Eh ja, dat is een redelijk trage lifecycle voor een mobiele telefoon. Van mij mag het ook 2 jaar duren omdat ik ongeveer om de 2 jaar een nieuwe aanschafquote:
alle andere? Ik heb een pandora als smart-dingie daar is er nu 1 van sinds 2008 en ik wacht op de nieuwequote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Apple: 1 nieuw model per jaar
Alle andere: 3 modellen per jaar in minimaal 2 uitvoeringen al dan niet in 2 OS omgevingen.
En dan klagen dat apple iets nieuws op de markt zet
Sommige mensen...
vind het wel relax om altijd de S-versie te hebbenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, dat is een redelijk trage lifecycle voor een mobiele telefoon. Van mij mag het ook 2 jaar duren omdat ik ongeveer om de 2 jaar een nieuwe aanschaf
In dat geval ben je gewoon lekker puberaal en/of autistisch aan het trollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alle andere? Ik heb een pandora als smart-dingie daar is er nu 1 van sinds 2008 en ik wacht op de nieuwemaar heb er nog geen behoefte aan. Mijn telefoon een nokia van 6 jaar oud voldoet ook nog prima (al beginnen er wat apps te haperen onder symbian)
maarja ik zal wel ouderwets zijn als ik een model per jaar een beetje rap vind, is toch financieel niet bij te houden.
Je hoeft toch niet elk jaar een nieuwe te kopenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
alle andere? Ik heb een pandora als smart-dingie daar is er nu 1 van sinds 2008 en ik wacht op de nieuwemaar heb er nog geen behoefte aan. Mijn telefoon een nokia van 6 jaar oud voldoet ook nog prima (al beginnen er wat apps te haperen onder symbian)
maarja ik zal wel ouderwets zijn als ik een model per jaar een beetje rap vind, is toch financieel niet bij te houden.
Je hoeft ook niet elk jaar de nieuwste te kopen/willen. Dat er mensen zijn die dat wel doen, dat is hun eigen verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee hoor ik was gewoon verbaasd dat er nu al weer een nieuwe was, ik herinner me de berichtgeving over de iphone 5 nog en ik had nu zoiets van goh alweer een nieuwe.. kan toch.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In dat geval ben je gewoon lekker puberaal en/of autistisch aan het trollen.
Als het daar om draait dan vind ik het eigenlijk wel kwalijk, dan is het mensen een product geven waarvan je weet dat het niet het maximum is wat je kunt bereiken om het volgende product te financieren. Want een ontwikkeling van zo'n telefoon duurt wel langer dan een jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elk jaar de nieuwste te kopen/willen. Dat er mensen zijn die dat wel doen, dat is hun eigen verantwoordelijkheidMaar de ontwikkelingen gaan net als bij pc's en tv's zo snel, het is inderdaad niet bij te houden maar het heeft ook geen zin om dan maar eens in de drie jaar ofzo een nieuw toestel uit te brengen. Dan verdien je er geen zak aan en dan gaat de ontwikkeling retetraag.
Ik koop nu een toestel, en verkoop deze aan het eind van het jaar met 200 euro verlies.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Het maximum is misschien wel nooit bereikt. Waarom zou je mensen een toestel uit 2008 leveren terwijl er ondertussen al zoveel meer bereikt is? Waarom zou je dat achterhouden?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als het daar om draait dan vind ik het eigenlijk wel kwalijk, dan is het mensen een product geven waarvan je weet dat het niet het maximum is wat je kunt bereiken om het volgende product te financieren. Want een ontwikkeling van zo'n telefoon duurt wel langer dan een jaar.
Dat is een beetje de equivalent van een serie van 50 stickers op de markt brengen en daarvan bepaalde nummers achterhouden todat iedereen bijna de serie compleet heeft, op die nummers na, en dan die laatste paar op de markt brengen.
ik vind een ontwikkeling vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het maximum is misschien wel nooit bereikt. Waarom zou je mensen een toestel uit 2008 leveren terwijl er ondertussen al zoveel meer bereikt is? Waarom zou je dat achterhouden?
Ik welquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik koop nu een toestel, en verkoop deze aan het eind van het jaar met 200 euro verlies.
En die cyclus gewoon elk jaar herhalen. En 200 euro per jaar voor een apparaat dat ik dagelijks gebruik vind ik niet zo gek duur.
Als je het een onboeiend apparaat vind, dan ga ik er van uit dat je een telefoon dan ook niet naar potentie gebruikt. En dat is prima, maar dan vraag ik me alleen af waarom je dan in een iPhone forum zit, want dan is zo'n telefoon gewoon niet aan jou besteedquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wel(maar ik vind een telefoon gewoon een te onboeiend apparaat om uberhaupt geld aan uit te geven)
Niet al je eitjes in een mandje stoppen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik vind een ontwikkeling van
jaar 1 [levering toestel 1, start ontwikkeling toestel 2] -----ontwikkeltijd---> [levering toestel 2, start ontwikkeling toestel 3]
logischer dan 2 toestellen tegelijkertijd in ontwikkeling hebben. Maarja ik ben duidelijk geen ondernemer
ik zit in een iphone topicquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef very het volgende:
[..]
Als je het een onboeiend apparaat vind, dan ga ik er van uit dat je een telefoon dan ook niet naar potentie gebruikt. En dat is prima, maar dan vraag ik me alleen af waarom je dan in een iPhone forum zit, want dan is zo'n telefoon gewoon niet aan jou besteed
Als je het zo bekijkt is zo'n productie schema idd wel handig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet al je eitjes in een mandje stoppen!
Maar je komt hier alleen klagen over venieuwing terwijl nagenoeg alle andere fabrikanten een veelvoud uitspugen, om vervolgens je spaarzame gebruik van oudere telefoons te promoten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik zit in een iphone topicniet in een iphone forum
Ik gebruik mijn telefoon al voor veel meer doeleinden dan dat hij bedoeld is. Ik bel ermee, whats app, gebruik hem om fietsritten te tracken en als GPS-routeplanner. Voor alle andere zaken heb ik een pandora wat een veel handiger mobiel apparaat is om spellen te spelen, programmeren, emailen, internetten, etc etc.
Je kan ze downloaden als je je us accounts hebtquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb een paar Amerikaanse apps nodig en die heb ik dus net gedownload via een net-aangemaakte Amerikaanse iTunes-account. Kan ik die probleemloos op mijn iOS-devices gooien (iPhone 4S en iPad 4 die beiden op mijn Nederlandse account geregistreerd staan)? Of moet ik eerst uitloggen van mijn Amerikaanse account en inloggen op mijn Nederlandse account?
De vraag was of ik ze gewoon zonder wat te doen op mijn telefoon of iPad kan zetten die op een NL account staan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan ze downloaden als je je us accounts hebt
Ja, gaat makkelijk samen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb een paar Amerikaanse apps nodig en die heb ik dus net gedownload via een net-aangemaakte Amerikaanse iTunes-account. Kan ik die probleemloos op mijn iOS-devices gooien (iPhone 4S en iPad 4 die beiden op mijn Nederlandse account geregistreerd staan)? Of moet ik eerst uitloggen van mijn Amerikaanse account en inloggen op mijn Nederlandse account?
Ah, okay. En als ik de Amerikaanse apps wil updaten moet ik zeker, lijkt mij volkomen logisch, inloggen op mijn US iTunes-account?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ja, gaat makkelijk samen.
Dat is inderdaad eventjes in- en uitloggen binnen de AppStore.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ah, okay. En als ik de Amerikaanse apps wil updaten moet ik zeker, lijkt mij volkomen logisch, inloggen op mijn US iTunes-account?
Super! Hartstikke bedankt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eventjes in- en uitloggen binnen de AppStore.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |