abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 13:35:25 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_49098302
FEMA CONCENTRATION CAMPS: Locations and Executive Orders

There over 800 prison camps in the United States, all fully operational and
ready to receive prisoners. They are all staffed and even surrounded by
full-time guards, but they are all empty. These camps are to be operated by
FEMA (Federal Emergency Management Agency) should Martial Law need to be
implemented in the United States and all it would take is a presidential
signature on a proclamation and the attorney general's signature on a
warrant to which a list of names is attached. Ask yourself if you really
want to be on Ashcroft's list.

The Rex 84 Program was established on the reasoning that if a "mass
exodus" of illegal aliens crossed the Mexican/US border, they would be
quickly rounded up and detained in detention centers by FEMA. Rex 84
allowed many military bases to be closed down and to be turned into
prisons.

Operation Cable Splicer and Garden Plot are the two sub programs which will
be implemented once the Rex 84 program is initiated for its proper purpose.
Garden Plot is the program to control the population. Cable Splicer is the
program for an orderly takeover of the state and local governments by the
federal government. FEMA is the executive arm of the coming police state
and thus will head up all operations. The Presidential Executive Orders
already listed on the Federal Register also are part of the legal framework
for this operation.

The camps all have railroad facilities as well as roads leading to and from
the detention facilities. Many also have an airport nearby. The majority of
the camps can house a population of 20,000 prisoners. Currently, the
largest of these facilities is just outside of Fairbanks, Alaska. The
Alaskan facility is a massive mental health facility and can hold
approximately 2 million people.

Now let's review the justification for any actions taken...

Executive Orders associated with FEMA that would suspend the Constitution
and the Bill of Rights. These Executive Orders have been on record for
nearly 30 years and could be enacted by the stroke of a Presidential
pen:...

[...]

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_49098561
Hi Lambiekje,

Can you give me an excerpt of your article? Preferably in Dutch so that I and all the other Fok!-ers don't have to take too much effort in reading it.
Furthermore, would you like to give some useful comments instead of just plemping down a stupid story?
  maandag 7 mei 2007 @ 13:52:25 #3
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_49099002
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Arjan het volgende:
Hi Lambiekje,

Can you give me an excerpt of your article? Preferably in Dutch so that I and all the other Fok!-ers don't have to take too much effort in reading it.
Furthermore, would you like to give some useful comments instead of just plemping down a stupid story?
Plemping....
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
  maandag 7 mei 2007 @ 14:03:19 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_49099453
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Peder het volgende:

[..]

Plemping....
Is hier een reactie bij nodig.
Oke .. Laat de deportaties maar beginnen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 7 mei 2007 @ 14:13:16 #5
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_49099844
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_regen.html?p=10,1

DEN HAAG - De combinatie van regenbuien en het einde van veel schoolvakanties heeft maandagochtend voor topdrukte gezorgd op de Nederlandse snelwegen. Op het toppunt stond er in totaal 560 kilometer aan files. In de lijst met drukste spitsen ooit, neemt de ochtend van 7 mei daarmee een gedeelde tiende plaats in.

Even na 08.00 uur bereikte de filedruk volgens de ANWB een piek van in totaal 560 kilometer terwijl er rond dat tijdstip normaal gesproken ongeveer 180 kilometer aan opstoppingen staat. Met name op de A2 tussen Den Bosch en Amsterdam en op de A12 tussen Den Haag en Utrecht waren veel opstoppingen.

„Het ging om de gebruikelijke dagelijkse files maar ze waren vandaag veel langer omdat mensen voorzichtig reden door het slechte weer”, aldus een woordvoerster. „Ook is het weer wat drukker op de weg omdat veel schoolvakanties zijn afgelopen.”

Mogelijke oorzaak voor de opstoppingen is dat automobilisten maandag extra voorzichting reden in verband met een eerdere waarschuwing van de ANWB voor gladheid door de regen. Dit kon gebeuren omdat er na een lange periode van droogte een combinatie van olie, zand en rubberresten over de weg spoelde.

In de ochtend leidde dit echter niet tot problemen. „Er zijn zelfs opvallend weinig ongevallen gebeurd. Het lijkt er op dat mensen het advies ter harte hebben genomen en voorzichtig hebben gereden”, aldus de woordvoerster.

In de loop van de ochtend namen de files weer snel af.
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
pi_49099944
veel van onze "grote leiders" belanden uiteindelijk in de geschiedschrijving als zijnde bruut. denk dat de fam. bush net even te kort tijd zal hebben om het echt groots neer te zetten maar, chapeau het begin is er.
moge er gedronken worden
  maandag 7 mei 2007 @ 16:57:25 #7
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_49106414
Hoe oud is deze site?
quote:
Guantanamo Bay, Cuba - US Marine Corps Base - Presently home to 30,000
Mariel Cubans and 40,000 Albanians. Total capacity unknown.
Hmm, waar zijn al die Albaniers, nu het ook vol zit (nuja) met moslims?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 17:38:12 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_49108147
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef Peder het volgende:

[..]

Plemping....
Gaaf Maar goed, de strekking van zijn post lijkt me behoorlijk duidelijk
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:58:36 #9
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_49129794
Erg vermakelijk copy/paste verhaal ja Als er zoveel van die kampen zijn, ze zo groot zijn, bij spoorlijnen en vliegvelden in de buurt liggen etc. heeft iemand vast wel wat coördinaten. Dan kunnen we ze fijn op google earth opzoeken
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 08:59:51 #10
16180 crew  CoolGuy
pi_49131680
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk copy/paste verhaal ja Als er zoveel van die kampen zijn, ze zo groot zijn, bij spoorlijnen en vliegvelden in de buurt liggen etc. heeft iemand vast wel wat coördinaten. Dan kunnen we ze fijn op google earth opzoeken
Inderdaad. 800 kampen ofzo? Las ik dat goed? Zijn er nogal wat, en als ze zo groot zijn, als er bewaking is wat er omheen rent etc, en als het in de buurt van spoorlijnen en vliegvelden ligt, dan zal het lastig zijn om dat geheim te houden. Sterker nog, dan moeten zeker enkele ervan toch op Google Earth te zien zijn.

Wat een bullshitverhaal weer.
pi_49132826
quote:
If you can provide me with information to the contrary, by all means do so. These "patriots" never provide credible information that can be independently verified. No photos, no driving directions, no Google Earth coordinates. Nothing. I am in the process of tracking down the list of "internment facilities" and so far, not one site has been confirmed as actual. All a lot of paranoia and theories. No more than that. Now for the really interesting part; A lot of these "patriot" sites say that there are between 600 and 800 of these prison facilities that are built and operational but completely empty. That averages between 12 and 16 of these prison camps for each and every state(if they do indeed exist). Yet somehow, none of these "patriots" can provide one single photo of these facilities or even concise directions to their actual location. Considering how long this information has been circulated on the 'net and the lack of information as to their existence and/or locations, I am finding it more likely that the whole "FEMA detention/execution" scenario has come from less than credible sources.
link

Note this:
Some other stupid moron who believes there are FEMA concentration camps throughout the US
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 10:03:09 #12
16180 crew  CoolGuy
pi_49133218
quote:
Iets met spijkers en koppen en zo
pi_49138319
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 01:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Op die site van Alex Jones stonden/staan er ook foto's van, deze komen ook aan bod in zijn docu's. Alleen bleken die foto's gemaakt te zijn van oude kampen die gebruikt waren in de tweede wereldoorlog om Japanners in op te sluiten.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:45:29 #14
2618 Beezz
Criticaster
pi_49138964
Greg Palast, BBC reporter, vluchtend voor Homeland Security

En dat alleen maar omdat hij met een camera bij zo'n 'kamp' stond, en dat was "threatening of critical infrastructure.”

Ach, het zou me niets verbazen, al is het natuurlijk moeilijk te geloven. Feit is dat het er is en ze er ontzettend geheimzinnig over doen. Als je niets te verbergen hebt moet je ook niet alsof je wat te verbergen hebt.
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 12:46:52 #15
16180 crew  CoolGuy
pi_49139007
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Beezz het volgende:
Greg Palast, BBC reporter, vluchtend voor Homeland Security

En dat alleen maar omdat hij met een camera bij zo'n 'kamp' stond, en dat was "threatening of critical infrastructure.”

Ach, het zou me niets verbazen, al is het natuurlijk moeilijk te geloven. Feit is dat het er is en ze er ontzettend geheimzinnig over doen. Als je niets te verbergen hebt moet je ook niet alsof je wat te verbergen hebt.
Hoezo. Feit? Jij zegt dus dat het een feit is dat die 800 kampen vlakbij vliegvelden en spoorwegen er zijn?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:01:12 #16
2618 Beezz
Criticaster
pi_49139580
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoezo. Feit? Jij zegt dus dat het een feit is dat die 800 kampen vlakbij vliegvelden en spoorwegen er zijn?
Nee dat zeg ik niet, ik zeg "feit blijft dat het er is", ik zeg niet bij voorbaat al dat het concentratiekampen zijn, het is er, de zogenaamde 'kampen', en ze doen er geheimzinnig over. Dat is alles. En dat is volgens mij een feit, en iedereen kan daar andere conclusies uit trekken.

edit: voordat je me verkeerd begrijpt, ik geloof zelf dus ook niet dat ze 800 concentratie kampen hebben gebouwd, maar ik sluit het ook niet uit.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beezz op 08-05-2007 13:09:37 ]
pi_49141421
Dit moet dus een FEMA concentratie kamp voorstellen?

Goed vermomd, dat wel.

Palast werd hier namelijk weggestuurd. Na de Katrina-ramp werden zo'n 1.600 mensen opgevangen in de gebouwen bij de olieraffinaderij van Exxon in Baton Rouge. Palast zelf beweert dat hij werd aangeklaagd als vergelding voor zijn eerdere aanvallen op Exxon Mobile. De klacht werd trouwens ingetrokken (of eigenlijk ontkende men zelfs dat er ooit een klacht was).

http://maps.google.com/maps?oi=map&q=4045+Scenic+Hwy+70809+East,+Baton+Rouge,+LA
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:31:37 #18
2618 Beezz
Criticaster
pi_49143515
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef gorgg het volgende:
Dit moet dus een FEMA concentratie kamp voorstellen?
[afbeelding]

Goed vermomd, dat wel.

Palast werd hier namelijk weggestuurd. Na de Katrina-ramp werden zo'n 1.600 mensen opgevangen in de gebouwen bij de olieraffinaderij van Exxon in Baton Rouge. Palast zelf beweert dat hij werd aangeklaagd als vergelding voor zijn eerdere aanvallen op Exxon Mobile. De klacht werd trouwens ingetrokken (of eigenlijk ontkende men zelfs dat er ooit een klacht was).

http://maps.google.com/maps?oi=map&q=4045+Scenic+Hwy+70809+East,+Baton+Rouge,+LA
Jup, nu herrinner ik me weer waar ik dit gelezen heb. Dat was op prisonplanet.com, vandaar dat bij FEMA concentration camps dit mij te binnen schoot, destijds linkte Alex Jones en zijn gangmakers dit daarnaar toe, dus inderdaad, dit moet zo'n 'kamp' voorstellen.
quote:
On August 22, 2006, we were videotaping Katrina evacuees still held behind barbed wire in a trailer park encampment a hundred miles from New Orleans.

[...]

To give a sense of the full flavor and smell of Kamp Katrina, we wanted to show that this human parking lot, with kids and elderly, is close by Exxon Petroleum's Baton Rouge refinery. The neighborhood goes by the quaint sobriquet, "Cancer Alley."

So we filmed it. Uh, oh. The refinery, is a CAVIP, "Critical Asset and Vulnerable Infrastructure Point." Apparently, you can't film a CAVIP. http://www.gregpalast.com/18-missing-inches-in-new-orleans/

Vandaar denk ik.
pi_49145329
Na de doortocht van Katrina, stuurde de Bush regering een paar honderdduizend caravans die kant op om de daklozen een tijdelijke verblijfplaats te bezorgen. Op deze beslissing is veel kritiek gekomen, maar dat is een andere zaak.
Een aantal van die caravans werd dus op een of ander leegstaand stuk grond gezet in Baton Rouge (vlakbij de olieraffinaderij) en een jaar na de ramp stonden ze er nog steeds. Ik zie niet zo in wat dit met concentratiekampen te maken heeft.

Palast werd niet weggestuurd omdat hij deze caravans kwam filmen, maar omdat hij de olieraffinaderij filmde.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:03:09 #20
2618 Beezz
Criticaster
pi_49147331
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef gorgg het volgende:
Ik zie niet zo in wat dit met concentratiekampen te maken heeft..
Nee ik ook eigenlijk niet, het schoot mij ook zomaar te binnen vanwege een oud artikel op prisonplanet.com dat het hieraan, de concentratiekampen linkte.

Kan me een filmpje herinneren dat ik ooit op YouTube zag, die wel van toepassing is op dit topic.
FEMA Camp Footage

Bij deze toch nog een nuttige bijdrage geleverd
pi_49147730
Prikkeldraad is zo geplaatst om mensen buiten te houden zo te zien, niet echt handig als je mensen daarbinnnen op wil sluiten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:02 #22
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_49148975
quote:
Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Arjan het volgende:
Hi Lambiekje,

of je gaat naar school en leert engels

hallo, wake up, het internet is tegenwoordig de voornaamste bron voor info en dat is meestal in het engels.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:46:36 #23
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_49149209
ik denk dat die 800 gevangenissen best zou kunnen. amerika is meer dan 200 x zo groot als nederland.

hoeveel gevangenissen hebben wij?

en dan nog het feit dat in amerika de meeste gevangenen vast zitten ter wereld ( ik geloof meer dan 2 miljoen als ik het goed onthouden heb)
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 16:47:58 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_49149284
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef huupia het volgende:

[..]

of je gaat naar school en leert engels

hallo, wake up, het internet is tegenwoordig de voornaamste bron voor info en dat is meestal in het engels.
Jij mist het punt een beetje denk ik
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 16:49:44 #25
16180 crew  CoolGuy
pi_49149382
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef huupia het volgende:
ik denk dat die 800 gevangenissen best zou kunnen. amerika is meer dan 200 x zo groot als nederland.

hoeveel gevangenissen hebben wij?

en dan nog het feit dat in amerika de meeste gevangenen vast zitten ter wereld ( ik geloof meer dan 2 miljoen als ik het goed onthouden heb)
Maar natuurlijk. Maar dat ze in de buurt van vliegvelden en treinsporen liggen en het dus heel makkelijk mogelijk moet zijn om daar foto's van te hebben, maar dat die foto's er niet zijn dat vergeet je dan weer. Zelfs geen coordinaten.

En dan zijn er 800, dat weten ze zo goed, en via via komt er dan een link met een foto, en wat zien we daar op? Een raffinaderij wat dan zo'n FEMA kamp zou moeten voorstellen. Natuurlijk Het is veel makkelijker om een fotootje te maken van een van die 800 kampen, maar nee nee, men komt met de foto van een raffinaderij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')