SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Karma.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Loopt mijn gold gister af.
Vandaag Demo tyfus.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandaag Demo tyfus.
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goedkoop Pace team in FIFA 13 voor de PS3? Dus dan bedoel ik rond de 10 á 15 k?
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is een goedkoop Pace team in FIFA 13 voor de PS3? Dus dan bedoel ik rond de 10 á 15 k?
spreekt me nog niet echt aan eerlijk gezegdquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik vind clubben met de bois tof dat is de hoofdreden dat ik FIFA koop.
- Finesse shots OPquote:
Hiero http://wefut.com/squad/3703quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:06 schreef nickhguitar het volgende:
Kan vanavond niet. Morgen wel denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef wonton het volgende:
tim vanavond na de wedstrijd clubben?
Frank van Mosselveld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef nickhguitar het volgende:
Nogmaals dan, serieuze vraag; wat is een redelijk goedkoop pace team?
Ga jij clubbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan vanavond niet. Morgen wel denk ik.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vandaag Demo tyfus.
Ze lijkt op Jack van Mass Effect (maar als ik dit op de FP zeg krijg ik allemaal minnetjes)quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef wonton het volgende:
Hebben jullie de nieuwe Miley al gezien?
halfuurtje ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
het gaat gewoon verder waar ik gestopt was. Verliezen.
Hoezo duurt het bij jullie allemaal zo lang dan? Had ik zoveel geluk?
blijkbaar mag ik zonder mic en met kutprof meedoenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga jij clubben
ik dacht dat hij smookz bedoelde
Van mij mag het ook hoor, na 2 dagen ga je toch wel een mic kopen om onze stemmetjes te horenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
blijkbaar mag ik zonder mic en met kutprof meedoen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rot een end op met je populaire kreetjes.
godverdomme heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
Hey guys wat vonden jullie van de demo?
'k vond balcontrole echt kut, spelers als Shaarawy dribbelen als Boerrigther.
Ook is strength en balance ineens belangrijk dit jaar, Laciana Traoré wordt super OP, mark my words.
Ik denk dat dat zijn armen voor moet stellen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heeft Lloris zoveel streepjes Fuszy?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rot een end op met je populaire kreetjes.
Is een bugquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom heeft Lloris zoveel streepjes Fuszy?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
godverdomme heb je hem ook weer
Kutspelquote:
Ha Ha!quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Playstation store.![]()
200Mbit verbinding en nog een uur er over doen om die pleuris demo binnen te harken.
Gratis service van Sony, niet zo janken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Playstation store.![]()
200Mbit verbinding en nog een uur er over doen om die pleuris demo binnen te harken.
'Hey guys'quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef RetRy32 het volgende:
Hey guys wat vonden jullie van de demo?
'k vond balcontrole echt kut, spelers als Shaarawy dribbelen als Boerrigther.
Ook is strength en balance ineens belangrijk dit jaar, Laciana Traoré wordt super OP, mark my words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |