Met een finish tussen 22.00 en 22.30. Prettig tijdstipquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Lekker wielrennen kijken op prime time.![]()
Dat sprinten op donderdag is wel grappig.
Eurosport 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Volgens mij ook de derde keer ja, erg leuk in elk gevalquote:Op donderdag 12 september 2013 22:23 schreef Sautor het volgende:
Dit is het 3e jaar dat ze dat sprinten doen toch? Is er ook nog niet echt uitgekomen wat er van gehoopt was
Maar even livestream opgezocht.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eurosport 2
Thomas Geraint nam het niet zo serieus
De Tour dit jaar was z'n eerste grote ronde, meest in het oogspringend was dat hij een keer als laatste overbleef van een vroege vlucht en pas een paar kilometers voor het einde werd ingelopen.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Danny![]()
Lutsenko goed hoor, die was in de Giro (?) ook al sterk
Lutsenko reed de Tour, niet de Giro.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Danny![]()
Lutsenko goed hoor, die was in de Giro (?) ook al sterk
Ik ook, hoewel de heat al lastig was. Hofland zou het moeten kunnen met Pires ipv Sutherland nu.. Samen met Bell natuurlijk danquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Had meer verwacht van Poppeltje.
Ah vandaar het vraagteken, ik wist dat hij ergens regelmatig sterk meedeed, wist alleen niet meer precies waarquote:Op donderdag 12 september 2013 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lutsenko reed de Tour, niet de Giro.
Gesink met z'n huidige sprintsnelheid had ook niet eens kansloos geweest nee...quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Gorka is niet eens heel traag.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:33 schreef Chiappucci het volgende:
Gorka Izagirre en Pires, daar had Ten Dam nog kans tegen gehad
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gorka is niet eens heel traag.
Welke, de Rafale? Die is zeker gaafquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Sautor het volgende:
Die Dassault ziet er uit als een beest trouwens
Die 1e werd in die heat met Ventosoquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welke, de Rafale? Die is zeker gaaf
Elke ploeg die meedoet in de komende 2 wedstrijden moet volgens mij 1 renner afvaardigen. Euskaltel heeft hun sprinter niet mee volgens mij, dus dan krijg je ditquote:Op donderdag 12 september 2013 22:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar heel veel te zoeken in deze discipline heeft-ie niet.
Vraag me echt af waarom sommige renners hier meedoen.
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:40 schreef Chiappucci het volgende:
Wat wordt er vanavond nog verreden eigenlijk?
Oké, dacht dat de finale pas morgen was.quote:Op donderdag 12 september 2013 22:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3 kwartfinales, 2 halve finales en een finale.
Die gaan er natuurlijk voor eigen publiek een tandje meer voor, lijkt mequote:Op donderdag 12 september 2013 22:45 schreef Chiappucci het volgende:
Die Canadezen zijn goed hierin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |