Hoe was je 1e werkdag? En trek je de combi gebroken nachten + werken wel?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Gulara het volgende:
Suiker! Hier ben je 30!![]()
Gefeliciteerd!
![]()
En ik kom Spees even heel veel succes wensen voor (hier) vandaag/ (daar) morgen.![]()
Even verder slapen en straks bijlezen. Voor jullie welterusten.
+1quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:06 schreef Shandaly het volgende:
Verrek, was dat pompoen? Ik zag de foto op fb voorbij komen, en nam automatisch aan "oranje = wortel"...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:57 schreef Solagratia het volgende:
Sonnetje, ik zat het vorige topic wat te scrollen en toevallig zag ik je post. Als v een meisje was geweest, dan hadden we haar Veerle genoemd. Prachtige naamals ik ooit nog een dochter krijg dan noem ik haar zo. Kans is klein
![]()
Omen, Viktor is 9 maanden en doet nog minder dan R. Hij is dus laat met alles. Is dat erg? Nee, hij is blij en lief. Hij gelukkig, ik gelukkig. Volgens mij doet je kleine smurf het prima.
en nu slaaptijd. Vanochtend om half acht Viktor uitgezwaaid, om 20 uur was ik terug uit mijn werk en ik denk dat hij wel doorslaapt tot half acht. Dan gaat hij weer naar de gastouder, ik werk weer heel de dag en avond. Dus donderdag kunnen we weer knuffelen. Ik hoop bijna dat hij voor een nacht voeding komt
quote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Piekie wat een ontzettende leuke jommetjes heb jij!![]()
![]()
Klumsy, nog zo'n leukerd over een tijdje.![]()
En Belle, ik ben erg van tweede (derde) namen en langere namen. Maar als jeNin
heet heb je verder niks meer nodig.
PessieGaat het alweer wat beter?
LB wat vonden je vriendinnen er van?
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Pi heeft ook twee namen (tweede is vernoeming, internationaal handig en iets 'normaler' dan z'n eigen naam, mocht ie daar behoefte aan hebben) en in z'n initialen zit een klein grapje.
Kyara de meisjesgooier.Kan me de verwarring goed voorstellen.
Eerste verjaardag. Pffff... Ik wil of alle familie of geen familie. Het zal 99% zeker het laatste worden. Vind het stiekem wel jammer (vooral voor hun).
Oh Spirit wat rot!Hoe ga je het nu doen qua opvang, kan me voorstellen dat dat nu moeilijk is. Echt een hele vervelende situatie.
![]()
Lieve Liva!Fotomodelletje in de dop. Waar komt het pakje vandaan Elmo?
Toffe F.(dit bekt vooral lekker met z'n naam voluit. Ik vind em zó leuk joh!
Ach Kwisted wat vervelend. Een tripje naar je moeder klinkt als een goed plan. Vindt zij vast ook fijn, haar meisje vertroetelen.
Sparkling fijn dat alles goed was.
Ooh en ik wilde nog een paar zieken tegelijkertijd beterschap wensen, maar nu ben ik vergeten wie er ook alweer allemaal ziek waren.![]()
Dus, ben jij of je kind ziek? Beterschap!![]()
Einde deel 1.
Ja, dat dus!quote:Op woensdag 11 september 2013 03:26 schreef bellelena het volgende:
Suiker 30!
Spees. heel veel succes vandaag!
Becky, wat een moppie is dat druifje van je
Nou ik vond al dat je het übermenscherig lang volhield!quote:Op woensdag 11 september 2013 04:26 schreef Loj het volgende:
Oké, ik kon het acht weken aan, 2 tot max 5 uur slapen per nacht, maar nu is het toch echt zo ver... Ik trek het niet meer, ik wil slapen![]()
![]()
L0t, hoe gaat het met je? Hou je het vol met de werkdruk?quote:Op woensdag 11 september 2013 06:52 schreef L0t.. het volgende:
Suiker, gefeliciteerd!Je eerste verjaardag als mama
Fijne dag vandaag!
Spees veel succes vandaag!
+1 iPad post!!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef Shandaly het volgende:
Hiep hiep hoer!!!
Suikertante is jarig!!!
He watquote:Op woensdag 11 september 2013 02:12 schreef Gulara het volgende:
Soesa:
Sophie Pia Anna Roos
Dana Emma Noëlle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |