Kon ik dat maar. Maar ik vind sluitertijden ingewikkeld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Wow, heb je net deze foto speciaal gemaakt voor dezen topic?
Ja, baal er ook van. Zet hem zo ook weer uit maar was doorweekt toen ik uit het werk kwam en heb het nog steeds niet warm, vandaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja, maar omdat er zovéél valt ligt er morgen overal blubberquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hier ook al de hele middag/avond. Spoelt wel alles lekker schoon.
Ik had gister de deuren nog open om de hitte kwijt te raken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. En ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen dit jaar maar ik heb het koud.
Komt omdat jij zo heet bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
Hier is het nog 21 graden binnen en het raam staat ook open zelfs.
Oh hier in de buurt valt niet zoveel te blubberenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar omdat er zovéél valt ligt er morgen overal blubber
quote:
Is dit een uitnodiging...?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
OProg ziet er prima uit inderdaad, al lijkt hij op Guus. Latert kan ik niks over zeggen natuurlijk.
dikke tettenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef Peunage het volgende:
Het is een voetbalkijkende hete vrouw. Wat wil je nog meer?
En eentje die uit zichzelf bier haalt.quote:
Dat is jammer. Ik vond dat haar wel leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
Dankzij de kapper is het merendeel van het Guus-haar trouwens ook pleite.
en dr gehaktballen moeten niet uit blik komenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef OProg het volgende:
[..]
En eentje die uit zichzelf bier haalt.
Boven of onder?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is jammer. Ik vond dat haar wel leuk.
Onder is het in vlechtjes.quote:
Snap het ook niet want ik ben doorgaans echt geen koukleum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik had gister de deuren nog open om de hitte kwijt te raken.
Wat niet is kan nog komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap het ook niet want ik ben doorgaans echt geen koukleum.
Hij drinkt geen lauwe pis.quote:
lolquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat wel goed zat. Van jou.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef OProg het volgende:
Dankzij de kapper is het merendeel van het Guus-haar trouwens ook pleite.
quote:
Dat zou je niet vertellen he? Sukkel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Ik heb Corrie_monstertetten.rar.
Heeft Karina me besmet tijdens de film. Nee denk dat het gewoon komt doordat ik echt doorweekt was toen ik naar huis fietste.quote:
Waar heb je die binnengehaald?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Heb je de nieuwe niet gekregen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
Ok, de foto dan ook maar hier.quote:
quote:
2 doelpunten, 2 ......quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Sinds ik kijken vallen de doelpunten bij bosjes
Sinds jij kijken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Sinds ik kijken vallen de doelpunten bij bosjes
Ik zie een heel inimini klein onklikbaar plaatje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Ok, de foto dan ook maar hier.
Want die aap van een Guus is blijkbaar ook naar de kapper geweest.
[..]
nee? Gewoon een normaal plaatje zie ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie een heel inimini klein onklikbaar plaatje.
Zo zit jij vast bij dat ijshockey van jequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef sp3c het volgende:
kijk haar soppen van 2-0 na 50 minuten tegen Andorra
Doe rechter muisknop klikken en dan open in nieuw tabblad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie een heel inimini klein onklikbaar plaatje.
Het is net DWDD inderdaad.quote:
ik begin niet door de opwinding raar te typen neequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zit jij vast bij dat ijshockey van je
En straks die boothosselaar en de demente seniel van de VARA... Ook niks aan te missen, en toch gaan we kijkenquote:
O ja, ff kijken wie daar nou weer zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:44 schreef Latert het volgende:
[..]
En straks die boothosselaar en de demente seniel van de VARA... Ook niks aan te missen, en toch gaan we kijken
Nou ik wel, sorry hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik begin niet door de opwinding raar te typen nee
dat doe ik gewoon automatisch
Volgens mij is dit topic speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef OProg het volgende:
[..]
O ja, ff kijken wie daar nou weer zitten.
Gelukkig eerst Rijdende Rechter, hoewel ik niet denk dat dat echt een topshow gaat worden.
Bedankt voor het meedenken maar die optie is niet selecteerbaar. Vaag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Doe rechter muisknop klikken en dan open in nieuw tabblad.
MAAR je mist er niks aan.
Christ Klepquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:45 schreef OProg het volgende:
[..]
O ja, ff kijken wie daar nou weer zitten.
Gelukkig eerst Rijdende Rechter, hoewel ik niet denk dat dat echt een topshow gaat worden.
Het is een plaatje van Guus zelf, niet van GuusProg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken maar die optie is niet selecteerbaar. Vaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Vooruit dan maar omdat jij het bent.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:48 schreef sp3c het volgende:
nou topshow hoor, ik heb het weer weggeklikt
roep me als het 2-2 staat plx
Mensen die niet met geld om kunnen gaan en geholpen moeten worden door John Williams en Natasja Froger.quote:
Behalve jij dan he? Altijd naar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Allemaal internetridders ineens hier.
En als er een lekker wijf in gif vorm voorbij komt, meteen de lans in de aanslag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
klinkt geweldig ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen die niet met geld om kunnen gaan en geholpen moeten worden door John Williams en Natasja Froger.
Moet een vraagteken achter die tweede zin.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Hoezo op haar kant? Zodat hij haar gezicht niet ziet zeker.
Nee want dat was geen vraag. Dat was een vaststelling. Schoolmeestuarium.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet een vraagteken achter die tweede zin.
Met zijn slome ongeïnteresseerde harses. Van hem kan je ook wel een emotion chart maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik denk dat Sjon Natas ook weleens flink op d'r kant heeft gelegd.
Zo is hij wel.
Hij heeft nog wel lang haar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef OProg het volgende:
Herman Brusselmans. Wat een enorme baas.
En ook hij woont boven de kroeg.
Het was wel een vraag, TriangelCorrie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want dat was geen vraag. Dat was een vaststelling. Schoolmeestuarium.
Hij kan ook schrijven. Ik niet.quote:
Nee het was een gedachte van mij, Specubijdehandje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het was wel een vraag, TriangelCorrie.
Ik denk dat je eerst drugs moet nemen voordat die film enige duidelijkheid schept.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg nog een filmtip van b_a, morgen even kijken denk ik: Hausu (1977) - IMDb
Als je deze zonder ondertitels kijkt wel ja. mijn Japans is wat roestig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst drugs moet nemen voordat die film enige duidelijkheid schept.
Uiteraard. Tijdens de drie wedstrijden dus maar extra zuipen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
Topwedstrijd weer, in de voorrondes liggen we er uit.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Niet zo negatief mensen. Komt wel goed.
Dat hoop ik ook aan het begin van elk seizoen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
Niet zo negatief mensen. Komt wel goed.
Ja ik ook en dat komt wel altijd uit de laatste tijdquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook aan het begin van elk seizoen.
nou feestendan maar hequote:Op dinsdag 10 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Toch maar mooi met 2-0 van Andorra gewonnen hoor![]()
Nog een fles?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink er nog eentje op in ieder geval
Het zal niet waar zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink er nog eentje op in ieder geval
quote:
En net was het nog 21 graden met het raam open...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik zeg toch niet WAT ik drink? Misschien is het wel fris.
Ik zei dan ook 'misschien'.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Latert het volgende:
[..]
En net was het nog 21 graden met het raam open...
ongeveer 2,5 / 10, of niet soms?
Omdat je zelf altijd 20 miljoen miljard deuren open zet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Jullie denken altijd het slechtste van mij.
Hoef je er niet altijd op in te gaan he? Ik flap gewoon alles eruit, ja sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat je zelf altijd 20 miljoen miljard deuren open zet.
Ik flap gewoon alles eruit, ja sorry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoef je er niet altijd op in te gaan he? Ik flap gewoon alles eruit, ja sorry.
OK heeeeel soms niet. Maar meestal welquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:39 schreef sp3c het volgende:
nee wij plagen je bijna altijd
heel soms niet
je moet wel eerlijk blijven Snorrie
ga nou niet zitten huilen gekquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
OK heeeeel soms niet. Maar meestal wel
Waar wil je nou weer pics van?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef sp3c het volgende:
DOE GEWOON WEL
EN PICSORITDIDNOT HAPPEN ScorrieMorrie!!!
Nou voor een keertje is Toine niet gek natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
Corrie van Peperstraten.
[ afbeelding ]
Kind, ik leef met je meequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Je zult het nog wel merken, ik heb 'buien'En niet 1x in de maand...
ik zeg iedere dag 17x dat je niet zo tof moet doen maar het gaat gewoon door!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dan houd ik vanzelf weer op.
En een Marlies hoor ik net van de kenner.quote:
Ja omdat tof bij mij een positief woord is man, moet je wat anders zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zeg iedere dag 17x dat je niet zo tof moet doen maar het gaat gewoon door!
Cattig!!quote:
nee dat vind ik niet aardigquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja omdat tof bij mij een positief woord is man, moet je wat anders zeggen.
nee stiekem zijn we hier fan van Corrie en dr saaie avonturenquote:
Ah dat is liefquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee stiekem zijn we hier fan van Corrie en dr saaie avonturen
nee dat met die fietsneger in de supermarkt waar je bijna iets leuks mee had gedaan was reuze spannendquote:
Ja OK als je het zo opnoemt klinkt het we supersaai. Ik vertel wel niks meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie is wakker
Corrie gaat koffie drinken
Corrie gaat een of andere gare film kijken
Corrie gaat boodschappen doen
Corrie gaat een of andere gare serie kijken
Corrie gaat een pallet wijn wegtikken
Corrie gaat slapen
Nee joh. Ga maar weer weg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Deze SC komt zo vaak voorbij in de actieve topics, hier moet het wel gezellig zijn
Nou dat valt reuze mee hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Deze SC komt zo vaak voorbij in de actieve topics, hier moet het wel gezellig zijn
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
Samenvatting van dit topic;quote:
Ga je nu weg?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Corrie is wakker
Corrie gaat koffie drinken
Corrie gaat een of andere gare film kijken
Corrie gaat boodschappen doen
Corrie gaat een of andere gare serie kijken
Corrie gaat een pallet wijn wegtikken
Corrie gaat slapen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK als je het zo opnoemt klinkt het we supersaai. Ik vertel wel niks meer.
Je kunt ook zelf weggaan natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Samenvatting van dit topic;
[..]
Ga je nu weg?
ikzeg net dat ik fan was!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK als je het zo opnoemt klinkt het we supersaai. Ik vertel wel niks meer.
Zelfkastijding denk ikquote:
Ja en Corrie scheldt jullie uit was je ook nog vergeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..].
Corrie heeft een bui was ik nog 8x vergeten.
Doe nou niet zo vervelend.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf weggaan natuurlijk
doe eens niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Samenvatting van dit topic;
[..]
Ga je nu weg?
Ooooh, ik wist niet dat je daar van hieldquote:
Ja ok, ik raak ik de war. Saai of toch weer niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ikzeg net dat ik fan was!
dat was de laatste semi aardige opmerking van deze maand he
Duurt ook al weer te lang zekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Ik voel weer liefde in dit topic, is lang geleden.
doodsaaiquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ok, ik raak ik de war. Saai of toch weer niet?
boeiuhquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben hardcore. Ga tegen alle regels in en zo. Badass.
Vanavond heb ik niks meegemaakt. Dus ik ben even leeg.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
doodsaai
en aandoenlijk,ikben fan
vertel ons meer!
neuken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanavond heb ik niks meegemaakt. Dus ik ben even leeg.
That's the spirit!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Stuart het volgende:
Ik neem er nog een. Morgen weliswaar weer vroeg op, maar ach, het is hier pas 22.20 dus het kan nog wel
doe nou niet altijd zo flauwquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge lekker voorspelbaar weer sp3cnee.
ja nou makkelijk wil ik het allang niet meer noemenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben niet zo makkelijk sp3c. We vallen een beetje in herhaling geloof ik he?
Noem het maar moeilijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou makkelijk wil ik het allang niet meer noemen
Hetzelfde nog. Qua ontslaggedoe en zo. Loopt nog allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
Zeg Karin, hoe gaat het nu eigenlijk met je? Al een tijdje niet gesproken, sorry
Vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. Blijf het buitengewoon onbehoorlijk vinden, de manier waaropquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Hetzelfde nog. Qua ontslaggedoe en zo. Loopt nog allemaal.
Tja vandaar de advocaat die er iets meer uit gaat halen. In ieder geval wat meer tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. Blijf het buitengewoon onbehoorlijk vinden, de manier waarop
Even wat tijd voor jezelf kan geen kwaad en inderdaad, dat loopt wel en daar komt ook wel wat uit. Hopelijk iets waar je je wat makkelijker bij neer kunt leggenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja vandaar de advocaat die er iets meer uit gaat halen. In ieder geval wat meer tijd.
En dan iets anders zoeken... kijk ik wel tegenop. Solliciterenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even wat tijd voor jezelf kan geen kwaad en inderdaad, dat loopt wel en daar komt ook wel wat uit. Hopelijk iets waar je je wat makkelijker bij neer kunt leggen
Dat geloof ik graag. En dan moet je ook maar net iets leuks vinden waar je enthousiast over kan zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan iets anders zoeken... kijk ik wel tegenop. Solliciteren
Ja dat laatste is wel een groot probleemquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. En dan moet je ook maar net iets leuks vinden waar je enthousiast over kan zijn
Oh dank je voor de tip. En een kort rokje aandoen zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Gewoon je tetters laten zien.
Zo moeilijk is het niet.
Hahahaha, ja, als ik zo lees hier op het forum is het al moeilijk om tegenwoordig een baan te vinden, laat staan een baan die leuk is en/of redelijk betaaldquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat laatste is wel een groot probleem
Daarom toch maar die tip van Specularium proberen, wit shirtje aan en dan met deze regen erdoorheen lopen op weg naar het gesprekquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, als ik zo lees hier op het forum is het al moeilijk om tegenwoordig een baan te vinden, laat staan een baan die leuk is en/of redelijk betaald
Dat kan bijna niet verkeerd gaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom toch maar die tip van Specularium proberen, wit shirtje aan en dan met deze regen erdoorheen lopen op weg naar het gesprek
Ja, gelukkig wel. Misschien lijkt dat nu ruim qua tijd maar een aantal maanden zijn volgens mij zo voorbij. Ik heb geen idee hoe de arbeidsmarkt in NL is maar ik kan alleen maar voor je hopen dat er wat leuks voor je tussenzitquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
Maar goed, ik zie wel. Ik heb nog wel even tijd.
Vriendinnetje van vroeger dacht dat ook een keer te doen met d'r ongehoorde decolleté.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Gewoon je tetters laten zien.
Zo moeilijk is het niet.
Tot nu toe verveel ik me nog niet dat scheelt al doe ik wel allemaal saaie dingen zoals je al lasquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Misschien lijkt dat nu ruim qua tijd maar een aantal maanden zijn volgens mij zo voorbij. Ik heb geen idee hoe de arbeidsmarkt in NL is maar ik kan alleen maar voor je hopen dat er wat leuks voor je tussenzit
Alle vrouwen zijn gek op borsten thoughquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Vriendinnetje van vroeger dacht dat ook een keer te doen met d'r ongehoorde decolleté.
Was het gesprek met een vrouw.
Niet op deze manier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn gek op borsten though
Ach, wat is saai. Zolang jij je niet verveelt heb je groot gelijk. Beetje relaxen en genieten van het leven als dat kan hoor. Je mag (moet) straks nog lang genoeg aan de slagquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot nu toe verveel ik me nog niet dat scheelt al doe ik wel allemaal saaie dingen zoals je al las
moet absoluut kunnenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dank je voor de tip. En een kort rokje aandoen zeker?
Mwah. Gelet op d'r verdere carrière zou het ook deze keer toch maar een korte tijd duren.quote:
Oja, zo'n flexibel typequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Mwah. Gelet op d'r verdere carrière zou het ook deze keer toch maar een korte tijd duren.
Lag gelukkig nooit aan haar.
Waardeloos gedrag weer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Maar geen goede schoenen.
niemand let dan nog op je schoenenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
dan koop je gvd goede schoenenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel. Dat is belangrijk in de combinatie.quote:
waardeloosquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer? Ik draag dat rokje toch nooit.
ja /nohomo zeker of niet Guus?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel. Dat is belangrijk in de combinatie.
Precies. Gympies onder een rokje, geen porem.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Wel. Dat is belangrijk in de combinatie.
Die hebben al strooien rokjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waardeloos
geef het dan aan de kindjes in Afrika, die hebben helemaal geen kleren
Die hebben wel altijd mooi weer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waardeloos
geef het dan aan de kindjes in Afrika, die hebben helemaal geen kleren
wat zit je er dan mee te pochen Corrie!quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom als ik dat rokje toch nooit draag? Voel ik me niet lekker in.
Jawel, kijk maar in het wat draag je vandaag topic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies. Gympies onder een rokje, geen porem.
Even jullie lekker maken met een dooie musquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat zit je er dan mee te pochen Corrie!
Nohommel idd.quote:
topshow welquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Nohommel idd.
Horen gewoon elegante dingen onder.
Knielaars soms helemaal fantastisch.
Ligt eraan wat voor rokje, niet onder deze. Laarzen heb ik wel maar volgens mij staan die er niet bij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, kijk maar in het wat draag je vandaag topic.
doe maar stuur Corriequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Even jullie lekker maken met een dooie mus
Lekker met de witte sokken in sandalen eronder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik miste de korte broeken bij de heren, oh nee toch niet
het is nog gewoon korte broekenweer wmbquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
Ik miste de korte broeken bij de heren, oh nee toch niet
Oh god krijgen we dat hoor. Dat staat beter dan lange veters vind ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Anders draagt Corrie gewoon kllittenband, voor de eckte triangels.
Niet voor de mannen hier in de buurt alsjeblieft zeg. Voor hen is het NOOIT korte broekenweer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog gewoon korte broekenweer wmb
Je moet ze ook andersom inlussen zodat je ze niet ziet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god krijgen we dat hoor. Dat staat beter dan lange veters vind ik.
ja nou die ken ik niet maar mijn benen hebben dat kleine beetje zon nog gewoon nodigquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet voor de mannen hier in de buurt alsjeblieft zeg. Voor hen is het NOOIT korte broekenweer.
Oh ik weet niet hoe dat moet. Mijn nieuwe schoenen hebben wel lange veters maar de uiteinden zijn zo heel erg lang, ik weet niet waar ik die moet laten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ze ook andersom inlussen zodat je ze niet ziet.
jij weet echt wel hoe een schaar werktquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik weet niet hoe dat moet. Mijn nieuwe schoenen hebben wel lange veters maar de uiteinden zijn zo heel erg lang, ik weet niet waar ik die moet laten.
Nee man dan gaat het rafelen. Ik moet ze er een beetje tussenstoppen denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet echt wel hoe een schaar werkt
Ja ik lul mezelf vast he? Lijk ik weer een kluns.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
Rocketscience dat veters strikken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij weet echt wel hoe een schaar werkt
Ik help wel even met een post tussendoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |