Plemping....quote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Arjan het volgende:
Hi Lambiekje,
Can you give me an excerpt of your article? Preferably in Dutch so that I and all the other Fok!-ers don't have to take too much effort in reading it.
Furthermore, would you like to give some useful comments instead of just plemping down a stupid story?
Is hier een reactie bij nodig.quote:
Hmm, waar zijn al die Albaniers, nu het ook vol zit (nuja) met moslims?quote:Guantanamo Bay, Cuba - US Marine Corps Base - Presently home to 30,000
Mariel Cubans and 40,000 Albanians. Total capacity unknown.
Gaafquote:
Inderdaad. 800 kampen ofzo? Las ik dat goed? Zijn er nogal wat, en als ze zo groot zijn, als er bewaking is wat er omheen rent etc, en als het in de buurt van spoorlijnen en vliegvelden ligt, dan zal het lastig zijn om dat geheim te houden. Sterker nog, dan moeten zeker enkele ervan toch op Google Earth te zien zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk copy/paste verhaal jaAls er zoveel van die kampen zijn, ze zo groot zijn, bij spoorlijnen en vliegvelden in de buurt liggen etc. heeft iemand vast wel wat coördinaten. Dan kunnen we ze fijn op google earth opzoeken
linkquote:If you can provide me with information to the contrary, by all means do so. These "patriots" never provide credible information that can be independently verified. No photos, no driving directions, no Google Earth coordinates. Nothing. I am in the process of tracking down the list of "internment facilities" and so far, not one site has been confirmed as actual. All a lot of paranoia and theories. No more than that. Now for the really interesting part; A lot of these "patriot" sites say that there are between 600 and 800 of these prison facilities that are built and operational but completely empty. That averages between 12 and 16 of these prison camps for each and every state(if they do indeed exist). Yet somehow, none of these "patriots" can provide one single photo of these facilities or even concise directions to their actual location. Considering how long this information has been circulated on the 'net and the lack of information as to their existence and/or locations, I am finding it more likely that the whole "FEMA detention/execution" scenario has come from less than credible sources.
Iets met spijkers en koppen en zoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:47 schreef Arjan het volgende:
[..]
link
Note this:
Some other stupid moron who believes there are FEMA concentration camps throughout the US
Op die site van Alex Jones stonden/staan er ook foto's van, deze komen ook aan bod in zijn docu's. Alleen bleken die foto's gemaakt te zijn van oude kampen die gebruikt waren in de tweede wereldoorlog om Japanners in op te sluiten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:58 schreef ATuin-hek het volgende:
Erg vermakelijk copy/paste verhaal jaAls er zoveel van die kampen zijn, ze zo groot zijn, bij spoorlijnen en vliegvelden in de buurt liggen etc. heeft iemand vast wel wat coördinaten. Dan kunnen we ze fijn op google earth opzoeken
Hoezo. Feit? Jij zegt dus dat het een feit is dat die 800 kampen vlakbij vliegvelden en spoorwegen er zijn?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:45 schreef Beezz het volgende:
Greg Palast, BBC reporter, vluchtend voor Homeland Security
En dat alleen maar omdat hij met een camera bij zo'n 'kamp' stond, en dat was "threatening of critical infrastructure.”
Ach, het zou me niets verbazen, al is het natuurlijk moeilijk te geloven. Feit is dat het er is en ze er ontzettend geheimzinnig over doen. Als je niets te verbergen hebt moet je ook niet alsof je wat te verbergen hebt.
Nee dat zeg ik niet, ik zeg "feit blijft dat het er is", ik zeg niet bij voorbaat al dat het concentratiekampen zijn, het is er, de zogenaamde 'kampen', en ze doen er geheimzinnig over. Dat is alles. En dat is volgens mij een feit, en iedereen kan daar andere conclusies uit trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo. Feit? Jij zegt dus dat het een feit is dat die 800 kampen vlakbij vliegvelden en spoorwegen er zijn?
Jup, nu herrinner ik me weer waar ik dit gelezen heb. Dat was op prisonplanet.com, vandaar dat bij FEMA concentration camps dit mij te binnen schoot, destijds linkte Alex Jones en zijn gangmakers dit daarnaar toe, dus inderdaad, dit moet zo'n 'kamp' voorstellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:43 schreef gorgg het volgende:
Dit moet dus een FEMA concentratie kamp voorstellen?
[afbeelding]
Goed vermomd, dat wel.
Palast werd hier namelijk weggestuurd. Na de Katrina-ramp werden zo'n 1.600 mensen opgevangen in de gebouwen bij de olieraffinaderij van Exxon in Baton Rouge. Palast zelf beweert dat hij werd aangeklaagd als vergelding voor zijn eerdere aanvallen op Exxon Mobile. De klacht werd trouwens ingetrokken (of eigenlijk ontkende men zelfs dat er ooit een klacht was).
http://maps.google.com/maps?oi=map&q=4045+Scenic+Hwy+70809+East,+Baton+Rouge,+LA
quote:On August 22, 2006, we were videotaping Katrina evacuees still held behind barbed wire in a trailer park encampment a hundred miles from New Orleans.
[...]
To give a sense of the full flavor and smell of Kamp Katrina, we wanted to show that this human parking lot, with kids and elderly, is close by Exxon Petroleum's Baton Rouge refinery. The neighborhood goes by the quaint sobriquet, "Cancer Alley."
So we filmed it. Uh, oh. The refinery, is a CAVIP, "Critical Asset and Vulnerable Infrastructure Point." Apparently, you can't film a CAVIP. http://www.gregpalast.com/18-missing-inches-in-new-orleans/
Nee ik ook eigenlijk niet, het schoot mij ook zomaar te binnen vanwege een oud artikel op prisonplanet.com dat het hieraan, de concentratiekampen linkte.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:15 schreef gorgg het volgende:
Ik zie niet zo in wat dit met concentratiekampen te maken heeft..
of je gaat naar school en leert engelsquote:Op maandag 7 mei 2007 13:42 schreef Arjan het volgende:
Hi Lambiekje,
Can you give me an excerpt of your article? Preferably in Dutch so that I and all the other Fok!-ers don't have to take too much effort in reading it.
Furthermore, would you like to give some useful comments instead of just plemping down a stupid story?
Jij mist het punt een beetje denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:41 schreef huupia het volgende:
[..]
of je gaat naar school en leert engels
hallo, wake up, het internet is tegenwoordig de voornaamste bron voor info en dat is meestal in het engels.
Maar natuurlijk. Maar dat ze in de buurt van vliegvelden en treinsporen liggen en het dus heel makkelijk mogelijk moet zijn om daar foto's van te hebben, maar dat die foto's er niet zijn dat vergeet je dan weer. Zelfs geen coordinaten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:46 schreef huupia het volgende:
ik denk dat die 800 gevangenissen best zou kunnen. amerika is meer dan 200 x zo groot als nederland.
hoeveel gevangenissen hebben wij?
en dan nog het feit dat in amerika de meeste gevangenen vast zitten ter wereld ( ik geloof meer dan 2 miljoen als ik het goed onthouden heb)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |