Enf

Wat een goeie spam! Wat ben je zelf mooi! En wat een lief meisje

Die ene foto, met die voet, die vind ik zo schattig

Klumsy, wat spannend! Alvast heel veel succes

Wij hebben een vriendengroep en het contact daarmee is eigenlijk nog wel een beetje hetzelfde, behalve misschien van mijn kant omdat ik de eerste paar maanden na de geboorte van Nin helemaal geen behoefte had aan een sociaal leven.
Mijn vriendschappen zijn altijd heel vlagerig (bij tijden heel intens en dan weer periodes wat minder hevig) en vroeger waren ze ook vaak vluchtig (korte maar hevige vriendschappen). Ik lijk op Kyara, ik maak makkelijk contact maar vind het te opdringerig om er daarna dieper op in te gaan. En op Coco, dat ik dan denk dat iedereen toch al veel leukere vrienden heeft en niet meer op mij zitten te wachten. En op Tico, mijn lief is nu vooral mijn allerbeste vriendje en vriendinnetje in 1!
De vriendschappen in onze vriendengroep zijn veel jeugdvrienden van mijn lief. We zien ze (soms 1 vriend, soms de hele groep tegelijk, of iets daar tussen in) globaal gezien denk ik zo'n 1-2 keer per maand. Er zijn ook vrienden die elkaar elke week wel meerdere keren zien bijv. Maar ook die eigenlijk alleen bij feestjes 'meedoen'. Er is maar 1 ander stel met kindjes, en nu begrijp ik pas echt hoe het voor ze is. Ik vind het wel leuk dat sommige andere vrienden het oprecht leuk vinden dat Nin er is en ook oprecht interesse voor haar hebben. Maar ik begrijp het ook goed dat er vrienden zijn die er weinig mee hebben en dat geeft niet, die spreek ik vanzelf op een feestje zonder kind erbij en dat is net zo gezellig.
Verder zou ik ook graag een buurt hebben met kindjes en picknicktafels waar je al dan niet toevallig langs kunt lopen, maar er wonen alleen maar zeurbejaarden hier in de directe omgeving. We moeten echt zo'n beetje een half uur wandelen om bij een speeltuintje te geraken! Kortom, we willen wel een keer verhuizen, iets met een tuin en kindjes in de buurt!
Tegen onze katten kan ik opeens alleen nog maar praten en doen zoals ik tegen Nin doe. Ik weet niet meer hoe het vroeger klonk toen ik tegen ze sprak?! Nu klinkt het echt te loos, we hebben zelfs wel eens dat ik dan tegen de poes zeg 'ga maar even bij papa' oid
Onze katten heten trouwens Indi en Lila, maar Lila heet eigenlijk vooral Nini. Heeeel soms gebeurt het dan wel eens dat ik Nin Nini noem of andersom. Maar dat valt me eigenlijk nog alles mee. Meer andersom, dat ik de katten dan 'snoetsje' noem (een bijnaam van Nin) bijvoorbeeld.
Oja, soms noem ik Nin ook wel eens 'wollebol' trouwens

Spees, hier klopt het ook, ik had veeeel favo namen met een J! En zowel ik als mijn lief hebben allebei een 'i' klank in onze naam en Nin ook

En de naam voor onze toekomstige tweede kindje ook

(En Nin haar naam bedacht ik zelf, oa geïnspireerd door de naam van mijn nicht, die met een J begint

)