quote:"It's the most forward-thinking phone we've ever created."
Je zal dat maar verzonnen hebben, ben je echt een geniequote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
iemand een overzicht van nietszeggende slogans waarmee de voorgaande iphones zijn aangekondigd?
[..]
Ja idd.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
iemand een overzicht van nietszeggende slogans waarmee de voorgaande iphones zijn aangekondigd?
[..]
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:00 schreef byah het volgende:
[..]
quote:10:30:38 AM PDT
It's a classic Jony Ive design monologue. "We took the same fanatical care of how the iPhone 5C feels in your hand."
iCloud maakt automatisch elke dag een back-up. Oftewel, bij je nieuwe telefoon inloggen, zeggen dat je back-up terug wil zetten en je hebt alles weer.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg een nieuwe iPhone, maar hoe krijg ik nu makkelijk alles wat ik op mijn huidige heb staan over naar de volgende?
iCloud reservekopiequote:Op woensdag 11 september 2013 10:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik krijg een nieuwe iPhone, maar hoe krijg ik nu makkelijk alles wat ik op mijn huidige heb staan over naar de volgende?
quote:Op woensdag 11 september 2013 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
iCloud maakt automatisch elke dag een back-up. Oftewel, bij je nieuwe telefoon inloggen, zeggen dat je back-up terug wil zetten en je hebt alles weer.Controleer wel even of je het maken van de back-up niet per ongeluk uit hebt gezet (Instellingen > iCloud > opslag en reservekopie).
Een andere mogelijkheid is via iTunes een backup maken. Ik raad je aan om dat te doen met encryptie (is een vinkje in iTunes), dan worden namelijk ook al je wachtwoorden (o.a. van wifi netwerken) opgeslagen. Bij een iCloud backup moet je die opnieuw invoeren.
Bedankt! Maar is dat inclusief foto's en dingen die via bijv. Whatsapp zijn binnengekomen?quote:
Ja dat is echt alles, op muziek en wachtwoorden na. Voor muziek moet je even opnieuw syncen uiteraard.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Maar is dat inclusief foto's en dingen die via bijv. Whatsapp zijn binnengekomen?
Je mist het punt: als je puntgave fotos wilt maken dien je een camera te kopen, als je tevreden bent met minder volstaat alles vanaf de 4.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Onzin
juist door met beperkingen te werken wordt je creatief. Goede foto's komen door de fotograaf, niet door de camera.
Heel handig, dankjewelquote:Op woensdag 11 september 2013 10:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat is echt alles, op muziek en wachtwoorden na. Voor muziek moet je even opnieuw syncen uiteraard.
Resetten naar fabrieksinstellingen.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heel handig, dankjewelOok nog suggesties hoe ik dit toestel helemaal leeg kan halen?
jupquote:Op woensdag 11 september 2013 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Bedankt! Maar is dat inclusief foto's en dingen die via bijv. Whatsapp zijn binnengekomen?
quote:Op woensdag 11 september 2013 08:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een primeur is, maar ik ben het met al jouw bovenstaande punten volledig eens.
The QX10 and QX100 both have a housing that allows them to clip on to any smartphone. They also can be detached and used separately – but the detaching process is not an easy one.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Wat jij niet snapt, is dat zo'n extra lens voor serieuzere foto's nog altijd veel minder moeite is om mee te nemen dan een dedicated camera.
Voor de momenten dat ik de lens niet gebruik, heeft de iPhone 5 nog steeds een van de betere camera's op de markt.
Ik kwam hier slechts om te zeggen, goh nu alweer een nieuwe, maar dat mag blijkbaar nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je komt hier alleen klagen over venieuwing terwijl nagenoeg alle andere fabrikanten een veelvoud uitspugen, om vervolgens je spaarzame gebruik van oudere telefoons te promoten.
One question: why?
Dat trucje wordt alleen een beetje vermoeiend, elk jaar. Je kunt er namelijk de klok op gelijk zetten sinds de tweede generatie.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik kwam hier slechts om te zeggen, goh nu alweer een nieuwe, maar dat mag blijkbaar niet
Ik snap er echt geen barst van dat Apple zo'n 'detail' over het hoofd ziet.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:02 schreef very het volgende:
[..]![]()
ter aanvulling:
die hoesjes
Die gaten er in. Dan staat er opeens "non" op je telefoon
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat trucje wordt alleen een beetje vermoeiend, elk jaar. Je kunt er namelijk de klok op gelijk zetten sinds de tweede generatie.
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef Tha_Duck het volgende:
n nog steeds ontiegelijk lelijk en de folders zijn walgelijk om te zien en bevatten ook nog maar 9 icons per folderscherm (weet de juiste term niet).
De grafische opening van apps is dan wel weer mooi, de stappen vanaf beginscherm -> folder -> app is ook wel leuk. Ook dat je in instellingen met vegen terug kan en niet linksboven hoeft te drukken is ook wel ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Wat is er erg aan 9 icons? Je kan toch doorschuiven? Grote verbetering tov io6 waar je niet meer dan 9 apps in een folder kon hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Ok, dit gaat serieus slikken worden.
De standaard icoontjes zijn nog steeds ontiegelijk lelijk en de folders zijn walgelijk om te zien en bevatten ook nog maar 9 icons per folderscherm (weet de juiste term niet).
De grafische opening van apps is dan wel weer mooi, de stappen vanaf beginscherm -> folder -> app is ook wel leuk. Ook dat je in instellingen met vegen terug kan en niet linksboven hoeft te drukken is ook wel ok.
Met iPhone5 kon je dus al meer apps in een folder kwijt in iOS6. In iOS7 is er dan ook genoeg ruimte voor nog een rij apps. Dus 4x3.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er erg aan 9 icons? Je kan toch doorschuiven? Grote verbetering tov io6 waar je niet meer dan 9 apps in een folder kon hebben.
En lelijk, valt toch wel mee? Ze zijn translucent tov de achtergrond kleur.
Niet lelijk? Check dit dan:quote:Op woensdag 11 september 2013 13:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er erg aan 9 icons? Je kan toch doorschuiven? Grote verbetering tov io6 waar je niet meer dan 9 apps in een folder kon hebben.
En lelijk, valt toch wel mee? Ze zijn translucent tov de achtergrond kleur.
Ja, maar het is niet alsof je die apps niet kwijt kan. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:11 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Met iPhone5 kon je dus al meer apps in een folder kwijt in iOS6. In iOS7 is er dan ook genoeg ruimte voor nog een rij apps. Dus 4x3.
Valt dan wel op als dat er niet is. Hoewel ik moet zeggen dat het al wat beter uitziet dan beta1. Volgens was dat toen een zwart scherm
Iets met smaak en twisten.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet lelijk? Check dit dan:
[ afbeelding ]
Ik wil juist niet doorschuiven. En bij iOS 6 kon je veel meer apps in 1 keer zien in je folders, ik heb geen idee hoe je bij je 9 beperking komt? Dat was in iOS 5 geloof ik. 6 was zo:
[ afbeelding ]
Stukken overzichtelijker en handiger dan moeten scrollen in folders.
Ja ik vind het niet lelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niet lelijk? Check dit dan:
[ afbeelding ]
Je kon het niet "in 1 keer" zien, je moest de folder aantikken en dan kon je op de iphone 5 max 16 apps zien, in de ouder telefoons 12. Nu kan je er veel meer kwijt, met 1 swipe.quote:Ik wil juist niet doorschuiven. En bij iOS 6 kon je veel meer apps in 1 keer zien in je folders, ik heb geen idee hoe je bij je 9 beperking komt? Dat was in iOS 5 geloof ik. 6 was zo:
[ afbeelding ]
Stukken overzichtelijker en handiger dan moeten scrollen in folders.
Het vereist weer extra handelingen, daarbij moet je gaan onthouden vervolgens in welke folder het zit en dan ook nog op welke pagina in die folder.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alsof je die apps niet kwijt kan. Ik zie het probleem niet.
Voorheen 16 apps met 1 tik.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik vind het niet lelijk.
[..]
Je kon het niet "in 1 keer" zien, je moest de folder aantikken en dan kon je op de iphone 5 max 16 apps zien, in de ouder telefoons 12. Nu kan je er veel meer kwijt, met 1 swipe.
Tja, dat moest je ook met de apps die je in je in ios 6 onder de vouw had staan, want die zag je ook niet in het folder overzicht, maar pas na aanklikken.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:24 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het vereist weer extra handelingen, daarbij moet je gaan onthouden vervolgens in welke folder het zit en dan ook nog op welke pagina in die folder.
Onder de vouw? Ik begrijp niet wat je bedoeld?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat moest je ook met de apps die je in je in ios 6 onder de vouw had staan, want die zag je ook niet in het folder overzicht, maar pas na aanklikken.
Maar dan update je toch niet
Crocs voor je iPhonequote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen barst van dat Apple zo'n 'detail' over het hoofd ziet.
Dat je de onderste 2 rijen pas ziet als je op de folder klikt. Dus ook daarbij moest je onthouden welke apps in welke map stonden want dat kon je niet in oogopslag zien.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Onder de vouw? Ik begrijp niet wat je bedoeld?
En er is geen keuze meer in update, het is gedaan. En moet toch verder met het OS, hoe ruk dat ook is. Ga niet stil blijven staan op iOS 6.
Dat is waar, maar had ik een stuk minder moeite mee. In mapje financieel stonden financiële apps, die hoef ik niet te zien om te weten dat ze daar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je de onderste 2 rijen pas ziet als je op de folder klikt. Dus ook daarbij moest je onthouden welke apps in welke map stonden want dat kon je niet in oogopslag zien.
Stilstand is achteruitgang.quote:En waarom zou je verder moeten? IOS 6 werkt prima.
GM == releaseversie.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:33 schreef RoW_0 het volgende:
Ik vroeg me af of ik kon update van ios7GM naar releaseversie? Of lees ik daar nou beperkingen in?
En nu heb je hetzelfde mapje financieel en moet je opeens wel swipen voordat je weet welke apps erin staanquote:Op woensdag 11 september 2013 13:34 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is waar, maar had ik een stuk minder moeite mee. In mapje financieel stonden financiële apps, die hoef ik niet te zien om te weten dat ze daar zijn.
Die vergelijking kwam ik gister ook al tegen. Zeer treffend inderdaad hahaquote:
Nee, dan moet ik swipen om bij de app te komen. En om bij de app te komen moet ik gaan onthouden of het op pagina 1, 2 of 3 staat.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En nu heb je hetzelfde mapje financieel en moet je opeens wel swipen voordat je weet welke apps erin staan
als het goed is weet je wel welke app in welke folder staat natuurlijk. Maar als ik een foto app heb, en die staat in mapje "fotografie 2", of "fotografie 3", dan wil dat nog wel eens zoeken zijn. Niet lang uiteraard, maar ik vind 1 map met oneindig apps beter.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En nu heb je hetzelfde mapje financieel en moet je opeens wel swipen voordat je weet welke apps erin staan
Een app die op pagina 3 staat zul je toch nooit gebruiken. Verwijder hem dan, of gebruik de zoekfunctie door vanaf je springboard 1x naar rechts te zwepen en daar de app te zoeken.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik swipen om bij de app te komen. En om bij de app te komen moet ik gaan onthouden of het op pagina 1, 2 of 3 staat.
Ga eens 7 installeren, Spotlight is tegenwoordig niet meer daar waar jij denktquote:Op woensdag 11 september 2013 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Een app die op pagina 3 staat zul je toch nooit gebruiken. Verwijder hem dan, of gebruik de zoekfunctie door vanaf je springboard 1x naar rechts te zwepen en daar de app te zoeken.
Ja ik ook, maar tha_duck vind dat kut ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef very het volgende:
[..]
als het goed is weet je wel welke app in welke folder staat natuurlijk. Maar als ik een foto app heb, en die staat in mapje "fotografie 2", of "fotografie 3", dan wil dat nog wel eens zoeken zijn. Niet lang uiteraard, maar ik vind 1 map met oneindig apps beter.
Yep. Zeker omdat ik geen 80 apps voor hetzelfde hebquote:Op woensdag 11 september 2013 13:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar tha_duck vind dat kut ofzo.
Jupquote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef CoExist het volgende:
Is 't ook mogelijk om een eigen foto als dynamische panorama achtergrond in te stellen?
iOS 7 heeft nl. mijn huidige achtergrond bijgesneden en nu komt 'ie niet meer zo goed uit de verf.
Hèhè... Kun je mij ook vertellen hoe ik dat moet doen!?quote:
Wat is dan het probleem. Voorheen had je een map "financieel" waarvan je wist welke apps je erin had. De apps 10 tm 16 kon je NIET zien tot je de map aanklikte. Nu heb je een map financieel waarvan je weet welke apps je erin hebt. De apps 10 tm infinite kan je NIET zien tot je de map aanklik en swipe.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep. Zeker omdat ik geen 80 apps voor hetzelfde heb
Instellingen > achtergrond > kies achtergrond > mijn panorama'squote:Op woensdag 11 september 2013 14:07 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hèhè... Kun je mij ook vertellen hoe ik dat moet doen!?
Denk aan je bloeddruk Swets.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem. Voorheen had je een map "financieel" waarvan je wist welke apps je erin had. De apps 10 tm 16 kon je NIET zien tot je de map aanklikte. Nu heb je een map financieel waarvan je weet welke apps je erin hebt. De apps 10 tm infinite kan je NIET zien tot je de map aanklik en swipe.
Een swipe meer voor de apps die je minder vaak gebruikt en geen gerommel meer met 'games', 'more games', 'more games2'.
Ik vind het wel een verbetering. Maar van mij mag in een upgrade ook de map view 16 apps tonen.
Okay. Is dat ook weer duidelijk. Nu heb ik een .DMG gedownload met iOS7GM. Kan ik die dan zomaar installeren zonder UDID?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Okay. Is dat ook weer duidelijk. Nu heb ik een .DMG gedownload met iOS7GM. Kan ik die dan zomaar installeren zonder UDID?
Yep. Waarom niet? Het is de final? Bij een normale upgrade waar je wacht tot de dag dat deze uitkomt hoef je toch ook geen UDID op te geven?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:11 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Okay. Is dat ook weer duidelijk. Nu heb ik een .DMG gedownload met iOS7GM. Kan ik die dan zomaar installeren zonder UDID?
Volgens mij gaat ie een beetje omhoogquote:Op woensdag 11 september 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er met mijn bloeddruk?
Als je fotos wilt maken moet je je camera bij je hebben. Ik heb niets aan mijn Canon 5DII als hem niet bij me heb, mijn iPhone heb ik wel altijd bij me.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je mist het punt: als je puntgave fotos wilt maken dien je een camera te kopen, als je tevreden bent met minder volstaat alles vanaf de 4.
Minder dan die van jou gok ik. Ik stoor me niet continue aan m'n os.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie een beetje omhoog
Jep, voor 379 ofzo.quote:Op woensdag 11 september 2013 14:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Dacht dat de 4 ook niet meer te koop was bij apple sinds enige tijd, maar die was tot vorige week dus nog te koop?
Wel vreemd dat ze nu eigenlijk alleen de iphone 4s verkopen daar de 5s en 5c pas over 3 maanden uit komt in nl.
Thanks manquote:Op woensdag 11 september 2013 14:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep. Waarom niet? Het is de final? Bij een normale upgrade waar je wacht tot de dag dat deze uitkomt hoef je toch ook geen UDID op te geven?
Weet je zeker dat je de GM en niet een beta hebt geïnstalleerd?quote:Op woensdag 11 september 2013 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Thanks man
Activation error
This device is not registered as part of the iPhone Developer Program.If you are a member of the Program, please register your device in the iPhone Developer Program Portal.
Koos telefoonloos (y)
iPhone5,2_7.0_11A4449a_Restorequote:Op woensdag 11 september 2013 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de GM en niet een beta hebt geïnstalleerd?
Dat is Beta 5. 11A465 moet je hebben.quote:Op woensdag 11 september 2013 15:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iPhone5,2_7.0_11A4449a_Restore
Link van Mega, bladzijde 2/3 hier.
quote:Op woensdag 11 september 2013 15:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is Beta 5. 11A465 moet je hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |