SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Serieus, 2 vrouwen gesproken en beiden waren weg van die hoesjes! Ik begrijp het ook niet, maar 2 dames onafhankelijk van elkaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:28 schreef Igen het volgende:
[..]
De vrouwen-iPhone.
Eerlijk gezegd ben ik niet zo onder de indruk. Hij is nauwelijks goedkoper dan de 5s, en de kleurencombinaties met het bijpassende siliconen hoesje lijken op het eerste gezicht niet zo geslaagd.![]()
Ik wil ook iOS 7 GM. Kan iemand mijn UDID registreren als DEV?You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik ook graag (:quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:34 schreef CoExist het volgende:
Ik wil ook iOS 7 GM. Kan iemand mijn UDID registreren als DEV?![]()
Ik snap het wel: precies de goede "vrouwen-kleuren", met precies de goede contrast-kleuren voor de hoesjes. Denk dat ze dat wel goed begrepen hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Tha_Duck het volgende:
Serieus, 2 vrouwen gesproken en beiden waren weg van die hoesjes! Ik begrijp het ook niet, maar 2 dames onafhankelijk van elkaar.
En dat hebben "wij mannen" eenvoudigweg niet door: dat vrouwen daar bereid zijn om grof voor te betalen. En dat moet ook wel aangezien die 5c (Duitse prijs, simlockvrij) 600 euro moet kosten..![]()
Really?!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef Shodan het volgende:
[..]
Ik snap het wel: precies de goede "vrouwen-kleuren", met precies de goede contrast-kleuren voor de hoesjes. Denk dat ze dat wel goed begrepen hebben.
En dat hebben "wij mannen" eenvoudigweg niet door: dat vrouwen daar bereid zijn om grof voor te betalen. En dat moet ook wel aangezien die 5c (Duitse prijs, simlockvrij) 600 euro moet kosten..
Ok, het is misschien iPhone 5 hardware, maar die is ondertussen een jaar oud! Deze heeft eigenlijk inferieure hardware materialen t.o.v. de 5, maar wel de nieuwprijs van de 5!! Echt. Wtf.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Really?!
Ok, het is misschien iPhone 5 hardware, maar die is ondertussen een jaar oud! Deze heeft eigenlijk inferieure hardware materialen t.o.v. de 5, maar wel de nieuwprijs van de 5!! Echt. Wtf.![]()
![]()
WIl zaterdag dus naar Amsterdam voor een reparatie van mijn iPhone 5, wordt dit per direct gedaan? en zie op de site dat je een afspraak kan maken, is dit nodig?![]()
Afspraak is nodig ja, dan heb je 99% kans dat je gewoon weer weg wordt gestuurd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
WIl zaterdag dus naar Amsterdam voor een reparatie van mijn iPhone 5, wordt dit per direct gedaan? en zie op de site dat je een afspraak kan maken, is dit nodig?
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 10-09-2013 21:40:03 ]![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
WIl zaterdag dus naar Amsterdam voor een reparatie van mijn iPhone 5, wordt dit per direct gedaan? en zie op de site dat je een afspraak kan maken, is dit nodig?scumbags sturen mij zo weg. Ik zei dat ik van Arnhem kwam, interesseerde ze geen ene fuck.
![]()
Nee en ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
WIl zaterdag dus naar Amsterdam voor een reparatie van mijn iPhone 5, wordt dit per direct gedaan? en zie op de site dat je een afspraak kan maken, is dit nodig?
Reparatie zullen ze ongetwijfeld niet doen, ze ruilen hem om. En daarvoor moet je, via de site, een afspraak maken. De kans dat ze tijd voor je hebben daar zomaar is nihil.![]()
Afspraak maken is wel nodig. En het ligt eraan wat er aan je iPhone scheelt. Soms kan het zo gemaakt worden en anders wordt hij omgeruild voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
WIl zaterdag dus naar Amsterdam voor een reparatie van mijn iPhone 5, wordt dit per direct gedaan? en zie op de site dat je een afspraak kan maken, is dit nodig?![]()
Hoeveel ¤ bied je?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:34 schreef CoExist het volgende:
Ik wil ook iOS 7 GM. Kan iemand mijn UDID registreren als DEV?![]()
Tsja, het zal ook wel een beetje retro zijn, ook met die ronde gaatjes in het hoesje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Serieus, 2 vrouwen gesproken en beiden waren weg van die hoesjes! Ik begrijp het ook niet, maar 2 dames onafhankelijk van elkaar.
Maar ik vind die kleuren zo flets en slecht bij elkaar passend. Ik bedoel, dit is een voorbeeldje van echt jaren '70 design met kleuren die wél passen:
Maar ja, ik begrijp 'de vrouw' waarschijnlijk gewoon niet.![]()
![]()
Ik had precies hetzelfde maar dan met Rotterdamquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jascumbags sturen mij zo weg. Ik zei dat ik van Arnhem kwam, interesseerde ze geen ene fuck.
![]()
![]()
Dan zal het wel goed druk zijn geweest. Ik hafd mijn afspraak gemist, maar kon wel een half uur later gewoon terecht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jascumbags sturen mij zo weg. Ik zei dat ik van Arnhem kwam, interesseerde ze geen ene fuck.
![]()
Zoals boteropzijnhoofd3 ook niet. Echte Fok!kers jullie, lekker op het zolderkamertjequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ja, ik begrijp 'de vrouw' waarschijnlijk gewoon niet.![]()
![]()
Afspraak maken is noodzakelijk ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Dirkos1987 het volgende:
Toestel wordt ter plekke omgeruild in principe.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Als je uit Rotterdam komt verdien je het ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde maar dan met Rotterdam
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Er zit speling in mijn connector dus als ik klein tikje tegen de kabel geef, laadt hij niet meer op, en ook zit mijn scherm los deze hoor je kraken als ik rechts onder duw.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Afspraak maken is wel nodig. En het ligt eraan wat er aan je iPhone scheelt. Soms kan het zo gemaakt worden en anders wordt hij omgeruild voor een nieuwe.
Alleen mijn telefoon meenemen is genoeg? of ook doos en kabel e.d.![]()
Dat was het dus niet. Ik had ook mijn afspraak gemist. Een uurtje, ik kreeg gewoon de middelvinger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dan zal het wel goed druk zijn geweest. Ik hafd mijn afspraak gemist, maar kon wel een half uur later gewoon terecht.![]()
Lekkere klantenservice dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Tss ik ben irl een echte hosselaar hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals boteropzijnhoofd3 ook niet. Echte Fok!kers jullie, lekker op het zolderkamertje
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Wordt ook niet over-the-air gedaan. Moet je developer account voor hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, GM staat nog niet in de update op m'n iphone.![]()
Pff, wat een slechte bouwkwaliteit dan? Dat dit zomaar kan/mag gebeurenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Er zit speling in mijn connector dus als ik klein tikje tegen de kabel geef, laadt hij niet meer op, en ook zit mijn scherm los deze hoor je kraken als ik rechts onder duw.
Alleen mijn telefoon meenemen is genoeg? of ook doos en kabel e.d.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Dat wordt een nieuwequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Er zit speling in mijn connector dus als ik klein tikje tegen de kabel geef, laadt hij niet meer op, en ook zit mijn scherm los deze hoor je kraken als ik rechts onder duw.
Alleen mijn telefoon meenemen is genoeg? of ook doos en kabel e.d.en je telefoon is al genoeg.
![]()
Is het zo erg om als man niet dezelfde smaak als een vrouw te hebben?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals boteropzijnhoofd3 ook niet. Echte Fok!kers jullie, lekker op het zolderkamertje
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 21:45:46 ]![]()
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wordt ook niet over-the-air gedaan. Moet je developer account voor hebben.![]()
En wanneer mogen we iOS 7 downloaden? Heb niets gevolgd ..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
18 septemberquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Black-Death het volgende:
En wanneer mogen we iOS 7 downloaden? Heb niets gevolgd ..Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had gedacht dat die iPhone 5c echt een budgetmodel zou worden, maar dat is het met z'n prijskaartje van 600 euro natuurlijk totaal niet.![]()
Crosspostje van uit Apple SC;quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Tijn het volgende:
Ik had gedacht dat die iPhone 5c echt een budgetmodel zou worden, maar dat is het met z'n prijskaartje van 600 euro natuurlijk totaal niet.twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
GM is niet OTA nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.![]()
Toch is het zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.![]()
Dat zou dan een first zijn. Apple heeft nooit eerder kort na release de prijs van een iPhone verlaagd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crosspostje van uit Apple SC;twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
![]()
Lees allemaal paupers op internet die dachten dat iOS 7 vandaag zou uitkomen en nu zijn ze boos dat ze weer moeten wachten
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ik had 'm wel 100 euro lager verwacht. Maar de nederlandse prijzen zijn toch zeker nog niet bekend? Vind het ook bizar dat de 5s nog steeds met 16GB komt, dat is toch echt niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Tijn het volgende:
Ik had gedacht dat die iPhone 5c echt een budgetmodel zou worden, maar dat is het met z'n prijskaartje van 600 euro natuurlijk totaal niet.![]()
Moet wel zeggen dat scherm is niet altijd, dus zul je net zien dat ik daar ben dat er niks te horen is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuween je telefoon is al genoeg.
Hopelijk is die connector al genoeg redenen voor een nieuwe, zit nog 2 weken voor dat mijn garantie vervalt![]()
Duitse wel, lijkt me dat die dezelfde als de NL'se zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had 'm wel 100 euro lager verwacht. Maar de nederlandse prijzen zijn toch zeker nog niet bekend? Vind het ook bizar dat de 5s nog steeds met 16GB komt, dat is toch echt niet meer van deze tijd.![]()
Trouwens nog steeds geen gorilla glass? Moet je weer gaan fucken met zo een plastic folie voor geen krassen![]()
Garantie vervalt? Je hebt je iPhone al 2 jaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat scherm is niet altijd, dus zul je net zien dat ik daar ben dat er niks te horen is.
Hopelijk is die connector al genoeg redenen voor een nieuwe, zit nog 2 weken voor dat mijn garantie vervalt![]()
Nee, scheelde vorig jaar ook iets 675 tov 699 ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitse wel, lijkt me dat die dezelfde als de NL'se zijn.![]()
En .ipsw is nog nergens online te vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, GM staat nog niet in de update op m'n iphone.![]()
Ow op de apple site kun je je serieunummer invoeren daar stond dat het eind deze maand vervalt. Het gaat om een iPhone 5 dus heb hem pas 1 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Garantie vervalt? Je hebt je iPhone al 2 jaar?![]()
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Sala-adin het volgende:
Trouwens nog steeds geen gorilla glass? Moet je weer gaan fucken met zo een plastic folie voor geen krassen![]()
Tis maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.![]()
Ik had mijn 5 iets van 9 maanden in mijn bezit, had op 1 plek een klein putje in scherm en bij home button een klein diep krasje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.
Weet zelf ook niet hoe maar was er wel op gekomen, heb sinds vrijdag een nieuwe gehad vanwege kuren dus lopen kutten met folie.![]()
Ik zet mijn iPhone inderdaad niet onder mijn schoenen nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je er mee omgaat.![]()
![]()
Ik snap het niet. Ik neem mijn iPhone overal mee: concerten, festivals, van dance tot metal. Ga er best ruw mee om. Gewoon geen krassen.![]()
Zet hem op lock en hou hem tegen licht aan, zie je vast wel wat krassenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je er mee omgaat.![]()
Oh was niet per se richting jou bedoeld, maar ik hoor zovaak dat mensen hun telefoon laten vallen oidquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik zet mijn iPhone inderdaad niet onder mijn schoenen nee., is me nog nooit overkomen.
![]()
Geanodiseerd aluminium en glas, dat hoort ook niet te krassen. Is goede kwaliteit materialen van iPhone. Daarom ben ik zo bang voor de 5C. iPhone was juist zo goed door de afwerking.. hardware was nooit echt highhigh-end namelijk vergeleken met android, de afwerking was echter miljoen keer beter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het niet. Ik neem mijn iPhone overal mee: concerten, festivals, van dance tot metal. Ga er best ruw mee om. Gewoon geen krassen.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Specs en realtime belevenis is het verschil tussen Apple en Android.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geanodiseerd aluminium en glas, dat hoort ook niet te krassen. Is goede kwaliteit materialen van iPhone. Daarom ben ik zo bang voor de 5C. iPhone was juist zo goed door de afwerking.. hardware was nooit echt highhigh-end namelijk vergeleken met android, de afwerking was echter miljoen keer beter.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
True. Maar Android is wel bijgetrokken maar het is nog altijd bijzonder dat het kan haperen op een quadcore terwijl WP en iOS soepel op een dualcore gaan. Maar goed, de afwerking van de iPhone is gewoon subliem, en ik ben gewoon bang dat Apple dat weggooit met de 5C..quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Specs en realtime belevenis is het verschil tussen Apple en Android.
Desalniettemin heeft de lumia highend series (9xx en 1xxx) gewoon dé goede afwerking, specs, hét besturingsysteem en belevenis
Android is gewoon slecht in elkaar gezetquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
True. Maar Android is wel bijgetrokken maar het is nog altijd bijzonder dat het kan haperen op een quadcore terwijl WP en iOS soepel op een dualcore gaan. Maar goed, de afwerking van de iPhone is gewoon subliem, en ik ben gewoon bang dat Apple dat weggooit met de 5C..
Desalniettemin heeft de lumia highend series (9xx en 1xxx) gewoon dé goede afwerking, specs, hét besturingsysteem en belevenisOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nu nog iemand vinden die het iets kan schelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Desalniettemin heeft de lumia highend series (9xx en 1xxx) gewoon dé goede afwerking, specs, hét besturingsysteem en belevenis![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nu nog iemand vinden die het iets kan schelen.![]()
![]()
Er zijn zeker 43 mensen met een lumia hoor!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Eerlijk is eerlijk, ik vind het er wel gelikt uitzien. Maar het OS is niet populair genoeg, weinig apps e.dquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Catch22- het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zijn zeker 43 mensen met een lumia hoor!Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik vind de 5C anders wel wat weg hebben, best wel veel eigenlijk, van de Lumia 620. Ik vind de blauwe eigenlijk wel mooi zo op the Verge hands-on
Ze zijn gewoon veel te laat en bieden geen killer feature of app. Iedereen heeft al Android of iOS en er is geen reden om over te stappen naar WP.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het er wel gelikt uitzien. Maar het OS is niet populair genoeg, weinig apps e.d![]()
Dat is het probleem. Het OS is super stabiel, geavanceerd en soepel. De toestellen (nokia) zijn prachtig en hardwarematig erg tof. De apps van Nokia zijn geweldig (HERE, lenses, music etc) maar de rest van het app aanbod/ecosysteem is gewoon nog té mager.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het er wel gelikt uitzien. Maar het OS is niet populair genoeg, weinig apps e.d
verder:
http://www.theverge.com/2(...)ds-on-pictures-videoOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Nou?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:14 schreef Tijn het volgende:
woon veel te laat en bieden geen killer feature of app. Iedereen heeft al Android of iOS en er is geen reden om over te stappen naar WP.
Camera's zijn bijzonder goed op de lumia series, offline goede navigatie, systeem is zakelijk erg aantrekkelijk en goede integratie met office + skydrive etc.
Verder is het wat anders. Sommige mensen zijn 5 jaar iOS een keer zat. Android veranderd nog wel dus daar is het niet zo op van toepassing.
Nokia apps voegen wel wat toe, toestellen zijn top. De manier waarop alle social media en accounts geintegreerd zijn is ook uniek. Hoop dat whatsapp en skype hier ook dieper in worden geintegreerd met 8.1Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Dat ik me nergens hoef te registreren voor de GM.quote:
Maar waar kan ik 'm vinden dan!?You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
tldrquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou?
Camera's zijn bijzonder goed op de lumia series, offline goede navigatie, systeem is zakelijk erg aantrekkelijk en goede integratie met office + skydrive etc.
Verder is het wat anders. Sommige mensen zijn 5 jaar iOS een keer zat. Android veranderd nog wel dus daar is het niet zo op van toepassing.
Nokia apps voegen wel wat toe, toestellen zijn top. De manier waarop alle social media en accounts geintegreerd zijn is ook uniek. Hoop dat whatsapp en skype hier ook dieper in worden geintegreerd met 8.12000 light years from home![]()
Hij zal voor middernacht nog wel op een mirror staan. Ook al heb je een geregistreerde UDID, je komt dev-center niet in zonder dev-account.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:18 schreef CoExist het volgende:
[..]
Dat ik me nergens hoef te registreren voor de GM.
Maar waar kan ik 'm vinden dan!?![]()
Het zal best dat het prima werkt, maar daar gaat het niet om. WP moet iets bieden dat Android en iOS niet hebben om mensen over te halen over te stappen op iets nieuws. En dat is er gewoon niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou?
Nokia apps voegen wel wat toe, toestellen zijn top. De manier waarop alle social media en accounts geintegreerd zijn is ook uniek. Hoop dat whatsapp en skype hier ook dieper in worden geintegreerd met 8.1![]()
W00t. iPhone 5 garantie tot mid-oktober. Aangezien ik last heb van paarse artifacts en WiFi issues > opsturen en een nieuwe iPhone halen. Vervolgens verkopen, 100 of iets euro bijbetalen en maar is effe gaan voor de 5S![]()
![]()
Volledige soepele wp8 experience op een 520 van 150 euro? Desalniettemin ben ik het wel met jou eens hoor, ze moeten met IETS erg bijzonders gaan komen..quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zal best dat het prima werkt, maar daar gaat het niet om. WP moet iets bieden dat Android en iOS niet hebben om mensen over te halen over te stappen op iets nieuws. En dat is er gewoon niet.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef RoW_0 het volgende:
W00t. iPhone 5 garantie tot mid-oktober. Aangezien ik last heb van paarse artifacts en WiFi issues > opsturen en een nieuwe iPhone halen. Vervolgens verkopen, 100 of iets euro bijbetalen en maar is effe gaan voor de 5S
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: