Wat is té klein volgens jou>?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
als hij te klein in omtrek is, is het als een hotdog door een gang gooien
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
Behalve jij, jij bent ook mini.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef Farth-vader het volgende:
typisch een vraag voorop Fok. Alle fokkers hebben natuurlijk er eentje die minstens 50% groter is dan die van jou.
Met zo'n straatlantaarn van 23 cm kan je niet eens normaal neuken volgens mij, en als ie niet een beetje dik is, knakt ie zoquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef HSG het volgende:
Grotendeels van de vrouwen vinden tussen de 15cm en 18cm een prima lengte. Geloof niet in allerlei sprookjes over mannen die beweren de man te zijn met een 23cm. Dat vinden de meeste vrouwen geen pretje en pijnlijk.
Dit. Tenzij hij niet mini of gigantisch is, vind ik het prima. Het gaat er tenslotte om wat je ermee doet, en ook om wat je verder nog doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OT: niet echt hoor, tenzij superklein of supergroot, maar dat komt volgens mij niet zo heel vaak voor.
Handig, hoeven ze in het vervolg ook geen handtassen meer te dragen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef Dven het volgende:
Overigens heb je ook vrouwen met een grote kut. Soms kan ik er bijna een vuist in kwijt
Nieuwsgierigheid won het van mijn fatsoen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je geen toegang kan krijgen tot KPD, perverseling!
Al zal het wel vreemde blikken opleveren in het openbaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Handig, hoeven ze in het vervolg ook geen handtassen meer te dragen.
En toen zag je werkgever dat je onder werktijd naar gigantische lullen aan het koekeloeren bent?quote:Nieuwsgierigheid won het van mijn fatsoen.
He-le-maal mee eens!quote:Op woensdag 11 september 2013 18:51 schreef erodome het volgende:
Over het algemeen genomen, op echte extremen na, valt of staat het bij de man die aan die pik vast zit
Niet zo onzeker zijn, dat is voor vrouwenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:09 schreef Sucuk het volgende:
Zoals de TT al zegt: In hoeverre is de penislengte en -omtrek belangrijk voor de vrouw?
Ik zelf ben al erg vrij onzeker over mijn penis en ben benieuwd in hoeverre jullie zowel minimale als maximale eisen zijn wat betreft de penislengte en -omtrek?
Zelf ben ik 18 jaar en heb een penislengte van 15 cm en een penisomtrek van 11-12 cm. Ben er erg onzeker over. Misschien komt dat wel omdat ik geen vriendin heb gehad. Maar het speelt toch..
en waarom dan wel?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:23 schreef Zuidplasboy het volgende:
[..]
Niet zo onzeker zijn, dat is voor vrouwen
dat wil niet zeggen dat het zo is zat jongens/mannen zijn onzekerquote:Op donderdag 12 september 2013 17:04 schreef Zuidplasboy het volgende:
omdat naar mijn mening en ervaring vrouwen over het algemeen onzeker zijn
het is ook zo dat er zat jongens /mannen onzeker zijn, maar toch blijf ik t iets voor vrouwen vindenquote:Op donderdag 12 september 2013 17:19 schreef jnnz het volgende:
[..]
dat wil niet zeggen dat het zo is zat jongens/mannen zijn onzeker
dat is met 15cm niet zo moeilijk ookquote:Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef Farth-vader het volgende:
typisch een vraag voorop Fok. Alle fokkers hebben natuurlijk er eentje die minstens 50% groter is dan die van jou.
De extra large van Durex past me gelukkig nog welquote:Op vrijdag 13 september 2013 16:32 schreef Waterloos het volgende:
Vijftien centimeter lijkt mij prima. Dan houd je bij mijn vriendin nog 5 centimeter van je staaf over.
En een dikke lul is alleen maar onpraktisch bij het aanschaffen van een condoom, dan kun je enkel bij Mysize terecht.
Het gaat niet om de lengte, maar om de breedte.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De extra large van Durex past me gelukkig nog wel
Ah!...daar zijn de "ik heb zo een grote Johnson,dat ik uit alles scheur." opmerkingen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:01 schreef Puntenjager het volgende:
De extra large van Durex past me gelukkig nog wel
je hebt nauwe vrouwen en vrouwen waarin het makkelijker ingaat....quote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef Dven het volgende:
Overigens heb je ook vrouwen met een grote kut. Soms kan ik er bijna een vuist in kwijt
gewoon goed presteren in bed! en willen presteren in bed en zolang mogelijk de penetratie blijven volhouden.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef Onweer het volgende:
[..]
Dit. Tenzij hij niet mini of gigantisch is, vind ik het prima. Het gaat er tenslotte om wat je ermee doet, en ook om wat je verder nog doet.
lololol... wat een nonsens... als je niet goed raakt dan worden ze droog en schraal... dan kan je beter snel klaar zijn en ze likkenquote:Op donderdag 19 september 2013 11:50 schreef rahul1001 het volgende:
n zolang mogelijk de penetratie blijven volhouden.
onzin voor jou jah....quote:Op donderdag 19 september 2013 11:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
lololol... wat een nonsens... als je niet goed raakt dan worden ze droog en schraal... dan kan je beter snel klaar zijn en ze likken
Raken heb je niet altijd in de hand, hè. Ligt aan haar wijdte en jouw dikte. Soms is de match gewoon verkeerd. Door medicatie kan ik het makkelijk een uur (of twee) volhouden. Maar dat is zeker niet hetgeen ik nastreef omdat het niet per se het meeste plezier oplevert, ook niet door er 20 verschillende standjes tegenaan te gooien.quote:Op donderdag 19 september 2013 11:58 schreef rahul1001 het volgende:
onzin voor jou jah....
sowieso bepaal jij als man de ritme...snel, langzaam, hard, zacht, standjes etc.
raken moet je sowieso goed doen anders kan je liever koffie gaan drinken
want dan heeft ze geen ene fuck eraan dat jij haar neukt.
maar naast dat logisch is in mijn ogen
moet je de pentratie zo lang mogelijk in stand houden.
veel mannen kunnen dat niet
dat eist wel enige ervaring en oefening.
iig wens ik jou nog succes
want jij moet blijkbaar heel veel nog leren op seksueel gebied
en vooral in de praktijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |