Hoe was je 1e werkdag? En trek je de combi gebroken nachten + werken wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Gulara het volgende:
Suiker! Hier ben je 30!![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen.![]()
Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten.
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Shandaly het volgende:
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naamals ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein
![]()
Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.
en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt
quote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Piekie wat een ontzettende leuke jommetjes heb jij!![]()
![]()
Klumsy, nog zo'n leukerd over een tijdje.![]()
En Belle, ik ben erg van tweede (derde) namen en langere namen. Maar als jeNin
heet heb je verder niks meer nodig.
PessieGaat het alweer wat beter?
LB wat vonden je vriendinnen er van?
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Pi heeft ook twee namen (tweede is vernoeming, internationaal handig en iets 'normaler' dan z'n eigen naam, mocht ie daar behoefte aan hebben) en in z'n initialen zit een klein grapje.
Kyara de meisjesgooier.Kan me de verwarring goed voorstellen.
Eerste verjaardag. Pffff... Ik wil of alle familie of geen familie. Het zal 99% zeker het laatste worden. Vind het stiekem wel jammer (vooral voor hun).
Oh Spirit wat rot!Hoe ga je het nu doen qua opvang, kan me voorstellen dat dat nu moeilijk is. Echt een hele vervelende situatie.
![]()
Lieve Liva!Fotomodelletje in de dop. Waar komt het pakje vandaan Elmo?
Toffe F.(dit bekt vooral lekker met z'n naam voluit. Ik vind em zó leuk joh!
Ach Kwisted wat vervelend. Een tripje naar je moeder klinkt als een goed plan. Vindt zij vast ook fijn, haar meisje vertroetelen.
Sparkling fijn dat alles goed was.
Ooh en ik wilde nog een paar zieken tegelijkertijd beterschap wensen, maar nu ben ik vergeten wie er ook alweer allemaal ziek waren.![]()
Dus, ben jij of je kind ziek? Beterschap!![]()
Einde deel 1.
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 11 september 2013 03:26 schreef bellelena het volgende:
Suiker 30!
Spees. heel veel succes vandaag!
Becky, wat een moppie is dat druifje van je
Nou ik vond al dat je het übermenscherig lang volhield!quote:Op woensdag 11 september 2013 04:26 schreef Loj het volgende:
Oké, ik kon het acht weken aan, 2 tot max 5 uur slapen per nacht, maar nu is het toch echt zo ver... Ik trek het niet meer, ik wil slapen![]()
![]()
L0t, hoe gaat het met je? Hou je het vol met de werkdruk?quote:Op woensdag 11 september 2013 06:52 schreef L0t.. het volgende:
Suiker, gefeliciteerd!Je eerste verjaardag als mama
Fijne dag vandaag!
Spees veel succes vandaag!
+1 iPad post!!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef Shandaly het volgende:
Hiep hiep hoer!!!
Suikertante is jarig!!!
He watquote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Whaha idd ja..quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Kwisted het volgende:
Hahaha ja is ook wel een bijzonder talent he
Vergeet ik haar haren te noemenkind is nog geen 1jaar en is al 3x naar de kapper geweest. Lief schattig dora kapseltje
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, eigen update; de doop zou wel eens afgeblazen kunnen worden...
Ohja, was jij van die collectieve schoonoudermail?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Family shitstorm
Vind t echt heel sneu voor mijn vriend
Yupquote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Ohja, was jij van die collectieve schoonoudermail?
Gezellige boel.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Family shitstorm
Vind t echt heel sneu voor mijn vriend
Nou inderdaad, ik kijk dan naar mn eigen kind en kan me niet vóórstellen dat we ooit boos op elkaar zullen zijn!quote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef Olf het volgende:
Zooooveel familieperikelen. Statistisch gezien moet ook een redelijk deel van ons later dergelijke problemen met onze kinderen krijgen. Maar dat kan toch niet?! Ik snap niet hoe zulk soort dingen ontstaan.
Nee, ze gaat vast een keer (of twintig) de deur in mn gezicht dichtgooien en naar boven stampvoeten en schreeuwen dat ze me stom vindt, en dan laat ik haar uitrazen en dan ga ik even later weer naar haar toe en dan zeg ik dat ik haar heus wel de liefste vind en dan zegt ze 'hm' en dan maak ik thee voor haar met koekjes en dan is alles weer goed! Zulke ruzies zijn okee maar van die drama's kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik kijk dan naar mn eigen kind en kan me niet vóórstellen dat we ooit boos op elkaar zullen zijn!Echt boos bedoel ik, blijvend boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:17 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vast een keer (of twintig) de deur in mn gezicht dichtgooien en naar boven stampvoeten en schreeuwen dat ze me stom vindt, en dan laat ik haar uitrazen en dan ga ik even later weer naar haar toe en dan zeg ik dat ik haar heus wel de liefste vind en dan zegt ze 'hm' en dan maak ik thee voor haar met koekjes en dan is alles weer goed! Zulke ruzies zijn okee maar van die drama's kan ik me ook niet voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(over dat eerste stukje dan) ^^
Omg je spoiler![]()
wtf..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh het kán wel doorgaan, alleen weten wij niet of we er zo zin in hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
En LB, wat vreselijk naar allemaal. Maar hoezo kan de doop dan niet doorgaan? Bepalen jullie dat niet gewoon, of is dat een heus familieding?
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef Zolena het volgende:
Oh Olf die spoilerik moet er ook wel een beetje om gniffelen hoewel het voor jou vast niet leuk is. Grow up inderdaad. Maar goed misschien is het met dat net als met andere ruzies. Het gaat natuurlijk niet om het speelgoedje, maar om het feit dat ze eerder kinderen had willen krijgen ofzo.
Begrijpelijk. En verdrietig dat iets belangrijks voor jullie zo te lijden heeft onder dat gedoe. Soms denk ik: ik verhuis naar Australie (hoi Gulara!), dan heb ik helemaal geen familiegezeik meer. Zou wel rust geven zeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh het kán wel doorgaan, alleen weten wij niet of we er zo zin in hebben
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Nu we toch bezig zijn..EhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Olf het volgende:
[..]Bijzonder... ook dat daar dan niet over gepraat kan worden zeg maar. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry![]()
Dat hebben wij ook zoooo vaak! Dan zegt vriend 'oh, relaxed dat jij haar gepakt hebt, ik heb niets gemerkt'. En dan zit ik zo van 'huuuh ik heb niets gedaan, juist aardig dat jij het gedaan hebt'.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef pessie het volgende:
Gisternacht lag Lauren opeens bij ons in bed, dus ik dacht dat manlief haar had gepakt. Toen ik hem ernaar vroeg wist hij van niets. Kennelijk ben ik aan het slaapwandelen geweest met een baby in mn armen
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Nu we toch bezig zijn..LE! Dat is gewoon echt een belediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonden jullie toen met haar in huis ofzo? Dan kan ik me nog wel voorstellen dat ze er zeg maar actief bij betrokken was. Maar ook echt 'opgevoed' hahaha, wat denkt ze?
En lekker nachtje Kyara, je hebt wel goede slaperds he, je grote toch ook? Echt heel fijn, ik kan me voorstellen dat met 3 kinderen er overdag weinig rust is dus dan heb je 's nachts iig geen perikelen![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Olf je spoilerSon, dat vind ik ook echt een nare gedachte, dat het ook vanuit het kind kan komen. En niemand denkt dat het zijn of haar kind wordt, maarja, zulk soort verhalen bestaan toch...Pfffffft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals dat de meest nare mensen vroeger ook hele onschuldige baby's zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:56 schreef Olf het volgende:
Son, dat vind ik ook echt een nare gedachte, dat het ook vanuit het kind kan komen. En niemand denkt dat het zijn of haar kind wordt, maarja, zulk soort verhalen bestaan toch...Pfffffft.
ik gebruikte bij pap inderdaad een andere speen dan bij normale kv. Pap is iets dikkerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef Gulara het volgende:
Oh en heb ik voor zo'n papje ook nog een andere speen nodig?
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:50 schreef Kyara het volgende:
ik durf bijna niet te zeggen hoe onze nacht is gegaan....Ik vind dat je eraan toe wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry![]()
![]()
Golf, fijn te horen dat wij niet de enigen zijn wat dit betreft. Vind het alleen wel een enge gedachte. Ik moet wel degene zijn die het heeft gedaan want ze lag heel netjes met haar hoofd op een nette opgevouwen hydrofiel en dat doet manlief niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara: je verdient ook wel een goede nacht zeg, wowIk doe met je mee trouwens: ik heb Sticker maar twee keer gevoed vannacht, geen idee van de tijden maar we werden uitgeslapen wakker!
Ja, dat kan toch niet iddquote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef L-E het volgende:
Haha, dat zou mijn zus ook kunnen doen iddTwee weken lang, daar is idd ondersteuning bij nodig
Nouja, de kat zou dan naar haar gaan. En we wonen in hetzelfde dorp..quote:Op woensdag 11 september 2013 10:45 schreef Kyara het volgende:
Nou ja, als de niet heel erg in de buurt woont kan ik me best voorstellen dat 14 dagen lang, 2x per dag best veel is eigenlijkOnze katten kregen gewoon om de dag een flinke bak met voer en water.
L-E, fijn een goede nacht! Was je volgens mij ook wel aan toe.
En je zus
Mjah, ligt er aan voor wie.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:49 schreef L-E het volgende:
Ik vind twee keer per dag voor twee weken echt niet veel. Misschien is het wel even aanpoten, maar het is tijdelijk en ik zou het met liefde doen voor de mensen om me heen. Ervan uitgaande dat het dichtbij is dan he. Voor mijn schoonouders in zuid-limburg zou ik het niet doen nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb net nog even alles goed teruggelezen en LE je was op dreef gisteren, grapjas!En Kwisted met haar droomromance in de supermarkt
! Wel shit dat je er ff doorheen zit, maar gelukkig heb je zo te lezen een hele lieve moeder die graag voor je zorgt als het even moet!
Mooie foto Elmo!
En die foto van suikerF is zo mooi! Die belichting, die kat, F!
Olf succes met de buikloop!
Olvarit was hier ook een weekje of twee het enige wat geaccepteerd werd, daarna ook zelfgemaakte prakjes. Alles eigenlijk. Ik denk dat zelfs gestoomde vogelpoep met sambal met smaak opgegeten zou worden.
Mamazeggende Isabel!
Soesa ik ben ook fan van de naam van de oudste van LE en wil m ook op mn lijstje! Maar mijn vriend heeft m gevetood. Dus als plan B moet je nu een jongetje krijgen!
Olf jij zei nog iets over dat Fokkers niet laten oppassen of logeren. Hier wel hoor, heel af en toe een logeerpartijtje en best regelmatig een oppas zodaten ik iets samen kunnen gaan doen. Scheelt wel dat ik 3 zussen heb die heel graag oppassen, nog los van wat vrienden en mijn vader/schoonouders. Dus dat is wel een luxe. Wat leuk dat je baby wuift! Zo chic!
Gulara eerste werkdag gehad! Veel indrukken zeker? Hoop dat de nachtelijke voedingen snel verminderen dan want die combinatie is wel erg vermoeiend. Wie weet helpt een avondpapje. Soms niet, maar bij ons wel na een week of iets minder.
Loj, ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer trekt. Een nachtje ergens logeren kan je misschien heel veel goed doen. Een nacht écht goed slapen en je wordt misschien weer heel anders wakker. Maar het is gewoon klote.
Kyara, jij juist een luxe nacht, superfijn!<--- cafeïnevrij gewoon omdat het kan. Niet omdat het lekker is.
LB wat klote zeg die situatie. En dan nu ook misschien het afblazen van de doop? Wat een gedoe! Sterkte ermee.
Olf, echt. Die spoiler van je zus. Dat is echt te achterlijk voor woorden zeg
Oh en er komt nog een spoiler van LE achteraan, wat een rare zussen allemaal?!?
Dat verhaal van Pessiefreaky dat je dat in je slaap gewoon kan doen!
HAHAHA Kyara ik dacht eerst dat je zo'n cheesy Hyvesplaatje voor Suikertje had opgetrommeld, maar die tekst![]()
![]()
![]()
Gulara, dat lijkt me gewoon rijstebloem idd. Je moet dan een grotere speen hebben (met zo'n kruisje bijvoorbeeld) want uit een normale werkt het echt niet, ook niet met 4 gaatjes.
Zo, ben ik weer bij of zijn er ondertussen weer mensen jarig geweest?
Ben jij stiekem mijn man?!quote:Op woensdag 11 september 2013 09:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
YupEn dat is nu allemaal gezellig aan het escaleren.
Wat leuk!quote:Op woensdag 11 september 2013 11:14 schreef Spirit82 het volgende:
Spees, de naam van jouw zoon staat juist op mijn lijstje, mochten we ooit een zoon krijgen
En succes vandaag!! Wat een gedoe![]()
Hier vroeg (quote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef Zolena het volgende:
Pessie wat een mooierd is het.
En ik zie donkere wolken maar de zon schijnt. Tis gewoon een beetje onvoorspelbaar vandaag. Maar met de auto naar de winkel straks![]()
Heb nog een vraag. M. gaat van kleins af aan al van ik heb geen honger naar ik moet eten nuuuuuu. Echt its-the-end-of-the-world huilen, 's ochtends bijvoorbeeld, zie ik ontbijt met brood/pap niet gebeuren, mini wordt 's ochtends wakker, waaaaaah ik heb dorst en honger mama waaaa!. En als hij mij dan hoort opstaan x1000. Ik trek dat een beetje slecht. Eerst was een speen een oplossing, maar nu niet meer, die gooit ie uit, ik wou heul geen speen mama ik wil eten waaaah.
Dus is er een methode om hem geduld aan te leren, of in ieder geval dat ie niet zo gaat krijsen als er niet binnen 5 seconden eten is. Of smeer en snij je het brood 's avonds zodat je 's ochtends ontbijt in slaapzak kan geven.
Nu zie ik jou voor me, hevig onjeklonje spuitend in de richting van F om maar een goeie oorwurmfoto te krijgenquote:Op woensdag 11 september 2013 12:39 schreef Suikertante het volgende:
Dat sterke parfum doet volgens mij ook iets met je baby, want F raakt daar ook hevig van in de war. Dé trigger voor het oorwurmgezichtje
Ik nu ook! Inclusief regenpak aan en mondkapje voor enzoquote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nu zie ik jou voor me, hevig onjeklonje spuitend in de richting van F om maar een goeie oorwurmfoto te krijgen
Belle, klinkt vies. En wakkerliggen is ook niks!
Gisteren ging F rollen. En wij zagen het live gebeuren. Camera gepakt, gaat die drol keihard lachen in de camera! Superschattige filmpjes, maar hij bewoog geen ledemaat meer.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:43 schreef L-E het volgende:
Als ik Nin was zou ik ook niet dol op die oma zijn, heel begrijpelijk
Ik heb net iets van negen filmpjes van mijn zoons gemaakt, omdat ik de augurk wilde vast leggen. Maar nee hoor
[ Bericht 9% gewijzigd door Spirit82 op 11-09-2013 19:54:26 ]Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emook voor Soesa.
Als het een gevoelig onderwerp is vinden mensen dat fijn blijkbaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:01 schreef Ticootje het volgende:
Eh... Moet alles in spoilers?
De meeste kinderdagverblijven hebben geen wachtlijsten meer. Als je zou willen kun je volgende week al een plekje hebben.
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dreumes is wakker!
Het leest zo kut!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het een gevoelig onderwerp is vinden mensen dat fijn blijkbaar.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het leest zo kut!
Ik snap dat het verhaal opzich in de spoiler staat hoor...
Anders kan je het oorspronkelijke verhaal ook wel destilleren uit de commentaren, dus voor de zekerheidquote:Op woensdag 11 september 2013 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het leest zo kut!
Ik snap dat het verhaal opzich in de spoiler staat hoor...
Hahaha dit gaat wel ver, maar schattig!quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef L-E het volgende:
Ik vind een spoiler een soort cadeautjeJe kan ervoor kiezen om het uit te pakken (te lezen) of niet. En het is een grote verrassing wat er dan staat!
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef L-E het volgende:
Olf, je spoiler!Qua gedrag zou je dat inderdaad denken. Maar Olf is de jongste en ik denk niet die op haar zesde een kind heeft gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben trouwens de oudste (11 maanden ouder dan zusje) en de eerste die een kind kreeg. Voorlopig ook nog het enige kleinkind van mijn ouders
Jeetje L-E. Jouw spoiler. Zo leer je nog eens wat. Maar ik ga er maar van uit dat jij Kleuter hebt opgevoed
Haha Pessie aan het slaapwandelen met baby
Kyara en LEvoor jullie goede nachten.
Oeh eyeopeners van Sonnetje en Kyara. Dat het ook vanuit het kind zelf kan komen.
Jeetje Enf wat een rare reactie.
Kyaravoor de leeftijden van je meisjes en M
Zolena Riley heeft dat ook in de morgen. Hoewel minder erg.En het maakt niet uit of ik haar 6.15 wakker maakt op werkdagen of dat zelf uitslaapt tot half 8. Maar zodra ik naar de keuken loop om het flesje te maken is het huilen, want honger. Ik laat haar dan maar klagen even hoor. Ga geen dingen bedenken om die minuut makkelijker te maken
Bellevoor jouw wakkere nacht terwijl man en baby sliepen
Spirit en Soesa
Geen reactie op plaatjes en foto’s. Ik kon ze geen van allen zien op mijn werk
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef L-E het volgende:
Ik vind een spoiler een soort cadeautjeJe kan ervoor kiezen om het uit te pakken (te lezen) of niet. En het is een grote verrassing wat er dan staat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:27 schreef klumsy het volgende:
1. financieel, het scheelt een hoop geld aan kdvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. ze zijn geweldig met Isa en omdat ik zelf nooit een band met mijn opa's en oma's heb gehad, gun ik het mijn ouders en dochter meer dan wat dan ook om die band wel op te bouwen. Mijn ouders leven echt voor hun kleinkinderen en dat wil ik niemand onthouden.
en 3, de stille hoop dat het dingen verandert
Sarcasme. Herken het.
Dit doen wij dus wel. Alleen niet zozeer van het honger-eten-nu (daar ben ik doof voor) maar meer door de ochtenddrukte hier. Wel handig hoor. M aan tafel, bord uitpakken, beker erbij en klaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:09 schreef Zolena het volgende:
Heb nog een vraag. M. gaat van kleins af aan al van ik heb geen honger naar ik moet eten nuuuuuu. Echt its-the-end-of-the-world huilen, 's ochtends bijvoorbeeld, zie ik ontbijt met brood/pap niet gebeuren, mini wordt 's ochtends wakker, waaaaaah ik heb dorst en honger mama waaaa!. En als hij mij dan hoort opstaan x1000. Ik trek dat een beetje slecht. Eerst was een speen een oplossing, maar nu niet meer, die gooit ie uit, ik wou heul geen speen mama ik wil eten waaaah.
Dus is er een methode om hem geduld aan te leren, of in ieder geval dat ie niet zo gaat krijsen als er niet binnen 5 seconden eten is. Of smeer en snij je het brood 's avonds zodat je 's ochtends ontbijt in slaapzak kan geven.
Ik word al misselijk als ik er aan denk eerlijk gezegd. Kan me voorstellen dat een baby daar helemaal gevoelig voor voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:32 schreef bellelena het volgende:
De laatste tijd gaat het hier weer heel goed met op schoot bij andere mensen, behalve bij schoonmoeder, daar moet ze nog steeds van huilen. Stiekem vind ik dat helemaal niet zo erg, zowel lief als ik hebben niet echt een band met schoonouders/moeder en ze doet ook nogal moeilijk hysterisch tegen en om Nin. En ze draagt ook altijd van de extreem sterke parfum waar dan na afloop van een bezoek niet alleen Nin helemaal naar ruikt, maar ook al d'r favo speeltjes Zelfs dus als ze d'r niet eens heeft vastgehouden. Nee, erger nog, ik rook d'r vanmorgen zelfs in m'n bed doordat 1 van Nin d'r knuffeltjes daar lag...
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
Emo-dagboekpost in spoiler Hoe bedoel je ook, de mensen hier als vrienden zien +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef L-E het volgende:
Ik vind een spoiler een soort cadeautje Je kan ervoor kiezen om het uit te pakken (te lezen) of niet. En het is een grote verrassing wat er dan staat!
Wat betreft spoilers: ik heb van een lurker zonder account begrepen dat je mobiel wel degelijk spoilers kunt lezen.
Het gaat... Houdt niet echt over.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Anders kan je het oorspronkelijke verhaal ook wel destilleren uit de commentaren, dus voor de zekerheidmaar nu ziet het er wel heeeel spannend uit ja haha.
Hoe is het daar? Zware situatie nu toch ook? Redden jullie het een beetje? Zijn Brams zussen nog steeds zo lief voor hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
Maar door ze structureel op te laten passen zet je ze toch sowieso in een soort van opvoeders rol en niet meer opa en oma rol? Opa en oma is hier: een extra snoepje/koekje tussendoor. Uitjes naar de dierentuin. Logeren en dan pannenkoeken eten... De hele leuke dingen voor een kind. Ik denk dat als hij wekelijks 2 dagen bij oma zou zijn het wel heel anders zou zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
1. financieel, het scheelt een hoop geld aan kdv
2. ze zijn geweldig met Isa en omdat ik zelf nooit een band met mijn opa's en oma's heb gehad, gun ik het mijn ouders en dochter meer dan wat dan ook om die band wel op te bouwen. Mijn ouders leven echt voor hun kleinkinderen en dat wil ik niemand onthouden.
en 3, de stille hoop dat het dingen verandert
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het gaat... Houdt niet echt over.
J zn vader heeft longkanker en niet erg lang meer.quote:
Echt afschuwelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn vader heeft longkanker en niet erg lang meer.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J zn vader heeft longkanker en niet erg lang meer.
Ja, maar hij is nu bij J thuis.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Echt afschuwelijkWoonde hij nou in het buitenland of heb ik dat verkeerd onthouden?
Hier proberen we ook dat onderscheid te maken.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Maar door ze structureel op te laten passen zet je ze toch sowieso in een soort van opvoeders rol en niet meer opa en oma rol? Opa en oma is hier: een extra snoepje/koekje tussendoor. Uitjes naar de dierentuin. Logeren en dan pannenkoeken eten... De hele leuke dingen voor een kind. Ik denk dat als hij wekelijks 2 dagen bij oma zou zijn het wel heel anders zou zijn.
Het is enorm druk en vraagt veel energie. Je bent al met van alles bezig wat gaat komen enzo..quote:Op woensdag 11 september 2013 14:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Shit zeg Tico en Joene. Heel veel sterkte: Tis een k*t periode (weet ik helaas uit ervaring)
![]()
Wij gebruikten een 1-2-3 speen.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:43 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb voor rijstebloem ook een fase 2-speen gebruikt.
Dr Brown heeft wel papspenen. Tenminste, die hadden wij.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:49 schreef -mandy- het volgende:
Dr Brown heeft geen 1-2-3 spenen. Maar een1-2-3 speen als die op de fles past is ook heel handig idd.
Dan ga ik daar prenatal binnenkort nog eens voor kijken. Een papspeen is toch voor nu een fase 2 speen? of is dat nog weer een andere grootte?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dr Brown heeft wel papspenen. Tenminste, die hadden wij.
Is een groter gat. Mijn dames hebben nu een fase 2 speen op hun fles. Ze krijgen (nog) geen pap maar voor M had ik altijd een papspeen. Maar toen was hij trouwens al wel een stukje ouder bedenk ik mij nu. Die kreeg 1x per weer een papfles ipv een boterham wegens tijdgebrekquote:Op woensdag 11 september 2013 14:53 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dan ga ik daar prenatal binnenkort nog eens voor kijken. Een papspeen is toch voor nu een fase 2 speen? of is dat nog weer een andere grootte?
quote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef As1981 het volgende:
Papfles doen wij niet aan. Zijn wel sinds vandaag over naar een L speen op de fles. Geen gehuil bij de fles. Maar hij had hem in 3 min leeg ofzo
Op het moment zelf had ik het nog niet zo door. Maar nu zo achteraf... Sterkte zegquote:Op woensdag 11 september 2013 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is enorm druk en vraagt veel energie. Je bent al met van alles bezig wat gaat komen enzo..
Voorspellingen van de echo waren juist, de voorspelling van de gyn zat er maar een beetje naastquote:Op woensdag 11 september 2013 14:58 schreef Olf het volgende:
Ik had nog een statistiekenvraagje aan de hand van iets wat ik las in z&g;
kwamen de schattingen van het gewicht van jouw baby overeen met de voorspellingen? En waren dit dan voorspellingen adhv een echo of adhv voelen door de verloskundige?
Hier was baby volgens laatste groeiecho p50, volgens (meerdere) verloskundigen een lang en stevig kind en die hadden gelijk; 4182 gram.
(lastig te beantwoorden voor prematurenmoeders)
Hoeveel was ie uiteindelijk bij geboorte?quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Voorspellingen van de echo waren juist, de voorspelling van de gyn zat er maar een beetje naastBlij dat de gyn gewoon afging op de echo en gewoon ging inleiden.
Waarom wil je dat perse? Dat lopen ze straks de hele dag met die fup in? Het wegdoen van een speen is minstens zo erg als het afleren van duimen denk ik.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gulara en Loj, sterkte met de moeilijke nachten. Lijkt me erg zwaar en Loj, logisch dat je aan je taks zit.
LB, jemig, echt?Wat een gedoe zeg
.
Olf, je spoiler. Ik zou er om moeten lachen als het niet zo triest was geweest.
LE ook al. Ik word haast blij dat ik geen broers of zussen heb.
Spees, die graffiti, wat een treurnis. Helemaal als ze het zelf hebben gedaan, goed dat je melding hebt gemaakt!
Kyara voor je mijlpaal
Pessie, wat een leukerd!
Belle, klinkt niet erg lekker nee die parfum. Zeker niet bespreekbaar?
Spirit, ik geloof dat het meeste al gezegd is. Wat een k*t-situatie. Ik geloof dat ik toch voor kdv zou kiezen zodat de rol opa/oma vs opvoeders idd zuiver blijft.
Tico, heel veel sterkte voor jou en J. Wat een akelig nieuws zeg.
Iemand nog tips hoe we Noor kunnen laten wennen aan de speen ipv de duim? Trek nu elke keer duim eruit en speen erin, maar dat is nogal arbeidsintensiefaangezien mevrouw toch wel de duim verkiest.
Net nog ff naar cb geweest in m'n lunchpauze. Stats bij 15 weken: 63 cm en 6240 gram. Gewicht buigt iiietsjes af richting de middellijn maar was normaal rond deze leeftijd, dus prima. Gooi vanavond wel ff weer een grafiekje erin ofzo. En nogmaals verhaal dat we met 4 maand mogen beginnen met bijvoeding, want "de borstvoeding werd dan toch ook wat minder" (). Maar we moesten doen wat we zelf wilden. Ben daar nog niet over uit. Lijkt wel alsof ze wel interesse in ons eten begint te krijgen. Zit echt te kijken als wij wat eten, dus misschien toch maar eens over week of 3 gaan proberen, hoewel m'n gevoel zegt van niet. Rapley vind ik op zich ook wel interessant, toch eens in gaan verdiepen.
4285quote:Op woensdag 11 september 2013 15:04 schreef Olf het volgende:
[..]
Hoeveel was ie uiteindelijk bij geboorte?
Ja heerlijk! Niet steeds je bed uit hoeven als de speen weer eens op de grond ligt enzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:07 schreef -mandy- het volgende:
Ik vind het mooi als een babytje zichzelf kan troosten met zijn duim XM. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Helaas had D het lumineuze idee vannacht om zich helemaal boven te wurmen, speen lag elders in bed. En dan heb je het koud als baby en mis je je speen om half 4 's nachts.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Niet steeds je bed uit hoeven als de speen weer eens op de grond ligt enzo.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:10 schreef As1981 het volgende:
Geen idee Xme. Ik zou het denk ik bij de duim laten. Anders verschillende speentjes proberen.
Hier gaven ze aan dat het een groot kindje zou zijn. Weet even niet meer welke getal precies maar rond de 75% zat het.
Bij de geboorte was hij 3920 grm bij 41 weken dus volgens mij best netjes. Hij was 600 gram zwaarder dan mijn oudste maar ook een week later.
En dat is het belangrijkste! Nu ze ouder en groter wordt, gaat ze sowieso steeds ietsje beter begrijpen hoe dingetjes werken. Nin begint nu soms al aan mijn hemdje te trekken als we in bed liggen bijvoorbeeld, ze heeft echt al dondersgoed door waar het vandaan komt!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:23 schreef Olf het volgende:
Goede post Belle! Sowieso klinkt het al veelbelovend dat ze wel aanhapt en 2 minuten volhoudt, dit betekent dat ze de techniek wel beheerst!
En mocht het allemaal niet werken of je liever niet beginnen aan dit 'project', zou het mij een fijne optie lijken om het wel vaak te doen. Dus bijvoorbeeld terwijl vriend flesje opwarmt, jij vast even Noor aan de borst laten. Gewoon voor de gezelligheidquote:Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef bellelena het volgende:
[..]
En dat is het belangrijkste! Nu ze ouder en groter wordt, gaat ze sowieso steeds ietsje beter begrijpen hoe dingetjes werken. Nin begint nu soms al aan mijn hemdje te trekken als we in bed liggen bijvoorbeeld, ze heeft echt al dondersgoed door waar het vandaan komt!
En hier was dus het aanhappen/zuigen het 'probleem', maar zelfs dat had ze binnen de kortste keren door en doet ze nu helemaal vanzelf. Heel soms moet ik nog een beetje leiden, maar over het algemeen pakt ze gewoon helemaal zelf de borst! Nou ja, die kleine babytjes zijn soms meer pienter dan je misschien al verwacht!
Ohhh dit vind ik een mooie tip XM!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:38 schreef Olf het volgende:
[..]
En mocht het allemaal niet werken of je liever niet beginnen aan dit 'project', zou het mij een fijne optie lijken om het wel vaak te doen. Dus bijvoorbeeld terwijl vriend flesje opwarmt, jij vast even Noor aan de borst laten. Gewoon voor de gezelligheid
Hoeft niet ofzo hoor, maar dan heb je toch nog de fijne borstvoedingservaring en wie weet pikt ze het opeens op en blijft ze langer drinken. Als je er zonder verwachtingen aan begint en gewoon van telkens wat losse minuutjes geniet, lijkt me dat mooi meegenomen! Ik vind het iig altijd gewoon zo knus
Wanneer worden die schattingen eigenlijk gedaan? Ik heb nooit een schatting gehad, maar J. is dan ook geboren met 34 weken, dus misschien was ik nog wel niet zo ver. De groeiecho stond 2 dagen later geplandquote:Op woensdag 11 september 2013 14:58 schreef Olf het volgende:
kwamen de schattingen van het gewicht van jouw baby overeen met de voorspellingen? En waren dit dan voorspellingen adhv een echo of adhv voelen door de verloskundige?
Hier was baby volgens laatste groeiecho p50, volgens (meerdere) verloskundigen een lang en stevig kind en die hadden gelijk; 4182 gram.
Ik heb de dag voor de bevalling nog een echo gehad en hierbij werden ze allebei rond de 2 kg geschat (weet niet meer de exacte schatting). En uiteindelijk waren ze 1935 en 1935 gram.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:58 schreef Olf het volgende:
Ik heb bij 30 weken een groeiecho gehad en toen kreeg ik papiertje mee met allemaal getallen, daarop ook d'r 'p-nummer'. Dat was toen p-50.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wanneer worden die schattingen eigenlijk gedaan? Ik heb nooit een schatting gehad, maar J. is dan ook geboren met 34 weken, dus misschien was ik nog wel niet zo ver. De groeiecho stond 2 dagen later gepland
Misschien weten 'jullie' het idd juist extra goed omdat de groei natuurlijk in de gaten gehouden werd toen de geboorte dichtbij leek te komen!quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb de dag voor de bevalling nog een echo gehad en hierbij werden ze allebei rond de 2 kg geschat (weet niet meer de exacte schatting). En uiteindelijk waren ze 1935 en 1935 gram.
(en zo lastig was ie niet te beantwoorden).
Bij M weet ik het eigenlijk niet meer zo goed. Ben toen met 37 weken overgedragen aan de gyn en tijdens de echo's heb ik eigenlijk niet meer naar schattingen gevraagd. Volgens mij gemiddeld en dat klopte ook wel (3390 gram).
Dan is mijn vlk gewoon geen schattert denk ik, heeft nooit wat gezegd, behalve 'hij groeit goed hoor'.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:54 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik heb bij 30 weken een groeiecho gehad en toen kreeg ik papiertje mee met allemaal getallen, daarop ook d'r 'p-nummer'. Dat was toen p-50.
Afmetingen door vlk gewoon bij elke controle als ze gingen voelen; dan zeiden ze weer 'zo, het wordt wel een groot kind denk ik'.
Dat gaat bij mij niet op... Ik ging nietsvermoedend naar de vlk voor controle, ik werd doorgestuurd naar het ziekenhuis, en 24 uur later was J. er...quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Olf het volgende:
[..]
Misschien weten 'jullie' het idd juist extra goed omdat de groei natuurlijk in de gaten gehouden werd toen de geboorte dichtbij leek te komen!
Bij tweelingzwangerschappen wordt de groei sowieso goed in de gaten gehouden. Ook bij reguliere controles. Vooral om te kijken of ze nog een beetje gelijk op gaan en er geen grote verschillen ontstaan.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:55 schreef Olf het volgende:
[..]
Misschien weten 'jullie' het idd juist extra goed omdat de groei natuurlijk in de gaten gehouden werd toen de geboorte dichtbij leek te komen!
Leuk he, in het babytopicquote:Op woensdag 11 september 2013 16:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
Bij oudste zei ze met 36 wwkeb 7,5 / 8 pond, misschien wel groter, omdat ze hem niet.goed kon voelen. Uiteindelijk 3570 gram met 40.5.
Dame werd tijdens de bevalling groter dan eerste geschat tijdens de bevalling. Dat klopte ook3930 bij 41.5.
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:04 schreef Suikertante het volgende:
Kyara MIJN HEMEL![]()
Het is wel waar, ik ben uitermate rijp![]()
![]()
Maarvoor je goede nacht, hopelijk de eerste van vele!
En de rest ook bedankt voor de felicitaties
Spees wat een sneunesse weer
Nog HOERAAAA voor Enf!
Envoor alle stomme zussen, broers, ouders en buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi iddquote:Op woensdag 11 september 2013 13:05 schreef L-E het volgende:
Of een grapje met iemand uithalen
Omen: haha ja ben gewoon gaan douchen als zij in bed ligt, gaat altijd primaToen ze klein was durfde ik dat niet zo goed omdat ze van zero to bitch ging in 0.3 seconden net als mama
Maar nu gaat dat beter
Och tico, dat heb ik gemist! Jeutje![]()
Heel veel sterkte
XM hier in het begin helaas ook vaak speen teruggedaan... Op een gegeven moment kon ze het zelf en toen was het wat rustiger voor onsmaar ik heb idd liever dat ze een speen heeft dan haar duim. Gaat nu prima, zelfs als ie andersom zit weet ze 'm goed te doen enzo
(al langer hoor)
Ik denk dat een speen wat makkelijker af te leren is dan duimen, persoonlijk.. speen kan je wegdoen, duim gaat lastiger
Hier bibi spenen trouwens. Nog wel eens difrax geprobeerd in het begin maar die spuugde ze uit
Ik had extra groeiecho's ivm mijn darmaandoening, het schijnt dat kids dan achter kunnen blijven in de groei. Nou, was niks mis meeMet 38 weken was ze 3365gram
lekkere dikkerd
♥
gecorrigeerd he, eigenlijk zijn ze alweer 7,5 maandquote:Op woensdag 11 september 2013 16:05 schreef Enfermera het volgende:
Kyara je meisjes alweer 6 maanden en je dreumes 20..
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
gecorrigeerd he, eigenlijk zijn ze alweer 7,5 maand
maar ik vier gewoon alles 2x
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ach, zo is het toch
Trouwens, als het straks een jongen wordt staat de naam van jouw oudste bovenaan ons lijstje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Bij ons stond ie ook bovenop de jongenslijst (hadden we al lang geleden besloten), maar toen ik net zwanger was en het nog niet wist hadden we de kat zo genoemd.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:13 schreef Enfermera het volgende:
Trouwens, als het straks een jongen wordt staat de naam van jouw oudste bovenaan ons lijstje![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 16:15 schreef Shandaly het volgende:
Enf, in reactie op je spoiler:FijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff tussendoor; vroeg ik je dan iets in de spoiler? Of is het gewoon een reactie?
Ja, is zo..Whaha XD Nee snap ik... Onze kat heet Puk dus dat wordt 'm ook nooit voor ons kindquote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Olf het volgende:
[..]
Bij ons stond ie ook bovenop de jongenslijst (hadden we al lang geleden besloten), maar toen ik net zwanger was en het nog niet wist hadden we de kat zo genoemd.![]()
Ben benieuwd of de associatie over een paar jaar weg is, maar vrees van niet.
Enige lastige is wel dat ik hem altijd liefkozend Mietje noemde en dat is voor een kind weer iets minder leuk.(en ja, het begint ook niet met een M dus ja XD)
♥
Zo, had ik ook een beetje spijt van een kattennaam.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:18 schreef Olf het volgende:
[..]
Bij ons stond ie ook bovenop de jongenslijst (hadden we al lang geleden besloten), maar toen ik net zwanger was en het nog niet wist hadden we de kat zo genoemd.![]()
Ben benieuwd of de associatie over een paar jaar weg is, maar vrees van niet.
Enige lastige is wel dat ik hem altijd liefkozend Mietje noemde en dat is voor een kind weer iets minder leuk.
Ik vind het idee ook heel mooi, maar ik denk niet dat mijn kind er het kind voor is. Blijkbaar is er *iets* wat haar tegenstaat in aan de borst drinken. Waarom moet ik het dan gaan forceren? Alleen omdat het handiger is voor mij zodat ik dan minder hoef te kolven? Het heeft nu ook voor mijn gevoel niet zoveel nut meer, aangezien het einde van bv geven al in zicht is.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:53 schreef Olf het volgende:
Dankje Belle!![]()
Ik kan mijne ook alleen in het donker op bed voeden hoor, of lopend.
Maar vind het bij Noor helemaal logisch want die weet nog niet goed wat de 'beloning' is, dus vind het niet gek dat ze de eerste 20 keer worstelt. En zelfs daarna is het dus normaal. Maarja, proberen kan altijd, of iig tegen je blote boezem aanleggen. Als ze liever wil spelen, ook prima. Als je niets verwacht is alles winst toch?
Je staat vaak niet zo open voor oplossingen, heb ik het idee.
Ja, preventief spuiten is het nu. Zodat er niet een bloedprop ontstaat en ik eventueel weer een embolie krijg.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:58 schreef Zolena het volgende:
Coco blijft spannend dus, komt vast goed.
Waarom de spuiten dan? Als bloedverdunner ofzo? En sowieso moet je zelf spuiten
Hebben ze niet precies gezegd. Ik weet alleen dat het op 12-aug gebeurd isquote:Op woensdag 11 september 2013 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Spannend Coco! Hoe ver schatten ze je? En komt dat overeen met je eigen berekening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 11-09-2013 20:58:50 ]
+1quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet zoveel te melden over mn dreumesEn hier wordt meer gekletst!
Isa is 13 augustus vorig jaar gemaaktquote:Op woensdag 11 september 2013 17:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hebben ze niet precies gezegd. Ik weet alleen dat het op 12-aug gebeurd isDus het zou nu ongeveer 6 weken moeten zijn. Dat zal dan dus wel nog wat vroeger zijn, als ze verder nog niks kunnen zien (en ervan uitgaande dat het wel in orde is).
Wij begonnen met de minispenen van difrax. Maar Isa zuigt werkelijk op alles wat ze te pakken krijgtquote:Op woensdag 11 september 2013 17:55 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh, dat is jammer. Er zijn ook zooooveel spenen he en allemaal zijn ze weer net anders. Irritant, net als flesspenen
Wilde nog even reagerenquote:Op woensdag 11 september 2013 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het idee ook heel mooi, maar ik denk niet dat mijn kind er het kind voor is. Blijkbaar is er *iets* wat haar tegenstaat in aan de borst drinken. Waarom moet ik het dan gaan forceren? Alleen omdat het handiger is voor mij zodat ik dan minder hoef te kolven? Het heeft nu ook voor mijn gevoel niet zoveel nut meer, aangezien het einde van bv geven al in zicht is.
Heb ook niet het idee dat er iets "opgelost" moet worden?
Weet je, ik doe ook maar wat. Ik probeer het allerbeste voor m'n kind te doen, in alles. Soms lukt dat, soms ook niet.
Voel me erg aangevallen door je laatste zin merk ik. Heb juist al veel aan dit topic gehad.
Nouja.
Fieder, als het echt een naar hoestje is waar hij last van heeft zou ik op dag drie echt wel langs gaan. Ik vind antibiotica ook echt naar spul, en even willen laten controleren of er niet iets in is gelopen nu zijn immuunsysteem plat was gegooid. Is vast niets, maar in dit geval ff 5 min langs huisarts zou ik wel doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:24 schreef Fieder het volgende:
Wanneer moet je de huisarts bellen als je baby hoest? L is verkouden en had oorontsteking. Hij knapt al goed op, zijn kuurtje is vandaag afgelopen. Maar sinds een dag of 2 hoest hij heel naar. Hij heeft geen koorts.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
Voorproefje van de fotoshoot gekregen (zijn fotootjes van beeldscherm, dus kwaliteit is niet top, maar toch! Ik vind ze tof
geen oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
Verderquote:Op woensdag 11 september 2013 08:25 schreef L-E het volgende:
LojEven een spervuur aan vragen:
-Waar slaapt Ow, in zijn eigen kamer of bij jullie? En in wat voor bedje? eigen kamer, vanaf het begin. Tijdens de vakantie (en daarna ging het mis) bij ons in de slaapkamer. Heb hem drie weken geleden bij ons in de kamer gezet, maar dat maakte niets uit. In een gewoon ledikantje met aerosleepmatrasje en het bedje schuin.
-Hoe wordt hij wakker snachts, huilend en wel of kletsend en gezellig?
begint met gezellig aandacht vragend, te lang niet reageren is huilen, heel hard huilen en lang als hij na +/- een tot twee uur weer moe is (en niet meer druk) kan je hem pas wegleggen of weglopen als hij echt in diepe slaap is [/b]
-Drinkt hij nog snachts? Hoe drinkt hij overdag?
late voeding (pap maar) rond 11 uur. Rest van de nacht weigert hij voeding. Overdag nog 3x fles 180/6
-Wat doen jullie met hem als hij zich snachts meldt?
wat niet?het idee van ons is, niet uit bedje halen en dat blijft ons doel. Maar na te weinig aandacht raakt hij regelmatig zo van slag dat we hem er maar uit halen, wiegen en soms laat ik hem maar (wanhoop nabij) in m'n armen in slaap vallen, en dan wachten tot hij in de diepe slaap terecht is gekomen
-Hoe, waar en hoe lang slaapt hij overdag? in z'n bedje, 1-2 uur in de ochtend en in de middag. Kan hem wakker in bed leggen (wel na slaapsignalen natuurlijk)
-Kan er sprake zijn van problemen met zijn oren, is dat al uitgesloten? heb ik nog niet laten checken, maar hij was twee weken geleden wel bij de ka en heeft van alles en nog wat gecheckt. Maar hou hem in gedachten!
Daarna praten we verdervertel
![]()
Ja, in de post boven jequote:Op woensdag 11 september 2013 21:43 schreef Loj het volgende:
Maar genoeg gezeurd: iemand nog mooie of grappige foto's of filmpjes om me mee op te vrolijken?
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef Kyara het volgende:
Ik zit op mijn iPad en kan idd spoilers lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat stukje van opa en oma alleen maar opa en oma laten zijn is mijn grootste reden dat ik Riley naar de opvang breng
[quote]Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef Kyara het volgende:
Wat betreft spoilers: ik heb van een lurker zonder account begrepen dat je mobiel wel degelijk spoilers kunt lezen.
Tico wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en J.
Kyara wat lekker dat je toch nog even weg bent gegaan met de kids. En ik vind het echt heel knap van je hoor met drie van die ukjes. Ik snap dat je veel bekijks hebt.
Hoe was de laatste dag op het KDV gisteren?
Ass wat fijn dat ie niet meer huilde bij de fles.
Zolena wat balen dat soort dingen
XM mooie post.
Waarom wil je niet dat ze duimt? Riley duimt ook en ik ben daar wel blij mee. Die vindt ze zelf 's nachts. En ik ben het met Belle eens.
En ik ben blij om te lezen dat haar gewicht gewoon netjes is. En ik zie nu ook haar grafiekje. Ziet er echt netjes uit.
Over dat bijvoeden. Volg je eigen gevoel daarin.
Volgens mij werd Riley bijna goed geschat. Maar ik weet dat dus niet meer zeker
Coco spannend. En 6 weken is volgens mij ook vroeg. Ik mocht komen toen ik bijna 7 weken was 6 weken en 6 dagen) want daarvoor had het geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die foto.
Kyara
Loj
En voor de foto's
Ik heb vandaag de foto's van de fotoshoot gehaald. Mijn vader heeft ze net ingescand en gemaild. Hier eentje daarvan
Spark wat zielig. Fijn dat je zo snel terecht kan
Spees hoe is het gegaan vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ff verder bijlezen
Leuke foto's komen er weer voorbij
Life is what happens while you are busy making other plans...
Mijn ervaring is dat het met die gewenning wel mee valt. M heeft zo'n periode gehad waarbij hij een tijdje s avonds / s nachts wakker werd maar dat ging gewoon weer over.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:08 schreef Loj het volgende:
Kijk dit maakt me vrolijktoffe foto's
Tnx voor de tip Kyara, dat is wat ik nu meestal ook wel probeer te doen..
Maar vriendje en ik zijn wel beetje bang voor gewenning dat wij meteen komen als hij wakker is, of zou dat nog niet hoeven met 8 maanden ?voor Tico
En ik ga hier toch maar een uurtje slaap proberen te krijgen... Hopelijk tot morgenochtend
Hoi! Hoe bevalt je nieuwe studie?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:28 schreef Lilalau het volgende:
Hallo! Studeren+werken+een baby hebben+een man in het buitenland de hele tijd = een slechte combi met proberen een forumleven op te bouwen.
Heb alleen even een rondje foto's gedaan. En ik vind al jullie baby's naast schattig (wat ik lle baby's eigenlijk vind) ook nog knap (wat ik zeker niet alle baby's vind)!
en dan heeft ze Midas ook nog he!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Juud79 het volgende:
@Kyara, wat een prachtige meiden zijn het toch! Boh, wat een rijkdom, zo lekker manneke en twee van die grietjes.![]()
Hoi olfje! Super goed! Thnx. Alleen razend druk. Baby naar het kdv (vind ik niet leuk). Kortom: even aanpassen. Komt goed!quote:
Hier ook nogal druk! Scriptie vorige week teruggekregen met een lijstje nogal fundamenteel commentaar dus ik moet nog wel aan de slag. Maar lastig naast werk en stage. Maar ben van plan morgen er weer eens naar te kijken blehhhh. Maar komt voor de bakker, 2014 wordt afstuderen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:18 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Hoi olfje! Super goed! Thnx. Alleen razend druk. Baby naar het kdv (vind ik niet leuk). Kortom: even aanpassen. Komt goed!
Jij je scriptie al terug? Of duim ik nog even verder?
Ik moest heel hard lachen!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef Argento het volgende:
[..]
en dan heeft ze Midas ook nog he!
quote:
En nog een echtgenoot ook!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:05 schreef Argento het volgende:
[..]
en dan heeft ze Midas ook nog he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |