abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131045008
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:44:16 #2
381212 Gulara
From the future
pi_131045157
Suiker! Hier ben je 30! *O* *O* Gefeliciteerd! :*

En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen. :*

Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten. :z
pi_131045251
Kyara _O-

En Gulara :z
pi_131045259
Leuke foto's Becky!

Mijn dametjes hebben samen een half potje wortels naar binnen gewerkt. Blijkbaar kookt olvarit beter dan mama -O-

Ondankbare kinderen :(
pi_131045382
Ah Kyara, dat vond Lars ook... en ik deed nog zo mijn best!
Ben benieuwd of Femke mijn kookkunsten straks wel weet te waarderen...
pi_131045470
Dat hoor je echt vaak he, dat ze olvarit beter waarderen dan vers gekookt. Ondankbare wezens }:|
E.
pi_131045569
Becky dat filmpje is O+

Shandaly wat een megapost. O+

En voor Kwisted haar vraag kan ik niet zo gauw iets bedenken

En dank voor jullie reacties. Ik ben heel trots op Riley dat ze zo aan het oefenen is. En vind het zo geweldig om te zien. Gewoon jammer dat ik morgen weer moet werken dan. :'(

Morgenmiddag wel eerder naar huis. We kunnen foto's van de photoshoot bij Appie ophalen
pi_131045662
Becky, ze zegt echt mama! Wat schattig!

Bijzonderheden.. Ehh.. :@
E.
pi_131045763
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naam :) als ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein :P

Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.

en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt :P
pi_131045860
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Gulara het volgende:
Suiker! Hier ben je 30! *O* *O* Gefeliciteerd! :*

En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen. :*

Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten. :z
Hoe was je 1e werkdag? En trek je de combi gebroken nachten + werken wel?
pi_131045926
Is morgen de rechtszaak, Spees? Want dan alvast heel veel succes!
E.
pi_131045932
M hoefde juist geen olvarit, die wilde alleen mama's eten. En steeg toen ook van de -1 lijn naar de +1 lijn.
pi_131045947
Veel succes morgen Spees! :*
pi_131046013
Dat geeft moed, Kyara! Ik had vandaag pompoen en courgette over dus dat heb ik gestoomd en gepureerd in de diepvries gedaan.
E.
pi_131046104
Pompoen daar wil ik ook nog eens wat mee gaan doen maar ik weet niet wat.

Fruit gaat trouwens prima.
pi_131046106
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"... :X
pi_131046145
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Shandaly het volgende:
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"... :X
+1 :D
pi_131046216
Haha! Pompoen ja :D
E.
pi_131046268
Ik had vandaag voor onszelf pannenkoeken met pompoen gemaakt en dat was lekker zoet. Dus ik denk dat kindjes het zo puur ook lekker vinden. :Y
E.
pi_131046338
Luc is gek op pompoen (geroosterd) met een beetje salie. Super simpel, A.h heeft pompoen blokjes in de vriezer... Je bent zo klaar dan!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131046404
Dat wist ik niet :o wat een rotwerk is pompoen schoonmaken namelijk.

Ik was trouwens zo dom om met mijn hand de blender in te gaan bij het afwassen. In 2 vingertoppen gesneden :')
E.
pi_131046758
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naam :) als ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein :P

Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.

en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt :P
:D
Leuk!
Ik vind het een geweldige naam O+
pi_131047751
Sola dat is lang zeg.. Ik zou er ook op hopen! :D

Gulara bedankt! En hoe gaat t daar?

En Omen, echt geen zorgen maken hoor. Riley is een superbaby!
pi_131047761
Onee, ik was te laat :D ninjamove!
pi_131047827
Suiker, gefeliciteerd!! *O* :*
E.
pi_131047934
:s) w/
pi_131048131
Hiep hiep hoer!!!
Suikertante is jarig!!! *O*
pi_131048296
:D _O-
pi_131048410
*O* w/ gefeliciteerd suiker :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 11 september 2013 @ 02:12:43 #30
381212 Gulara
From the future
pi_131049270
Piekie wat een ontzettende leuke jommetjes heb jij! O+ O+

Klumsy, nog zo'n leukerd over een tijdje. *O*

En Belle, ik ben erg van tweede (derde) namen en langere namen. Maar als je O+ Nin O+ heet heb je verder niks meer nodig.

Pessie :* Gaat het alweer wat beter?

LB wat vonden je vriendinnen er van?

Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
:P

Pi heeft ook twee namen (tweede is vernoeming, internationaal handig en iets 'normaler' dan z'n eigen naam, mocht ie daar behoefte aan hebben) en in z'n initialen zit een klein grapje.

Kyara de meisjesgooier. :o Kan me de verwarring goed voorstellen.

Eerste verjaardag. Pffff... Ik wil of alle familie of geen familie. Het zal 99% zeker het laatste worden. Vind het stiekem wel jammer (vooral voor hun :'( ).

Oh Spirit wat rot! :* Hoe ga je het nu doen qua opvang, kan me voorstellen dat dat nu moeilijk is. Echt een hele vervelende situatie. :*

Lieve Liva! O+ Fotomodelletje in de dop. Waar komt het pakje vandaan Elmo?

Toffe F. O+ (dit bekt vooral lekker met z'n naam voluit. Ik vind em zó leuk joh!

Ach Kwisted wat vervelend. Een tripje naar je moeder klinkt als een goed plan. Vindt zij vast ook fijn, haar meisje vertroetelen. O+

Sparkling fijn dat alles goed was.

Ooh en ik wilde nog een paar zieken tegelijkertijd beterschap wensen, maar nu ben ik vergeten wie er ook alweer allemaal ziek waren. -O-
Dus, ben jij of je kind ziek? Beterschap! :s)

Einde deel 1.
  woensdag 11 september 2013 @ 02:21:26 #31
381212 Gulara
From the future
pi_131049289
Tally logeren hoeft toch niet per se iets negatiefs te zijn? En om je schuldig te voelen omdat je er doorheen zit is natuurlijk ook niet nodig. Je hebt het vast niet expres gedaan. :*

Aaaah ik lees dat de kinderen van LE in ieder geval niet ziek zijn. Tof! *O*

Enf een cadeautje uitzoeken voor een eerste verjaardag lijkt me heul leuk. En makkelijk. :P

En vertroetelen rules. *O*

Kwisted je supermarktromance. Misschien kom je ze nog wel een keer tegen. Gewoon vragen om wat af te spreken. Tegenwoordig doet iedereen wel zo tof alsof ze alles voor elkaar zitten, maar er zijn volgens mij genoeg mensen die er altijd nog wel wat vrienden bij kunnen gebruiken hoor.

M'n kind wordt wakker, later meer.
pi_131049413
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Piekie wat een ontzettende leuke jommetjes heb jij! O+ O+

Klumsy, nog zo'n leukerd over een tijdje. *O*

En Belle, ik ben erg van tweede (derde) namen en langere namen. Maar als je O+ Nin O+ heet heb je verder niks meer nodig.

Pessie :* Gaat het alweer wat beter?

LB wat vonden je vriendinnen er van?

Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle

Pi heeft ook twee namen (tweede is vernoeming, internationaal handig en iets 'normaler' dan z'n eigen naam, mocht ie daar behoefte aan hebben) en in z'n initialen zit een klein grapje.

Kyara de meisjesgooier. :o Kan me de verwarring goed voorstellen.

Eerste verjaardag. Pffff... Ik wil of alle familie of geen familie. Het zal 99% zeker het laatste worden. Vind het stiekem wel jammer (vooral voor hun :'( ).

Oh Spirit wat rot! :* Hoe ga je het nu doen qua opvang, kan me voorstellen dat dat nu moeilijk is. Echt een hele vervelende situatie. :*

Lieve Liva! O+ Fotomodelletje in de dop. Waar komt het pakje vandaan Elmo?

Toffe F. O+ (dit bekt vooral lekker met z'n naam voluit. Ik vind em zó leuk joh!

Ach Kwisted wat vervelend. Een tripje naar je moeder klinkt als een goed plan. Vindt zij vast ook fijn, haar meisje vertroetelen. O+

Sparkling fijn dat alles goed was.

Ooh en ik wilde nog een paar zieken tegelijkertijd beterschap wensen, maar nu ben ik vergeten wie er ook alweer allemaal ziek waren. -O-
Dus, ben jij of je kind ziek? Beterschap! :s)

Einde deel 1.
O+
pi_131049418
*O* Suiker 30!

Spees. heel veel succes vandaag!

Becky, wat een moppie is dat druifje van je O+
  woensdag 11 september 2013 @ 04:04:47 #34
381212 Gulara
From the future
pi_131049455
Kwisted, je baan klinkt heerlijk.

Mandy, wat balen. Ik dacht dat kinderopvang naar inkomen was en dat je dus altijd wel iets positief uitkwam. -O-
Hopelijk komt er iets nieuws op je pad.

Fieder, hoe komt 't dat je je werk niet leuk vindt?

XM met d'r die hard duimelotje. O+ Pakte Noor echt al dingen? Pi kon dat langzaamaan toen hij ruim vier maanden was. Daarvoor lag ie ook gewoon maar een beetje. Nu nog best vaak eigenlijk. Volgens mij heb je gewoon een heel tevreden moppie.
En rollen! Volgens mij is Noor ruim 2,5 maand jonger (das bijna een half leven!) jonger dan Pi. En de keren dat hij gerold heeft zijn nog steeds op één hand te tellen.
Nou er is al genoeg over gezegd zie ik. Stom gedoe met je werk ook. Niet eerlijk dat het van alle kanten komt. :*

Omen 6x 29! :D Dan is 30 wel een heel bijzondere verjaardag!

En Pi is ook niet de allersnelste. Oh well, het is geen wedstrijd hè! Anders kunnen we allemaal wel alvast in onze kist gaan liggen. Hij zit elke dag wel ontzettend van van alles te genieten. O+ En er wordt veel gelachen en gekird. O+ O+ Nou en dat is dan het belangrijkste hè, dat ie een leuk leven heeft en zo. *O* *O* *O* De rest is allemaal ontzettend marginaal.

En Kyara niet knagen. M. is awesome! O+

Shandaly, succes met extra kolven. Is ook mijn angst. Wel fijn dat drinken uit flesjes ook goed gaat.
pi_131049457
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 03:26 schreef bellelena het volgende:
*O* Suiker 30!

Spees. heel veel succes vandaag!

Becky, wat een moppie is dat druifje van je O+
Ja, dat dus!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 11 september 2013 @ 04:12:25 #36
381212 Gulara
From the future
pi_131049465
Wat een leuke gekke Becky's! O+

En leuke vraag Kwisted. En dito antwoorden. Kyara's baby is wel erg bijzonder! Kom er in post #8 even op terug. ;)

En de ondankbare dames van Kyara. Je snapt het niet hè? Olvarit groentehapjes. :X

Sola, nog een nachtvoeding gekregen?

En gewoon nog een *O* voor Suiker!
  woensdag 11 september 2013 @ 04:18:23 #37
381212 Gulara
From the future
pi_131049468
Bijzonderheden van Pi:

Hij heeft een gek oor, is langzaam bij aan het trekken trouwens.
Hij was nog uitzonderlijk langer: 57cm
Hij vindt reizen over drie continenten leuker dan een hele dag thuis zijn. 8)7
Hij steekt belachelijk vaak z'n tong uit.
Hij had een voorkeur om met z'n hoofd helemaal naar achteren in z'n nek te slapen.

Verder was werken ok. Het is allemaal nieuw. Dus nog niks zinnigs gedaan.
Ik hoop dat de nachten wat beter gaan worden. In principe hoef ik maar twee dagen heel vroeg op, dus dat scheelt.
Maar desalniettemin vind ik 4 à 5 nachtvoedingen een beetje belachelijk worden. Misschien ga ik er te zijner tijd toch maar een avondpapje ingooien.
En misschien overdag voeden in het donker. Want alles is natuurlijk interessanter dan drinken.

Dawast. Goeiemorgen allemaal! c_/
pi_131049481
Oké, ik kon het acht weken aan, 2 tot max 5 uur slapen per nacht, maar nu is het toch echt zo ver... Ik trek het niet meer, ik wil slapen :'( :'( :'(
  woensdag 11 september 2013 @ 04:43:50 #39
381212 Gulara
From the future
pi_131049509
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 04:26 schreef Loj het volgende:
Oké, ik kon het acht weken aan, 2 tot max 5 uur slapen per nacht, maar nu is het toch echt zo ver... Ik trek het niet meer, ik wil slapen :'( :'( :'(
Nou ik vond al dat je het übermenscherig lang volhield! :*

Wil je dat we met je meedenken over een plan van aanpak, of heb je zelf al een idee?
pi_131049551
Ik vind ook dat je het allang hebt volgehouden. :*

Gulara :* ook voor jouw nacht. Vier tot vijf keer is veel

*O* Suikertante gefeliciteerd met je verjaardag. *O*
  woensdag 11 september 2013 @ 06:16:00 #41
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131049567
Tandjes :O :O

Suiker, gefeliciteerd :* *O*

Ik heb best een aardig stuk teruggelezen, maar ik ben zowat alles vergeten :')

Wij hebben beide kindjes een 2e naam gegeven, omdat ik graag wilde dat ze een keuze hadden indien ze hun voornaam niet mooi vinden. Ik heb zelf nogal een hekel aan mijn voornaam en ik heb er maar 1 -O- initialen vonden we wel belangrijk om over na te denken, bij Stef vielen bijv. alle 2e namen met een S af. Stef is S.Z. En Isabel is I.K. :)

Loj, een herkenbaar breekpunt :* ik ken het verhaal verder niet, slaapt je baby slecht, komt vaak om voeding, of iets anders?
3!
pi_131049635
Suiker, gefeliciteerd! *O* Je eerste verjaardag als mama O+ Fijne dag vandaag!

Spees veel succes vandaag!
  woensdag 11 september 2013 @ 06:56:46 #43
381212 Gulara
From the future
pi_131049649
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 06:52 schreef L0t.. het volgende:
Suiker, gefeliciteerd! *O* Je eerste verjaardag als mama O+ Fijne dag vandaag!

Spees veel succes vandaag!
L0t, hoe gaat het met je? Hou je het vol met de werkdruk?
pi_131049665
Jullie zijn lief!
Sorry voor m'n gezeur van vannacht. Maar trok het echt niet (dieptepunt van 1,5 uur slaap).
Had vast ook te maken met dat Ow overdag slecht had geslapen en ik ben gisteravond weer met m'n opleiding begonnen.
En als iemand nog een idee heeft hoor ik die natuurlijk graag Gul, want wij weten het niet meer. :'(

(En inca, t verhaal is heel simpel. Sinds dat we op vakantie zijn geweest slaapt hij 's nachts slecht. Hij wordt wakker en is dan klaarwakker. En dat 3 à 4 uur lang, net als overdag)

Maar sorry dus voor m'n gezeur.

Jij hebt t ook niet makkelijk Gul, 4 à 5 nachtvoedingen. Heftig :s

Gefeliciteerd Suiker :D
Succes Spees

En nu moet ik werken
pi_131049746
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef Shandaly het volgende:
Hiep hiep hoer!!!
Suikertante is jarig!!! *O*
+1 iPad post!!

Feli Suikert :*
Sarcasme. Herken het.
pi_131049751
Loj jemig, desnoods bel je het CB of heb je daar ook geen vertrouwen in?
Het is echt niet normaal hoe lang je het volhoudt.

En Gulara dat geldt ook voor jou!

Spees succes!!

Verder ben ik weer weg, want ik moet uitslapen hoor ik zojuist. Tja! O+
Bedankt voor de felicitaties ;)
pi_131049754
Sterkte vandaag Loj-O-
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 11 september 2013 @ 07:43:30 #48
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131049834
Loj, oef, naar! Wij hebben ook zo'n periode met Stef gehad, gekmakend! Je vraagt je echt af hoe zo'n kleine zich dan staande houdt he? Zou je er al aan toe zijn hem een keer uit logeren te sturen? Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar uit logeren sturen heeft bij Stef meer dan eens voor een 'reset' gezorgd bij slaapproblemen. Succes ermee, ik vind slaapgebrek echt een zwaar onderschat probleem :*
3!
pi_131049870
Loj :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 11 september 2013 @ 08:00:25 #50
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131049942
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:

Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle

He wat :D? Namen voor m'n tweede dochter :P O+? Die eerste valt af tweede naam van E ;). Pia kan E nu al supergoed zeggen dus dat is een goede kanshebber :7 . En stel nou dat het een jongetje wordt?! Dan heb ik 1 naam op m'n lijstje, de grote van L-E!

Suiker *O* van harte! Ik had gedroomd dat we allemaal bij jou op visite kwamen, was leuk joh (en mega druk!) _O-

Spees, succes vandaag!

Loj, jemig, heftig! Ik heb geen tips geloof ik...:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')