dat gebeurt nu ook al.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja is wel handig eigen handeltjes beginnen zonder dat de er belasting op komt of dat de overheid er op zit.
Lekker via marktplaats handelen. Ja om geld van je af te pakken. Je zou alles zwart moeten doen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat gebeurt nu ook al.
enig idee waarom overal btw op zit?
kijk eens naar buiten, lantaren palen straten spoor voetpad fietspad verkeersborden scholen al dat komt uit het overheidspotje of gedeeltelijk uit het overheids potje..quote:Op donderdag 12 september 2013 08:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Lekker via marktplaats handelen. Ja om geld van je af te pakken. Je zou alles zwart moeten doen.
Dat is wel leuk. Maar de andere zaken niet. Ja scholen zijn nog steeds een soort plek waar je leert hoe je in het systeem het moet doen je mag niet anders denken doe ik mooi toch. En dan geeft ons land het geld uit aan Griekenland dat zien we nooit terug want het geld gaat waarschijnlijk niet naar Griekenland. En anders is het toch niet genoeg om een land dat blut is te steunen. En dan ons land dat VS steunt in het midden oosten hebben ze dat bijna niet meer. daar zijn ze 2 eeuwen terug in de tijd kapot geschoten. En dan kan ik nog wel meerdere dingen op noemen.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk eens naar buiten, lantaren palen straten spoor voetpad fietspad verkeersborden scholen al dat komt uit het overheidspotje of gedeeltelijk uit het overheids potje..
En dat is alleen de infrastructuur, en het is leuk en veel goedkoper geen btw maar het heeft wel daadwerkelijk nut
En, heeft dat andere denken je al vervelende consequenties opgeleverd?quote:Op donderdag 12 september 2013 08:40 schreef tribalwars het volgende:
Ja scholen zijn nog steeds een soort plek waar je leert hoe je in het systeem het moet doen je mag niet anders denken doe ik mooi toch.
Beetje sommige mensen zien je alles complotdenkers niet zo erg maar ze nemen niet eens de moeite om te luisteren als ik er over praat.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, heeft dat andere denken je al vervelende consequenties opgeleverd?
Nee, ik bedoel concrete strafmaatregelen op school vanwege je anders denken wat volgens jou ten strengste verboden is.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
Beetje sommige mensen zien je alles complotdenkers niet zo erg maar ze nemen niet eens de moeite om te luisteren als ik er over praat.
Nee nog niet praat er ook niet zo vaak over school over heb ik wel eens gedaan.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel concrete strafmaatregelen op school vanwege je anders denken wat volgens jou ten strengste verboden is.
Dat geeft te denken, hè? Leef in de realiteit, niet in angstgedachtes.quote:
Doe ik niet laat me wel te mee meeslepen door die dingen dat is het enigst probleem. De realiteit is ook hard. En mensen veel te naive om het te zien.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geeft te denken, hè? Leef in de realiteit, niet in angstgedachtes.
Ja maar misschien is dat het gewoon.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Beetje sommige mensen zien je alles complotdenkers niet zo erg maar ze nemen niet eens de moeite om te luisteren als ik er over praat.
Toch blijf ik heel erg kritisch naar de MSM. want feite blijf dat het propaganda is. Want bijvoorbeeld iedereen heeft nu vergif in zijn lichaam gespoten door vaccinactie's omdat ze een probleem maken over 200 zieken kinderen met mazelen waarvan er niet een is gestorven.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar misschien is dat het gewoon.
Jij bent zo OVERTUIGD dat het zo is, terwijl niks zeker is.
En je wil je zin doordrukken mensen zijn daar niet zo snel van gecharmeerd, misschien moet je eens je bronnen vergelijken met reguliere nieuwsberichten, dingen wat je leest in de krant of ziet op het journaal.
Nou kan je gelijk gaan gillen het nieuws klopt niet!!! of je kan er kritisch naar gaan kijken..
Sommige dingen komen ook gewoon absoluut niet naar voren in het nieuws, dan moet je je maar bij jezelf gaan afvragen of het uberhaupt wel klopt.
En let vooral op hoe het nieuws bericht geschreven is , vaak zijn het berichten die gaan alsvolgt.
Volgens pietje die en die die afgestudeerd is daar en daar.
vaak zoek ik wel ff uit of die gast uberhaupt bestaat, in vele gevallen is het zijn mening en is het maar gewoon zeer onzinnig bericht uit een forumpje wat via via is doorgelinkt naar jou nieuwe media website.
Inderdaad maar merk helaas aan jou dat je niet erg realistisch bezig bent.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Doe ik niet laat me wel te mee meeslepen door die dingen dat is het enigst probleem. De realiteit is ook hard. En mensen veel te naive om het te zien.
Toch blijf ik mijn standpunt. Want feite blijft dat de huidig realiteit niet is zo als hij is.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Inderdaad maar merk helaas aan jou dat je niet erg realistisch bezig bent.
en maar half over bepaalde dingen nadenkt.
En te veel je vertrouwen legt in bronnen die geen bronnen zijn maar een mening.
CNN ja eensch die kantelen te veel naar 1 kant en kritisch ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Toch blijf ik heel erg kritisch naar de MSM. want feite blijf dat het propaganda is.
Ik vind het propaganda omdat het van 6 persbureau's komt en de Illumintie bepalen waar ze kritisch over mogen zijn zo simpel is het. En blogger heeft de vrijheid om te schrijven wat hij wil want hij is geen organisatie die gecontroleerd wordt.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
CNN ja eensch die kantelen te veel naar 1 kant en kritisch ja.
Maar een NOS is aardig objectief dito al jazeera en een sky news.
het ligt er ook een beetje aan hoe je het interperteerd,
voorbeeld.
vermoedelijk zijn er honderden slachtoffers.
dat wil niet gelijk zeggen dat het zo is.
ze geven maar een schatting omdat niet alle informatie al voorhanden is.
Wat jij doet meot jezelf weten.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:52 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Toch blijf ik mijn standpunt. Want feite blijft dat de huidig realiteit niet is zo als hij is.
Mooiquote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat jij doet meot jezelf weten.
Ik geef ook alleen mijn mening.
En zolang iedereen zijn eigen mening heeft blijft het gezeik in de wereld nog wel even zo door gaan.
Wordt nooit meer zo'n slapende gast die alles geloofd wat het nieuws zei. Achteraf is het eng om te zien dat je zo makkelijk voorgelogen kunt worden. Blijf wel op complot site moet wel overwegen om nieuwe beter site's te vinden want Niburu is nou niet altijd heel goed. En moet er wel wat minder op zitten.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:55 schreef Copycat het volgende:
Stoppen in het ongefundeerd geloven in iets als enge mannetjes van de Illuminatie zou een hele goede stap zijn.
omdat een blogger het schrijft wil niet zeggen dat het waar is.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik vind het propaganda omdat het van 6 persbureau's komt en de Illumintie bepalen waar ze kritisch over mogen zijn zo simpel is het. En blogger heeft de vrijheid om te schrijven wat hij wil want hij is geen organisatie die gecontroleerd wordt.
Hetzelfde geldt voor NOS en SBS wat hun zeggen hoeft niet waar te zijn ook al hebben ze een goede naam. We bepalen zelf wel wat we geloven. Het feite dat de propaganda machine groter dan ooit is geeft wel aan in wat voor wereld wij leven.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
omdat een blogger het schrijft wil niet zeggen dat het waar is.
en ja dingen worden uitgefiltert.
wat is belangrijker qua nieuws
gezeik in Syrie en wereld machten vechten er om.
of in Afrika is een auto tegen een kameel op geklapt 3 doden incl kameel
geloven in een Rockefeller family en Rothschild family waar we zeker van weten dat ze leven.quote:Op donderdag 12 september 2013 08:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wordt nooit meer zo'n slapende gast die alles geloofd wat het nieuws zei. Achteraf is het eng om te zien dat je zo makkelijk voorgelogen kunt worden. Blijf wel op complot site moet wel overwegen om nieuwe beter site's te vinden want Niburu is nou niet altijd heel goed. En moet er wel wat minder op zitten.
Noem ze hoe ze je wilt maar feite blijft dat hun biljoenen in hun bezit hebben . En dat ze ons al eeuwen voorliegen.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
geloven in een Rockefeller family en Rothschild family waar we zeker van weten dat ze leven.
en de stempel die we ze geven ILLUMINATIE wat puur gis werk is.
Een bom ontploft in Amsterdamquote:Op donderdag 12 september 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor NOS en SBS wat hun zeggen hoeft niet waar te zijn ook al hebben ze een goede naam. We bepalen zelf wel wat we geloven. Het feite dat de propaganda machine groter dan ooit is geeft wel aan in wat voor wereld wij leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |