SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Met jouw vriends letter zou ik je sowieso succes wensen Suikerfeestje
Ik vind veel namen met de L mooi maar het meeste klinkt stom bij de achternaam van mijn vriend. Met als topstuk Lila wat ik zó'n lieve naam vind
Ja? Ik hoor alleen maar Lie Laa Lè ! En dat vind ik dan zo raar...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.
Ga je schamen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef bellelena het volgende:
we hebben zelfs wel eens dat ik dan tegen de poes zeg 'ga maar even bij papa' oid![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Suikertante het volgende:
*voelt zich vereerd*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef L-E het volgende:
Ik ga even mijn augurkbaby in bed leggen nu.Zure baby? Lang? Gestrekt?
He kut, nou het oude topic dicht is kan ik mn post niet meer wijzigenNouja, dan haal ik ze wel een keer weg bij de host.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Spees_Eend op 10-09-2013 12:19:20 ]
Ja, zeker. Ik ben zelf M.S. en ben daar niet heel blij mee, al kan het erger.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:11 schreef .Sparkling. het volgende:
Hebben jullie ook bewust gekeken naar meer voorletters, hoe dat past?
Wij hebben E. E. G,
Vonden we wel passen in een familie vol epilepsie
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:14 schreef bellelena het volgende:
Hihi, ik vind het ook een leuke naam, vandaar dat we 1 van onze poezels zo hebben genoemd
Oja Suiker, de film vond ik wel tof! Het idee vooral, maar ze hadden het nog wel iets beter uit kunnen werken (maar dat vind ik vaak, want dan heb ik allemaal ideeen hoe het nog beter had gekund).
Voor een blockbuster was het zeker een goeie zombi-film!
Wie noemde nou laatst REC? Die zag ik een poos geleden ook (en REC 2 ook) maar die was ook wel hip! Niet te vergelijken met World War Z, maar ik denk dat ik REC zelf leuker vind.
Suiker, ik hou veel van films, veel verschillende soorten, ook een (goeie of slechte) horror op z'n tijd vind ik vermakelijk
![]()
Ik hou wel het meest van melancholische films denk ik, zoals the virgin suicides. En ik hou helemaal niet van drama films met ellenlange rechtbank scènes![]()
Oja, Blair Witch vind ik nog steeds leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.
Nee joh! Ik heb zelfs nog geproest om het zilveruitje!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Iedereen leest over de buitengewone verbale talenten van mijn zoon heen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef L-E het volgende:
Ik vind W echt geen leuke naam. Heel erg niet!
Spark, beter kwijt dan rijk inderdaadEn goede familiebanden zijn ook waardevol, daar schort het hier enorm aan.
Na kurk kan mijn baby nu ook augurk zeggen. 'Auuuuuu *giechel* kurk' (een beetje een usa-style augurk dus) Mijn man probeert hem nu zilveruitje te laten zeggen, the next level!
Die namenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:22 schreef L-E het volgende:
Wij hebben J.T. (H.) en L.M. (H.)
Niets raars. Denk ik.
Haha nee natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:24 schreef L-E het volgende:
OhSuiker, ik dacht dat je om jezelf aan het lachen was daar
Ik vond mijn gebreide slofjes met koordje het allerallerfijnst. Perfect, lekker warm en blijft altijd zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Vraag: wat zijn fijne babyschoentjes/slofjes voor een niet lopende baby? Ik wil voor in de draagdoek iets aan L. zijn voeten deze herfst/winter, maar het moet vooral comfortabel/fijn en warm zitten en ook nog hip en kek zijn. Suggesties?
Wij hebben deze: http://monpetitshoe.co.uk/soft-baby-shoes-brown-p-25.htmlquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Vraag: wat zijn fijne babyschoentjes/slofjes voor een niet lopende baby? Ik wil voor in de draagdoek iets aan L. zijn voeten deze herfst/winter, maar het moet vooral comfortabel/fijn en warm zitten en ook nog hip en kek zijn. Suggesties?
Aapies lekker warm en blijven goed zitten. Wellicht kun je hem dan leren aapie een augurk?? Of zilveruitje?? Succes met oefenen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Wanneer ga je eigenlijk standaard schoentjes aandoen? Silvijn heeft thuis altijd blote voeten en buiten alleen sokjes. Het lijkt me ook zo onhandig steeds die schoentjes.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef As1981 het volgende:
LE ik had er wel over heen gelezen![]()
Je zult verbaasd zijn als er ineens zilveruitje word gezegd.
Mijn oudste was toen wel ouder maar mijn broer leerde hem voor de gein electriciteitsmast en dat zei hij gewoon. Hij was toen 1,5 jaar.
En babyslofjes. Je had van die hele fijne op ebay maar geen idee of ze die nog hebben.
Misschien wel belangrijk om erbij te zeggen dat S bijna de hele dag staat/'loopt'. Zou het dan toch al moeten? Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastMaar wil ook nog ff wat onderzoek doen over wat belangrijk is bij kinderschoentjes kopen..
Dat is juist heel goed volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?
Wou zeggen, op blote voetjes binnen lijkt me prima tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien wel belangrijk om erbij te zeggen dat S bijna de hele dag staat/'loopt'. Zou het dan toch al moeten? Of is het wel goed om op blote voetjes te oefenen?
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:40 schreef Suikertante het volgende:
Spees volgens het groeiboekje is blote voeten het best!
quote:Een kind heeft schoenen nodig vanaf het moment dat hij echt buiten gaat lopen. Daarvoor is het voor de ontwikkeling van de voet beter om binnen op blote voetjes of op anti-slipsokken te lopen en op gras of zand op blote voetjes.
Goede kinderschoenen zijn niet alleen in lengtematen, maar ook in vier tot vijf breedtematen te koop. Daarnaast speelt ook de hoogte van de wreef een rol bij het vinden van goed passende schoenen. Laat kindervoeten elke drie maanden opmeten, een kind geeft niet snel aan dat schoenen te klein zijn omdat zijn voeten heel flexibel zijn, maar wel zomaar drie maten per jaar kunnen groeien. Voeten hebben ruimte nodig om zich goed te ontwikkelen.
/bemoeimodusquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen schoentjes.. pas als ze echt aan het stappen is zelf wil ik daarnaar kijken. Ze heeft wel een paar nep uggs van de H&M, ga binnenkort eens kijken of ze die al enigszins pastMaar wil ook nog ff wat onderzoek doen over wat belangrijk is bij kinderschoentjes kopen..
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:
[..]
Oh super, thx! Van die breedtematen is ook heel fijn om te lezen want S heeft zo'n brede voorvoet dat ik al bang was dat ik ze speciaal zou moeten laten maken ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:44 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en het staat in het hoofdstuk 1 tot 2,5 jaar:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
http://baby-schoenen.nl/winkel/ (aapies)quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:29 schreef L-E het volgende:
Mij is verteld dat in het begin het erg belangrijk is dat de zool flexibel is. (Mevrouw in een schoenen winkel hield een hele speech) Vandaar de keuze ook voor aapiesquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heb je de spaanse versie gezien of de amerikaanse remake? Eerstgenoemde is echt tig keer beter!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:19 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vond REC dus een beetje saai, net als The Blair Witch project. Maar volgens mij is het ook erg afhankelijk van met wie en waar ik kijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
Mij is verteld dat in het begin het erg belangrijk is dat de zool flexibel is. (Mevrouw in een schoenen winkel hield een hele speech) Vandaar de keuze ook voor aapies
Wat fijn klinkt dat spark!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Jemig LB.. Dat klinkt niet tof!ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
Mag ik even ego doen? Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik kan eindelijk echt genieten van E. Soms vind ik het nog moeilijk en ik heb nog een laaaaange weg te gaan maar tot voor kort was ik alleen maar boos op mezelf dat ik voor een kind gekozen heb en nu kan ik ook echt blij zijn met mijn keus![]()
Dat gezegd hebbende: nu onderweg naar het nieuwe ziekenhuis. Voor een heupecho.
Zulke dingen zijn altijd rotquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wil er niet teveel op ingaan, maar het is gewoon ruk van de timing... en sowieso niet tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R 09-10-2010
M 20-04-2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |