Als je er op meerdere vlakken last van hebt, dan zou ik het gewoon opsturen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Mss het volgende:
Hallo allemaal
Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik heb sinds januari 2012 een iphone en ik merk dat de home button niet mee zo goed werkt. Ik merk dat ik hem goed moet indrukken anders reageert hij niet. Voorheen reageerde hij ook op licht indrukken. Nu is de standaard apple garantie verlopen, maar heb ik nog wel garantie via t-mobile.
Nu kan ik hem dus via T-mobile ter reparatie opsturen en dan gaan zij hem onderzoeken. Mocht hier alleen uitkomen dat dit defect aan mijzelf te wijten is mag ik iets van ¤40 onderzoekskosten dokken. Ik twijfel hier dus over, want op het moment dat zij zeggen dat dat aan mijzelf te wijten is, kan ik gaan dokken. Nu hoor ik van mensen om mij heen dat home-buttons wel vaker gevoelig zijn en kapot gaan, maar ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaringen met dit soort reparaties? Kan ik de gok nemen of adviseren jullie me om het niet te doen en af te blijven wachten hoe lang hij het nog blijft doen?
Ook werkt de aansluiting van de koptelefoon niet meer heel goed, op het moment dat hier oordopjes inzitten en deze pin draait in de aansluiting. Ik heb hier niet heel veel last van, maar ik weet niet of het van invloed kan zijn op het 'verkeerd gebruik' waar t-mobile het op kan gooien.
Mocht iemand dus advies hebben, ik hoor het graag!
Bestaat er zo'n game dan? Ik zou het voor de zekerheid nog eens in de iPadtopic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:34 schreef Scorpie het volgende:
Kent iemand trouwens nog meer games die gebruik maken van de iphone als remote control?
Oftewel gamen op een ipad en de iphone gebruiken als remote?
Een iPhone staat niet op Apple id. Je moet gewoon in en uitloggen in de AppStorequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
De vraag was of ik ze gewoon zonder wat te doen op mijn telefoon of iPad kan zetten die op een NL account staan.
Hulu bijvoorbeeld.quote:
Is er deze keer ook weer een livestream van Apple zelf zoals vorige keer of niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:04 schreef Adrenaline0182 het volgende:
http://www.onemorething.nl/live/
Hier zijn we al begonnen
"Vanaf morgen" klinkt wat beter in mijn optiek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Apps als Netflix, Hulu plus enz. Al is Netflix sinds morgen ook hier te krijgen.
Als je maar weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
"Vanaf morgen" klinkt wat beter in mijn optiek.
Lekker simpele instelling.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Als je maar weet wat ik bedoel
dingen waar ik (zeker op telefoon) niks mee moet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Apps als Netflix, Hulu plus enz. Al is Netflix sinds morgen ook hier te krijgen.
precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef tony_clifton- het volgende:
He bah, een 5C met de componenten van de gewone 5. Daar gaat mijn hoop op een goedkope iPhone.
Bron: https://twitter.com/macrumorslive
Ik denk dat dat lijstje wil zeggen dat de oudere devices dat niet kunnen downloaden wegens te traag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wtf voor iOS 7 moet je dokken als je niet één van de nieuwste devices hebt
voor 549 euroquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Beetje 'My first iPhone'...
Dat iphones wat niet kunnen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat lijstje wil zeggen dat de oudere devices dat niet kunnen downloaden wegens te traag?
Zeg dan niksquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Damnz, hebben ze daar een jaar lang voor moeten werken...
WTF doen die gasten? En dan een maandinkomen hebben van 2000 a 2500 euro per maand.
(directeuren/managers/ontwikkelaars niet meegerekend)
Waar blijft die fakking GOLD one.....
Omdat die niet meer verkocht gaat worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zou je een 5C willen als je een 5 kan hebben?
En dat gaat dan "oude" topmodellen vervangen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Beetje 'My first iPhone'...
Ik had gewoon gehoopt op goedkoop. 250 euro max. Beetje utopisch maar soit...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Catch22- het volgende:
Waarom zou je een 5C willen als je een 5 kan hebben?
idd ik hoopte persoonlijk op 300-350quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ik had gewoon gehoopt op goedkoop. 250 euro max. Beetje utopisch maar soit...
Dat was nog realistisch geweest ook als het een 4S met 5-scherm was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
idd ik hoopte persoonlijk op 300-350
ik had er geld op staan dat hij niet onder de 450 kwamquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
idd ik hoopte persoonlijk op 300-350
Voor 8 bytequote:
Omdat ze dan de eerste zijn met een 64 bit smartphonequote:
Gaat de absolute nr 1 worden in Azie en binnen de 2 weken heb je ook een gouden Samsung.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Zeker, the GOLD one....
Te gruwelijk
datquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat ze dan de eerste zijn met een 64 bit smartphone
Haha...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Gaat de absolute nr 1 worden in Azie en binnen de 2 weken heb je ook een gouden Samsung.
Oké, ik ben in dit topic al voornamelijk cynisch geweest, maar dat meende ik écht wel. Goud in Azie = winner... Hoe margi dat hier lijkt ook...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha...
Anywayz, de gouden/zwarte versie zijn wel leuke verbeteringen.
Ik ben blij dat de zwarte weer een zilveren rand heeft.
Ik ga denk ik voor de Gold one....
Ik vond het hele zwarte juist wel mooi..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha...
Anywayz, de gouden/zwarte versie zijn wel leuke verbeteringen.
Ik ben blij dat de zwarte weer een zilveren rand heeft.
Ik ga denk ik voor de Gold one....
Nee, je kan beter een samsung nemen met een 18 core CPU om alleen bellen mogelijk te maken...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef LKVBHD het volgende:
56x zo snel!!!!1!1!!!!1einzeinzeinz
Wat een onzin
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, je kan beter een samsung nemen met een 18 core CPU om alleen bellen mogelijk te maken...
Dit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef xminator het volgende:
Wat boeit mij die snelheid. Heb liever 56x de accuduur.
Nietszeggende marketingtermen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:42 schreef LKVBHD het volgende:
56x zo snel!!!!1!1!!!!1einzeinzeinz
Wat een onzin
waar staat de 5c?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nietszeggende marketingtermen.
Die grafiek ook![]()
[ afbeelding ]
http://twitter.com/nokia_uk/status/377483408043036672/photo/1quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Sloggi het volgende:
Wel leuk, die gekleurde iPhones. Een soort Nokia Lumia maar dan anders.
dat is de 5quote:
Lumia's zijn mooie toestellen om te zien inderdaad, vind het wel een mooie trent na al die grijze muizen van de laatste paar jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:44 schreef Sloggi het volgende:
Wel leuk, die gekleurde iPhones. Een soort Nokia Lumia maar dan anders.
Gewoon een marketingtruc dat plaatje iddquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nietszeggende marketingtermen.
Die grafiek ook![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |