quote:
No shit, wat de fuck staat hier.quote:For those who are currently on iOS 7 beta 6, it won’t do any good to head over to the Software Update section of the Settings.app on device. As with previous years the Gold Master seed of this firmware refresh will not be offered as an over-the-air (OTA) update for existing beta users. It will therefore be necessary to grab the firmware file directly from the Member Center method above in preparation for a custom iTunes install, or download a complete unofficial firmware from the download links we posted below, soon be updated. If you keep a non-developer, then I think You are now need this unofficial download link for upgrading iOS 7 GM.
The Gold Master is the final version of iOS 7, the public version will see come September 18 ahead of Apple’s new iPhone launches.
Neejoh, die 10 miljard aan research die ze er doorjagen gaat op aan koffiequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:44 schreef Tamabralski het volgende:
software en andere dingen van derde partijen en verkopen het onder hun naam. is sinds MS-DOS al z
Keine ahnung!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:59 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[..]
No shit, wat de fuck staat hier.
Een aantal ontwikkelaars van het eerste uur was afkomstig van het team dat voor Digital Equipment Corporation aan hun VMS-besturingssysteem had gewerkt. Sommige aspecten van VMS zijn in Windows NT nog enigszins te herkennen. Er werd dan ook gegrapt dat de afkorting WNT per letter net één verder in het alfabet stond dan VMS.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Neejoh, die 10 miljard aan research die ze er doorjagen gaat op aan koffiede NT kernel hebben ze niet zelf gemaakt. Lekker kinderachtig weer.
lol xd wat een leuke garpen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:07 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een aantal ontwikkelaars van het eerste uur was afkomstig van het team dat voor Digital Equipment Corporation aan hun VMS-besturingssysteem had gewerkt. Sommige aspecten van VMS zijn in Windows NT nog enigszins te herkennen. Er werd dan ook gegrapt dat de afkorting WNT per letter net één verder in het alfabet stond dan VMS.
Wat de fuck staat hier allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
lol xd wat een leuke garpen.
Anyhow, het is bullshit dat alles van MS gejat is. Dit is juist iets wat je eerder van Apple zou kunnen zeggen dus best vreemd dat je het juist van Ms zegt
gast ga niet elitair doen, domme mbo'erquote:
Dan ga ik mijn 4 s verkopen op mp voor 400.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou, makkelijk op mp voor 550 euro. Prima, dan maar 150 euro bijbetalen. Still worth it
Met of zonder DEV account!?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:13 schreef Adelante het volgende:
iOS 7 GM geïnstalleerd op 4S. Merk geen verschil met laatste Beta, wel veel nieuwe beltonen
Raar idd dat ie geen ac heeft, wat zij ook zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Tweakers heeft een hands-on. Conclusie: meer van hetzelfde.
http://tweakers.net/revie(...)ruk-als-pincode.html
Ik blijf het een rare keuze vinden dat de 5c qua prijs zo dicht bij de 5s zal liggen. Waarom je eigen producten met elkaar laten concurreren?
?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou dan een first zijn. Apple heeft nooit eerder kort na release de prijs van een iPhone verlaagd.
Was ik straal vergeten!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:53 schreef matthijst het volgende:
[..]
?
Eerse iphone, na 3 maanden $200 eraf.
Nouja, hands-on. Meer een verhaaltje rondom de specificaties. Ik verwacht dat er binnen 2 dagen de eerste echte reviews over het toestel komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef Sloggi het volgende:
Tweakers heeft een hands-on. Conclusie: meer van hetzelfde.
http://tweakers.net/revie(...)ruk-als-pincode.html
Ik blijf het een rare keuze vinden dat de 5c qua prijs zo dicht bij de 5s zal liggen. Waarom je eigen producten met elkaar laten concurreren?
heeft dat nou ook nog concrete implicaties of klinkt het alleen leuk..?quote:Van die 5S krijg ik wel een beetje een harde plasser met z'n 64bits cpu
Veel sneller en efficienter te programmeren.quote:Op woensdag 11 september 2013 01:04 schreef RDMKR het volgende:
[..]
heeft dat nou ook nog concrete implicaties of klinkt het alleen leuk..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |