Met een finish tussen 22.00 en 22.30. Prettig tijdstipquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker wielrennen kijken op prime time.![]()
Dat sprinten op donderdag is wel grappig.
Eurosport 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Volgens mij ook de derde keer ja, erg leuk in elk gevalquote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Sautor het volgende:
Dit is het 3e jaar dat ze dat sprinten doen toch? Is er ook nog niet echt uitgekomen wat er van gehoopt was
Maar even livestream opgezocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport 2
Thomas Geraint nam het niet zo serieus
De Tour dit jaar was z'n eerste grote ronde, meest in het oogspringend was dat hij een keer als laatste overbleef van een vroege vlucht en pas een paar kilometers voor het einde werd ingelopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Danny![]()
Lutsenko goed hoor, die was in de Giro (?) ook al sterk
Lutsenko reed de Tour, niet de Giro.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Danny![]()
Lutsenko goed hoor, die was in de Giro (?) ook al sterk
Ik ook, hoewel de heat al lastig was. Hofland zou het moeten kunnen met Pires ipv Sutherland nu.. Samen met Bell natuurlijk danquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Had meer verwacht van Poppeltje.
Ah vandaar het vraagteken, ik wist dat hij ergens regelmatig sterk meedeed, wist alleen niet meer precies waarquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lutsenko reed de Tour, niet de Giro.
Gesink met z'n huidige sprintsnelheid had ook niet eens kansloos geweest nee...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Gorka is niet eens heel traag.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gorka is niet eens heel traag.
Welke, de Rafale? Die is zeker gaafquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Sautor het volgende:
Die Dassault ziet er uit als een beest trouwens
Die 1e werd in die heat met Ventosoquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke, de Rafale? Die is zeker gaaf
Elke ploeg die meedoet in de komende 2 wedstrijden moet volgens mij 1 renner afvaardigen. Euskaltel heeft hun sprinter niet mee volgens mij, dus dan krijg je ditquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.
Vraag me echt af waarom sommige renners hier meedoen.
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
Wat wordt er vanavond nog verreden eigenlijk?
Oké, dacht dat de finale pas morgen was.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.
Die gaan er natuurlijk voor eigen publiek een tandje meer voor, lijkt mequote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Chiappucci het volgende:
Die Canadezen zijn goed hierin.
Met name Pelletier-Roy is in het voordeel wat dat betreft, in de kwali in de eerste heat, in de kwartfinale in de eerste heat en nu weer...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt me lastig om nog veel te herstellen in zo'n korte tijd.
En vliegt eruitquote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name Pelletier-Roy is in het voordeel wat dat betreft, in de kwali in de eerste heat, in de kwartfinale in de eerste heat en nu weer...
Hopelijk heb ik het voor de andere halve finale ook foutquote:
Blij dat ik te laat was jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
heywoodu z'n picks doen het goed vanavond!
Moser rijdt niet in de Vuelta.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Sautor het volgende:
Ik zit de hele tijd hier, huh, Moreno zit toch in de Vuelta. En dan valt 2 sec later het kwartje
twitter:PMartens83 twitterde op donderdag 12-09-2013 om 23:08:09Now i know why i always lost "standing sprints" again Moreno... the " Hoff" is goin'....... reageer retweet
Hij verraste ze bijna ja, was op zich de goede tactiek, want op pure snelheid ging hij het niet redden nee...quote:
Absoluut niet. Dit was de enige manier.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij verraste ze bijna ja, was op zich de goede tactiek, want op pure snelheid ging hij het niet redden nee...
Werd wel geklopt door Hofland in de kwartfinalequote:Op donderdag 12 september 2013 23:23 schreef heywoodu het volgende:
Tja, terechte winnaar, Coquard was gewoon in elke heat de beste eigenlijk
Weet ik, maar daar ging Hofland echt volle bak tot en met de finish, terwijl Coquard gewoon relatief rustig zijn plek in de volgende ronde veiligsteldequote:Op donderdag 12 september 2013 23:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd wel geklopt door Hofland in de kwartfinale
twitter:GPCQM twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 20:23:38Nine men in the lead now: Van Garderen, Morabito, Moinard, Vorganov, Bobridge, Herrada, Machado, Agnoli and Bilbao. reageer retweet
twitter:GPCQM twitterde op vrijdag 13-09-2013 om 21:07:3940 kms to go and @3sdevenyns and Chernetskii (KAT) joined Marcato, Offredo and Oss in the front. reageer retweet
Ik neem ook aan dat ze het volleybal hier niet voor gaan onderbreken, dus gewoon Eurosport maar aanstaan hierquote:
Geen mogelijkheid tot Engelstalig commentaar? Nu er geen Sky Engelsen meerijden is dat nog best te doen!quote:
Ze kan niet vaak genoeg vertellen dat Coquard het misschien wel kan gaan doenquote:
Froome doet mee hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid tot Engelstalig commentaar? Nu er geen Sky Engelsen meerijden is dat nog best te doen!
Leuk rondje dit hoor.Niki.
Toch welquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:07 schreef Momo... het volgende:
Ik heb niet echt gevoel dat het leeft in Canada.
De Gees zat daar lekker bekkies te trekken op de 30e plek of zo, ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Zelva het volgende:
Belkins zakken er steeds meer door, lijkt het wel.
Of niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:43 schreef Zelva het volgende:
Belkins zakken er steeds meer door, lijkt het wel.
Ibarguren levert goed werk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:44 schreef marcodej het volgende:
De schouderpartij van Terpstra wordt ook met de week breder he? Wat een beest.
Die losse aanvallen zijn gunstig voor Terpstra ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
Niet echt samenwerking in de groep.
En drie man die nu voluit storen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die losse aanvallen zijn gunstig voor Terpstra ja.
quote:
Mag iets minder zijn zelfs, Terpstra is een hardrijder pur sang.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Als hij nog 30 sec. heeft bij de 5 km is het binnen!
Wet van Herbert liegt nooit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Als hij nog 30 sec. heeft bij de 5 km is het binnen!
Als ze EBH nou bij zich hadden...quote:
Nog even afwachten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Ziet er erg goed uit voor Terpstra.
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Tiernan-Locke, hele jaar nog geen platte prijs gereden, zou verbazingwekkend zijn als die ineens mee gaat doen...
Heeft de Ibn-Ghaldoun-gang gebeld om de geheimen prematuur uit de kluis te halen dan.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Tiernan-Locke, hele jaar nog geen platte prijs gereden, zou verbazingwekkend zijn als die ineens mee gaat doen...
Jinxxxxxxx...quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:56 schreef the_critic het volgende:
Niki gaat hem winnen!! kan haast nie meer mislopen nu
Doet ie altijdquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat Gesink gaten dicht rijdt.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Aguero het volgende:
Nog 2 rondjes. (25km)
Gesink gaat winnen trouwens.
De Bende van Gesink was hem voor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Heeft de Ibn-Ghaldoun-gang gebeld om de geheimen prematuur uit de kluis te halen dan.
Das wel het minst opvallende, Sagan sprintte niet meerquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:01 schreef Mykonos het volgende:
Gewoon in een sprint met Sagan winnen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotse Belg.
Nu hebben we de twee topfavorieten in huisquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef Blik het volgende:
Baasje! We worden wereldkampioen met mollema en Gesink
Gewoon uit het wiel gereden. En daardoor was Van Avermaet ook kansloos.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Das wel het minst opvallende, Sagan sprintte niet meer
Dit iddquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dacht Van Avermaet eens slim te zijn door koppig in het wiel van Sagan te blijven.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:02 schreef wimderon het volgende:
Sagan zichzelf toch mooi opgeblazen met die aanval![]()
Dat zien alleen de echte kennersquote:Op vrijdag 13 september 2013 21:58 schreef heywoodu het volgende:
Sagan heeft nu wel heel veel kracht verspild...
Mollema klom in de Tour sterker dan Gesink. Bovendien heeft hij een sterker eindschot. Lijkt me dat ze met 2 kopmannen moeten starten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon Gesink kopman maken op het WK, Mollema is daar toch kansloos als je hem ziet klimmen in de Vuelta.
Ik heb in juni nog gewaarschuwd, ongelofelijk dat jullie de Toto niet allemaal gewonnen hebben.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zouden Gesink moeten uitspelen, die heeft een machtige sprint in de benen.
Vandaag was ook niet zo heel slecht eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Bovendien heeft hij een sterker eindschot.
JohannesGodquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb in juni nog gewaarschuwd, ongelofelijk dat jullie de Toto niet allemaal gewonnen hebben.
[..]
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Steven184 het volgende:
Maar voor de volgers van vanavond, leuke koers geweest?
Bij het WK is de finish vlak; dan kan Mollema net iets harder sprinten.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vandaag was ook niet zo heel slecht eigenlijk.
Mollema haalt zijn klim-niveau van de Tour helemaal niet meer. Hij won die rit puur op karakter en door slim te rijden. Die gaat op het WK gewoon kraken op enkele rondes van het einde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mollema klom in de Tour sterker dan Gesink. Bovendien heeft hij een sterker eindschot. Lijkt me dat ze met 2 kopmannen moeten starten.
Ach, nogal altijd beter dan Michael Schumacher die 4 keer obviously gebruikte in elke zin.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zeggen alle Nederlanders 10 keer per interview for sure?
Onduidelijk zo, dat kan beter:quote:
Zo keek ik ook ongeveer, ik dacht 'leuk, nu valt hij stil', maar ze kwamen maar niet.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:07 schreef marcodej het volgende:
Toen ik doorkreeg dat Gesink die sprint niet meer ging afgeven keek ik zo:
[ afbeelding ]
Dit gaat gewoon ook nooit meer gebeuren, echt wat was dit.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wtf, zie nu de sprint in de herhaling. Wtf wtf wtf. Hoe kan dit?
Geniaal.
Gelukkig zeggen ze geen "he?" achter elke zin. #DeTourVanBauke.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Gees en De Mol zeggen allebei "For sure". Hebben vast mediatraining gehad van Vettel.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onduidelijk zo, dat kan beter:
[ afbeelding ]
Wel een muurtje met 19% op 8 km van de streep. Ik verwacht niet dat er een sprint komt dit wk. Daar is het parcours te selectief voorquote:Op vrijdag 13 september 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij het WK is de finish vlak; dan kan Mollema net iets harder sprinten.
"You are a big star in America now!"quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we al een reactie van Chet?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben we al een reactie van Chet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat ja.quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onduidelijk zo, dat kan beter:
[ afbeelding ]
[..]
Zo keek ik ook ongeveer, ik dacht 'leuk, nu valt hij stil', maar ze kwamen maar niet.
Sponsor wil toch juist meer bekendheid in Europa krijgen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
toch wel knap winnen in Noord Amerika wat gewoon erg belangrijk is voor de sponsor
Baas.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:26 schreef Aguero het volgende:
Nog 2 rondjes. (25km)
Gesink gaat winnen trouwens.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |