quote:
Deel ze hieronder, dan kan er weer wat bloed door mijn lid suizen.quote:Op zondag 8 september 2013 20:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je zegt het al, illegaal, veel plezier met zoeken! (Maar niet op FOK!)
Is niet nodig. Gebeurt vanzelf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar mod bashers.
Die zijn overal, als een mod een neuk geeft is het een slechte mod.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
HOEZO SLECHTE MOD?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die zijn overal, als een mod een neuk geeft is het een slechte mod.
Of hij/zij trolled.
Rondhangen?!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je je werk doen in plaats van hier een beetje rondhangen in ONZ
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rondhangen?!![]()
Ik doe inspiratie op enzo.
Mijn moeder.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter ga je bedriegers opspeuren en neuk je hun oogkassen eruit en pis je er daarna keihard in met een straal van 6m per secone, anders kan ik niet meer gezien worden met je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rondhangen?!![]()
Ik doe inspiratie op enzo.
Ik mis Bioquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je bedriegers opspeuren en plas je ze in hun kont
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter ga je bedriegers opspeuren en neuk je hun oogkassen eruit en pis je er daarna keihard in met een straal van 6m per secone, anders kan ik niet meer gezien worden met je.
[..]
Ik mis Bio
Om een of andere reden kan ik trouwens niet reageren op je DMquote:
Bash, note, 48 uur e.d jwzquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, meteen aangebrand deze!beter tyfen we je door en bushokje!
Of een bushokje!quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier, meteen aangebrand deze!beter tyfen we je door en bushokje!
+dreigingquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is goed, zal je even bannen, brb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |