes en slaap lekker.
Vind ik wel een goeiequote:Op woensdag 11 september 2013 22:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mag ik anaalridder zijn?![]()
Maar slaap lekker man!
Nee, laat toch maar staan zoquote:Op woensdag 11 september 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, omdat lui
Welterustenkusje
[..]
Vind ik wel een goeie
das meer voor MENquote:Op donderdag 12 september 2013 19:33 schreef freek.etc het volgende:
ONZ / Het kleine reageer met plaatjes topic. en dit?
We mochten toch zelf de verhaallijn bepalen? Nou, dat hebben we gedaan en we zijn tot de beslissing gekomen dat de verhaallijn daar moest eindigen.quote:Op donderdag 12 september 2013 19:32 schreef freek.etc het volgende:
ONZ / Bepaal de verhaallijn van dit topic.
Serieus? Er zijn veel topics die wel slecht zijn en niet op slot gaan.
Zoals ein-stein.
En toch verwacht ik een logisch antwoord, anders heeft een feedback-topic geen nut nietwaar.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef smegmanus het volgende:
Alles is raar hier, schrijf er een boek over.
Nôh moid! Ken beur'n denk?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
zijn genoeg kut topics zoals de mijneverveling vond ik erger, jij blijkbaar niet
Schrijf een boek met al je mooie verhalen, levert doekoe's op mi mang.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef smegmanus het volgende:
Alles is raar hier, schrijf er een boek over.
Met mij nog vele anderenquote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef smegmanus het volgende:
Ik ben blij dat je inziet dat je een kut topic hebt gemaakt. Bedankt voor je begrip.
Nee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kan dit topic op slot? ONZ / Welke regels? (m.b.o) .
Verneuk dat topic eens niet zo met je gezever.quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ola,
Kan dit topic op slot? ONZ / Welke regels? (m.b.o) . Zo'n onzinnige mbo vs. hbo vs uni leerlingen strijd gaat het worden, verder is de topictitel fout. Als het niet op slot gaat, voel ik mij verplicht het vol te spammen.
Ps: als ik binnen 42 seconden geen antwoord krijg, ga ik ervan uit dat ik geaccepteerd ben voor de positie Admin en ik kan intrekken bij Danny en zijn familie. Ik neem de kamer met badkamer Danny!
Groet,
Neefje Ork
Gezever? Ik geef daar levensadviesquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Verneuk dat topic eens niet zo met je gezever.
Geef je zusje maar levensadvies. En nu weer feedback hier.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gezever? Ik geef daar levensadvies.
Je krijgt van ons ook een advies en dat is dat je beter kunt kappen met je lamme postgedrag.quote:Op vrijdag 13 september 2013 16:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gezever? Ik geef daar levensadvies.
Luister vriend, ik ga je nu nog 1x waarschuwen om te kappen met je eeuwige gezeik. Doe je dat niet maak ik je digitale leven alhier tot een hel en kom ik je thuis opzoeken om je anaal te vernederen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef freek.etc het volgende:
ONZ / Purno op FOK! Dit mag niet en iemand mag wel posten hoeveel posts die heeft?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Luister vriend, ik ga je nu nog 1x waarschuwen om te kappen met je eeuwige gezeik. Doe je dat niet maak ik je digitale leven alhier tot een hel en kom ik je thuis opzoeken om je anaal te vernederen.
Kan, maar ik en m'n matties komen je wel lynchen. Dit wordt trouwens verwijderd (reken ik op) (hopelijk door Fopjequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan ik hier klagen over LompeHork?
omdat je loopt te zuigen. Te kutten en ook alles aanpakt om in dit topic te kunnen postenquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:20 schreef freek.etc het volgende:
Als dit feedback is, heb ik een vraag.
Waarom worden mij reacties weggehaald? Waarom is nu opeens alles teveel?
[ afbeelding ]
Jij wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan ik hier klagen over LompeHork?
Die zetten we onderaan bij het slotje.. Verder berichten vanaf nu worden verwijderdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:25 schreef freek.etc het volgende:
[..]
Ik wil gewoon opheldering. Als ik topics aanmaak denk ik niet ´wat wordt dit toch weer een slecht topic´. Als het topic dan dicht is, wil ik wel de reden weten waarom.
Niet dat ik iets te klagen heb natuurlijk, ik zocht alleen wat aandacht.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij wel.![]()
ssh lompehork
rm -rf
kapot
en verder wil ik niemand horen, hoewel zaktabak wel lief was.
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat hij ook voor jou een shrine bouwt op een geheime locatiequote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet dat ik iets te klagen heb natuurlijk, ik zocht alleen wat aandacht.
En wie is DonnieDarkno, en waarom is hij nog niet door een bushokje getieft?
Nou vooruit dan maar weer! Scheelt weer een bushokje, dat is al weer duur genoeg is deze tijd!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoor uit betrouwbare bronnen dat hij ook voor jou een shrine bouwt op een geheime locatiehet is hem vergeven.
Neen, wellicht bloeit het op tot een glorieus topic die het einde der tijden zal doen verbleken en legendarische users tot leven zal wekkenquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
O, heilige mods,
Zouden jullie zwaar gebagatelliseerde heiligen dit cryptisch gecreëerde scriptie kunnen afsluiten door hier een welbekend 'slotje' op te plaatsen? ONZ / De leukste mod aanvallers Het begint namelijk een slowchat te worden. Verder hoopte ik eigenlijk op links naar leesvoer, dwaas van me.
Dat is de goede instelling Hork!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neen, wellicht bloeit het op tot een glorieus topic die het einde der tijden zal doen verbleken en legendarische users tot leven zal wekken
ik werd te laat opgehaald van de kleuterschool!quote:Op maandag 16 september 2013 16:24 schreef .Masturbatron. het volgende:
hey murp, wat is jouw probleem, rotmod? slechte dag gehad op school?
stoer hoor
quote:Op donderdag 19 september 2013 10:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij zojuist onzedelijk betast in de trein, en ik stopte een bevroren rundvleeskroket in mijn anus. Ben ik nu zwanger?
#durftevragen #radeloos #steenbok
Goed idee. Zal vanavond mijn verhaal delen.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:03 schreef smegmanus het volgende:
[..][ afbeelding ]
Maak er een topic over, met smeuïge details ende foto's gaarne.
Wat moeten wij hier mee in ONZ? Mail forum@fok.nl maar.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
Is er een ban mogelijk voor zondag 12.00 tot maandag de volgende dag 12.00 elke week?
Zo nee, vraag ik een ban aan tot 6 maanden van nu.
Ok. Wist niet hoe.quote:Op donderdag 19 september 2013 23:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Wat moeten wij hier mee in ONZ? Mail forum@fok.nl maar.
Done.quote:
Mail je sollicitatie naar forum@fok.nlquote:
At your servicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |