SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren de menu's een beetje smooth?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef Zhano het volgende:
Ja de PC versieEn niet echt gespeeld, alleen door de menu's geskipt
Dan ga ik liever knikkeren.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Pes 2014 demo is ook te downloaden. Moet je alleen wel even een us account hebben met gold erop
Die heb ik toevallig whehehheequote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Pes 2014 demo is ook te downloaden. Moet je alleen wel even een us account hebben met gold erop
Kom madden spelen.quote:
Supersmoove.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waren de menu's een beetje smooth?
Chris smoovequote:
Geef Microsoft maar de schuld.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 15:12:22#FIFA14Demo... we feel your pain! We're waiting for Xbox Live to update, just like you - @Xbox @xboxuk reageer retweet
Waarom lieg je nou weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is de demo nu al te downloaden? Ik zit nog steeds op school.
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan niet wachten totdat je thuis bentquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook een us account maar ik zie em niet staan op de markt daar.quote:
Want dan ga je weer irritant doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat je thuis bent
Ik snap dat niet met negers en watermeloenenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Solliciteerd weer iemand naar een ban
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 15:30:24Xbox FIFA 14 Demo is live: http://t.co/pEILLJEiA9 reageer retweet
nep fanquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die TS snapt het nu vast niet meer maar ik heb JJ1 nooit gespeeld.
nee...quote:
Ik snap het niet helemaal. zie hem echt nergensquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, je moet naar Full Game gaan.
Naar A-Z dan E, daar staat die demo als het goed is, dan naar Full Game en Download Demo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal. zie hem echt nergens
Ik heb gewoon gezocht op FIFA 14 en dan inderdaad download demo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Naar A-Z dan E, daar staat die demo als het goed is, dan naar Full Game en Download Demo.
Moet ik je nu gaan helpen of is dit je dagboekquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
ik twijfel tussen 41212, 4231 of 3412 als eerste formatie wil sowieso Ronaldinho op CAM
4-2-3-1 en dan Ronaldinho op CF.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
ik twijfel tussen 41212, 4231 of 3412 als eerste formatie wil sowieso Ronaldinho op CAM
ook CAMquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-2-3-1 en dan Ronaldinho op CF.
Of is die positie ook CAM geworden?
Kutte in 4-3-3 met CAM en 2 CM's is dat je een gigantisch gat in het midden achter je CAM hebt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ook CAM
Een 433 variant kan ook zelfs nog
Speel het met H2H en dat valt reuze mee. Daar lopen gewoon je CM's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kutte in 4-3-3 met CAM en 2 CM's is dat je een gigantisch gat in het midden achter je CAM hebt.
Ik zou dan voor de 4-2-3-1 gaan.
Dan is die van Futhead vrij extreem, maar die CM's lijken me net te ver naar buiten staan...quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Speel het met H2H en dat valt reuze mee. Daar lopen gewoon je CM's.
Mobiel toffffffgggggquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Thorb het volgende:
Ik zal wel op 5% zitten, zometeen eens kijken
Moet eigenlijk even ziekenhuis bellen maar mijn moeder zit weer een uur te bellen
Die van Amerika krijgen eerst, want die updaten eerder. Wij zullen wel genaaid worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op zijn vroegst, als het tegenzit 4 uur 's ochtends
Ga naar Full Game.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Nog steeds Purchase -1
Verdikkeme.
Dat is altijd bij de demo's.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef Maver24 het volgende:
serieus, het speelt echt compleet anders dan fifa 13. ik moet gewoon wennen aan het spelen.![]()
Ik heb het in het Nederlands staan, hele game weergeven. Alleen dan staat er nergens downloaden..quote:
Idd. Zelfde hier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:06 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Daar zie ik alleen Rate en Pin to home.
Zeg dat wel. Wat een aids. (op Lacazette na)quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Konko team 1000 gemaakt
Die rode Braziliaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Konko team 1000 gemaakt
Daar stuurde ik net ook linkje vanquote:
Die wissel ik ingame dan om met LW dan heb ik een links poot op rechts en een rechts poot op linksquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Wat een aids. (op Lacazette na)
Zullen we dan afspraken dat je al die teams niet post want ze zijn:quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar stuurde ik net ook linkje van
Ga hem proberen in elk team te doen samen met Ronaldinho
Dacht dat dit het FUT topic was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zullen we dan afspraken dat je al die teams niet post want ze zijn:
- slecht
- niet origineel
- steeds bijna hetzelfde
Speel je FUT of een gewoon potje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:20 schreef fetss het volgende:
ballen op de paal/lat klinken wel grappig
Je kan ook op EA zoeken dan krijg je al hun games te zien, daar staat fifa14 ook tussen.quote:
Lol dan werkt het wel...vaag. Wel supertraag, maar kan aan mijn internet liggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:21 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Als je football game 14 intikt ook niet? Dat hielp bij mij.
Ik kon hem wel meteen vinden, maar dan stond er Purchase -1 en kon ik niks. Nu met die andere zoekopdracht kan ik hem wel vinden met een downloadknop erbij..best vaag. Maar hij is echt absurd traag hier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Je kan ook op EA zoeken dan krijg je al hun games te zien, daar staat fifa14 ook tussen.
6 uur, maar het kan ook alsnog pas midden in de nacht komen zoals eerder aangekondigdquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:25 schreef poker4lifee het volgende:
5 uur demo dus voor ps3? is het er in de usa store wel, anders gewoon daar downloaden?
twitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
k, ook niet eerder in de usa store dusquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:28 schreef wieisboos het volgende:
[..]
6 uur, maar het kan ook alsnog pas midden in de nacht komen zoals eerder aangekondigdtwitter:RobHodson_ twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:56:42Update: PS3 #FIFA14 Demo may arrive as early as 5pm UK today reageer retweet
Een paar zien er wel tof uit..en een paar mega gayquote:
Mooi. Laten mensen misschien die contain knop eens vaker los.quote:
quote:
Dat handjeklap dansje met je teamgenoot danquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]hier zat ik echt zo naar te kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen 1 keer gehad... verder zijn je spelers afhankelijk van het team dat je kiest denk ik. Ik deed Dortmund en had o.a. Reus, Lewan, Auba. Na de wedstrijd kreeg ik Ibra, Henry en nog wat spelers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:17 schreef Gramulanion het volgende:
Wat.De FUT CPU probeert ook de hele tijd van 30 meter te schieten.
Nou met de Gabonneger en Reus liep ik aardig wat cpu mannetjes eruit. Of het echt minder belangrijk is wacht ik nog even af.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:36 schreef fetss het volgende:
Pace is minder belangrijk, positiespel zal belangrijker worden
Ik heb ook een half Dortmund team, had Spurs gekozen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen 1 keer gehad... verder zijn je spelers afhankelijk van het team dat je kiest denk ik. Ik deed Dortmund en had o.a. Reus, Lewan, Auba. Na de wedstrijd kreeg ik Ibra, Henry en nog wat spelers.
Merk weinig verschil, verdedigers gebruiken iets meer het lichaam en skillen voelt vreemd aan omdat LT niet nodig is.
Lewan is wel echt goed,
Finesse makkelijker idd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef BDIL het volgende:
Finesse shot OP, als je sprint tik je altijd bal te ver vooruit
Ik heb ook andere spelers gekregen in FUT. geen aubameyang en reus maar wel Alba en Iniesta en vooral PSG in FUT, met Cavani en Ibra on topquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen 1 keer gehad... verder zijn je spelers afhankelijk van het team dat je kiest denk ik. Ik deed Dortmund en had o.a. Reus, Lewan, Auba. Na de wedstrijd kreeg ik Ibra, Henry en nog wat spelers.
Merk weinig verschil, verdedigers gebruiken iets meer het lichaam en skillen voelt vreemd aan omdat LT niet nodig is.
Lewan is wel echt goed,
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 17:04:58#FIFA14Demo now available on PSN: http://t.co/3kcFeOtNDM reageer retweet
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 17:04:58#FIFA14Demo now available on PSN: http://t.co/3kcFeOtNDM reageer retweet
Je krijgt steeds nieuwe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb ook andere spelers gekregen in FUT. geen aubameyang en reus maar wel Alba en Iniesta en vooral PSG in FUT, met Cavani en Ibra on top
Dit jaar weer tamperen? maak ik alvast extra accounts aan!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef Confetti het volgende:
"onlineELORating":1200
Je begint dus met 1200, geen idee wat het voorstelt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_systemquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef Confetti het volgende:
"onlineELORating":1200
Je begint dus met 1200, geen idee wat het voorstelt.
Even snel gekeken... maar dat is dus voor matchmaking (je niveau)quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system
Kunnen we gewoon een nieuw topic in deze reeks openen met de titel fifa 14 fut #1, zodat het dezelfde reeks blijft?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Tijd voor Fifa 14 FUT topic nu FUT toch in de demo zit?
Yep.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even snel gekeken... maar dat is dus voor matchmaking (je niveau)?
Mij maakt het niet uit, maar vorig jaar openden we een topic een paar weken van tevoren en die werd door de mods dicht gegooid tot de dag waarop FIFA 14 uitkwam...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon een nieuw topic in deze reeks openen met de titel fifa 14 fut #1, zodat het dezelfde reeks blijft?
godverdomme. Ik wil tegen noobs spelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system
Komt dat even mooi uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef wieisboos het volgende:
[..]
godverdomme. Ik wil tegen noobs spelen
Tamperen om je rating omlaag te krijgen zodat je slechtere tegenstanders krijgtquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Handig voor de Hi-Ha-Handicap zeker.
Geen idee maar ik ben hem nu aan het downloaden via deze link https://store.sonyenterta(...)_00-FIFA14DEMO000000quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef diedjuh het volgende:
Is de demo er nu ook al in de EU psn store?
Kan 'm op US en EU beide nog niet vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef diedjuh het volgende:
Is de demo er nu ook al in de EU psn store?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben hem nu aan het downloaden via deze link https://store.sonyenterta(...)_00-FIFA14DEMO000000
Oh, nouja, ik kan hem vandaag toch nog niet echt spelen, dus dan morgen maar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan 'm op US en EU beide nog niet vinden.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ben hem nu aan het downloaden via deze link https://store.sonyenterta(...)_00-FIFA14DEMO000000
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt perfect.Ben 'm nu aan het downloaden op m'n EU account.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:24 schreef Zhano het volgende:
Demo is een oude build btw. Nog van voor dat Youtuber event
Wieisbaasquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alweer terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
Tijdens het downloaden even patat halen. Bazenleef.
Binnen een kwartiertje naar de friettent moet toch kunnen..het moet wel fastfood blijven. En alleen het echte plebs gaat ook nog eens voor 18u alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Binnen een kwartiertje naar de friettent moet toch kunnen..het moet wel fastfood blijven. En alleen het echte plebs gaat ook nog eens voor 18u alNouja, inclusief kamer afsluiten, heen lopen, bestellen, wachten op mijn voer en weer teruglopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snackbar is zo'n twee straten verderop.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dit had ik laatsttwitter:VanDieMensenDie twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:02:28Nog moeten inpakken als je komt om ze te helpen verhuizen. reageer retweet
ik stuur altijd mijn moeder want daar is ze toch voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, inclusief kamer afsluiten, heen lopen, bestellen, wachten op mijn voer en weer teruglopen.Snackbar is zo'n twee straten verderop.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
Dit had ik laatsttwitter:VanDieMensenDie twitterde op dinsdag 10-09-2013 om 11:02:28Nog moeten inpakken als je komt om ze te helpen verhuizen. reageer retweet
![]()
En toen we klaar waren stonden er welgeteld 3 biertjes klaar. Voor ons vieren![]()
Altijd lekker zo'n voorbereiding als je iemand gaat helpen
quote:
Ik ben verhuizer geweest, dit heb je zo vaakquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
![]()
En toen we klaar waren stonden er welgeteld 3 biertjes klaar. Voor ons vieren![]()
Altijd lekker zo'n voorbereiding als je iemand gaat helpen
Verhuizer als bijbaan ofzo? Dat hoor je echt nooit eigenlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ben verhuizer geweest, dit heb je zo vaakwe vertellen van tevoren altijd dat het ingepakt moet zijn, en het wij niet verantwoordelijk zijn voor eventuele schade. Dan moeten wij het maar inpakken
Ja als bijbaan, heel veel studenten deden het en het verdiende echt goed. En je moet echt goed leren tillen, rugcorset gebruikten we nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuizer als bijbaan ofzo? Dat hoor je echt nooit eigenlijk
Had je dan ook zo'n rugcorset voor het zware tilwerk?
Lijkt me niet echt chill eigenlijk, al heb ik zelf ook wat hoerige baantjes gehad. Hoort een beetje bij du l3v3n.
Doet me denken aan Fifa 12quote:
neem eens een salade johquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Echt dikke lobi voor die chinezen die een snackbar runnen trouwens.Fucking snel klaar altijd, prima voer en zo goedkoop.
Patatje speciaal, frikandel speciaal en een broodje kroket voor 6 euro.
En nu voel ik me vdm.
Dat kunnen die sjinezen goed inderdaadquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
Echt dikke lobi voor die chinezen die een snackbar runnen trouwens.Fucking snel klaar altijd, prima voer en zo goedkoop.
En nu voel ik me vdm.
Chinezen zijn daar goed in ja..stuk beter dan die Nederlandsen en Turken/Marokkanen. Al hebben ze in die laatste groep meestal een echte Italiaanse pizzeria.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:46 schreef Lindgren. het volgende:
En nu voel ik me vdm.
quote:
Waarom zou je een xbox hebben zonder gold?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:51 schreef Jongentje. het volgende:
Heeeel gruwelijk gedaan dat je weer gold moet aanschaffen om de demo te spelen!
Omdat je geen online multiplayers speelt, niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een xbox hebben zonder gold?
Is dat het enige voordeel van gold dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat je geen online multiplayers speelt, niet zo moeilijk.
Lol, belachelijk.quote:
Wat een ellendequote:
Enige noemenswaardige ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is dat het enige voordeel van gold dan?
Normaal heb ik gold, maar wilde nu alleen even de demo testen. Geen zin om daar nu gold voor aan te schaffen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een xbox hebben zonder gold?
Heb je geen 24 uurs kaartje meer liggen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:01 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Normaal heb ik gold, maar wilde nu alleen even de demo testen. Geen zin om daar nu gold voor aan te schaffen.
Nope, helaas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geen 24 uurs kaartje meer liggen?
Die assistquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:05 schreef Maver24 het volgende:
Lekker doelpuntje van Gundogan, wat een baas deze gast, ik vind hem echt super fijn spelen
Daarmee kun je van die Schaken-acties doen. Stilstaan, bal wegtikken en dan maar hopen dat je sneller bentquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
GTA IV map op de GTA V map geplakt.
[ afbeelding ]
Oh; en:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet echt dezelfde schaalquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef Lindgren. het volgende:
GTA IV map op de GTA V map geplakt.
[ afbeelding ]
Oh; en:
[ afbeelding ]
Ik denk dat we vanavond wel gaan ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PS3 clubs over een half uurtje of uurtje? Even er van uit gaande dat iedereen het na 1 potje demo al weer gezien heeft.
Ik ben er niet op uitgekeken hoor. Ik vind het een stuk leuker dan fifa 13quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PS3 clubs over een half uurtje of uurtje? Even er van uit gaande dat iedereen het na 1 potje demo al weer gezien heeft.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond wel gaan ja.Ik alleen nog niet over een half uurtje
O.kquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben er niet op uitgekeken hoor. Ik vind het een stuk leuker dan fifa 13
90% in een uur en een kwartier hier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oh leuk weer een keer demo downloaden op de PS3. Vorig jaar duurde het echt een halve dag ofzo. : ) )
Mooi zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
Sprinten is echt achterlijkje speelt gelijk die bal 5 meter voor je uit
Skillen is ook helemaal anders hè, bal gehakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
90% in een uur en een kwartier hier.
[..]
Mooi zo.
Nou helemaal valt wel mee. Het is gewoon zonder LT (behalve fake rabona). Heb nog niet alles bekeken maar de echte autist kan nog gewoon LT indrukken en er gebeurt vaak hetzelfde als vorig jaar volgens mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillen is ook helemaal anders hè, bal gehakt.
Geen L2 is het enige geloof ik?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillen is ook helemaal anders hè, bal gehakt.
Oh ik heb geen idee, hen nog niet gespeeld. Lul ook maar watquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou helemaal valt wel mee. Het is gewoon zonder LT (behalve fake rabona). Heb nog niet alles bekeken maar de echte autist kan nog gewoon LT indrukken en er gebeurt vaak hetzelfde als vorig jaar volgens mij.
Ik heb nog nooit kunnen verdedigen en elk jaar wordt het ook moeilijkerquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
verdedigen veel moeilijkercontainen lijkt niet goed meer te werken en spelers ook allemaal behendigheid van hoe het nu bij bronzes is zeg maar als je tegen golds ermee speelt. te traag andere kant op kunnen enzo.
gaat leuk worden want zoveel mensen konden vorige fifa uh deze dus al niet verdedigen
bij mij ook vaak idd dat ie ba lineens veel voor zich uit speelt, ff kijken waar dat aan ligt want aardig kut
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awkward gifjes
Die staat er vlak boven, lieverd.quote:
Haha ja iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet gezien. Wat een epische gif.
De laatste 20%quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef Fuszy het volgende:
Als het zo doorgaat heb ik die demo in een paar minuten binnen. Stuk beter dan vorig jaar. Zit binnen no-time op 20%
Gast verdedigen is juist erg makkelijk. Elke tackle lukt en vaak gaat de verdediger de aanvaller uit zichzelf al van de bal zetten (iets waarvan ik juist blij was dat het vorig jaar eruit was).quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
verdedigen veel moeilijkercontainen lijkt niet goed meer te werken en spelers ook allemaal behendigheid van hoe het nu bij bronzes is zeg maar als je tegen golds ermee speelt. te traag andere kant op kunnen enzo.
gaat leuk worden want zoveel mensen konden vorige fifa uh deze dus al niet verdedigen
bij mij ook vaak idd dat ie ba lineens veel voor zich uit speelt, ff kijken waar dat aan ligt want aardig kut
Maar wel gratis online.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
ik zeg niks meer.
Ineens stopt mijn download, mag ik opnieuw beginnen. Gaat wel snel richting wat ik net gedownload heb maar toch
Jesus hoe vaak ga je hem nog postenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je mijn nieuwe boerrigter.gif al gezien
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had je mijn nieuwe boerrigter.gif al gezien
[ afbeelding ]
Pas 1x gepost hier. En nu dus.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jesus hoe vaak ga je hem nog posten
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
ik zeg niks meer.
Ineens stopt mijn download, mag ik opnieuw beginnen. Gaat wel snel richting wat ik net gedownload heb maar toch
Huhquote:
Ja, ik zag hem van jou ook al 2x in het tennistopic langskomen. En oké wijsneus ik typte het op zijn Engels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pas 1x gepost hier. En nu dus.
En het is Jezus. Niet Jesus. Die jongen heeft er niets mee te maken.
1xquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem van jou ook al 2x in het tennistopic langskomen. En oké wijsneus ik typte het op zijn Engels. [ afbeelding ]
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Miley al gezien?
Binnen een jaar is zij drugsverslaafd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Miley al gezien?
Ik ook hoor, maar ik vind clubben met de bois tof dat is de hoofdreden dat ik FIFA koop.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:58 schreef dion_v_k het volgende:
Eigenlijk heb ik veel meer zin in GTA V![]()
Zeker na het zien van de Fifa 14 demo![]()
![]()
Neehoor 3x zelfs:quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
Dit was natuurlijk het meest bijzondere moment![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Dat zijn andere shots van Derk, die tellen nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Neehoor 3x zelfs:
[..]
[..]
[..]
Dat heb ik even gemist? Cavanda Belg?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zijn andere shots van Derk, die tellen niet
Ben je wel mee aan het bidden met de Cavanda4Belgium campagne?
Hij speelt voor Jong België jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist? Cavanda Belg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |