abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 21:53:32 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131076020
Den Haag – Het aantal schapen in Nederland is in 2011 met 4 procent gedaald ten opzichte van een jaar eerder. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
zie link
btw elke ochtend worden bijna exact het zelfde aantal mensen wakker als die de nacht er voor gaan slapen hoor tribal :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_131076166
quote:
1s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zelfs beter dan heel wat studies, niets verkeerd aan een vak leren, in tegendeel.
Waarschijnlijk verdient een laborant straks nog beter dan iemand die nu rechten studeerd
Nou daarom!
Tribal moet gewoon zijn studie afmaken en dan gaat hij een prima toekomst tegemoet.
  woensdag 11 september 2013 @ 21:56:05 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131076209
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Want dat is onze kracht we worden onderschat. Maar mensen zijn gevaarlijk als ze met meerdere zijn. In feite zijn ze bang dat hun plannen mislukken omdat er teveel mensen wakker worden.
weet je waarom ze in de VS wapens mogen hebben thuis?
  woensdag 11 september 2013 @ 21:56:45 #206
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131076256
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

weet je waarom ze in de VS wapens mogen hebben thuis?
Omdat ze van vroeger uit terug houdend zijn met overheden.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:03:23 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131076655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Omdat ze van vroeger uit terug houdend zijn met overheden.
bijna
„Aangezien een goed geregelde militie nodig is voor de veiligheid van een vrije staat, zal geen inbreuk worden gemaakt op het recht van het volk om wapens te bezitten en te dragen.“

ik ben hier tegen mits die wapens van die tijd gebruikt mogen worden.

als het volk in opstand zou willen komen kan het door deze regel daarom bestaat deze regel.
ze misbruiken alleen deze regel, en niet waarvoor deze bedoeld was.
ze mogen een milita gebruiken om de regering omver te werpen.
ze doen het niet omdat ze het te goed hebben.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:03:42 #208
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131076677
quote:
11s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:53 schreef theguyver het volgende:
Den Haag – Het aantal schapen in Nederland is in 2011 met 4 procent gedaald ten opzichte van een jaar eerder. Dat blijkt uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
zie link
btw elke ochtend worden bijna exact het zelfde aantal mensen wakker als die de nacht er voor gaan slapen hoor tribal :)
Dat bedoel ik niet het is beeldspraak. Mensen die wakker zijn zien de leugens in. En mensen die slapen niet. Maar teveel op die site's kijken is niet goed. Dat ga ik dus veranderen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:04:35 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131076735
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

bijna
„Aangezien een goed geregelde militie nodig is voor de veiligheid van een vrije staat, zal geen inbreuk worden gemaakt op het recht van het volk om wapens te bezitten en te dragen.“

ik ben hier tegen mits die wapens van die tijd gebruikt mogen worden.

als het volk in opstand zou willen komen kan het door deze regel daarom bestaat deze regel.
ze misbruiken alleen deze regel, en niet waarvoor deze bedoeld was.
ze mogen een milita gebruiken om de regering omver te werpen.
ze doen het niet omdat ze het te goed hebben.
Ze doen het niet omdat ze nog slapen onthoudt dat dit beeldspraak is.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:09:20 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131077069
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:04 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze doen het niet omdat ze nog slapen onthoudt dat dit beeldspraak is.
true.. maar kijk eens even terug als ze het echt slecht hebben dan doen ze het wel.
verwacht binnen kort ook wel demonstraties in den haag.
maar het is niet zoals in een Egypte, heeft geen hol te maken met wat jij denkt.
De mens leeft langer als een 30 jaar geleden een mens heeft veel meer als een dertig jaar geleden de mens krijgt een betere opleiding en we kunnen kiezen wat voor werk we doen.
nu gaat het iets minder.. de gemiddelde inwoner kan niet even weer een extra tv aanschaffen of een nog mooiere auto.
maar we hebben het nog steeds beter als toen, de ouderen onder ons beseffen dat wel ..
alleen jij niet want je bent net 17.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:13:55 #211
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131077372
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

true.. maar kijk eens even terug als ze het echt slecht hebben dan doen ze het wel.
verwacht binnen kort ook wel demonstraties in den haag.
maar het is niet zoals in een Egypte, heeft geen hol te maken met wat jij denkt.
De mens leeft langer als een 30 jaar geleden een mens heeft veel meer als een dertig jaar geleden de mens krijgt een betere opleiding en we kunnen kiezen wat voor werk we doen.
nu gaat het iets minder.. de gemiddelde inwoner kan niet even weer een extra tv aanschaffen of een nog mooiere auto.
maar we hebben het nog steeds beter als toen, de ouderen onder ons beseffen dat wel ..
alleen jij niet want je bent net 17.
Maar daarom moeten we ook niet in actie komen. Het feite dat er elke dag misdaden tegen de mensheid worden begaan door mosanto. En doordat het feite dat de media ons elke dag voorliegt. En het feite dat de regering er voor spek een bonen zit en een agenda van de elite uitwerkt. En dat we elke dag alles een terrorist behandeld worden. En feite dat er hele pedonetwerken zijn en dat die blijven bestaan. Om deze reden moeten we in actie komen. Weg regering en een eerlijk en open bestuur. En we zouden bijvoorbeeld bij Prinsjesdag allemaal met de rug naar de koning kunnen staan en massaal niet kijken zo geven we een teken af aan ze. Van we hebben jullie door met jullie leugens. En ben trouwens al 9 maanden 17 vandaag precies.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:30:57 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131078528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Maar daarom moeten we ook niet in actie komen. Het feite dat er elke dag misdaden tegen de mensheid worden begaan door mosanto. En doordat het feite dat de media ons elke dag voorliegt. En het feite dat de regering er voor spek een bonen zit en een agenda van de elite uitwerkt. En dat we elke dag alles een terrorist behandeld worden. En feite dat er hele pedonetwerken zijn en dat die blijven bestaan. Om deze reden moeten we in actie komen. Weg regering en een eerlijk en open bestuur. En we zouden bijvoorbeeld bij Prinsjesdag allemaal met de rug naar de koning kunnen staan en massaal niet kijken zo geven we een teken af aan ze. Van we hebben jullie door met jullie leugens. En ben trouwens al 9 maanden 17 vandaag precies.
misdaden tegen de mensheid worden nog steeds gedaan, dat valt niet te stoppen, zolang er nog te veel menings verschillen en religeuze gekkies rondlopen.

Monosato zorgt er andere bedrijven zorgen er voor dat je vreten op de plank hebt.
en de manier hoe ze het voedsel willen verbouwen zorgt er voor dat ze zoveel mogelijk mensen van voedsel kunnen voorzien/
wil niet zeggen dat hun manier van handelen correct is maar daar lopen rechtzaken tegen

pedonetwerken bestaan maar daar word tegen gestreden niet alleen door politie maar ook door civiele netwerken, denk aan een Anonymous, althans dat deden ze veel. het begint nu meer een politiek zooitje te worden.

ons koningingshuis is ons visite kaartje ze kosten miljoenen met hun tripjes leveren ons land miljarden op.

enige waar ik het inderdaad mee eens ben is dat sommige bezuinigingen inderdaad niet kunnen.
in onderwijs bijvoorbeeld.

ok bijna 18 dat wil zeggen dat je pas zo'n beetje 6 jaar weet hoe het er aan toe gaat op deze planeet.
verdiep je iets meer in onze eigen geschiedenis en je zal zien dat we het nu super hebben in vergelijking met heel wat jaren geleden, we kunnen onze spullen vanaf de hele wereld halen.
we kunnen kiezen uit alles wat we maar willen eten, we hebben 1000 tv zenders, we hebben internet, iedereen is overal bereikbaar door middel van mobiele telefoons, we kunnen zonder al te veel problemen de wereld rond reizen, je kan werk doen wat je LEUK vind.
Nee zo slecht hebben we het niet.
het probleem is denk ik dat jij ondanks dat je 18 bent je dat niet bepaald heb meegemaakt.
muziek moest ik met een bandje op nemen van de top 40 en kon ik niet zomaar selecteren mits je een dure cd speler had met dure cd's of een platen speler nu trek je dat van het internet hetzelfde geld voor films en series, en niet dat ze daarmee dom gehouden worden nee de vraag is er gewoon na..
wat voor effect krijg je internet word het medium en veel mesnen beseffen dat en doen hun tv weg,
  woensdag 11 september 2013 @ 23:25:57 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131081117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:29 schreef tribalwars het volgende:
En ik ga mensen uitgebreid wakker maken.
Hoe denk je dat te gaan doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_131082517
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De wereld waarin jij wil wonen is natuurlijk prachtig. Bedrijven die zich zonder regeltjes aan bepaalde afspraken houden. Mensen die niet naar de macht grijpen. Gelijkwaardigheid. 100% eerlijkheid.

Haalbaar? Nee, een mens is daar te hebzuchtig, arrogant en trots voor. :)
★★★
  donderdag 12 september 2013 @ 00:13:30 #215
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131082701
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

De wereld waarin jij wil wonen is natuurlijk prachtig. Bedrijven die zich zonder regeltjes aan bepaalde afspraken houden. Mensen die niet naar de macht grijpen. Gelijkwaardigheid. 100% eerlijkheid.

meh de komende tijd nog niet inderdaad maar ik zie het nog wel gebeuren over zo'n 100 a 150 jaar.
maar dan denk ik meer dat het een soort start rek achtige situatie word.

btw lang niet gespot ajacied4lf ik zie je weinig meer posten : :{
pi_131082779
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

meh de komende tijd nog niet inderdaad maar ik zie het nog wel gebeuren over zo'n 100 a 150 jaar.
maar dan denk ik meer dat het een soort start rek achtige situatie word.

btw lang niet gespot ajacied4lf ik zie je weinig meer posten :{
100 a 150 jaar kan ik niet inschatten. :+ Ligt aan de situatie: rijkdom, welvaart, woon en leefomstandigheden. Maar voor nu zou ik zeggen dat het niet haalbaar is. :)

Druk druk druk. Wel elke dag actief, maar ik lees vooral mee. ;)
★★★
  donderdag 12 september 2013 @ 00:20:33 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131082888
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

100 a 150 jaar kan ik niet inschatten. :+ Ligt aan de situatie: rijkdom, welvaart, woon en leefomstandigheden. Maar voor nu zou ik zeggen dat het niet haalbaar is. :)

Druk druk druk. Wel elke dag actief, maar ik lees vooral mee. ;)
ah oke.
ja leven van een mod is best pittig ... zeker laatste paar dagen hoorde van lav dat ze aardig aan opschonen was.

vooral dit forum.
maar goed ik denk dat het in de toekomst tolleranter zal worden, al zal er eerst een grote oorlog voor nodig zijn om mensen dit te laten inzien..
niet dat ik het wil maar ben wel bang dat het gebeurt.
pi_131083133
Ook in Nederland staat een 'FEMA-kamp', op Schiphol Oost.

Het is vooral de angst tegen die FEMA-kampen wat een probleem kan worden, want als miljoenen zich gaan verzetten tegen deze FEMA-kampen (eigenlijk dit hele 'orwelliaanse' cq bnw systeem) betekent dat automatisch hun organisatie. Die organisatie zal via de politiek gaan uitwerken (kamervragen, sterke emoties), en zo kan de geschiedenis herhalen, want pas na organisatie bevolking kunnen die faciliteiten op een dag gaan worden gebruikt.
pi_131084905
quote:

[..]

Zie signature :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131085125
Wij leggen hier sneller een spoorlijn aan (of het nou snel, goederen of ondergronds is doet er even niet toe)
TRU / concentratiekampen in de VS? (april 2004)
WFL / Burger werk-Kampen concentratie- Kampen in USA (juli 2004)
TRU / Al 800 concentratie kampen in de USA (nu nog volledig leeg) (januari 2005)
BNW / FEMA Concentration Camps (mei 2007)
BNW / nwo; FEMA Concentration Camps (maart 2009)

Zijn ze nou nog steeds bezig met bouwen?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:14:29 #221
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085618
quote:

[..]

quote:

[..]

Makkelijk haalbare mensen wil niet uit hun oude vertrouwen wereld stappen.
pi_131085677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Makkelijk haalbare mensen wil niet uit hun oude vertrouwen wereld stappen.
Niet zonder degelijk alternatief nee :)

Wat dat betreft zijn de scenario's geschetst in 'Daemon' en 'Freedom(tm)' wel leuk leesvoer denk ik ( http://en.wikipedia.org/wiki/Daemon_(technothriller_series) ).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 12 september 2013 @ 08:21:21 #223
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Niet zonder degelijk alternatief nee :)

Wat dat betreft zijn de scenario's geschetst in 'Daemon' en 'Freedom(tm)' wel leuk leesvoer denk ik ( http://en.wikipedia.org/wiki/Daemon_(technothriller_series) ).
Daarom moet er haast wel een oorlog komen. Mensen moet hun ballen laten zien voordat er echt grote problemen komen. We moeten laten zien dat we ze door hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door tribalwars op 12-09-2013 08:28:22 ]
pi_131085767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Daarom moet er haast wel een oorlog komen.Mensen moet hun ballen laten zien voordat er echt grote problemen komen.
Nee hoor; in dat tweeluik wat ik hierboven tip; daarin worden mensen aangespoord om zelf-voorzienende communities op te starten simpelweg door ze te laten zien dat ze dan beter af zijn dan in zee te gaan met grote corporaties.

En als je denkt dat een oorlog e.e.a. gaat verbeteren overschat je de gemiddelde mens schromelijk.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:29:25 #225
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee hoor; in dat tweeluik wat ik hierboven tip; daarin worden mensen aangespoord om zelf-voorzienende communities op te starten simpelweg door ze te laten zien dat ze dan beter af zijn dan in zee te gaan met grote corporaties.

En als je denkt dat een oorlog e.e.a. gaat verbeteren overschat je de gemiddelde mens schromelijk.
Ja is wel handig eigen handeltjes beginnen zonder dat de er belasting op komt of dat de overheid er op zit.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:30:18 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131085796
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja is wel handig eigen handeltjes beginnen zonder dat de er belasting op komt of dat de overheid er op zit.
dat gebeurt nu ook al.
enig idee waarom overal btw op zit? :)

Eerlijk gezegd laat een oorlog maar komen.
Omdat pas er na ingezien word dat het geen nut heeft de waanzin van oorlog.
zoals einde 2e wereld oorlog iedereen schrok van de moordpartijen en het systematisch uitmoorden van Joden zigeuners en anderen.
De 2e wereld oorlog leide tot de VN en er zijn maar weinig landen die lid waren in oorlog geweest met elkaar het heeft dus wel degelijk effect gehad.
voor die oorlog lagen landen veel sneller met elkaar overhoop, dan nu het geval.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:30:56 #227
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

dat gebeurt nu ook al.
enig idee waarom overal btw op zit?
:)
Lekker via marktplaats handelen. Ja om geld van je af te pakken. Je zou alles zwart moeten doen.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:36:42 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131085886
quote:
14s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Lekker via marktplaats handelen. Ja om geld van je af te pakken. Je zou alles zwart moeten doen.
kijk eens naar buiten, lantaren palen straten spoor voetpad fietspad verkeersborden scholen al dat komt uit het overheidspotje of gedeeltelijk uit het overheids potje..
En dat is alleen de infrastructuur, en het is leuk en veel goedkoper geen btw maar het heeft wel daadwerkelijk nut ;)
  donderdag 12 september 2013 @ 08:40:14 #229
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085927
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

kijk eens naar buiten, lantaren palen straten spoor voetpad fietspad verkeersborden scholen al dat komt uit het overheidspotje of gedeeltelijk uit het overheids potje..
En dat is alleen de infrastructuur, en het is leuk en veel goedkoper geen btw maar het heeft wel daadwerkelijk nut ;)
Dat is wel leuk. Maar de andere zaken niet. Ja scholen zijn nog steeds een soort plek waar je leert hoe je in het systeem het moet doen je mag niet anders denken doe ik mooi toch. En dan geeft ons land het geld uit aan Griekenland dat zien we nooit terug want het geld gaat waarschijnlijk niet naar Griekenland. En anders is het toch niet genoeg om een land dat blut is te steunen. En dan ons land dat VS steunt in het midden oosten hebben ze dat bijna niet meer. daar zijn ze 2 eeuwen terug in de tijd kapot geschoten. En dan kan ik nog wel meerdere dingen op noemen.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:41:47 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131085946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:40 schreef tribalwars het volgende:

Ja scholen zijn nog steeds een soort plek waar je leert hoe je in het systeem het moet doen je mag niet anders denken doe ik mooi toch.
En, heeft dat andere denken je al vervelende consequenties opgeleverd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 12 september 2013 @ 08:42:40 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131085963
quote:
5s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

En, heeft dat andere denken je al vervelende consequenties opgeleverd?
Beetje sommige mensen zien je alles complotdenkers niet zo erg maar ze nemen niet eens de moeite om te luisteren als ik er over praat.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:44:06 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131085976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:

Beetje sommige mensen zien je alles complotdenkers niet zo erg maar ze nemen niet eens de moeite om te luisteren als ik er over praat.
Nee, ik bedoel concrete strafmaatregelen op school vanwege je anders denken wat volgens jou ten strengste verboden is.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:45:58 #233
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086000
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel concrete strafmaatregelen op school vanwege je anders denken wat volgens jou ten strengste verboden is.
Nee nog niet praat er ook niet zo vaak over school over heb ik wel eens gedaan.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:47:06 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131086023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:45 schreef tribalwars het volgende:

Nee nog niet
Dat geeft te denken, hè? Leef in de realiteit, niet in angstgedachtes.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:48:19 #235
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086037
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat geeft te denken, hè? Leef in de realiteit, niet in angstgedachtes.
Doe ik niet laat me wel te mee meeslepen door die dingen dat is het enigst probleem. De realiteit is ook hard. En mensen veel te naive om het te zien.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:49:20 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086055
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja maar misschien is dat het gewoon.
Jij bent zo OVERTUIGD dat het zo is, terwijl niks zeker is.
En je wil je zin doordrukken mensen zijn daar niet zo snel van gecharmeerd, misschien moet je eens je bronnen vergelijken met reguliere nieuwsberichten, dingen wat je leest in de krant of ziet op het journaal.
Nou kan je gelijk gaan gillen het nieuws klopt niet!!! of je kan er kritisch naar gaan kijken..
Sommige dingen komen ook gewoon absoluut niet naar voren in het nieuws, dan moet je je maar bij jezelf gaan afvragen of het uberhaupt wel klopt.
En let vooral op hoe het nieuws bericht geschreven is , vaak zijn het berichten die gaan alsvolgt.

Volgens pietje die en die die afgestudeerd is daar en daar.
vaak zoek ik wel ff uit of die gast uberhaupt bestaat, in vele gevallen is het zijn mening en is het maar gewoon zeer onzinnig bericht uit een forumpje wat via via is doorgelinkt naar jou nieuwe media website.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:50:34 #237
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar misschien is dat het gewoon.
Jij bent zo OVERTUIGD dat het zo is, terwijl niks zeker is.
En je wil je zin doordrukken mensen zijn daar niet zo snel van gecharmeerd, misschien moet je eens je bronnen vergelijken met reguliere nieuwsberichten, dingen wat je leest in de krant of ziet op het journaal.
Nou kan je gelijk gaan gillen het nieuws klopt niet!!! of je kan er kritisch naar gaan kijken..
Sommige dingen komen ook gewoon absoluut niet naar voren in het nieuws, dan moet je je maar bij jezelf gaan afvragen of het uberhaupt wel klopt.
En let vooral op hoe het nieuws bericht geschreven is , vaak zijn het berichten die gaan alsvolgt.

Volgens pietje die en die die afgestudeerd is daar en daar.
vaak zoek ik wel ff uit of die gast uberhaupt bestaat, in vele gevallen is het zijn mening en is het maar gewoon zeer onzinnig bericht uit een forumpje wat via via is doorgelinkt naar jou nieuwe media website.
Toch blijf ik heel erg kritisch naar de MSM. want feite blijf dat het propaganda is. Want bijvoorbeeld iedereen heeft nu vergif in zijn lichaam gespoten door vaccinactie's omdat ze een probleem maken over 200 zieken kinderen met mazelen waarvan er niet een is gestorven.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:50:50 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086083
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Doe ik niet laat me wel te mee meeslepen door die dingen dat is het enigst probleem. De realiteit is ook hard. En mensen veel te naive om het te zien.
Inderdaad maar merk helaas aan jou dat je niet erg realistisch bezig bent.
en maar half over bepaalde dingen nadenkt.
En te veel je vertrouwen legt in bronnen die geen bronnen zijn maar een mening.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:52:40 #239
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086116
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Inderdaad maar merk helaas aan jou dat je niet erg realistisch bezig bent.
en maar half over bepaalde dingen nadenkt.
En te veel je vertrouwen legt in bronnen die geen bronnen zijn maar een mening.
Toch blijf ik mijn standpunt. Want feite blijft dat de huidig realiteit niet is zo als hij is.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:53:08 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086124
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Toch blijf ik heel erg kritisch naar de MSM. want feite blijf dat het propaganda is.
CNN ja eensch die kantelen te veel naar 1 kant en kritisch ja.
Maar een NOS is aardig objectief dito al jazeera en een sky news.
het ligt er ook een beetje aan hoe je het interperteerd,

voorbeeld.
vermoedelijk zijn er honderden slachtoffers.

dat wil niet gelijk zeggen dat het zo is.
ze geven maar een schatting omdat niet alle informatie al voorhanden is.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:54:51 #241
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:53 schreef theguyver het volgende:

[..]

CNN ja eensch die kantelen te veel naar 1 kant en kritisch ja.
Maar een NOS is aardig objectief dito al jazeera en een sky news.
het ligt er ook een beetje aan hoe je het interperteerd,

voorbeeld.
vermoedelijk zijn er honderden slachtoffers.

dat wil niet gelijk zeggen dat het zo is.
ze geven maar een schatting omdat niet alle informatie al voorhanden is.
Ik vind het propaganda omdat het van 6 persbureau's komt en de Illumintie bepalen waar ze kritisch over mogen zijn zo simpel is het. En blogger heeft de vrijheid om te schrijven wat hij wil want hij is geen organisatie die gecontroleerd wordt.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:55:00 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Toch blijf ik mijn standpunt. Want feite blijft dat de huidig realiteit niet is zo als hij is.
Wat jij doet meot jezelf weten.
Ik geef ook alleen mijn mening.
En zolang iedereen zijn eigen mening heeft blijft het gezeik in de wereld nog wel even zo door gaan.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:55:48 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131086173
Stoppen in het ongefundeerd geloven in iets als enge mannetjes van de Illuminatie zou een hele goede stap zijn.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:56:19 #244
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat jij doet meot jezelf weten.
Ik geef ook alleen mijn mening.
En zolang iedereen zijn eigen mening heeft blijft het gezeik in de wereld nog wel even zo door gaan.
Mooi
Als we allemaal denken zoals jouw leven we nog 1000 jaar zoals nu en kunnen ze mooi een NWO beginnen.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:57:35 #245
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086208
quote:
7s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef Copycat het volgende:
Stoppen in het ongefundeerd geloven in iets als enge mannetjes van de Illuminatie zou een hele goede stap zijn.
Wordt nooit meer zo'n slapende gast die alles geloofd wat het nieuws zei. Achteraf is het eng om te zien dat je zo makkelijk voorgelogen kunt worden. Blijf wel op complot site moet wel overwegen om nieuwe beter site's te vinden want Niburu is nou niet altijd heel goed. En moet er wel wat minder op zitten.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:57:54 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086220
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik vind het propaganda omdat het van 6 persbureau's komt en de Illumintie bepalen waar ze kritisch over mogen zijn zo simpel is het. En blogger heeft de vrijheid om te schrijven wat hij wil want hij is geen organisatie die gecontroleerd wordt.
omdat een blogger het schrijft wil niet zeggen dat het waar is.

en ja dingen worden uitgefiltert.

wat is belangrijker qua nieuws

gezeik in Syrie en wereld machten vechten er om.

of in Afrika is een auto tegen een kameel op geklapt 3 doden incl kameel
  donderdag 12 september 2013 @ 08:59:31 #247
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086249
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef theguyver het volgende:

[..]

omdat een blogger het schrijft wil niet zeggen dat het waar is.

en ja dingen worden uitgefiltert.

wat is belangrijker qua nieuws

gezeik in Syrie en wereld machten vechten er om.

of in Afrika is een auto tegen een kameel op geklapt 3 doden incl kameel
Hetzelfde geldt voor NOS en SBS wat hun zeggen hoeft niet waar te zijn ook al hebben ze een goede naam. We bepalen zelf wel wat we geloven. Het feite dat de propaganda machine groter dan ooit is geeft wel aan in wat voor wereld wij leven.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:00:16 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086265
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Wordt nooit meer zo'n slapende gast die alles geloofd wat het nieuws zei. Achteraf is het eng om te zien dat je zo makkelijk voorgelogen kunt worden. Blijf wel op complot site moet wel overwegen om nieuwe beter site's te vinden want Niburu is nou niet altijd heel goed. En moet er wel wat minder op zitten.
geloven in een Rockefeller family en Rothschild family waar we zeker van weten dat ze leven.

en de stempel die we ze geven ILLUMINATIE wat puur gis werk is.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:01:32 #249
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

geloven in een Rockefeller family en Rothschild family waar we zeker van weten dat ze leven.

en de stempel die we ze geven ILLUMINATIE wat puur gis werk is.
Noem ze hoe ze je wilt maar feite blijft dat hun biljoenen in hun bezit hebben . En dat ze ons al eeuwen voorliegen.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:01:42 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor NOS en SBS wat hun zeggen hoeft niet waar te zijn ook al hebben ze een goede naam. We bepalen zelf wel wat we geloven. Het feite dat de propaganda machine groter dan ooit is geeft wel aan in wat voor wereld wij leven.
Een bom ontploft in Amsterdam
Of een bom ontploft in Bagdad

welke heeft in het NOS nieuws voorrang?
de 1ste of 2e?
pi_131086299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dezelfde als de afgelopen paar 1000 jaar; de menselijke natuur is niet veranderd alleen de informatievoorziening is beter. Qua nieuws pak je gewoon alles mee; de bekende grote namen, de wat kleinere sites en de waarheid ligt ergens in het midden.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:02:55 #252
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086316
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Een bom ontploft in Amsterdam
Of een bom ontploft in Bagdad

welke heeft in het NOS nieuws voorrang?
de 1ste of 2e?
Die eerste maar dan wil het nog niet zeggen dat het waar is. Je ziet het gebeuren op een scherm. maar het kan gemonteerd zijn in scene gezet zijn. Of simpel weg zie je acteurs die niet echt dood gaan dit laatste was bij boston het geval dat voor mij zeker nog een false flag is.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:03:36 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Noem ze hoe ze je wilt maar feite blijft dat hun biljoenen in hun bezit hebben . En dat ze ons al eeuwen voorliegen.
ja ze hebben heel veel geld, is allom bekend.
En ja ze hebben heel veel geld vergaard en hebben banken olie maatschappijen in bezit.

in nederland hebben we de Brenninkmeijers waarschijnlijk heb jij daar nog nooit van gehoord?
  donderdag 12 september 2013 @ 09:03:58 #254
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086338
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dezelfde als de afgelopen paar 1000 jaar; de menselijke natuur is niet veranderd alleen de informatievoorziening is beter. Qua nieuws pak je gewoon alles mee; de bekende grote namen, de wat kleinere sites en de waarheid ligt ergens in het midden.
Maar dan nog is de waarheid hard en worden we voorgelogen. Ik pak toch liever de complot site's de propaganda nieuws hoor ik wel van familie. Of dat zie ik in de krant.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:04:24 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086346
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:02 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die eerste maar dan wil het nog niet zeggen dat het waar is. Je ziet het gebeuren op een scherm. maar het kan gemonteerd zijn in scene gezet zijn. Of simpel weg zie je acteurs die niet echt dood gaan dit laatste was bij boston het geval dat voor mij zeker nog een false flag is.
Noem eens 1 false flag in Nederland.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:05:46 #256
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

Noem eens 1 false flag in Nederland.
De vliegtuig ramp in Amsterdam kan er een zijn.
De schietpartij in Alphen aan De rijn is zeker een false flag
De aanslag op de koning is een false flag
Alleen de eerst weet ik niet zeker.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:08:29 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

De vliegtuig ramp in Amsterdam kan er een zijn. misschien de dingetjes in het vliegtuig de vracht
De schietpartij in Alphen aan De rijn is zeker een false flag hoe ben je hier zo zeker van?
De aanslag op de koning is een false flag welke aanslag?
Alleen de eerst weet ik niet zeker.
pi_131086414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:02 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Occam's Razor.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:09:32 #259
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Occam's Razor.
Die echte daders lopen vrij rond maar de verdachten die het niet gedaan hebben zien nooit meer de buitenlucht.
pi_131086495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die echte daders lopen vrij rond maar de verdachten die het niet gedaan hebben zien nooit meer de buitenlucht.
Ik bedoelde, wat zou er simpeler zijn:

een ENORM complot met honderden acteurs, tonnen aan omkoopgeld en een organisatie tot en met om een aanslag in A'dam in scene te zetten.

of het is een aanslag.

(hypothetisch gezien).

Nu lijkt het (zoals ik het zie) voor jou simpeler om er een complot achter te zoeken, maar vaak is het gewoon dat het simpelweg niet meer is dan het is.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:14:03 #261
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086505
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik bedoelde, wat zou er simpeler zijn:

een ENORM complot met honderden acteurs, tonnen aan omkoopgeld en een organisatie tot en met om een aanslag in A'dam in scene te zetten.

of het is een aanslag.

(hypothetisch gezien).

Nu lijkt het (zoals ik het zie) voor jou simpeler om er een complot achter te zoeken, maar vaak is het gewoon dat het simpelweg niet meer is dan het is.
Het is makkelijk ze hebben biljoenen dus ze kunnen doen wat ze willen.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:16:14 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dan zou het wel heel erg makkelijk te achterhalen zijn lijkt je niet?
Als jij plots met een mooie peperdure scooter schoolplein op komt rijden zou zeker niemand er raar van opkijken of wel?
pi_131086538
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

geld is niet het issue.

men krijgt het al niet voor elkaar om een nieuwe film / telefoon / ander product in elkaar te draaien zonder dat er dingen uitlekken, maar zodra er een aanslag in scene is gezet zou iedereen zijn mond houden, is de beveiliging van de hele organisatie ineens waterdicht en krijgt geen enkele van de betrokken medewerkers last van zijn geweten.

DAT lijkt je de simpelste verklaring?
  donderdag 12 september 2013 @ 09:18:50 #264
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086567
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

dan zou het wel heel erg makkelijk te achterhalen zijn lijkt je niet?
Als jij plots met een mooie peperdure scooter schoolplein op komt rijden zou zeker niemand er raar van opkijken of wel?
Dat bedoel ik je snapt het niet. Ze kunnen mensen omkopen om bepaalde doelen te bereiken en tegenstanders ruimen ze uit de weg denk aan klokkenluiders en zie dat ze opgeruimd worden en achter de trails worden gezet en wij laten dat toe. Dat noem leuke wereld dat lijkt maar dat is het zeker niet. Mensen die onzin vertellen worden wel beloond met domme prijzen. Maar mensen die mistaande/waarheden aan het licht brengen dat ze pas de echte helden die worden nooit beloond.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:21:10 #265
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geld is niet het issue.

men krijgt het al niet voor elkaar om een nieuwe film / telefoon / ander product in elkaar te draaien zonder dat er dingen uitlekken, maar zodra er een aanslag in scene is gezet zou iedereen zijn mond houden, is de beveiliging van de hele organisatie ineens waterdicht en krijgt geen enkele van de betrokken medewerkers last van zijn geweten.

DAT lijkt je de simpelste verklaring?
Ja zie 9/11.
Daar werden de belangrijkste mensen al gewaarschuwd dat ze 11 september niet in de twin towers moesten zijn. En er werden mensen omgekocht er werden leugens in de verslagen geschreven hoe kon toren 7 nou zonder een vliegtuig in storten. En waarom voorspelde films al jaren van te voren de aanslag. En die terroristen lopen waarschijnlijk nog ergens rond.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:23:07 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131086624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Toch blijf ik heel erg kritisch naar de MSM. want feite blijf dat het propaganda is. Want bijvoorbeeld iedereen heeft nu vergif in zijn lichaam gespoten door vaccinactie's omdat ze een probleem maken over 200 zieken kinderen met mazelen waarvan er niet een is gestorven.
Als je refereert naar de recente uitbraak, get your facts straight. Meerdere kinderen zijn overleden, en nog veel meer waren ziek genoeg voor een ziekenhuis opname.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 september 2013 @ 09:23:59 #267
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086638
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je refereert naar de recente uitbraak, get your facts straight. Meerdere kinderen zijn overleden, en nog veel meer waren ziek genoeg voor een ziekenhuis opname.
Nou dat gebeurt bij elke ziekte. Je hebt geen kwik nodig om beter te worden.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:24:09 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086641
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:18 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat bedoel ik je snapt het niet. Ze kunnen mensen omkopen om bepaalde doelen te bereiken en tegenstanders ruimen ze uit de weg denk aan klokkenluiders en zie dat ze opgeruimd worden en achter de trails worden gezet en wij laten dat toe. Dat noem leuke wereld dat lijkt maar dat is het zeker niet. Mensen die onzin vertellen worden wel beloond met domme prijzen. Maar mensen die mistaande/waarheden aan het licht brengen dat ze pas de echte helden die worden nooit beloond.
in de VS zijn een aantal klokken luiders die werkten voor het leger en gegevens uitlekten aan een site wikileaks.
in die gegevens die ze uitlekten stonden gegevens in van agenten in het buitenland en vormde daardoor een veiligheids risico, dat niet alleen kijk naar het brazillie schandaal.
Ik vind het mooi dat het zo uitlekt, maar je gaat over de scheef inderdaad als je een deslcosure document hebt ondertekend, dus je graaft je eigen graf min of meer en je moet brommen.
Ben het ook niet mee eens maar het was wel een fout van de persoonzelf en wist wat voor risico hij liep.

Verder Bob Lazar ooit van gehoord.

en ik weet nog steeds niet welke aanslag op de koning je bedoeld?
  donderdag 12 september 2013 @ 09:25:51 #269
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086665
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

in de VS zijn een aantal klokken luiders die werkten voor het leger en gegevens uitlekten aan een site wikileaks.
in die gegevens die ze uitlekten stonden gegevens in van agenten in het buitenland en vormde daardoor een veiligheids risico, dat niet alleen kijk naar het brazillie schandaal.
Ik vind het mooi dat het zo uitlekt, maar je gaat over de scheef inderdaad als je een deslcosure document hebt ondertekend, dus je graaft je eigen graf min of meer en je moet brommen.
Ben het ook niet mee eens maar het was wel een fout van de persoonzelf en wist wat voor risico hij liep.

Verder Bob Lazar ooit van gehoord.

en ik weet nog steeds niet welke aanslag op de koning je bedoeld?
Daar ben ik het niet mee eens want het feite blijft dat VS onschuldige burgers elke dag doodt in het midden oosten. Wie is bob lazar. Ook ooit van gandi en martin luther king. Heb het over Karsten T die tegen de pal aantreedt in Apeldoorn.
pi_131086700
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja zie 9/11.
Daar werden de belangrijkste mensen al gewaarschuwd dat ze 11 september niet in de twin towers moesten zijn. En er werden mensen omgekocht er werden leugens in de verslagen geschreven hoe kon toren 7 nou zonder een vliegtuig in storten. En waarom voorspelde films al jaren van te voren de aanslag. En die terroristen lopen waarschijnlijk nog ergens rond.
En daar ga je weer;
- de belangrijkste mensen zijn gewaarschuwd ... is er bewijs? (indien hard; dan heeft er dus iemand gelekt)
- er werden mensen omgekocht ... is er bewijs? (indien hard; dan heeft er dus iemand gelekt)

Leugens in de verslagen durf ik niets over te zeggen; heb ze niet gelezen en ben geen architect.

Maar volgens jouw logica zou ook elke criticus daaromheen die dicht bij de waarheid kwam de mond zijn gesnoerd... toch?

Die film-voorspelling is al zo vaak aangehaald (nog afgezien van het feit welke films). OF ze zijn geïnspireerd erdoor (zie bijv. alle technologie die ontwikkels is n.a.v. Star Trek) OF iemand is zelf op hetzelfde idee gekomen (zie gloeilamp /evolutietheorie en tig zaken meer).
Het is hetzelfde gedoe met die Nostradamus voorspellingen; die zijn zo vaag dat er altijd wel wat bij te trekken valt wat binnen de voorspelling valt.

Maar dit heeft bar weinig meer te maken met de FEMA-kampen
  donderdag 12 september 2013 @ 09:32:11 #271
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086756
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En daar ga je weer;
- de belangrijkste mensen zijn gewaarschuwd ... is er bewijs? (indien hard; dan heeft er dus iemand gelekt)
- er werden mensen omgekocht ... is er bewijs? (indien hard; dan heeft er dus iemand gelekt)

Leugens in de verslagen durf ik niets over te zeggen; heb ze niet gelezen en ben geen architect.

Maar volgens jouw logica zou ook elke criticus daaromheen die dicht bij de waarheid kwam de mond zijn gesnoerd... toch?

Die film-voorspelling is al zo vaak aangehaald (nog afgezien van het feit welke films). OF ze zijn geïnspireerd erdoor (zie bijv. alle technologie die ontwikkels is n.a.v. Star Trek) OF iemand is zelf op hetzelfde idee gekomen (zie gloeilamp /evolutietheorie en tig zaken meer).
Het is hetzelfde gedoe met die Nostradamus voorspellingen; die zijn zo vaag dat er altijd wel wat bij te trekken valt wat binnen de voorspelling valt.

Maar dit heeft bar weinig meer te maken met de FEMA-kampen
Doet er niet toe het gaat toch al 3 pagina's niet meer over FEMA-kampen. Het heeft er wel mee te maken want door 9/11 hebben we heel erg veel vrijheden verloren nu zien ze ons alles terroristen. Iedereen kan een terrorist daarom worden we ook overal op gecontroleerd . Ja er is genoeg bewijs alleen alles je laat beinvloeden door de MSM dan kun je het toch niet alles waarheid zien. Je bent te naive over flims voorspellingen want het feite blijft dat ze veel voorspellen. Je bent nog steeds te blind om de meeste zaken te zien. Je kijkt zeker bijna alleen maar MSM en kan kijk je op nieuwe media voor de lol om te lachten.
pi_131086762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja zie 9/11.
heb je specifieke vorbeelden?

Dat er individuele mensen gewaarschuwd zijn is nu juist niet bekend...

wel zijn er onderzoeken geweest naar opvallend hoge short-handel op de beurs, waarvoor overigens juiste en verklaring gevonden werd die losstond van de aanslag.

Tevens zijn er waarschuwingen van buitenlandse inlichtingendiensten geweest en ook heeft bv de duitse minister van binnenlandse Zaken Otto Schily in augustus gewaarschuwd 'dat er een grote aanslag in amerika op handen was' en blijken de russische geheime diensten een redelijk expliciete waarschuwing gegeven te hebben...

Er was dus zeker voorkennis, enkel blijkt er in amerika eigenlijk geen werkelijke response op gegeven te zijn (waarover je inderdaad een 'complot-gedachte' kunt hebben als verklaring)...

Als je echter specifieke individuen wilt beschuldigen óf de suggestie wilt wekken 'feiten' te presenteren, moet je wel ook met duidelijke bewijzen komen ...
ofwel, namen en rugnummers noemen, wie is er gewaarschuwd, door wie en wat was hun exacte reactie ...

het eindeloos herhalen van geruchten zonder zelf duidelijkheid te hebben of die waar zijn of door iemand verzonnen zijn, is dom en juist erg kortzichtig en maakt je erg kwetsbaar voor bv media-manipulatie (die er vaak op gebaseerd is 'geruchten' te verspreiden en te hopen dat als genoeg mensen dat gaan herhalen deze voor 'waar' aangenomen worden)

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 00:30 schreef Synthercell het volgende:
Ook in Nederland staat een 'FEMA-kamp', op Schiphol Oost.

[ afbeelding ]
Klopt, Detentie-centrum Schiphol-OOst... die is zelfs in gebruik en de meeste personen die er vastzitten hebben niks crimineels gedaan... maar zijn vaak vooral naar nederland gekomen zonder 'papiertje'...

Bedoel je met het noemen hiervan een 'concentratie-kamp' dat je voor de onmiddelijke sluiting bent en misschien ook voor het afschaffen van allerhande 'visum-regels' voor het betreden van nederland door buitenlanders? Bv omdat je voor absolute bewegingsvrijheid bent (wat een goed argument is, maar helaas iets wat de meeste nederlanders het niet met je eens zijn, die zien liever niet dat allemaal mensen uit arme landen zomaar nederland mogen binnenkomen)?

[ Bericht 22% gewijzigd door RM-rf op 12-09-2013 09:37:47 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 12 september 2013 @ 09:35:30 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_131086801
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nou dat gebeurt bij elke ziekte. Je hebt geen kwik nodig om beter te worden.
Nogal wiedes, vaccins maken je ook niet beter. Ze werken preventief zodat je niet ziek wordt.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 12 september 2013 @ 09:38:24 #274
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

heb je specifieke vorbeelden?

Dat er individuele mensen gewaarschuwd zijn is nu juist niet bekend...

wel zijn er onderzoeken geweest naar opvallend hoge short-handel op de beurs, waarvoor overigens juiste en verklaring gevonden werd die losstond van de aanslag.

Tevens zijn er waarschuwingen van buitenlandse inlichtingendiensten geweest en ook heeft bv de duitse minister van binnenlandse Zaken Otto Schily in augustus gewaarschuwd 'dat er een grote aanslag in amerika op handen was' en blijken de russische geheime diensten een redelijk expliciete waarschuwing gegeven te hebben...

Er was dus zeker voorkennis, enkel blijkt er in amerika eigenlijk geen werkelijke response op gegeven te zijn (waarover je inderdaad een 'complot-gedachte' kunt hebben als verklaring)...

Als je echter specifieke individuen wilt beschuldigen óf de suggestie wilt wekken 'feiten' te presenteren, moet je wel ook met duidelijke bewijzen komen ...
ofwel, namen en rugnummers noemen, wie is er gewaarschuwd, door wie en wat was hun exacte reactie ...

het eindeloos herhalen van geruchten zonder zelf duidelijkheid te hebben of die waar zijn of door iemand verzonnen zijn, is dom en juist erg kortzichtig en maakt je erg kwetsbaar voor bv media-manipulatie (die er vaak op gebaseerd is 'geruchten' te verspreiden en te hopen dat als genoeg mensen dat gaan herhalen deze voor 'waar' aangenomen worden)
1. Ja genoeg maar dat laat ik straks zien.
2. Is toch gebeurt belangrijke mensen werden van te voren gewaarschuwdt.
3. Nou wat is de juiste verklaring dat de terroristen het hebben gedaan. En dat VS het regert claimde om onschuldige landen binnen te vallen en alles maar kapot te maken. Wie geeft ze dat het recht wij het volk wij hebben daarmee ingestemd zonder ons zijn ze niks bedenk dat goed. En nu zitten wij bijna op een derde wereld oorlog door dezelfde gebeurtenis.
4. Ja omdat die er al van wisten want ze hadden die plannen 10 jaar daarvoor al of eerder al gemaakt. Dat doen ze plannen lang vooruit hebben heel veel ruimte want ze kunnen dingen ook op andere manieren laten lukken.
5. Dus je vindt complot denkers gek dat geeft wel aan hoe sterk de kracht is van de MSM en dat jij waarschijnlijk je er nog teveel laat door beinvloeden.
6. Ja is goed dat doe ik vanmiddag wel moet ook nog wat andere dingen doen.
7. Zijn geen geruchten laat nog wel bewijzen zien maar waarschijnlijk ga je het toch niet geloven.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:38:32 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086847
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens want het feite blijft dat VS onschuldige burgers elke dag doodt in het midden oosten. Wie is bob lazar. Ook ooit van gandi en martin luther king. Heb het over Karsten T die tegen de pal aantreedt in Apeldoorn.
mijn ouders stonden zo'n 500 meter van de gebeurtenis.
dat is wel daadwerkelijk gebeurd, ook al hebben ze niks van de gebeurtenis gezien wel de oproer ze hoorden het geslip van de auto, en vooral gekrijs en gegil en ziekenwagens etc.

Bob Lazar werkte bij area 51 althans claimde dit.
soort van klokkenluider.

wat is er met Ghandi en M L King?
  donderdag 12 september 2013 @ 09:40:33 #276
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086878
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nogal wiedes, vaccins maken je ook niet beter. Ze werken preventief zodat je niet ziek wordt.
Dat is een fabeltje wat je wordt verteld om het te verkopen om mensen zwakker te maken. Zo hebben ze nog honderden leugens die jij en alle man geloven. En dan nog denken dat je kritisch bent en dat je wat weet van de wereld. Maar dat is niet waar je weet niet zoveel je wordt heel je leven vol gestopt met verschillende leugens die jij alles waarheid ziet. En waardoor we nu bijna de afgrond in gaan alles mensheid. We moeten in actie komen en duidelijk maken dat we niks meer willen van die mensen die zich zelf alles god zien.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:41:44 #277
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

mijn ouders stonden zo'n 500 meter van de gebeurtenis.
dat is wel daadwerkelijk gebeurt.

Bob Lazar werkte bij area 51 althans claimde dit.
soort van klokkenluider.

wat is er met Ghandi en M L King?
Ja dus dan nog zijn er heel veel dingen die niet waar zijn. En dan nog hebben ze het recht niet om allerlei vrijheden af te pakken. En waarschijnlijk zijn er bommen gebruikt.
Dat waren pas voorbeelden. Daar moeten we naartoe.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:42:57 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086924
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:40 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje wat je wordt verteld om het te verkopen om mensen zwakker te maken. Zo hebben ze nog honderden leugens die jij en alle man geloven. En dan nog denken dat je kritisch bent en dat je wat weet van de wereld. Maar dat is niet waar je weet niet zoveel je wordt heel je leven vol gestopt met verschillende leugens die jij alles waarheid ziet. En waardoor we nu bijna de afgrond in gaan alles mensheid. We moeten in actie komen en duidelijk maken dat we niks meer willen van die mensen die zich zelf alles god zien.
ik zie niemand als god, denk op paar sekte gekkies na dat niemand dat doet.

de mens word sterker we leven langer de bevolking groeit..
maar ik geloof niet dat jij dat helemaal snapt.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:43:53 #279
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ja dus dan nog zijn er heel veel dingen die niet waar zijn. En dan nog hebben ze het recht niet om allerlei vrijheden af te pakken. En waarschijnlijk zijn er bommen gebruikt.
Dat waren pas voorbeelden. Daar moeten we naartoe.
bommen?
wat? bij die crash met die auto die door publiek reed?
welke vrijheden hebben ze van jou afgepakt>??????

zeg het eens?
pi_131086938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:32 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Je kijkt zeker bijna alleen maar MSM en kan kijk je op nieuwe media voor de lol om te lachten.
Kap hier eens mee puber dat je bent :')
Dat is elke keer je verweer als er überhaupt iemand je tegenspreekt.

Ik ben niet naïef over (film/boek)voorspellingen, maar 'hindsight is always 20/20'. Voor je 9/11 topic moest ik je nog wijzen op het feit dat Tom Clancy aanslagen met vliegtuigen al in een boek had verwerkt waarop jouw reactie was 'wie is Tom Clancy'...

Er is altijd 'genoeg' bewijs, maar HARD falsifiseerbaar bewijs is doorgaands al een heel stuk moeilijker.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:44:36 #281
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

ik zie niemand als god, denk op paar sekte gekkies na dat niemand dat doet.

de mens word sterker we leven langer de bevolking groeit..
maar ik geloof niet dat jij dat helemaal snapt.
1. De wereld wordt geregeerd door de vrijmetselaars door de jezuiten. Door de golden dawn de rozenkruizers en nog veel meer clubjes satanisten. Feite blijft dat ook heel veel mensen uit de tweede kamer bij dat soort clubjes zitten.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:45:55 #282
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_131086971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. De wereld wordt geregeerd door de vrijmetselaars door de jezuiten. Door de golden dawn de rozenkruizers en nog veel meer clubjes satanisten. Feite blijft dat ook heel veel mensen uit de tweede kamer bij dat soort clubjes zitten.
haha -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:14:22 ]
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  donderdag 12 september 2013 @ 09:46:14 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131086976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Nee dat word jou wijs gemaakt..

En again in apeldoorn bommen gebruikt?
  donderdag 12 september 2013 @ 09:46:25 #284
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Kap hier eens mee puber dat je bent :')
Dat is elke keer je verweer als er überhaupt iemand je tegenspreekt.

Ik ben niet naïef over (film/boek)voorspellingen, maar 'hindsight is always 20/20'. Voor je 9/11 topic moest ik je nog wijzen op het feit dat Tom Clancy aanslagen met vliegtuigen al in een boek had verwerkt waarop jouw reactie was 'wie is Tom Clancy'...

Er is altijd 'genoeg' bewijs, maar HARD falsifiseerbaar bewijs is doorgaands al een heel stuk moeilijker.
Komt omdat je alleen maar bewijs wil van de MSM dat is hard bewijs omdat je dat in je leven hebt geaccepteerd alles de waarheid. Daarna is het heel moeilijk om daarvan af te stappen. Ik bepaal mooi zelf wat ik doe en laat me vooral niet hersenspoelen door de MSM.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:46:55 #285
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:45 schreef Waaghals het volgende:

[..]

haha
-edit, nee-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:14:44 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 09:47:32 #286
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131086998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee dat word jou wijs gemaakt..

En again in apeldoorn bommen gebruikt?
Nee maar wel verdachte omstandig heden.
pi_131087007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Komt omdat je alleen maar bewijs wil van de MSM dat is hard bewijs omdat je dat in je leven hebt geaccepteerd alles de waarheid. Daarna is het heel moeilijk om daarvan af te stappen. Ik bepaal mooi zelf wat ik doe en laat me vooral niet hersenspoelen door de MSM.
Waar zeg ik dat? Ik wil gewoon BEWIJS wat te checken is. Of een of andere snol van SBS me dat aanlevert of een ex-militair die het gejat heeft en op wikileaks zet maakt me niet uit.
Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond hier.
pi_131087010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. Ja genoeg maar dat laat ik straks zien.
2. Is toch gebeurt belangrijke mensen werden van te voren gewaarschuwdt.
3. Nou wat is de juiste verklaring dat de terroristen het hebben gedaan. En dat VS het regert claimde om onschuldige landen binnen te vallen en alles maar kapot te maken. Wie geeft ze dat het recht wij het volk wij hebben daarmee ingestemd zonder ons zijn ze niks bedenk dat goed. En nu zitten wij bijna op een derde wereld oorlog door dezelfde gebeurtenis.
4. Ja omdat die er al van wisten want ze hadden die plannen 10 jaar daarvoor al of eerder al gemaakt. Dat doen ze plannen lang vooruit hebben heel veel ruimte want ze kunnen dingen ook op andere manieren laten lukken.
5. Dus je vindt complot denkers gek dat geeft wel aan hoe sterk de kracht is van de MSM en dat jij waarschijnlijk je er nog teveel laat door beinvloeden.
6. Ja is goed dat doe ik vanmiddag wel moet ook nog wat andere dingen doen.
7. Zijn geen geruchten laat nog wel bewijzen zien maar waarschijnlijk ga je het toch niet geloven.
leuk, maar ik vroeg om feitelijke bewijzen...

niet dat jij erin gelooft en ook niet 'dat je de bewijzen hebt' en ze 'straks' gaat geven, alsof je John kerry en Barrack Obama wilt naspelen in de Syrie-crisis...

ik mag hopen dat je als je je aangekondigde 'bewijzen' straks gaat posten het niet wat vage 'ik-heb-van-horen-zeggen'-verhaaltjes op de intrawebs zijn.
Of hooguit een bevestiging 'dat er ergens een aanval heeft plaatsgevonden' en dat als dat zo is, de 'daders' vast ook diegenen zullen zijn die jij wil aanwijzen...

Als de amerikaanse regering een gifgas-aanval in Syrie wil beantwoorden vraagt iedereen terecht aan de VS om bewijzen en bekritiseerd deze als het weinig grondige 'meningen' en 'interpretaties' zijn..
Omdat dat natuurlijk geen 'bewijsvoering' is.

Maar als het om complot-theorieen gaat is de bewijsvoering nét zo wankelig en twijfelachtig en gebaseerd op 'meningen.. als wat de Amerikaanse Regering aanbrengt in gevallen als de aanloop naar de Irak-oorlog en Syrie...
En kom dan alsjeblieft niet met de kleuter-argumentatie van 'Jamaar, als zij het doen, mogen wij het ook'... punt is nu net dat de Amerikaanse regering absoluut foutzat in Irak en ook in Syrie terecht geen ruimte krijgt voor een militare represaille op basis van die vage argumenten en gekunstelde 'bewijzen'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 12 september 2013 @ 09:48:27 #289
179534 Waaghals
pi_131087015
quote:

[..]
-edit-
Leer eerst eens spellen en een samenhangend verhaal neer te zetten.
-edit-

[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:15:28 ]
pi_131087016
quote:

[..]

Nee precies, vervolgens zit je wel 24/7 je hersenspinsels te spuien als internet held op conspiracy websites in plaats wat bij te dragen aan de maatschappij. Lekker nuttig ook, en het lijkt me vooral ook een gelukkige manier van leven zo tegen de stroom in.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:48:43 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131087024
quote:

[..]

-edit-
kom jongens... niet zo fitten op elkaar anders haal ik de mod er bij..
geld ook voor jou Waaghals..
zijn meningen zijn anders, niet iemand zo afvallen please.. het is tenslotte BNW topic

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:15:59 ]
  donderdag 12 september 2013 @ 09:48:53 #292
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131087028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? Ik wil gewoon BEWIJS wat te checken is. Of een of andere snol van SBS me dat aanlevert of een ex-militair die het gejat heeft en op wikileaks zet maakt me niet uit.
Leg me alsjeblieft geen woorden in de mond hier.
Doe ik straks belooft wel in het 9/11 topic.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:49:28 #293
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131087038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Leer eerst eens spellen en een samenhangend verhaal neer te zetten.
Dan is er misschien nog wel een gek die je serieus kan nemen.
Hoef ook geen hersenloze schaapjes die mij de les gaan leren. Ga maar lekker weer propaganda kijken.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:50:01 #294
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131087043
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee precies, vervolgens zit je wel 24/7 je hersenspinsels te spuien als internet held op conspiracy websites in plaats wat bij te dragen aan de maatschappij. Lekker nuttig ook, en het lijkt me vooral ook een gelukkige manier van leven zo tegen de stroom in.
Ben heel gelukkig dus zit wel goed. Hoef ook geen propaganda te kijken om gelukkige te worden.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:50:36 #295
179534 Waaghals
pi_131087051
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Hoef ook geen hersenloze schaapjes die mij de les gaan leren. Ga maar lekker weer propaganda kijken.
Jij zit de hele dag propaganda te lezen _O-
  donderdag 12 september 2013 @ 09:52:37 #296
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_131087080
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:50 schreef Waaghals het volgende:

[..]

daar ben ik het helaas ondanks jou opmerking hiervoor wel mee eens.

maar ik noem het eerder een alles geloven wat een ander qua mening heeft.
zie veel nutteloze en en onzinnige topics van de MSM wat vaak uit de luchtgerepen bagger is.
heel af en toe hebben ze een punt.. maar niet vaak.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:53:24 #297
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_131087091
[..]

[/quote]

Jij laat je beroven door de overheid.-edit, niet dreigen-

[ Bericht 56% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:17:16 ]
pi_131087120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 09:53 schreef tribalwars het volgende:

Jij laat je beroven door de overheid. Laat al je prive afpakken. Laat je vol spuiten met gif. En dan met je domme smoel zeggen dat je het beter weet. Dan verdien je het ook gewoon dat ik zo reageer. Blijf maar lekker een domme schaap alles je het niet wil geloven voel je het wel binnenkort is het oorlog en dan schieten ze lekker neer. Scheelt ook weer zuurstof voor ons we hoeven geen hersenloze domme schappen te hebben.
Denk aan je bloeddruk.
Nogmaals; je beweert de hele tijd dat je mensen 'wakker' wil maken, maar zodra iemand te zwaar tegenspreek schiet je in een fittie en is die persoon een dom schaap wat alleen MSM kijkt...

Zal een lekker wereld worden als alle schaapjes weg zijn; krijg je alle conspiracy-theorists die elkaar wantrouwend aan gaan kijken.
  donderdag 12 september 2013 @ 09:55:47 #299
179534 Waaghals
pi_131087133
[/quote]

-weg-

[ Bericht 65% gewijzigd door Lavenderr op 12-09-2013 10:19:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: