Ah vandaar het vraagteken, ik wist dat hij ergens regelmatig sterk meedeed, wist alleen niet meer precies waarquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lutsenko reed de Tour, niet de Giro.
Gesink met z'n huidige sprintsnelheid had ook niet eens kansloos geweest nee...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Gorka is niet eens heel traag.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gorka is niet eens heel traag.
Welke, de Rafale? Die is zeker gaafquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Sautor het volgende:
Die Dassault ziet er uit als een beest trouwens
Die 1e werd in die heat met Ventosoquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke, de Rafale? Die is zeker gaaf
Elke ploeg die meedoet in de komende 2 wedstrijden moet volgens mij 1 renner afvaardigen. Euskaltel heeft hun sprinter niet mee volgens mij, dus dan krijg je ditquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.
Vraag me echt af waarom sommige renners hier meedoen.
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
Wat wordt er vanavond nog verreden eigenlijk?
Oké, dacht dat de finale pas morgen was.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.
Die gaan er natuurlijk voor eigen publiek een tandje meer voor, lijkt mequote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Chiappucci het volgende:
Die Canadezen zijn goed hierin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |