abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131016688
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131016692
Sorry Suiker, nu kan ik m niet eens meer aanpassen :')
pi_131016715
Hahaha ik vond het ook een hele mooie afsluiter |:( :D
pi_131016758
Ik vind F en W ook lief bij elkaar Suiker, net een kinderboek O+
pi_131016835
Het blijft bijzonder dat je dan op een forum leest dat in verhouding zoveel mensen hetzelfde "probleem" met vrienden heeft. Zou je niet verwachten ;)

Enf, wat een fantastische foto's O+

Nog ff een praktische vraag: op Ow z'n nekje begint wat rode uitslag te komen. Niet zo vreemd bij m'n kwijlebalkje :)
Maar wat denken jullie, alleen ff schoonmaken of iets op smeren (en dan wat)... Ik twijfel (en heb net tien minuten er twijfelend naar zitten staren ;) )
pi_131016846
Ik vind W echt geen leuke naam. Heel erg niet!

Spark, beter kwijt dan rijk inderdaad :* En goede familiebanden zijn ook waardevol, daar schort het hier enorm aan.

Na kurk kan mijn baby nu ook augurk zeggen. 'Auuuuuu *giechel* kurk' (een beetje een usa-style augurk dus) Mijn man probeert hem nu zilveruitje te laten zeggen, the next level!
pi_131016867
Loj, ik ben geen smeerder. Anderen zweren erbij. Ik zou het goed droog houden vooral.
pi_131016881
Ik vind W leuk vanwege mijn zusje en vanwege de afkorting Mijntje O+

Loj, vaseline werkte daar heel goed voor bij S
pi_131016894
Ik vind W gewoon een minder leuke letter. Dat heb ik met de G ook.
pi_131016927
Ja met de G kan ik me dat wel voorstellen, maar bij de W heb ik dat niet O+

En Mijntje O+
pi_131016932
Ik snap wel wat je bedoelt LE! Dat heb ik met de K!

Uitzondering op de regel: Kate O+
pi_131016975
Er was eens een onderzoek (dat klinkt als een sprookje) waaruit naar voren kwam dat mensen onbewust een voorkeur hebben voor namen met de letter waarmee hun eigen naam begint. Klopt dat bij jullie? Hier beswew :+
pi_131017002
Daar zat ik net aan te denken. Op alle namenlijsten tijdens de zwangerschap kwam er geen een naam voor met mijn beginletter. Hier gaat het niet op.
pi_131017011
Bij meisjesnamen wel (mijn letter), maar bij jongensnamen niet eigenlijk.
Die meisjesnamen vielen trouwens allemaal af uiteindelijk.
En mijn vriends letter gaan we sowieso niet gebruiken omdat het Kwik Kwek en Kwak effect dan direct te groot wordt.
pi_131017020
Hier niet met kindernamen. Nu ik terug denk vond ik eerder wel veel jongens met een M. als eerste letter leuk :+
E.
pi_131017042
Wij hebben juist bewust voor een andere begin letter gekozen.
En ook een andere letter dan een die dochters van mijn man al hadden....
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131017069
Enf O+ Wat een goeie spam! Wat ben je zelf mooi! En wat een lief meisje O+ Die ene foto, met die voet, die vind ik zo schattig O+

Klumsy, wat spannend! Alvast heel veel succes :*

Wij hebben een vriendengroep en het contact daarmee is eigenlijk nog wel een beetje hetzelfde, behalve misschien van mijn kant omdat ik de eerste paar maanden na de geboorte van Nin helemaal geen behoefte had aan een sociaal leven.
Mijn vriendschappen zijn altijd heel vlagerig (bij tijden heel intens en dan weer periodes wat minder hevig) en vroeger waren ze ook vaak vluchtig (korte maar hevige vriendschappen). Ik lijk op Kyara, ik maak makkelijk contact maar vind het te opdringerig om er daarna dieper op in te gaan. En op Coco, dat ik dan denk dat iedereen toch al veel leukere vrienden heeft en niet meer op mij zitten te wachten. En op Tico, mijn lief is nu vooral mijn allerbeste vriendje en vriendinnetje in 1!
De vriendschappen in onze vriendengroep zijn veel jeugdvrienden van mijn lief. We zien ze (soms 1 vriend, soms de hele groep tegelijk, of iets daar tussen in) globaal gezien denk ik zo'n 1-2 keer per maand. Er zijn ook vrienden die elkaar elke week wel meerdere keren zien bijv. Maar ook die eigenlijk alleen bij feestjes 'meedoen'. Er is maar 1 ander stel met kindjes, en nu begrijp ik pas echt hoe het voor ze is. Ik vind het wel leuk dat sommige andere vrienden het oprecht leuk vinden dat Nin er is en ook oprecht interesse voor haar hebben. Maar ik begrijp het ook goed dat er vrienden zijn die er weinig mee hebben en dat geeft niet, die spreek ik vanzelf op een feestje zonder kind erbij en dat is net zo gezellig.

Verder zou ik ook graag een buurt hebben met kindjes en picknicktafels waar je al dan niet toevallig langs kunt lopen, maar er wonen alleen maar zeurbejaarden hier in de directe omgeving. We moeten echt zo'n beetje een half uur wandelen om bij een speeltuintje te geraken! Kortom, we willen wel een keer verhuizen, iets met een tuin en kindjes in de buurt!

Tegen onze katten kan ik opeens alleen nog maar praten en doen zoals ik tegen Nin doe. Ik weet niet meer hoe het vroeger klonk toen ik tegen ze sprak?! Nu klinkt het echt te loos, we hebben zelfs wel eens dat ik dan tegen de poes zeg 'ga maar even bij papa' oid :')
Onze katten heten trouwens Indi en Lila, maar Lila heet eigenlijk vooral Nini. Heeeel soms gebeurt het dan wel eens dat ik Nin Nini noem of andersom. Maar dat valt me eigenlijk nog alles mee. Meer andersom, dat ik de katten dan 'snoetsje' noem (een bijnaam van Nin) bijvoorbeeld.
Oja, soms noem ik Nin ook wel eens 'wollebol' trouwens ;)

Spees, hier klopt het ook, ik had veeeel favo namen met een J! En zowel ik als mijn lief hebben allebei een 'i' klank in onze naam en Nin ook O+ En de naam voor onze toekomstige tweede kindje ook ;) (En Nin haar naam bedacht ik zelf, oa geïnspireerd door de naam van mijn nicht, die met een J begint ;) )
pi_131017079
Met jouw vriends letter zou ik je sowieso succes wensen Suikerfeestje :+

Ik vind veel namen met de L mooi maar het meeste klinkt stom bij de achternaam van mijn vriend. Met als topstuk Lila wat ik zó'n lieve naam vind O+
pi_131017088
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131017095
Ik ga even mijn augurkbaby in bed leggen nu.
pi_131017104
_O-
pi_131017117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Met jouw vriends letter zou ik je sowieso succes wensen Suikerfeestje :+

Ik vind veel namen met de L mooi maar het meeste klinkt stom bij de achternaam van mijn vriend. Met als topstuk Lila wat ik zó'n lieve naam vind O+
Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.
pi_131017143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:08 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik dat nog best meevallen, daar zou ik me niet door laten tegenhouden hoor.
Ja? Ik hoor alleen maar Lie Laa Lè ! En dat vind ik dan zo raar...

Wat supertoevallig dat Belle nu net die naam post :D

Welterusten augurkje!
pi_131017148
Spees, de naam van Sticker zou ik niet doen bij de achternaam van jouw vriend idd. Maar verder vind ik het niet perse not-done hoor, voor- en achternaam met dezelfde letter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')