ik zeg niet dat dit echt is. ik vroeg alleen waarom en of dit bestaat. na dat ik dit op youtube zag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja er zijn echt concentratie kampen in Amerika waar ze jaarlijks duizenden mensen naar toe deporteren. Veel van deze mensen zien ze nooit meer terug en worden als vermist opgegeven. Ook de mensen die zogenaamd in de vliegtuigen van 11 september zaten zijn daarheen gedeporteerd en vergast. De vermoedelijke locatie is ergens in Nevada bij area 51...
Okay wat denk jezelf
non-argument.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja er zijn echt concentratie kampen in Amerika waar ze jaarlijks duizenden mensen naar toe deporteren. Veel van deze mensen zien ze nooit meer terug en worden als vermist opgegeven. Ook de mensen die zogenaamd in de vliegtuigen van 11 september zaten zijn daarheen gedeporteerd en vergast. De vermoedelijke locatie is ergens in Nevada bij area 51...
Okay wat denk jezelf
Voor?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:32 schreef Roi het volgende:
Die plastic bakken gebruiken wij ook op het werk..
quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:21 schreef ToT het volgende:
Thee vee peetje, die filmpjes ga ik binnenkort ff bekijken.
in het filmpje zeggen ze ook dat in deze kisten meer mensen kunnen. en dat ze de oven in gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef Bensel het volgende:
wat heeft de NWO nou aan plastic, niet vergaande doodskisten? Lijkt me erg moeilijk om zo je massagraf te verhullen.
ja kan ook zo zijn. maar alleen er is niemand tezien. en het prikkeldraad boven de hekken staan naar binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:37 schreef Bastard het volgende:
Kan het niet gewoon gevangenis/filmset/militair oefenterrein zijn?
nou ik hoop het toch niet. maarja in Joegoslavië oorlog hadden ze ook van die kampen.quote:
Wat ik gehoord heb van een Amerikaan die in de regio woont is dat er ook ovens gebouwd worden en die bakken zouden daar bij passen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:22 schreef Bensel het volgende:
wat heeft de NWO nou aan plastic, niet vergaande doodskisten? Lijkt me erg moeilijk om zo je massagraf te verhullen.
In het kader van dit topic; De "NWO" geeft niet om de mensheid. Het gaat hen alleen om macht en geld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:15 schreef bloedhond het volgende:
[..]
nou ik hoop het toch niet. maarja in Joegoslavië oorlog hadden ze ook van die kampen.
dus zou je denken dat de mensheid nu toch wel wat beter na dacht.
Waarom zou je lijken eerst in plastic bakken stoppen voor je ze oven in gooit? Een bodybag of niets is veel praktischer.quote:Op donderdag 26 maart 2009 01:41 schreef bloedhond het volgende:
[..]
in het filmpje zeggen ze ook dat in deze kisten meer mensen kunnen. en dat ze de oven in gaan
in het crematorium. dus geen massagraf.
Er passen ongeveer 4 lijken in 1 zo'n bak dus het zal praktischer zijn zo.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom zou je lijken eerst in plastic bakken stoppen voor je ze oven in gooit? Een bodybag of niets is veel praktischer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |