Oh. In dat geval: geen friet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vergat 'enigszins gezond'.
Garnalen zeg ik tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat die man gewoon niet goed bij z'n hoofd is? Dat is niet bewust, dat is gewoon omdat hij echt zo is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Mourinho is niet voor niks een leerling van Van Gaal
aardappel is ook puur natuur.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
met de beschrijving erbij dan, alleen de foto ziet er inderdaad wel vaag uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het beter smaken dan dat het eruit ziet.
tilburg valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet ik die halen? Brabanders en vis wittewel...
Ik moest hierom lachen.quote:
Wittegeit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Appie vriesvakquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil de Rails terug in de treinWaar is dat blad toch gebleven.
De rails ligt tegenwoordig onder de treinquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee, witteniet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Meest nutteloze blad ooit. Ik werd nooit gezocht.
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Iemand tips. Niet te duur doch smaakvol en niet te veel werk?
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn favoriete rubriek was dat zo'n kok met allerlei zooi die je op het station kon krijgen een gerechtje in elkaar draaide. Tartaartje van fricandel met een zoetzuurtje van fristi ofzo.
Soepquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maak ook linzensoep. Makkelijk, lekker en zeer voedzaam.
Barbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2008 opgeheven kennelijk. Ik ken het ook niet.
Ik ben geen hippie.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
geef me recept danquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?quote:
CLub van 50 bijna.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben pas 30. Niet iedereen is een oude lul zoals jij, was je nou 45 geworden afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik las die dingen nooit. Hield me bezig met naar mensen in de trein kijken en mij superieur voelen.
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.quote:
Vroeger zat iedereen met z'n discman.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vroeger keek iedereen uit het raam, of las een goed boek. Tegenwoordig zit iedereen met laptops, tablets mobieltjes of e-readers in z'n hand.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/549713-doek-valt-voor-ibn-ghaldoun.html
#eigenvolkeerst
Dit is Rens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
Ik heb nog een minidisk walkman gehad...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger zat iedereen met z'n discman.
Simba is je lievelingsleeuw he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mja wisselend he. Het ene moment voel ik me top en het volgende moment zit ik weer in de put. Dan ga ik maar even bekkenstoten.
Wat gaan jullie eten? Ik vind het allemaal vies.
Die waren superieur aan discmans in die tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb nog een minidisk walkman gehad...
Ja dat wel, maar leg maar eens uit aan iemand van 15 wat een minidisk is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Die waren superieur aan discmans in die tijd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Simba is je lievelingsleeuw he?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:22 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ik moet echt gaan oefenen met hosselen. Ik trek dit leven niet meer zo.
Het was maar een grapje Don, en Sieg Heil betekent "Hail victory", dat mag dus gewoon gezegd worden.quote:
Slecht grapje dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje Don, en Sieg Heil betekent "Hail victory", dat mag dus gewoon gezegd worden.
Ik dacht het omdat de kloon het over eten had. Jij hebt felle discussies gehad over Italiaanse pastas met JR.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elke kloon wordt er naar mij gewezen terwijl ik dat op 1x na nooit heb gedaan..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht het omdat de kloon het over eten had. Jij hebt felle discussies gehad over Italiaanse pastas met JR.
Sieg heil is echt niet tegen de regels btw, dus je had het niet hoeven modden.quote:
Wat is de zaak bij rijdende rechter?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het niet overdrijven.
Voor zover het jou aangaat bepaal ik de regels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sieg heil is echt niet tegen de regels btw, dus je had het niet hoeven modden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de zaak bij rijdende rechter?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ten onrechte sieg heil weggemod op een openbaar forum.
deuk in de caravanquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat is de zaak bij rijdende rechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |