Meer rekenkracht is altijd beter. Al is het maar voor icandy.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef koekiekoen het volgende:
[..]
Voor een iphone scherm en de ervaring er van lijkt het me niet veel verschil maken.. Maar wie weet ben ik meteen om als ik hem in mijn handen heb
iPad 4gen.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke iPad?
Hier is de torrent voor de 3 bezig.
Werd het scannen afgebroken of het herstellen? Als bij mij Schijfhulp namelijk faalt, is de HDD/partitie gewoon naar de fillistijnen. Doorgaans is het herstellen van hardeschijfrechten o.i.d. wel de oplossing voor zo'n probleem, dus ik zou dan opteren voor een schone installatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:09 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje voor mensen die OSX 10.5 nog gebruiken: Op een MB van iemand is er onlangs een probleem op getreden en wel dat de MB wat traag opstart. Na het schijfhulp programma te hebben gebruikt werd de scanning afgebroken omdat iets niet klopte/miste. (stond in het rood)
Beste optie gewoon een geheel schone installatie te gaan i.p.v. nu te gaan uitdokteren wat het probleem is? Dat eerste is zo te doen omdat er een back-up gemaakt is.
Iemand?
18 september.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Wanneer is de volgende keynote?
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
Staat in de TT.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:25 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Hoezo zo snel achter elkaar dan?
quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
ergens in oktober ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 16:49 schreef gelezwembroek het volgende:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nooit meer. Apple sluit zijn deuren en geeft het geld terug aan de aandeelhouders. Het was erop of eronder gisteren.
waarom gaat de 5 eruitquote:Op woensdag 11 september 2013 09:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Officiële line-up wordt:
4S ¤399
5C ¤599
5S ¤699
Vind het wel meevallen bij Tweakers eerlijk gezegd. Welk bericht doel je op?quote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Zal wel samen met OSX Mavericks komen.quote:Op woensdag 11 september 2013 18:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tevens: iCloud Keychain is weg uit de GM. Wordt dus later gereleased.
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etceteraquote:Op woensdag 11 september 2013 23:30 schreef TwyLight het volgende:
Ik word echt niet goed van Tweakers en hun clickbait nieuwstitels
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik lach me altijd ziek bij die reacties op Apple-berichten. Apple is doomed, zonder Jobs gaat het bergafwaarts, Steve had dit nooit gedaan etcetera
Vind het altijd wel grappig dat Apple elk jaar met een revolutie moet komen en de concurrenten ook alleen hun telefoon specbumpen. Die reacties zijn altijd vermakelijk als je je verveeldquote:Op donderdag 12 september 2013 11:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso kijk ik steeds minder op Tweakers de laatste tijd. Af en toe wat filmpjes van reviews. Maar dan niet waar Arnoud Wokkel in is. Met z'n bril.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |