SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Karma.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Loopt mijn gold gister af.
Vandaag Demo tyfus.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandaag Demo tyfus.
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goedkoop Pace team in FIFA 13 voor de PS3? Dus dan bedoel ik rond de 10 á 15 k?
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goedkoop Pace team in FIFA 13 voor de PS3? Dus dan bedoel ik rond de 10 á 15 k?
spreekt me nog niet echt aan eerlijk gezegdquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind clubben met de bois tof dat is de hoofdreden dat ik FIFA koop.
- Finesse shots OPquote:
Hiero http://wefut.com/squad/3703quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Kan vanavond niet. Morgen wel denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef wonton het volgende:
tim vanavond na de wedstrijd clubben?
Frank van Mosselveld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan, serieuze vraag; wat is een redelijk goedkoop pace team?
Ga jij clubbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan vanavond niet. Morgen wel denk ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandaag Demo tyfus.
Ze lijkt op Jack van Mass Effect (maar als ik dit op de FP zeg krijg ik allemaal minnetjes)quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Miley al gezien?
halfuurtje ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
het gaat gewoon verder waar ik gestopt was. Verliezen.
Hoezo duurt het bij jullie allemaal zo lang dan? Had ik zoveel geluk?
blijkbaar mag ik zonder mic en met kutprof meedoenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga jij clubben
ik dacht dat hij smookz bedoelde
Van mij mag het ook hoor, na 2 dagen ga je toch wel een mic kopen om onze stemmetjes te horenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
blijkbaar mag ik zonder mic en met kutprof meedoen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rot een end op met je populaire kreetjes.
godverdomme heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
Hey guys wat vonden jullie van de demo?
'k vond balcontrole echt kut, spelers als Shaarawy dribbelen als Boerrigther.
Ook is strength en balance ineens belangrijk dit jaar, Laciana Traoré wordt super OP, mark my words.
Ik denk dat dat zijn armen voor moet stellen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heeft Lloris zoveel streepjes Fuszy?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rot een end op met je populaire kreetjes.
Is een bugquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heeft Lloris zoveel streepjes Fuszy?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
godverdomme heb je hem ook weer
Kutspelquote:
Ha Ha!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Playstation store.![]()
200Mbit verbinding en nog een uur er over doen om die pleuris demo binnen te harken.
Gratis service van Sony, niet zo janken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Playstation store.![]()
200Mbit verbinding en nog een uur er over doen om die pleuris demo binnen te harken.
'Hey guys'quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
Hey guys wat vonden jullie van de demo?
'k vond balcontrole echt kut, spelers als Shaarawy dribbelen als Boerrigther.
Ook is strength en balance ineens belangrijk dit jaar, Laciana Traoré wordt super OP, mark my words.
Gratis? Heb toch echt 200+ euro betaald voor een Playstation 3 volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gratis service van Sony, niet zo janken.
Genoeg gepost hier (voor een maand) 'k ben weer weg.
Klopt, niet voor de internetservice van Sony.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Gratis? Heb toch echt 200+ euro betaald voor een Playstation 3 volgens mij
Ja maar dat heeft toch niets met je verbinding te maken?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Klopt, niet voor de internetservice van Sony.
Je bent niet grappig en bovendien een kneusje, met je populaire zinnetjes en bijbehorende smileys.quote:
Ik vind hem wel grappig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en bovendien een kneusje, met je populaire zinnetjes en bijbehorende smileys.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je bent niet grappig en bovendien een kneusje, met je populaire zinnetjes en bijbehorende smileys.
Hahaha sukkeltje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Deze double link.
[ afbeelding ]
Mijn favo silver spits uit Fifa 12 en een van mijn favoriete uit Fifa 13 die samen dubbel linken.
Franco Jara - Sergio Araujo.
Jij bent in ieder geval wel om te lachenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
FUT is in de demo toch niet toegankelijk?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Jezus die introductie van FUTZe spelen wel goed in op de debielen die FUT spelen
Nice!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]had er al een teampje mee gemaakt
[ afbeelding ]
Die Vietto heeft ook 4* skills
Nietzeggend plaatje zo, die met de GTA 4 map er overheen geplakt die iemand postte zegt meer over de werkelijke groottequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
De map van Grand Theft Auto 5.
http://www.flabber.nl/lin(...)ta-v-is-gelekt-16396
Staat er allemaal onder hèquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nietzeggend plaatje zo, die met de GTA 4 map er overheen geplakt die iemand postte zegt meer over de werkelijke grootte
4231 die laatste bedoel je neem ik aanquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef Tim86 het volgende:
Je kan nu ook ff de nieuwe formaties ingame checken..er is geen 4231 waarbij de CDM's naar buiten staan..ze staan keurig op dezelfde plek als vorig jaar.
4231 (oude variant):
3 CAM's min of meer op 1 lijn, vrij diep
4321 met LM/RM:
Flankspelers staan veel minder diep, maar de centrale CAM staat wel wat dichter bij de spits
Was dat maar waar. Die kerel is echtquote:Op maandag 9 september 2013 19:09 schreef Zhano het volgende:
Grote ontdekking! PotS == Skate van GameKings
Typo ja. LM en RM staan veel minder diep dan de wide CAMs uit de oude formatie in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4231 die laatste bedoel je neem ik aan
Dus alsnog geen echt Robbery systeem ? Misschien de 433 met punt naar voren dan ?
Die 4e lijkt me ook echt gaaf. Maar ben wel bang om geregeld weggecounterd te gaan worden hiermee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
Verder is het verschil tussen 433 en 433(2)(versie met CDM) echt heeeeeeel klein. Qua links gewoon de meest handige versie pakken als je wil dat de centrale man het minst diep speelt zou ik zeggen.
433(3) lijkt me best kut. Je hebt wel de CDM's op dezelfde plek als 352, maar de flankspelers zijn er niet en die ga je missen zo te zien..je backs hebben echt veel ruimte om op te komen wel, maar het ziet eruit als een kluitje in de as en veel ruimte op de rest van het veld.
433(4) lijkt me wel tof..dat is de versie met CAM. Je andere CM's staan op dezelfde plek als bij de oude CM, maar die centrale man dus een stuk dieper. Denk wel dat het gevaarlijk is om echt een high/low speler daar te hebben.
433(5) met die false 9 weet ik echt niet wat ik moet verwachten. Wellicht handig als je echt wingers hebt met veel scorend vermogen, maar het lijkt me niet echt fijn.
Woestijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
yupquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Op basis van de 2 potjes die ik net speelde is agility en ball control in ieder geval erg belangrijk. Denk dat passing ook weleens belangrijker kan worden..Nu zag je amper het verschil tussen Xavi en Poulsen, maar er gaan echt veel meer simpele passes verkeerd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Die kerel is echt
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
125 vierkante kilometer
Jara was goudquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Deze double link.
[ afbeelding ]
Mijn favo silver spits uit Fifa 12 en een van mijn favoriete uit Fifa 13 die samen dubbel linken.
Franco Jara - Sergio Araujo.
Kan vandaag nietquote:
oh jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jara was goud
[..]
Kan vandaag niet
Doe maar deleten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Eindelijk klaar de demo.
let's see..
Ik denk zeker wel dat GTA V 25 miljoen keer verkocht gaat worden, misschien zelfs het dubbele.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Veruit de duurste game ooit gemaakt, GTA 5 heeft maar liefst 265 miljoen gekost![]()
[ afbeelding ]
Wtf 1 miljard
Ja, zelfde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hier word ik niet warm of koud van.
Dan maar fulltime GTA V spelen komende maanden (jaren)![]()
jazekerquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zelfde.
Doe je mee? We clubben.
Is er nog een DS1 ook?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die nieuwe OP chickMooie.. foto. Mijn broer is nu de demo aan het doen, ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ja, die is er maar dat is iemand anders.. daarom heet ik ook DarkSonic2. Mijn broer speelt normaal geen FUT maar nu staat hij in zijn 1e wedstrijd al 2-0 voor.quote:
Sarcasme of heb je gewoon stront in je ogen?quote:
Die 265 miljoen schijnen ze er al uit te hebben met pre-ordersquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Veruit de duurste game ooit gemaakt, GTA 5 heeft maar liefst 265 miljoen gekost![]()
[ afbeelding ]
Wtf 1 miljard
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sarcasme of heb je gewoon stront in je ogen?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Nickskuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat dribbelen lastiger is is alleen maar beter hoor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen kampioen zijn in div 1
Minpuntje is dat je niet hoeft te dribbelen omdat je vanaf 30 meter met een finesse kan scorenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:10 schreef Nickskuh het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat dribbelen lastiger is is alleen maar beter hoor
Wat een baasje ben je ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Minpuntje is dat je niet hoeft te dribbelen omdat je vanaf 30 meter met een finesse kan scoren
't is wel makkelijker als in 13 maar niet zo overpowered als in 12quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Minpuntje is dat je niet hoeft te dribbelen omdat je vanaf 30 meter met een finesse kan scoren
Huh? Erg cryptisch omschrevenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:13 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
't is wel makkelijker als in 13 maar niet zo overpowered als in 12
Een finesse schot in 12 was gewoon automatisch een goalquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Erg cryptisch omschreven
Dan doe je toch iets verkeerd want ik heb er tot nu al 4 gescoord.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Een finesse schot in 12 was gewoon automatisch een goalDat vind ik hier nog niet.
In FUT of aftrap?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd want ik heb er tot nu al 4 gescoord.
Dat gaat waarschijnlijk door dit topicquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat we het komende jaar in het GTA topic te vinden zijn.
Online elkaar afknallen![]()
Valt reuze mee inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:15 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Een finesse schot in 12 was gewoon automatisch een goalDat vind ik hier nog niet.
Wanneer je het speelt, dan val je pas echt in slaap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef TBakkert het volgende:
Hij is bezig met downloaden nu. Ik was in slaap gevallen en kon het niet meteen aanzetten.
oh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wanneer je het speelt, dan val je pas echt in slaap.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Finesse shot van ongeveer 40 meter.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
Finesse shot van ongeveer 40 meter.
Dit kunnen ze toch nog wel aanpassen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit wordt dus echt een kutjaar.
Laten we het hopen dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit kunnen ze toch nog wel aanpassen?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:22 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar waren de gewone long shots in het begin ook heel makkelijk en na een tijdje niet meer (voor mijn gevoel dan), alsof ze het aangepast hadden.
Maar Fifa 12 wasdus meer van dat graag.
Moet zeggen dat Seasons bij FIFA 12 wel heel leuk was met die finesse. Enige probleem was dus dat als je echt veel beter was dan je tegenstander, dat die vaak toch uit het niets scoorde met zo'n belachelijke finesse goal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:23 schreef Reemi het volgende:
Finessen is leuk manIn FUT12 met Lukaku en Abel Hernandez
Beiden rond de 50 curve
Dat laatste had ik dit jaar ook hoor.. alleen niet met een finesse shot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Moet zeggen dat Seasons bij FIFA 12 wel heel leuk was met die finesse. Enige probleem was dus dat als je echt veel beter was dan je tegenstander, dat die vaak toch uit het niets scoorde met zo'n belachelijke finesse goal.
Dit jaar was alles wel vrij eenvoudig te verdedigen hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat laatste had ik dit jaar ook hoor.. alleen niet met een finesse shot.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Andorra heeft 3 spitsen in de selectie met bij elkaar 86 interlands en 1 goal
Heel vaak ben je veel beter en dan doet de tegenstander 1x een LB+Y die precies goed valt en dan wordt er gescoord. LB+Y is nog steeds OP in de demo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit jaar was alles wel vrij eenvoudig te verdedigen hoor.
Die finesse shots zijn alleen een compleet ander verhaal.
Ik had het over H2H seasons hè. Daar had je er dit jaar bijna niks aan, want je spitsen waren moeilijk te lanceren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel vaak ben je veel beter en dan doet de tegenstander 1x een LB+Y die precies goed valt en dan wordt er gescoord. LB+Y is nog steeds OP in de demo.
Typen toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef wonton het volgende:
Hoi een motivatiebrief schrijven of typen?
Typen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef wonton het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Andorra heeft 3 spitsen in de selectie met bij elkaar 86 interlands en 1 goal
Je bent er helemaal ondersteboven van.quote:
Typen. Niemand schrijft nog.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef wonton het volgende:
Waarom geen adressering dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef wonton het volgende:
[..]
Het ziet er zo kaal uit zonder adressering.
Ik vond de paar potjes in FUT nog best leuk eigenlijk. En zoals gezegd is die demo nog nooit een fatsoenlijke indicatie geweest voor het eindproduct..kan nog zoveel kanten op. FUT-mode al helemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een klotedemo. Echt verschrikkelijk
GTA V maar vast bestellen.
Als FIFA 14 niet goed speelt ga ik dit jaar wel weer meer handelen dan spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Wat een klotedemo. Echt verschrikkelijk
GTA V maar vast bestellen.
Heb al een sollicitatiebrief geschreven en ben een uitgenodigd voor een gesprek. Ik schrijf nu een andere brief die ik gewoon wil geven tijdens het gesprek. Dan lijkt me een adressering etc overbodig.quote:
Het is dan inderdaad overbodig, maar aan de andere kant boeit het ook weinig als het er wel op staat. Dan ziet het er mooi wat formeler, en inderdaad minder kaal, uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb al een sollicitatiebrief geschreven en ben een uitgenodigd voor een gesprek. Ik schrijf nu een andere brief die ik gewoon wil geven tijdens het gesprek. Dan lijkt me een adressering etc overbodig.
Gewoon je piemel laten zienquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef wonton het volgende:
[..]
Heb al een sollicitatiebrief geschreven en ben een uitgenodigd voor een gesprek. Ik schrijf nu een andere brief die ik gewoon wil geven tijdens het gesprek. Dan lijkt me een adressering etc overbodig.
KFCquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dan inderdaad overbodig, maar aan de andere kant boeit het ook weinig als het er wel op staat. Dan ziet het er mooi wat formeler, en inderdaad minder kaal, uit
Wat voor bedrijf eigenlijk?
NL met deze opstelling is ook wel echt bagger..moeten ze nog wel simpel winnen, maar 0-1 HT ofzo zou me niets verbazen. Op het einde pas uitlopen als die postbodes en dakdekkers moe zijn.quote:
Postbodes schijnen een erg goede conditie te hebben anders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL met deze opstelling is ook wel echt bagger..moeten ze nog wel simpel winnen, maar 0-1 HT ofzo zou me niets verbazen. Op het einde pas uitlopen als die postbodes en dakdekkers moe zijn.
Mooie carrièremove vanaf de McDonaldsquote:
Alleen Berry.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Postbodes schijnen een erg goede conditie te hebben anders.
ohquote:
Zover ik weet werken daar alleen negers. Heb je al schmink gekocht?quote:
Ergens anders fappen op een overpriced telefoonquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef detennismaster het volgende:
Fingerprintherkenning op de nieuwe iPhone 5S
http://www.apple.com/nl/iphone-5s/videos/#video-touch
Ik meld het alleen maarquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ergens anders fappen op een overpriced telefoon
Vrijdag ook al niet. Leugenaar is het ook nog eens, die Lowiequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:58 schreef DutchSL het volgende:
Sneijder onderschept een bal en ik hoor niemand juichen.
stond al in de metro jongequote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef detennismaster het volgende:
Nuttigquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:54 schreef detennismaster het volgende:
Van Gaal had er gewoon wat aanvallers in moeten gooien..geef zo'n Van Wolfswinkel eens de kans..deze opstelling is ook nutteloos met 6 verdedigende spelers en kansloze wingers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef DutchSL het volgende:
Als we zulke ballen gaan geven hadden we beter Lex Immers kunnen opstellen.
Nu hakken die Marokkanen ook voortaan je vinger eraf voor ze je telefoon jatten.quote:
Hele hand man, hoe weet je welke vinger het isquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu hakken die Marokkanen ook voortaan je vinger eraf voor ze je telefoon jatten.
Wat is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik al verder ben op dat gebied dan de meeste van mijn leeftijd
En ik had een vriendin
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Dankzij Dora.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat komt door je haarkleur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik al verder ben op dat gebied dan de meeste van mijn leeftijd
En ik had een vriendin
Maar Luxemburg heeft nog spelers die in FUT zitten. Ze scoorden vrijdag ook al (Joachim)quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef DutchSL het volgende:
San Marino en Luxemburg scoren vandaag, dan kan Andorra toch niet achterblijven
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Bij Amazon.com kun je dus niet met I Deal betalen.
nee. ik heb 1x eerder iets besteld bij een Engelse site (zavvi) en daar accepteerden ze wel paypal maar amazon niet.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu hakken die Marokkanen ook voortaan je vinger eraf voor ze je telefoon jatten.
Dat ze goed in bed zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van roodharigen..
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ze goed in bed zijn
Alleen zal ik nooit met een ginger naar bed gaan
HHAHAHAquote:
Toch is het raar om iemand van 15/16 zo te zien praten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat ze goed in bed zijn
Alleen zal ik nooit met een ginger naar bed gaan
2x Vargasquote:
quote:
quote:
Zo zit ik over een week ook, maar dan met de deur op slot.quote:
Ik wil ze bij clubs wel zo nemen.quote:
en zonder chickquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo zit ik over een week ook, maar dan met de deur op slot.
Daar heb ik niet over te klagen, of toch wel.quote:
Ik ook maar dan zit mijn vriendin op die vinger en mijn kind in de meterkast.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo zit ik over een week ook, maar dan met de deur op slot.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ook maar dan zit mijn vriendin op die vinger en mijn kind in de meterkast.
Dat doe je Levi toch niet aan!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt doorgaans doen 15/16 jarige zulke dingen nog nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toch is het raar om iemand van 15/16 zo te zien praten.
Iemand die nog FUT 13 speelt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand al zo'n rare player pack geopend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Schatjenquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou.
Ja had Falcao + meer meuk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Best goed pack toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou.
Blond is het mooistquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Meh ligt eraan wat voor'n hoofd je erbij krijgt
*ditquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:39 schreef Ozz-03 het volgende:
http://download.cnet.com/(...)2242_4-75912704.html
Mensen die gebruik maken van een Mac ervaring met deze programma?
Thanksquote:
goeden photoshop, Kara is CDM o nee toch niet, goede pull aan het einde van FUT13.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:42 schreef detennismaster het volgende:
Toch nog een IF dit jaar
[ afbeelding ]
Dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat geen correct Nederlands dan?
Wie is hier nou de expert, gij of ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
Is de demo er nou ook voor de PS3 in europa ?
Jijquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie is hier nou de expert, gij of ik?
Bots jonguh! Yo paul gooi die turbo der us fkes in jonguh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie is hier nou de expert, gij of ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |