ag scheit aan hebbe dan maar (A) vandaar ook mijn ondertextjequote:Op maandag 23 september 2013 15:25 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Op FOK! word je geclassificeerd als óf een mierenneukende taalnazi óf een debiele dyslect. Het is niet leuk, maar welkom op FOK!.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:26 schreef AMangold het volgende:
[..]
ag scheit aan hebbe dan maar (A) vandaar ook mijn ondertextje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach hier is het niet zo heel erg, maar let goed op wat je in ONZ en KLB zet.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]Bij KLB kennen ze me in het algemeen al en zeuren ze niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach hier is het niet zo heel erg, maar let goed op wat je in ONZ en KLB zet.in het begin wel
![]()
Spelfouten in KLB is wel een makkelijke manier om bekendheid te verwerven ja.quote:Op maandag 23 september 2013 15:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Bij KLB kennen ze me in het algemeen al en zeuren ze niet meerin het begin wel
haha uhm okequote:Op maandag 23 september 2013 15:48 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Spelfouten in KLB is wel een makkelijke manier om bekendheid te verwerven ja.
quote:Op maandag 23 september 2013 15:28 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]Je kan nog zo'n goede serieuze klacht hebben, maar als je een spelfout in je OP zet word je er meteen op gepakt inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach hier is het niet zo heel erg, maar let goed op wat je in ONZ en KLB zet.You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
Naar KLB standaarden wel een goed kwaliteitstopic te pakkenquote:Op maandag 23 september 2013 18:58 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Je kan nog zo'n goede serieuze klacht hebben, maar als je een spelfout in je OP zet word je er meteen op gepakt inderdaad.
haha heb je hier een skihal?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zeg sneeuwballenmeet volgende week.
Kunstmatig sneeuw jonksquote:Op woensdag 25 september 2013 13:51 schreef AMangold het volgende:
[..]
daar heb je geen sneeuw denk ikof wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |