Paar dingen hoor:
1) Die prijzen van de iPhone 5C

2) De iPhone 5 er compleet uithalen vind ik ook een rare zet, al begrijp ik het wel gezien de prijs van de iPhone 5C.
3) 16GB nog steeds? Waarom niet eens een keer beginnen met 32GB?
Vind dat tegenwoordig, ondanks het hele cloud gedoe, echt armoedig.
4) Ik vind die metalen ring om de home knop niet mooi, maar een beetje goedkoop ogend.
Ik ben ook erg benieuwd hoe lang het duurt om met die scanner te unlocken, vooral aangezien o.a. tweakers met hun hands-on die ontgrendelmethode niet mochten proberen

5) Ook vind ik het erg jammer dat er geen totaal zwarte iPhone meer is. Temeer vanwege die cheap uitziende ring.
6) De 5 iWork apps: waarom zijn die app-icons niet in IOS7 stijl?

7) Die chubby die de iPhones aankondigt; het kwam de hele tijd op mij over alsof hij zelf ook veel moeite had om enthousiast over te komen. Het zag er een beetje ongemakkelijk uit. Het publiek bleef bij een hoop aankondigingen dan ook redelijk stil (en terecht).
8) John Ive is een geniale ontwerper, maar ik begin een beetje jeuk te krijgen van zijn rol in promotie-filmpjes.
9) En is het nou echt zo ontzettend moeilijk om de batterijduur een flinke upgrade te geven? dat is wat veel mensen het liefst zouden zien in hun nieuwe telefoon. Ik weet dat het praktisch een laptop is op zakformaat, en dat het logisch is dat zo'n batterij het zwaar krijgt, maar toch.
Ik vind die 5S verder zo op het eerste gezicht een prima toestel, maar wederom is het weer geen upgrade waar je mee wordt weggeblazen. Ik had stiekem toch gehoopt op een f2.0 camera en een betere frontcam. Ook de geruchten over een nieuw scherm waren erg welkom, en ik vond het wel tijd om de 8GB versie eindelijk eens te vervangen met een 16GB, 16GB met 32GB enzovoorts.