Met name Pelletier-Roy is in het voordeel wat dat betreft, in de kwali in de eerste heat, in de kwartfinale in de eerste heat en nu weer...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:58 schreef Chiappucci het volgende:
Lijkt me lastig om nog veel te herstellen in zo'n korte tijd.
En vliegt eruitquote:Op donderdag 12 september 2013 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name Pelletier-Roy is in het voordeel wat dat betreft, in de kwali in de eerste heat, in de kwartfinale in de eerste heat en nu weer...
Hopelijk heb ik het voor de andere halve finale ook foutquote:
Blij dat ik te laat was jaquote:Op donderdag 12 september 2013 23:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
heywoodu z'n picks doen het goed vanavond!
Moser rijdt niet in de Vuelta.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:07 schreef Sautor het volgende:
Ik zit de hele tijd hier, huh, Moreno zit toch in de Vuelta. En dan valt 2 sec later het kwartje
twitter:PMartens83 twitterde op donderdag 12-09-2013 om 23:08:09Now i know why i always lost "standing sprints" again Moreno... the " Hoff" is goin'....... reageer retweet
Hij verraste ze bijna ja, was op zich de goede tactiek, want op pure snelheid ging hij het niet redden nee...quote:
Absoluut niet. Dit was de enige manier.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij verraste ze bijna ja, was op zich de goede tactiek, want op pure snelheid ging hij het niet redden nee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |