Lekkere klantenservice dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Jascumbags sturen mij zo weg. Ik zei dat ik van Arnhem kwam, interesseerde ze geen ene fuck.
Tss ik ben irl een echte hosselaar hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals boteropzijnhoofd3 ook niet. Echte Fok!kers jullie, lekker op het zolderkamertje
Wordt ook niet over-the-air gedaan. Moet je developer account voor hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, GM staat nog niet in de update op m'n iphone.
Pff, wat een slechte bouwkwaliteit dan? Dat dit zomaar kan/mag gebeurenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Er zit speling in mijn connector dus als ik klein tikje tegen de kabel geef, laadt hij niet meer op, en ook zit mijn scherm los deze hoor je kraken als ik rechts onder duw.
Alleen mijn telefoon meenemen is genoeg? of ook doos en kabel e.d.
Dat wordt een nieuwequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Er zit speling in mijn connector dus als ik klein tikje tegen de kabel geef, laadt hij niet meer op, en ook zit mijn scherm los deze hoor je kraken als ik rechts onder duw.
Alleen mijn telefoon meenemen is genoeg? of ook doos en kabel e.d.
Is het zo erg om als man niet dezelfde smaak als een vrouw te hebben?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zoals boteropzijnhoofd3 ook niet. Echte Fok!kers jullie, lekker op het zolderkamertje
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wordt ook niet over-the-air gedaan. Moet je developer account voor hebben.
18 septemberquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef Black-Death het volgende:
En wanneer mogen we iOS 7 downloaden? Heb niets gevolgd ..
Crosspostje van uit Apple SC;quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Tijn het volgende:
Ik had gedacht dat die iPhone 5c echt een budgetmodel zou worden, maar dat is het met z'n prijskaartje van 600 euro natuurlijk totaal niet.
twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
GM is niet OTA nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.
Toch is het zoquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik heb een developer account en alle voorgaande develop versies werden gewoon OTA gestuurd. Lijkt me sterk dat de GM niet OTA is.
Dat zou dan een first zijn. Apple heeft nooit eerder kort na release de prijs van een iPhone verlaagd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Crosspostje van uit Apple SC;twitter:arnoudwokke twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 21:49:21Vermaarde analist zegt net tegen mij in privé-mail: Apple gaat prijs iPhone 5C (599 euro) in komende kwartalen drastisch verlagen. reageer retweet
Ik had 'm wel 100 euro lager verwacht. Maar de nederlandse prijzen zijn toch zeker nog niet bekend? Vind het ook bizar dat de 5s nog steeds met 16GB komt, dat is toch echt niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef Tijn het volgende:
Ik had gedacht dat die iPhone 5c echt een budgetmodel zou worden, maar dat is het met z'n prijskaartje van 600 euro natuurlijk totaal niet.
Moet wel zeggen dat scherm is niet altijd, dus zul je net zien dat ik daar ben dat er niks te horen is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat wordt een nieuween je telefoon is al genoeg.
Duitse wel, lijkt me dat die dezelfde als de NL'se zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had 'm wel 100 euro lager verwacht. Maar de nederlandse prijzen zijn toch zeker nog niet bekend? Vind het ook bizar dat de 5s nog steeds met 16GB komt, dat is toch echt niet meer van deze tijd.
Garantie vervalt? Je hebt je iPhone al 2 jaar?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat scherm is niet altijd, dus zul je net zien dat ik daar ben dat er niks te horen is.
Hopelijk is die connector al genoeg redenen voor een nieuwe, zit nog 2 weken voor dat mijn garantie vervalt
Nee, scheelde vorig jaar ook iets 675 tov 699 ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Duitse wel, lijkt me dat die dezelfde als de NL'se zijn.
En .ipsw is nog nergens online te vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, GM staat nog niet in de update op m'n iphone.
Ow op de apple site kun je je serieunummer invoeren daar stond dat het eind deze maand vervalt. Het gaat om een iPhone 5 dus heb hem pas 1 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Garantie vervalt? Je hebt je iPhone al 2 jaar?
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:56 schreef Sala-adin het volgende:
Trouwens nog steeds geen gorilla glass? Moet je weer gaan fucken met zo een plastic folie voor geen krassen
Tis maar net hoe je er mee omgaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.
Ik had mijn 5 iets van 9 maanden in mijn bezit, had op 1 plek een klein putje in scherm en bij home button een klein diep krasje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
iPhone sinds 2007. Nooit een plastic folie op mijn scherm gedaan, nooit een kras, nooit een breuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |