Wat is té klein volgens jou>?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
als hij te klein in omtrek is, is het als een hotdog door een gang gooien
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:12 schreef basvandalen het volgende:
![]()
Behalve jij, jij bent ook mini.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef Farth-vader het volgende:
typisch een vraag voorop Fok. Alle fokkers hebben natuurlijk er eentje die minstens 50% groter is dan die van jou.
Met zo'n straatlantaarn van 23 cm kan je niet eens normaal neuken volgens mij, en als ie niet een beetje dik is, knakt ie zoquote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef HSG het volgende:
Grotendeels van de vrouwen vinden tussen de 15cm en 18cm een prima lengte. Geloof niet in allerlei sprookjes over mannen die beweren de man te zijn met een 23cm. Dat vinden de meeste vrouwen geen pretje en pijnlijk.
Dit. Tenzij hij niet mini of gigantisch is, vind ik het prima. Het gaat er tenslotte om wat je ermee doet, en ook om wat je verder nog doet.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:29 schreef Karina het volgende:
[..]
OT: niet echt hoor, tenzij superklein of supergroot, maar dat komt volgens mij niet zo heel vaak voor.
Handig, hoeven ze in het vervolg ook geen handtassen meer te dragen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:23 schreef Dven het volgende:
Overigens heb je ook vrouwen met een grote kut. Soms kan ik er bijna een vuist in kwijt
Nieuwsgierigheid won het van mijn fatsoen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je geen toegang kan krijgen tot KPD, perverseling!
Al zal het wel vreemde blikken opleveren in het openbaarquote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Handig, hoeven ze in het vervolg ook geen handtassen meer te dragen.
En toen zag je werkgever dat je onder werktijd naar gigantische lullen aan het koekeloeren bent?quote:Nieuwsgierigheid won het van mijn fatsoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |