SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Met jouw vriends letter zou ik je sowieso succes wensen Suikerfeestje
Ik vind veel namen met de L mooi maar het meeste klinkt stom bij de achternaam van mijn vriend. Met als topstuk Lila wat ik zó'n lieve naam vind
Ja? Ik hoor alleen maar Lie Laa Lè ! En dat vind ik dan zo raar...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef bellelena het volgende:
we hebben zelfs wel eens dat ik dan tegen de poes zeg 'ga maar even bij papa' oid![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
*voelt zich vereerd*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga even mijn augurkbaby in bed leggen nu.Zure baby? Lang? Gestrekt?
He kut, nou het oude topic dicht is kan ik mn post niet meer wijzigenNouja, dan haal ik ze wel een keer weg bij de host.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Spees_Eend op 10-09-2013 12:19:20 ]
Ja, zeker. Ik ben zelf M.S. en ben daar niet heel blij mee, al kan het erger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Hebben jullie ook bewust gekeken naar meer voorletters, hoe dat past?
Wij hebben E. E. G,
Vonden we wel passen in een familie vol epilepsie
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:14 schreef bellelena het volgende:
Hihi, ik vind het ook een leuke naam, vandaar dat we 1 van onze poezels zo hebben genoemd
Oja Suiker, de film vond ik wel tof! Het idee vooral, maar ze hadden het nog wel iets beter uit kunnen werken (maar dat vind ik vaak, want dan heb ik allemaal ideeen hoe het nog beter had gekund).
Voor een blockbuster was het zeker een goeie zombi-film!
Wie noemde nou laatst REC? Die zag ik een poos geleden ook (en REC 2 ook) maar die was ook wel hip! Niet te vergelijken met World War Z, maar ik denk dat ik REC zelf leuker vind.
Suiker, ik hou veel van films, veel verschillende soorten, ook een (goeie of slechte) horror op z'n tijd vind ik vermakelijk
![]()
Ik hou wel het meest van melancholische films denk ik, zoals the virgin suicides. En ik hou helemaal niet van drama films met ellenlange rechtbank scènes![]()
Oja, Blair Witch vind ik nog steeds leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.
Nee joh! Ik heb zelfs nog geproest om het zilveruitje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Iedereen leest over de buitengewone verbale talenten van mijn zoon heen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef L-E het volgende:
Ik vind W echt geen leuke naam. Heel erg niet!
Spark, beter kwijt dan rijk inderdaadEn goede familiebanden zijn ook waardevol, daar schort het hier enorm aan.
Na kurk kan mijn baby nu ook augurk zeggen. 'Auuuuuu *giechel* kurk' (een beetje een usa-style augurk dus) Mijn man probeert hem nu zilveruitje te laten zeggen, the next level!
Die namenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
Wij hebben J.T. (H.) en L.M. (H.)
Niets raars. Denk ik.
Haha nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:24 schreef L-E het volgende:
OhSuiker, ik dacht dat je om jezelf aan het lachen was daar
Ik vond mijn gebreide slofjes met koordje het allerallerfijnst. Perfect, lekker warm en blijft altijd zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Vraag: wat zijn fijne babyschoentjes/slofjes voor een niet lopende baby? Ik wil voor in de draagdoek iets aan L. zijn voeten deze herfst/winter, maar het moet vooral comfortabel/fijn en warm zitten en ook nog hip en kek zijn. Suggesties?
Wij hebben deze: http://monpetitshoe.co.uk/soft-baby-shoes-brown-p-25.htmlquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Vraag: wat zijn fijne babyschoentjes/slofjes voor een niet lopende baby? Ik wil voor in de draagdoek iets aan L. zijn voeten deze herfst/winter, maar het moet vooral comfortabel/fijn en warm zitten en ook nog hip en kek zijn. Suggesties?
Aapies lekker warm en blijven goed zitten. Wellicht kun je hem dan leren aapie een augurk?? Of zilveruitje?? Succes met oefenen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk standaard schoentjes aandoen? Silvijn heeft thuis altijd blote voeten en buiten alleen sokjes. Het lijkt me ook zo onhandig steeds die schoentjes.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef As1981 het volgende:
LE ik had er wel over heen gelezen![]()
Je zult verbaasd zijn als er ineens zilveruitje word gezegd.
Mijn oudste was toen wel ouder maar mijn broer leerde hem voor de gein electriciteitsmast en dat zei hij gewoon. Hij was toen 1,5 jaar.
En babyslofjes. Je had van die hele fijne op ebay maar geen idee of ze die nog hebben.
Misschien wel belangrijk om erbij te zeggen dat S bijna de hele dag staat/'loopt'. Zou het dan toch al moeten? Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastMaar wil ook nog ff wat onderzoek doen over wat belangrijk is bij kinderschoentjes kopen..
Dat is juist heel goed volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?
Wou zeggen, op blote voetjes binnen lijkt me prima tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien wel belangrijk om erbij te zeggen dat S bijna de hele dag staat/'loopt'. Zou het dan toch al moeten? Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:40 schreef Suikertante het volgende:
Spees volgens het groeiboekje is blote voeten het best!
quote:Een kind heeft schoenen nodig vanaf het moment dat hij echt buiten gaat lopen. Daarvoor is het voor de ontwikkeling van de voet beter om binnen op blote voetjes of op anti-slipsokken te lopen en op gras of zand op blote voetjes.
Goede kinderschoenen zijn niet alleen in lengtematen, maar ook in vier tot vijf breedtematen te koop. Daarnaast speelt ook de hoogte van de wreef een rol bij het vinden van goed passende schoenen. Laat kindervoeten elke drie maanden opmeten, een kind geeft niet snel aan dat schoenen te klein zijn omdat zijn voeten heel flexibel zijn, maar wel zomaar drie maten per jaar kunnen groeien. Voeten hebben ruimte nodig om zich goed te ontwikkelen.
/bemoeimodusquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastMaar wil ook nog ff wat onderzoek doen over wat belangrijk is bij kinderschoentjes kopen..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:
[..]
Oh super, thx! Van die breedtematen is ook heel fijn om te lezen want S heeft zo'n brede voorvoet dat ik al bang was dat ik ze speciaal zou moeten laten maken ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
http://baby-schoenen.nl/winkel/ (aapies)quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Mij is verteld dat in het begin het erg belangrijk is dat de zool flexibel is. (Mevrouw in een schoenen winkel hield een hele speech) Vandaar de keuze ook voor aapiesquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je de spaanse versie gezien of de amerikaanse remake? Eerstgenoemde is echt tig keer beter!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mij is verteld dat in het begin het erg belangrijk is dat de zool flexibel is. (Mevrouw in een schoenen winkel hield een hele speech) Vandaar de keuze ook voor aapies
Wat fijn klinkt dat spark!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Jemig LB.. Dat klinkt niet tof!ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Mag ik even ego doen? Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kan eindelijk echt genieten van E. Soms vind ik het nog moeilijk en ik heb nog een laaaaange weg te gaan maar tot voor kort was ik alleen maar boos op mezelf dat ik voor een kind gekozen heb en nu kan ik ook echt blij zijn met mijn keus![]()
Dat gezegd hebbende: nu onderweg naar het nieuwe ziekenhuis. Voor een heupecho.
Zulke dingen zijn altijd rotquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil er niet teveel op ingaan, maar het is gewoon ruk van de timing... en sowieso niet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R 09-10-2010
M 20-04-2013
Ik noem E. ook wel eens espjequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, wij hebben N.E.S. Dus soms noem ik haar Nessie![]()
.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik noem E. ook wel eens espje. Echt, die bijnamen waar ik soms mee kom, te genant gewoon
Mannen en hun onzin ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Ik wilde bij de dame Jasmijn of Veerle als 2e naam. Maar.vriend vond het 'onzin'. Dus nu hebben de dames geen 2e naam en de.mannen wel![]()
Ik vind het ook niet echt erg. Bij Floris moest en zou ik een 2e naam en zodra hij geboren werd heb ik die naam niet eens genoemd toen ze vroegen hoe hij heette.
Dus vandaar dat ik het bij Elise niet zo boeiend vond.
Wat ik wel leuk vind is dat de naam van E ook afstamt van Elisabeth, net als de naam van mijn oma (Lieselotte/ Liesl).
Vroeger wilde ik altijd naar haar vernoemen
Sms-en doe ik wel inderdaad. Heb geen whats app geschikte telefoonquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:06 schreef As1981 het volgende:
Lastig he Pessie. Dat herken ik dus ook. Ik kan niet zomaar even naar een vriendin. Gelukkig heb ik goede vriendinnen met wie ik veel wats app. En heb ik echt een super band met mijn moeder.
Wat klink jij als een toffe vriendinquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:25 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vriendinnen wonen ook deels in andere delen van het land, neem ik de F gewoon mee![]()
Twee flessen daar, liefst slapen ertussen voor wat quality time en na de laatste weer hop de auto in en naar huis!
En zonder baby zie ik helemaal geen bezwaar. Maar mijn vriend is natuurlijk veel thuis. Als ik een vriendin wil zien heb ik er met liefde drie uur rijden voor over.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kan ook niet zomaar naar een vriendin. Ik heb 1 vriendin in mn woonplaats... dat is niet echt royaal.. mn beste vriendin woont in Zwolle... dik anderhalf uur rijden. Ga je ook niet 'even' langs.
Verder ook wat coco zegt, dat gevoel dat mensen een beetje uit medelijden contact met je hebben.
Nou helpt t ook niet dat ik écht geen beller ben. Whatsapp en mail ftw.
Dank uquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef As1981 het volgende:
[..]
Wat klink jij als een toffe vriendin![]()
Hier ook maar met een vriendin of twee, drie. Mijn beste vriendin gaat in bad en belt mij dan tot het water koud isquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hou ook echt NIET van bellen. Alleen met een hele goeie vriendin over sores ofzo en dan meteen urenlang, maar verder... Heb ik weer het gevoel dat ik ongelegen bel ofzo. Doe maar een mailtje of een whatsappje idd.
Dat RRR herken ik dan weer wel, ik plan altijd rond zijn ritme. Als ik hem een keer zomaar meeneem, zoals laatst naar Schiphol (dan is het niet zo handig om rekening te houden met je babyquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:36 schreef pessie het volgende:
Lastige is ook dat het gewoon druk is. Ook nog een grote familie die overal woont en kinderen die dol zijn op RRR maakt dat er veel beren ontstaan.
Okquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil er niet teveel op ingaan, maar het is gewoon ruk van de timing... en sowieso niet tof
Zal ze ff laten staan tot vanavondquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef Omentielvo het volgende:
Inca,voor de nacht en je meisje. Zo zielig dat ze koorts heeft van de tandjes
Danic wat een lieve foto
Klumsy ik hoop dat je wens voor een tweede gauw in vervulling kan gaan
En veel plezier met schoonmaken
Enf op mijn werk kan ik de foto’s niet zien. Ik hoop dat ze er vanavond nog staan
Spees jouw foto kan ik ook niet zien. Zie hierboven
L-E, wat goed van je baby
Zo herkenbaar die verhalen over vriendschap. Echt bijna bij elke persoon heb ik de herkenning dat het bij mij ook zo werkt. Ik denk ook ik niet leuk genoeg bent.
En daarbij neem ik heel graag mijn baby overal mee naar toe. Ik zou best wel een enkele keer zonder haar ergens heen willen gaan (dus bioscoopje of uit eten) maar het liefst doe ik dingen met haar erbij
En ik zie mijn zus ook als beste vriendin. En ook een vriendin die ik sinds mijn 17e kent.
Spees bij mij gaat dat niet op. Hoewel ze wel dezelfde beginletter heeft als de beginletter van mijn achternaam. En Riley is R.M.R. (Riley Margaretha) Ik vind het wel heel mooi (palindroom gewoon) En M is dus vernoemd naar mijn moeder
Vanavond even de slofjes linkjes bekijken. Riley draagt geen schoentjes. Alleen sokjes of maillot
LB jeetje
Spark wat een heerlijk gevoel. Geloof me het wordt nu alleen maar meer
Doe maar jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:52 schreef Spirit82 het volgende:
LB, klinkt echt naar joh. Je kunt zooo als een berg tegen dat soort zaken opzien. Mijn moeder belde net om koffie te komen drinken, maar ik heb nee gezegd. Weet je, als ik dit dan zo lees, misschien moet ik het maar gewoon doen, anders blijft het als een zwart monster in de lucht hangen. Sterkte iig
Ik ga al jaren naar de verjaardag van mijn oppaskindje, en vind het ook heel leuk als mijn vrienden straks op het feestje van E komen! We hebben inmiddels een aardig kinderrijke vriendengroep, dus dat wordt vast gezelligquote:Nog een vraag daarover: hoe doen jullie dat met kinderverjaardagen? Ik ben altijd zo blij met weekend, heb het gewoon echt nodig om bij te komen en we hebben vaak ook afspraken staan, of verjaardagen. Maar nu beginnen sommige vrienden ons ook voor de verjaardag van hun kinderen uit te nodigen. Hoe doen jullie dat? Gaan jullie? Nodigen jullie ook jullie vrienden uit?
Jullie zouden elkaar eens wat vaker moeten whatsappen, tenslotte woon je niet zo ver van elkaar!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hou ook echt NIET van bellen. Alleen met een hele goeie vriendin over sores ofzo en dan meteen urenlang, maar verder... Heb ik weer het gevoel dat ik ongelegen bel ofzo. Doe maar een mailtje of een whatsappje idd.
I know, maar ja... dan denk ik weer 'ze zit vast helemaal niet op mij te wachten'.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar eens wat vaker moeten whatsappen, tenslotte woon je niet zo ver van elkaar!
Die indruk heb ik er dus ook vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef Olf het volgende:
Ik kom maar bij 1 gezin op kinderverjaardagen en daar kom ik echt doof en depressief vandaan. Geen woord gewisseld met een volwassene, 30 kinderen die elk hapje op tafel al hebben aangeraakt...misschien heb ik een slechte referentie maar dat wil ik echt niet in vrije weekend.
Geen probleem hoor! Dat doe ik wel!quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef Olf het volgende:
OJA. Ik heb buikloop. Wie neemt mijn taak over; er moeten 30 aanplakbiljetten worden opgehangen ter ere van een zekere verjaardag morgen hier in de buurt.
Heb je dat niet voor Suiker over?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Enfermera het volgende:
Wat lief OlfLeuk verhaal over die 2e naam!
Ohjee.. ja het hoost hier dus ik heb niet zo'n zin om aanplakbiljetten te plakken
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:41 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Geen probleem hoor! Dat doe ik wel!
Nou dat was eenverdomd slecht ideequote:
He bah. Maar wel goed dat je voor jezelf op bent gekomen en ze er uit hebt gegooid...quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou dat was eenverdomd slecht idee
Ik heb mijn ouders net schreeuwend en jankendmijn huis uit gegooid. Het is alsof ik tegen een betonnen muur praat.
Dussssss
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders net schreeuwend en jankendmijn huis uit gegooid. Het is alsof ik tegen een betonnen muur praat.
Dussssss
Ik ben zondag ook 32!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spirit, wat een klote situatie zoiets. Was er gewoon geen begrip van jouw ouders uit? Lijkt me heel vervelend zoiets.
Beterschap voor de ziekerds allemaal!
Elmo, dat pakje is fantastisch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy, geen feestje nee. Drie familieleden zijn in dezelfde week jarig dus normaal zie ik ze wel genoeg, en qua feestjefeestje heb ik zelf teveel pijn als ik zo actief ben denk ik.. Maar het geeft niet hoor, mijn ouders komen eten (mijn ouders zijn heel leuk) en ik hoorde al dat ik uit moest slapen morgen, dus volgens mij komt het wel goed
(oja! en ik krijg van vriend + ouders (geld voor) een moederfiets!)
Oh noes, zijn ze ziek? Ik moet me echt eens wat meer met mijn kinderen gaan bezig houden!quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:51 schreef -mandy- het volgende:
Hopelijk zijn je kids snel weer beter LE!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh noes, zijn ze ziek? Ik moet me echt eens wat meer met mijn kinderen gaan bezig houden!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dussssss
Ik vind het juist een ontzettend gave foto, die kat heel stoïcijns en hij heel geïnteresseerd/ verbaasd... de lichtinval.. super.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef Suikertante het volgende:
Oh en bedankt voor de lieve reacties
Vind hem er zelf niet op z'n allerknapst op staan trouwensmaar wel heel F. En de kat is zijn vriend en dat is wederzijds
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:01 schreef Suikertante het volgende:
Whaha L-E
Kwisted en Tally, van jullie lees ik wel vaker dit soort berichten. Zonder tijd voor jezelf red je het écht niet. En dan ook zoveel of kwalitatief dat alles weer op z'n plek valt of dat je dingen als onzeker uitzendwerk even kunt loslaten.
Door je moeder laten vertroetelen klinkt goed bijvoorbeeld!
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje en als we daar zijn dan bakt mijn moeder lekkere dingen, mijn ouders spelen graag met F, ik kan gewoon gaan douchen zonder na te denken of iemand F dan kan troosten als ie gaat huilen. Het geeft echt al wat rust omdat er twee extra F-lovers zijn!
Maar goed, ook als het niet kan: toch goed voor jezelf zorgen joh!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Suikertante het volgende:
Ook een hele goede optie. Dat heb ik ook, maar vrouwen die er echt doorheen zitten hebben geloof ik vaak een man die heel hard werkt en niet zoveel troeteltijd heeft.
Ik hou zoveel van mijn werk dat ik dat heel goed kan. Ik heb écht écht écht mijn droombaan waar ik me helemaal in kan verliezen. Dus mijn werkdag vliegt voorbij en ik denk niet eens zoveel aan F.leurquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:24 schreef L-E het volgende:
Ik zelf zou fulltime werken gewoon niet trekken, met kinderen. Dus Kwisted (en andere moeders die dat doen): respect daarvoor! Ik zou als ik jullie was toch wel echt met mijn eega om de tafel gaan zitten om te kijken waar en hoe we wat lucht verkrijgen voor de mama. En dan het liefst op structurele basis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Kwisted het volgende:
[..]![]()
Ik had een hele dagboekpost getypt maar toch weer weggehaald. Ik wil niet triest overkomen![]()
Kortom je hebt gelijk en ik moet veel egoïstischer zijn eigenlijk.
Toen straks iets grappigs! In de supermarkt een ander stel met dochter in het winkelwagentje.
ik: Hoe oud is ze?
zij: Bijna 1.
ik: Oh mijn dochter ook!
zij: Ja over 2 weken
ik: Oh mijn dochter ook!!
zij: Ja op 22 september
ik: Oh mijn dochter ook!!!
En toen werden we elkaars beste vrienden, gingen we samen met de kinderen op vakantie, groeide F.leur op met dat meisje als beste vriendinnetjes en leefden we nog lang en gelukkig.
En toen betaalden we aan de kassa en vertrokken we weer.
![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:28 schreef Kwisted het volgende:
Toen straks iets grappigs! In de supermarkt een ander stel met dochter in het winkelwagentje.
ik: Hoe oud is ze?
zij: Bijna 1.
ik: Oh mijn dochter ook!
zij: Ja over 2 weken
ik: Oh mijn dochter ook!!
zij: Ja op 22 september
ik: Oh mijn dochter ook!!!
En toen werden we elkaars beste vrienden, gingen we samen met de kinderen op vakantie, groeide F.leur op met dat meisje als beste vriendinnetjes en leefden we nog lang en gelukkig.
En toen betaalden we aan de kassa en vertrokken we weer.
![]()
Nou.... ik hoop toch eerlijk gezegd dat het niet letterlijk isquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:34 schreef Kwisted het volgende:
bij wie ik mijn ei (letterlijk en figuurlijk) heel goed kwijt kan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:35 schreef -mandy- het volgende:
Helemaal mee eens!
Echt respect voor jullie!Hoe kan dat? In principe ga je er toch altijd wel iets op vooruit als je werkt? Want niet werken is toch duurder dan wel werken & opvang? Of betaal je echt meer dan je verdient?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Althans, het minimum uurloon ligt toch hoger dan wat opvang kost? Of beredeneer ik dat zo verkeerd/te simpel?
Wel balen overigens.
Nog even een smakkerd voor iedereen bij wie het momenteel even niet zo lekker loopt![]()
Tenzij je meerdere kinderen hebt toch? Want dan wordt 6euro per uur ineens 12euro.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe kan dat? In principe ga je er toch altijd wel iets op vooruit als je werkt? Want niet werken is toch duurder dan wel werken & opvang? Of betaal je echt meer dan je verdient?
Althans, het minimum uurloon ligt toch hoger dan wat opvang kost? Of beredeneer ik dat zo verkeerd/te simpel?
Wel balen overigens.
Nog even een smakkerd voor iedereen bij wie het momenteel even niet zo lekker loopt
Nee, want dan krijg je toch ook een stuk meer terug voor nummer twee? Tenzij je partner natuurlijk zoveel verdient dat je überhaupt niks terug krijgt. Dan wordt het weer een ander verhaal bedenk ik me nu.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Tenzij je meerdere kinderen hebt toch? Want dan wordt 6euro per uur ineens 12euro.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zie jullie hier ook als vriendin eigenlijk(oh, god, klinkt dit sneu
?). Ik kan hier dingen kwijt die ik irl niet echt bij mensen kwijt kan/wil.
Even in een spoilerquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe kan dat? In principe ga je er toch altijd wel iets op vooruit als je werkt? Want niet werken is toch duurder dan wel werken & opvang? Of betaal je echt meer dan je verdient?
Wel balen overigens.
Nog even een smakkerd voor iedereen bij wie het momenteel even niet zo lekker loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:59 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Even in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het niet sneu klinken. Ik zie dat ook zo. Ik vind het zo fijn om hier dingen te vertellen over Riley. En tips te lezen. En om te lezen dat jullie kindjes ineens kunnen kruipen/rollen/pratenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:20 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ik zie jullie hier ook als vriendin eigenlijk(oh, god, klinkt dit sneu
?). Ik kan hier dingen kwijt die ik irl niet echt bij mensen kwijt kan/wil.
quote:
Kwijlt ze ook veel? Misschien is het een tand!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, ik heb Noor net een speen gegeven. Het enige wat ze nog deed als ze wakker was, was duimen. Duimen duimen duimen. Niks meer naar speeltjes slaan of dingen pakken, alleen maar die vingers in haar hoofd.
Morgen ff vragen bij het CB, want ik houd zooooooooo niet van spenen.
En dan niet aan de borst drinken he.
*kras*
.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, ik heb Noor net een speen gegeven. Het enige wat ze nog deed als ze wakker was, was duimen. Duimen duimen duimen. Niks meer naar speeltjes slaan of dingen pakken, alleen maar die vingers in haar hoofd.
*kras*
Nee helemaal niet. Met dat duimen is ze een week of twee begonnen en ze doet dus niks anders meer zowat. Ik heb ook het idee dat ze niet vooruit gegaan is met wat dan ook. Maakt ook nog geen enkele aanstalten tot ook maar iets wat richting rollen zou moeten gaan en wat ik net al schreef, met speeltjes doet ze ineens ook niks meer, want ja, handen nodig voor het duimen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kwijlt ze ook veel? Misschien is het een tand!
Is het niet een mooi moment om de borst weer eens te proberen? Of stopt ze dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Met dat duimen is ze een week of twee begonnen en ze doet dus niks anders meer zowat. Ik heb ook het idee dat ze niet vooruit gegaan is met wat dan ook. Maakt ook nog geen enkele aanstalten tot ook maar iets wat richting rollen zou moeten gaan en wat ik net al schreef, met speeltjes doet ze ineens ook niks meer, want ja, handen nodig voor het duimen.
Ze is nog heel klein, nu met een speen betekent niet 4 jaar lang een speen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
*kras*
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:28 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben het met Spees eens! Ik typte trouwens: ik ben het met spees eend!![]()
Zuigbehoefte hoort bij kleintjes en als ze niet duimen of pinken (van moeder dan meestalquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb er gewoon echt niks mee.
Vond het duimen nog wel acceptabel toen het even alleen was om in slaap te komen, maar nu wordt ieder wakker moment duimend besteed en dat vind ik gewoon niet zo'n succes. Maar ze doet nu pogingen om haar duim bij de speen te wurmen.
Ben moe, chaggo, ben het kolven echt ff heeeeeeel erg beu en ik moet gewoon naar bed geloof ik. 05:00 is echt te vroeg.
weltrustequote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vond het duimen nog wel acceptabel toen het even alleen was om in slaap te komen, maar nu wordt ieder wakker moment duimend besteed en dat vind ik gewoon niet zo'n succes. Maar ze doet nu pogingen om haar duim bij de speen te wurmen.
Ben moe, chaggo, ben het kolven echt ff heeeeeeel erg beu en ik moet gewoon naar bed geloof ik. 05:00 is echt te vroeg.
Jij misschien niet, maar Noor blijkbaar wel. Die zuigbehoefte kan heel groot zijn. En het hoeft echt niks te zeggen over het fiepgebruik van later. Silvijn had toen hij mini was heel veel behoefte aan de fiep en/of pink, en nu alleen maar bij het slapen. Verder nooit bij het slapen, nooit bij het autorijden, nooit bij het spelen. Ik geef hem niet maar hij taalt er ook niet naarquote:
Doen dan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aan de borst drinken moet een kindje leren. Noor heeft dat nooit geleerd, dus je kan ook niet verwachten dat als je het nu eenmalig probeert ze het ineens door heeft. Dat kost tijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Week of twee nu. En wat Skoap zegt, het steekt dat ze dan niet aan de borst wil en ik wel 5x per dag aan de melkmachine hang. Daar word ik soms nog best verdrietig van. Ik weet waarvoor ik het doe en daar sta ik ook achter, maar dat maakt niet dat het altijd hoera hoera is.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef L-E het volgende:
Als je baby bent bevind je je in voortdurende woooow-wtf!-modus. Zo tof.
Jaaa, dat inderdaad.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:51 schreef L-E het volgende:
Spark, dat staren van een baby vind ik zo geweldigSticker is (nog steeds) verliefd op onze gordijnen. Ik kan 'm met een borst in zn giechel swaffelen, en nog blijft hij gebiologeerd naar de gordijnen staren.
Als je baby bent bevind je je in een voortdurende woooow-wtf!-modus. Zo tof.
Klopt weet ik, maar de voedingswaarde van bv verschilt toch en valt niet te meten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:59 schreef Kyara het volgende:
Mandy, heb je iets gevold van XM's verhaal de laatste tijd? XM weet tot op de kleinste milliliter nauwkeurig hoeveel Noor binnenkrijgt per dag. Daarvoor hoeft ze geen kv te geven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |