Hoe was je 1e werkdag? En trek je de combi gebroken nachten + werken wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Gulara het volgende:
Suiker! Hier ben je 30!![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen.![]()
Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten.
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Shandaly het volgende:
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naamals ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein
![]()
Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.
en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt
quote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Piekie wat een ontzettende leuke jommetjes heb jij!![]()
![]()
Klumsy, nog zo'n leukerd over een tijdje.![]()
En Belle, ik ben erg van tweede (derde) namen en langere namen. Maar als jeNin
heet heb je verder niks meer nodig.
PessieGaat het alweer wat beter?
LB wat vonden je vriendinnen er van?
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Pi heeft ook twee namen (tweede is vernoeming, internationaal handig en iets 'normaler' dan z'n eigen naam, mocht ie daar behoefte aan hebben) en in z'n initialen zit een klein grapje.
Kyara de meisjesgooier.Kan me de verwarring goed voorstellen.
Eerste verjaardag. Pffff... Ik wil of alle familie of geen familie. Het zal 99% zeker het laatste worden. Vind het stiekem wel jammer (vooral voor hun).
Oh Spirit wat rot!Hoe ga je het nu doen qua opvang, kan me voorstellen dat dat nu moeilijk is. Echt een hele vervelende situatie.
![]()
Lieve Liva!Fotomodelletje in de dop. Waar komt het pakje vandaan Elmo?
Toffe F.(dit bekt vooral lekker met z'n naam voluit. Ik vind em zó leuk joh!
Ach Kwisted wat vervelend. Een tripje naar je moeder klinkt als een goed plan. Vindt zij vast ook fijn, haar meisje vertroetelen.
Sparkling fijn dat alles goed was.
Ooh en ik wilde nog een paar zieken tegelijkertijd beterschap wensen, maar nu ben ik vergeten wie er ook alweer allemaal ziek waren.![]()
Dus, ben jij of je kind ziek? Beterschap!![]()
Einde deel 1.
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 11 september 2013 03:26 schreef bellelena het volgende:
Suiker 30!
Spees. heel veel succes vandaag!
Becky, wat een moppie is dat druifje van je
Nou ik vond al dat je het übermenscherig lang volhield!quote:Op woensdag 11 september 2013 04:26 schreef Loj het volgende:
Oké, ik kon het acht weken aan, 2 tot max 5 uur slapen per nacht, maar nu is het toch echt zo ver... Ik trek het niet meer, ik wil slapen![]()
![]()
L0t, hoe gaat het met je? Hou je het vol met de werkdruk?quote:Op woensdag 11 september 2013 06:52 schreef L0t.. het volgende:
Suiker, gefeliciteerd!Je eerste verjaardag als mama
Fijne dag vandaag!
Spees veel succes vandaag!
+1 iPad post!!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef Shandaly het volgende:
Hiep hiep hoer!!!
Suikertante is jarig!!!
He watquote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Whaha idd ja..quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Kwisted het volgende:
Hahaha ja is ook wel een bijzonder talent he
Vergeet ik haar haren te noemenkind is nog geen 1jaar en is al 3x naar de kapper geweest. Lief schattig dora kapseltje
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, eigen update; de doop zou wel eens afgeblazen kunnen worden...
Ohja, was jij van die collectieve schoonoudermail?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Family shitstorm
Vind t echt heel sneu voor mijn vriend
Yupquote:Op woensdag 11 september 2013 09:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Ohja, was jij van die collectieve schoonoudermail?
Gezellige boel.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Family shitstorm
Vind t echt heel sneu voor mijn vriend
Nou inderdaad, ik kijk dan naar mn eigen kind en kan me niet vóórstellen dat we ooit boos op elkaar zullen zijn!quote:Op woensdag 11 september 2013 09:08 schreef Olf het volgende:
Zooooveel familieperikelen. Statistisch gezien moet ook een redelijk deel van ons later dergelijke problemen met onze kinderen krijgen. Maar dat kan toch niet?! Ik snap niet hoe zulk soort dingen ontstaan.
Nee, ze gaat vast een keer (of twintig) de deur in mn gezicht dichtgooien en naar boven stampvoeten en schreeuwen dat ze me stom vindt, en dan laat ik haar uitrazen en dan ga ik even later weer naar haar toe en dan zeg ik dat ik haar heus wel de liefste vind en dan zegt ze 'hm' en dan maak ik thee voor haar met koekjes en dan is alles weer goed! Zulke ruzies zijn okee maar van die drama's kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik kijk dan naar mn eigen kind en kan me niet vóórstellen dat we ooit boos op elkaar zullen zijn!Echt boos bedoel ik, blijvend boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:17 schreef Olf het volgende:
[..]
Nee, ze gaat vast een keer (of twintig) de deur in mn gezicht dichtgooien en naar boven stampvoeten en schreeuwen dat ze me stom vindt, en dan laat ik haar uitrazen en dan ga ik even later weer naar haar toe en dan zeg ik dat ik haar heus wel de liefste vind en dan zegt ze 'hm' en dan maak ik thee voor haar met koekjes en dan is alles weer goed! Zulke ruzies zijn okee maar van die drama's kan ik me ook niet voorstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(over dat eerste stukje dan) ^^
Omg je spoiler![]()
wtf..
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh het kán wel doorgaan, alleen weten wij niet of we er zo zin in hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 09:20 schreef L-E het volgende:
En LB, wat vreselijk naar allemaal. Maar hoezo kan de doop dan niet doorgaan? Bepalen jullie dat niet gewoon, of is dat een heus familieding?
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef Zolena het volgende:
Oh Olf die spoilerik moet er ook wel een beetje om gniffelen hoewel het voor jou vast niet leuk is. Grow up inderdaad. Maar goed misschien is het met dat net als met andere ruzies. Het gaat natuurlijk niet om het speelgoedje, maar om het feit dat ze eerder kinderen had willen krijgen ofzo.
Begrijpelijk. En verdrietig dat iets belangrijks voor jullie zo te lijden heeft onder dat gedoe. Soms denk ik: ik verhuis naar Australie (hoi Gulara!), dan heb ik helemaal geen familiegezeik meer. Zou wel rust geven zeg.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh het kán wel doorgaan, alleen weten wij niet of we er zo zin in hebben
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Nu we toch bezig zijn..EhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Olf het volgende:
[..]Bijzonder... ook dat daar dan niet over gepraat kan worden zeg maar. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry![]()
Dat hebben wij ook zoooo vaak! Dan zegt vriend 'oh, relaxed dat jij haar gepakt hebt, ik heb niets gemerkt'. En dan zit ik zo van 'huuuh ik heb niets gedaan, juist aardig dat jij het gedaan hebt'.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:43 schreef pessie het volgende:
Gisternacht lag Lauren opeens bij ons in bed, dus ik dacht dat manlief haar had gepakt. Toen ik hem ernaar vroeg wist hij van niets. Kennelijk ben ik aan het slaapwandelen geweest met een baby in mn armen
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Nu we toch bezig zijn..LE! Dat is gewoon echt een belediging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonden jullie toen met haar in huis ofzo? Dan kan ik me nog wel voorstellen dat ze er zeg maar actief bij betrokken was. Maar ook echt 'opgevoed' hahaha, wat denkt ze?
En lekker nachtje Kyara, je hebt wel goede slaperds he, je grote toch ook? Echt heel fijn, ik kan me voorstellen dat met 3 kinderen er overdag weinig rust is dus dan heb je 's nachts iig geen perikelen![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 09:23 schreef Sonnetje85 het volgende:
Olf je spoilerSon, dat vind ik ook echt een nare gedachte, dat het ook vanuit het kind kan komen. En niemand denkt dat het zijn of haar kind wordt, maarja, zulk soort verhalen bestaan toch...Pfffffft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals dat de meest nare mensen vroeger ook hele onschuldige baby's zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:56 schreef Olf het volgende:
Son, dat vind ik ook echt een nare gedachte, dat het ook vanuit het kind kan komen. En niemand denkt dat het zijn of haar kind wordt, maarja, zulk soort verhalen bestaan toch...Pfffffft.
ik gebruikte bij pap inderdaad een andere speen dan bij normale kv. Pap is iets dikkerquote:Op woensdag 11 september 2013 10:05 schreef Gulara het volgende:
Oh en heb ik voor zo'n papje ook nog een andere speen nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |