Dat past prima in dit topic.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:55 schreef drakin het volgende:
Ik heb wel leuk nieuws gehoord, nou ja eigenlijk 3 dagen oud nu.
Maar het is vooral nu leuk voor Friezen, ik weet niet of jullie het oude nieuws eigenlijk wel zo leuk vindenquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat past prima in dit topic.
Als je het niet vertelt zullen we dat niet wetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is vooral nu leuk voor Friezen, ik weet niet of jullie het oude nieuws eigenlijk wel zo leuk vinden
De bel ging, maar het nieuws is dat Leeuwarden culturele Hoofstad van Europa is voor het jaar 2018.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt zullen we dat niet weten
En voor en na 2018 blijven we ook gewoon doorfeesten hierquote:
Ik 20 jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Standaard loop ik 3 dagen achter.
Het is nu beter, al werd er altijd al vrij veel georganiseerd hier, maar bleef toch wat onbekend en op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef sasquatsch het volgende:
Leeuwarden kwam ik ca. 15 jaar geleden bijna dagelijks. Dus toen was het blijkbaar een ingeslapen provinciestadje.
Sinds die tijd eigenlijk niet meer geweest.
Nee nog niet ... Zou het eigenlijk moeten doen.. Maar gezien de situatiequote:
Lekker begin van je vakantie danquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
Oops zit ik een dag voor mn vakantie bij het UWV te surfen ....![]()
![]()
Mijn huidige contract eindigt per 11 sept... Die datum blijft me achtervolgen![]()
Het zal waarschijnlijk worden voortgezet via een andere administratieve tussen organisatie ... Maar erg slordig want zonder mij kunnen ze niet en ze gaan nu met mijn vakantie al 2.5 zware weken tegemoet. En als ik terugkom en niet heb ondertekend kan ik niet aan de slag .. Dit wordt leuk ...
Die staat bij mij al 28 jaar in mn geheugen ... ivm huwelijksdag ooit ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lekker begin van je vakantie dan11 september is morgen, die datum heb ik ook al 2 maanden in mijn hoofd
maar dan voor iets anders
ook niet zo prettig.
Ja, die krijg je er dan niet zomaar uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat bij mij al 28 jaar in mn geheugen ... ivm huwelijksdag ooit ...
beetje koud voor de tijd van het jaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:07 schreef drakin het volgende:
Is dit regenjasje dan niks voor je:
[ afbeelding ]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze ponchoquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
beetje koud voor de tijd van het jaar
Ik heb al een hele mooie water en winddicht winterjack gevonden gisteren met googelen,quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze poncho
ah laat je hem ook zien hier?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb al een hele mooie water en winddicht winterjack gevonden gisteren met googelen,
ik mot hem alleen nog effe bestellen, kost effe watmaar dan heb je ook wat
Die poncho trek ik wel aan met mijn avondwandelingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat erom dat ie doorzichtig is en je dus alles (of niks) eronder kan dragen, ook een warme trui/lange broek. Staat toch beter dan een vormloze poncho
Sexier dan die ik liet zien kan toch al niet meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah. weet ik nog niet
Hij is niet sexy hoor, eerder functioneelquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Sexier dan die ik liet zien kan toch al niet meer.
Maar ponchos zijn gewoon een standard maat, voor bijna iedereen dus veel te groot, dat is de bedoeling van een poncho
Ja, soms moet je en als het strakkies weken achter elkaar regent is een waterdichte jas wel handig,quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf gewoon binnen als het regent.
en je had natuurlijk geen waterdichte jas bij de hand?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moest even op het balkon mijn planten weer rechtzetten, het ging ineens erg hard waaien.
Balkon is overdekt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en je had natuurlijk geen waterdichte jas bij de hand?
Dat je überhaupt nog gaat checken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
effe kijken op een website er zit iets tussen de folders en ik maak kans op 10.000 euro aan
boodschappen, hmmm kleine letters staat dat er geen verplichtingen aan vast zitten![]()
dan gaan we dan nu even checken... meestal zit er ergens een addertje onder het gras
Ja weet ik ook wel... maar ik wilde even kijken wel addertje het dit keer wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog gaat checken.
Spam, trash...!
En als er geen binnen in de buurt is als het begint te regenen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik blijf gewoon binnen als het regent.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een poncho gekocht, 2 keer 1 gekregen en beide gewoon van die standaard dingen. Ik heb nog steeds de 2equote:Op dinsdag 10 september 2013 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij is niet sexy hoor, eerder functioneel![]()
Ow.. dat wist ik niet, was de eerste keer dat ik een poncho kocht, ik dacht eigenlijk dat ik vast
de verkeerde had gekocht voor een man ofzomaar ik ben niet zo groot, dus daar kan het ook
aan liggen
Hij had het ook over waaien, voor wind heb je toch niet een waterdichte jas nodig?quote:
Dan word ik nat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
En als er geen binnen in de buurt is als het begint te regenen?
Ja, dat was ook de eerste keer dat ik zo'n geval kocht, was harstikke koud buiten en ik wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
En als er geen binnen in de buurt is als het begint te regenen?
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een poncho gekocht, 2 keer 1 gekregen en beide gewoon van die standaard dingen. Ik heb nog steeds de 2e
Ik ben ook wel blij dat die hitte voorbij is om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Het hoost hier zoals het al maanden niet heeft gedaan, heerlijk!
Ik weet wel wat erger is...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een regenpak op de fiets is ook lachen, wordt je alsnog net zo nat door het zweet.
Mijn jas kan ademenquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een regenpak op de fiets is ook lachen, wordt je alsnog net zo nat door het zweet.
Wat ik lekker vind, is de frisse lucht, de geur van planten in combinatie met water...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat die hitte voorbij is om eerlijk te zijnalleen 's avonds was het heerlijk om te wandelen, nu ietsje minder
Daarom fiets ik gewoon door, wordt nat of doe ook iets met een plu of poncho.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
joah...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat ik lekker vind, is de frisse lucht, de geur van planten in combinatie met water...
Onze cavia kon dat ook, totdat...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn jas kan ademenstaat er speciaal bij
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze cavia kon dat ook, totdat...
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:56 schreef drakin het volgende:
Jas inclusief longen, of met regen een paar kieuwen?
Klinkt toch goed of niet?quote:De stof moest voldoen aan de wens van 100% waterdichte en toch goed ademende kleding. Daarbij moet het ook heerlijk comfortabel zitten. bladiebla En er een stevige wandel- of fietstocht in maken, zonder dat de kleding van binnen vochtig wordt door transpiratie.
De praktijk is vaak anders.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Klinkt toch goed of niet?
Kost dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. lekker positief weerIk wil um
dus ik ga hem kopen
Ze weten toch dat je op vakantie gaat. Laat het er niet door verpesten iig. Dan had je vast wel wat geweten. Veel plezier, en hou je koestquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
![]()
Mijn huidige contract eindigt per 11 sept... Die datum blijft me achtervolgen![]()
Het zal waarschijnlijk worden voortgezet via een andere administratieve tussen organisatie ... Maar erg slordig want zonder mij kunnen ze niet en ze gaan nu met mijn vakantie al 2.5 zware weken tegemoet. En als ik terugkom en niet heb ondertekend kan ik niet aan de slag .. Dit wordt leuk ...
Huh?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weten toch dat je op vakantie gaat. Laat het er niet door verpesten iig. Dan had je vast wel wat geweten. Veel plezier, en hou je koest
Daarom denk ik dat hij zich geen zorgen hoeft te makenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Huh?
Dat vraag je toch even voor je op vakantie gaat?
Ja als het morgen maar droog is als ik naar Schiphol moet met mn koffers...quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Het hoost hier zoals het al maanden niet heeft gedaan, heerlijk!
Ik hoop het, maar het lijkt mij niet lekker op vakantie gaan op die manierquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat hij zich geen zorgen hoeft te maken
Ik had het officieel correct aangevraagd.. Vandaag bij meeting, nog maar even geventileerd naar de manager en die schrok wel even volgens mij ... Was ie vergeten ..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weten toch dat je op vakantie gaat. Laat het er niet door verpesten iig. Dan had je vast wel wat geweten. Veel plezier, en hou je koest
Oh, volgens mij volg ik het niet helemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
BTW : Ingeschreven en gewoon uitkering aangevraagd... Misschien is het meer voor 2 weekjes ... Altijd meegenomen, anders zou ik geen cent krijgen ..
Goed gedaan, geen zorgen dus. De herfst komt er wel vol in vandaag. Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als het morgen maar droog is als ik naar Schiphol moet met mn koffers...
BTW : Ingeschreven en gewoon uitkering aangevraagd... Misschien is het meer voor 2 weekjes ... Altijd meegenomen, anders zou ik geen cent krijgen ..
Ik had er mooi zelf over begonnen voordat ik op vakantie ging, zoiets laat je toch niet op zijn beloopquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:31 schreef chufi het volgende:
![]()
Hij kwam er vandaag pas achter tochquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er mooi zelf over begonnen voordat ik op vakantie ging, zoiets laat je toch niet op zijn beloop
Opdrachtgever zit fout die zou het contract moeten verlengen ... Die willen een andere detacheerder voor mij ... Wordt dus een nieuw contract waar ik nog geen ja op heb gezegd.. Maar daarnaast zou ik na woensdag gewoon niet meer betaald worden ... Slordig ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het lijkt mij niet lekker op vakantie gaan op die manier
Ook slordig van de detacheerder, toch
Maar het lijkt of het contract op 11 september eindigde en hij dan gewoon op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gewoon aan het werk gaan na je vakantie, is contractueel nooit in je nadeel.
Ze kunnen 'm niet missen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het lijkt of het contract op 11 september eindigde en hij dan gewoon op vakantie gaat.
Ik vind het ook een beetje slordig van jou.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Opdrachtgever zit fout die zou het contract moeten verlengen ... Die willen een andere detacheerder voor mij ... Wordt dus een nieuw contract waar ik nog geen ja op heb gezegd.. Maar daarnaast zou ik na woensdag gewoon niet meer betaald worden ... Slordig ...
Hoe kan je er nu een dag vantevoren achter komen dat je contract de volgende dag afloopt, uitgerekend de dag dat je op vakantie gaat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij kwam er vandaag pas achter toch
Ok, maar je komt nogal overtuigend over dat ze je niet willen missen. Maar in deze geef ik Deissy gelijk. Je kan zelf ook even bellen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Opdrachtgever zit fout die zou het contract moeten verlengen ... Die willen een andere detacheerder voor mij ... Wordt dus een nieuw contract waar ik nog geen ja op heb gezegd.. Maar daarnaast zou ik na woensdag gewoon niet meer betaald worden ... Slordig ...
Mannen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kan je er nu een dag vantevoren achter komen dat je contract de volgende dag afloopt, uitgerekend de dag dat je op vakantie gaat?
Tot er iemand ingehuurd wordt die het ook snapt, goedkoper is en harder werkt.quote:
Ik ging er vanuit dat ze het zouden regelen, want ze willen me niet kwijt,,, Vorig jaar ging het ook vanzelf...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had er mooi zelf over begonnen voordat ik op vakantie ging, zoiets laat je toch niet op zijn beloop
Met het risico dat dat een nogal arrogante gedachte isquote:
Das puur toeval ..quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het lijkt of het contract op 11 september eindigde en hij dan gewoon op vakantie gaat.
Mietje, ik moet 7km op de fietsquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wou dat ik vandaag een paraplu (die in de auto ligt), poncho of regenjas bij me had. Alleen al van het werk naar de auto ben ik behoorlijk nat geregend en net van de auto naar huis weer.
Jawel man dan wordt het pas echt lachen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
maar zonder contract ga ik niet naar mn werk
Die tijd heb ik al achter me.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Mietje, ik moet 7km op de fiets
Ach, we hebben een paar heeeeeele mooie maanden gehad
Nee, jij maakt je nooit drukquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat ze het zouden regelen, want ze willen me niet kwijt,,, Vorig jaar ging het ook vanzelf...
Ik maak me niet druk, maar zonder contract ga ik niet naar mn werk
Jij bent dan ook geen man.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik had niet met een gerust hart op vakantie gekund als ik het niet geregeld had.
Ik zit al 4 maanden te wachten tot ze me vast in dienst willen nemen, maar dat zit ook geen schot... Mijn werkgever is dar erg stug in.. Er moet er eerst minimaal 1 uit aan de overkant van de plas voordat er hier 1 aangenomen kan worden ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje slordig van jou.
Zoiets regel je toch gewoon minstens twee maanden voor het contract afloopt?
Ik snap er geen reet meer van.quote:
Tot in den treure toe. Ze kunnen niet eens even rustig achterover leunen en de dingen op zich af laten komen, maar willen overal de controle over houden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen zijn echte regelneven
Die maken zich wat sneller druk om zulke dingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen zijn echte regelneven
Mijn detacheerder meldt dat de communicatie nogal stroef verliep.. Ze hebben het geprobeerd.. OK ze hadden eerder kunnen reageren, ik ging er vanuit dat het contract stilzwijgend zou worden verlengd , zoals vorig jaar op 11 september .. Maar nu heb ik zou iets ... Laat ze maar even in het zweet zitten.. Kans is groot dat ik wel terugkom, misschien kan ik er zelfs nog wat extra's uitslepenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, maar je komt nogal overtuigend over dat ze je niet willen missen. Maar in deze geef ik Deissy gelijk. Je kan zelf ook even bellen.
Ik dacht ook dat ik onmisbaar wasquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn detacheerder meldt dat de communicatie nogal stroef verliep.. Ze hebben het geprobeerd.. OK ze hadden eerder kunnen reageren, ik ging er vanuit dat het contract stilzwijgend zou worden verlengd , zoals vorig jaar op 11 september .. Maar nu heb ik zou iets ... Laat ze maar even in het zweet zitten.. Kans is groot dat ik wel terugkom, misschien kan ik er zelfs nog wat extra's uitslepen
Ja op zich wel .. Misschien kom ik echt het terrein niet meer op.. Danben ik blij dat ik die uitkering inmiddels heb aangevraagd ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel man dan wordt het pas echt lachen.
Het UWV heeft het druk met al die mensen die dachten dat ze onmisbaar warenquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit al 4 maanden te wachten tot ze me vast in dienst willen nemen, maar dat zit ook geen schot... Mijn werkgever is dar erg stug in.. Er moet er eerst minimaal 1 uit aan de overkant van de plas voordat er hier 1 aangenomen kan worden ...
Ik zat er zelf wel aan te denken aan die verlenging, maar omdat ik 120 zeker was dat ze me nietkwijt willen, dacht ik wacht het af...
Kunnen wij het helpen, dat zit in de vrouwelijke genen, wat dat betreft zou ik wel eens wat meer man willen zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot in den treure toe. Ze kunnen niet eens even rustig achterover leunen en de dingen op zich af laten komen, maar willen overal de controle over houden.
ik zal effe kijken op de site, volgens mij hebben se ook herenjassen, dan stuur ik de linkquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kost dat?
Ik heb zo'n HEMA-ding, heb 'em 3x aangetrokken met schoenen aan en kwam ondanks regenpak zeiknat thuis
Nee echt ze gaan me morgen al missen ... Ik vandaag mn laatste uren gesubmit naar mn manager in de UK met de melding end of contract ... Misschien was ie het vergeten ... Kan ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, jij maakt je nooit druk![]()
Je ging er vanuit dat ze het zouden regelen, maar dat hebben ze niet gedaan en je gaat er vanuit dat ze je niet kwijt willen, maar misschien zit je er daarmee ook wel naast.
Ik had niet met een gerust hart op vakantie gekund als ik het niet geregeld had.
Ja ze hebben ook herenjassen en ze zijn nog voor sale ook kost goddomme de helftquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Mietje, ik moet 7km op de fiets
Ach, we hebben een paar heeeeeele mooie maanden gehad
Ja klopt, maar mijn vakantiedagen krijg ik niet betaald, zitten al in mn uurloon.. Dus ik krijg echt alleen betaald per gewerkt uur.. Alleen ziekengeld zou ik wel krijgen ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van.
Jij hebt vakantiedagen opgenomen in een periode dat je geen contract meer hebt?
Join the teamquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben je toch ook , ouwe behangsloopster van me
ow, en ze hebben ook broeken enzo...quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Kost dat?
Ik heb zo'n HEMA-ding, heb 'em 3x aangetrokken met schoenen aan en kwam ondanks regenpak zeiknat thuis
Kut werk maar onwijs veel lol, en gedachte op nulquote:
Wie weet carriere change ... Maar betaald het goed... Krijg nu maximale uitkering ... voor 3 maand of zo, maar denk niet dat ik dat haalquote:Op dinsdag 10 september 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut werk maar onwijs veel lol, en gedachte op nul
Ga daar niet van uit, je gaat gewoon aan de slag als je terug komt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet carriere change ... Maar betaald het goed... Krijg nu maximale uitkering ... voor 3 maand of zo, maar denk niet dat ik dat haal
Wij moesten het licht aan tijdens het avondetenquote:
Das bij mij al aan sinds het hier donker was ... sinds mn thuiskomst tegen 4 uur of zo ... Triest, maar ik ga morgen maar eens de zon opzoekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij moesten het licht aan tijdens het avondeten
En het wordt nog veeel donkerder, volgende week begint de donkere helft van het jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij moesten het licht aan tijdens het avondeten
Ik weet het en ik haat hetquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En het wordt nog veeel donkerder, volgende week begint de donkere helft van het jaar.
Over een half jaar zeg je: Hee wat wordt het alweer vroeg licht, we konden al zonder lamp avondetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het en ik haat het![]()
Een klein beetje jaloers ben ik wel chufi
Een heel klein beetje zal ik ook nog even aan jou denken ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het en ik haat het![]()
Een klein beetje jaloers ben ik wel chufi
Dat bedoel ik ... Gaat nergens meer over tegenwoordig...quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Zo Chuf, gelezen nou lekker dan he, nou ga nu maar ff verstand op nul en genieten van je dochter
Aan die gedachte klamp ik me vastquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Over een half jaar zeg je: Hee wat wordt het alweer vroeg licht, we konden al zonder lamp avondeten
Neem dan ook een beetje zon mee terugquote:Op dinsdag 10 september 2013 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Een heel klein beetje zal ik ook nog even aan jou denken ...
Doe mn best.. Al is het alleen al om mezelf vrolijk te houden ..quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem dan ook een beetje zon mee terug
En de 0-2quote:
Ja echt he ! De enige sfeer komt van Nederlandse zijde ....quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef sacha het volgende:
[..]
maar wat een sfeerloze kutwedstrijd
Gelezen, maar geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:21 schreef drakin het volgende:
het oude nieuws nu ook op de Fok Frontpage:
http://frontpage.fok.nl/column/616933/1/1/50/leeuwarden-ftw.html
Ik heb zo'n vermoeden dat Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa gaat worden oidquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gelezen, maar geen idee waar het over gaat
Bij deze dan maarquote:Het is weer leuk om te zeggen dat je uit Leeuwarden komt. Of Ljouwert. Of Liwwadden, zoals de oorspronkelijke inwoners het liever zeggen.
ow... en is dat wereldschokkend nieuws dan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa gaat worden oid
Had best wel even duidelijker vermeld kunnen worden
Wat een warrig stukje.
[..]
Bij deze dan maar
Op zich wel een beetje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow... en is dat wereldschokkend nieuws dan?
o wachtquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich wel een beetje.
Meestal is het Lissabon of Istanbul volgens mij
Niet zo'n uitgewaaide grot waar nog nooit iemand van gehoord heeft
Had dat trutje ook duidelijker wel in haar column kunnen schrijven...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
o wachtik zie nu pas dat er Europa staat, in had Nederland in gedachte, ik zit een beetje
te suffen
Komt er weer een scanmannetje aan?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik raak ook eigenlijk een beetje uitgekeken op FOK, alle topics zijn al wel een keer langsgekomen,
dezelfde onderwerpen komen keer op keer terugdat krijg je na een jaartje of 6 / 7 denk ik
ja, ik had er ook overheen gelezen, dus ligt niet aan mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Had dat trutje ook duidelijker wel in haar column kunnen schrijven...
Ga naar http://zoeken.fok.nl/ en vul in "scanman kom terug"quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat betekent een scanmannetje?
quote:
Dan krijg ik tig topicsquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ga naar http://zoeken.fok.nl/ en vul in "scanman kom terug"
Soort Heintje Davids van Fok! ?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ga naar http://zoeken.fok.nl/ en vul in "scanman kom terug"
Nee, pas sinds 2003.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tering waren jullie er al in 2001?Ik zie Sascha en Caro ook dat is al 12 jaar
In die tijd wel ja.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Soort Heintje Davids van Fok! ?
Eens kijken of mijn posts daar ook nog inzitten...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jammer dat de plaatjes het niet meer doen
BB3 / Het Fake Picture Topic, deel 11
jij was er ook al in 2001? moet ik effe kijken wanneer ik precies kwam, was een ander account..quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken of mijn posts daar ook nog inzitten...
Ja, onder de naam Mokum_XXX.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jij was er ook al in 2001? moet ik effe kijken wanneer ik precies kwam, was een ander account..
Dus ik zit tussen de oldbews ofzoiets...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, onder de naam Mokum_XXX.
Daar ben ik op een gegeven moment het password van kwijtgeraakt en toen werd het die ik nu heb...
Oldbies zitten < 5000, daar hoor ik zelfs niet bijquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus ik zit tussen de oldbews ofzoiets...
Jij hier...?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus ik zit tussen de oldbews ofzoiets...
ah... het wordt gemeten aan het postaantal, niet in jaren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Oldbies zitten < 5000, daar hoor ik zelfs niet bij
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:39 schreef APK het volgende:
Volgende maand zit ik hier 13 jaar
Net iets voor Golfer, volgens mij.
Nee, registratie-ID.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... het wordt gemeten aan het postaantal, niet in jaren?
Ik had ooit wel account toen maar die heeft nooit wat gepost en ik ben naam en wachtwoord vergeten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
ik zit hier dus al 6,5 jaar heb ik net nagekekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hier...?
Veel namen ken ik wel al een tijdje, ja...
Daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
dan zou ik 3 account bij elkaar moeten gaan optellen
ow.....quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, registratie-ID.
Ik ben 6941
Jouw huidige account is 328261
Nee, totaal nietquote:
Nee, jij hebt tig klonen, weet ik , maar weet je nog wel vanaf welk jaar je hier zit?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ga ik niet aan beginnen.
Jij weet niet veel he.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.....weet ik veel hoe dat werkt
Het was ook maar een geintjequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, totaal niet![]()
Ik vind het gewoon leuk hier en ik blijf volgens mij door de AT ook redelijk op de hoogte van dingen die in de maatschappij spelen
Hoewel al die KLB-shit soms wel vermoeiend is, maar je leert om bepaalde topics niet aan te klikken
Vergeet je niet een nulletje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
En net zei je nog dat het saai begon te worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het was ook maar een geintjeik zal hier ook nog wel blijven rondhangen
Sinds ergens eind 2000 wist ik dat het er was, begin 2001 heb ik iets geregistreerd dat iets was als ruudjoh maar ben het gewoon kwijt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, jij hebt tig klonen, weet ik , maar weet je nog wel vanaf welk jaar je hier zit?
Neuh, is eigenlijk wel eens aan revisie toe.quote:
Nou ja soms... heb jij dat dan nooit gehad in al die jaren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:49 schreef APK het volgende:
[..]
En net zei je nog dat het saai begon te worden.
Zal wel niet voor niets zijn dat 'FANN' rijmt op 'scanman'
Jij bent wel meer ''kwijt'' volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds ergens eind 2000 wist ik dat het er was, begin 2001 heb ik iets geregistreerd dat iets was als ruudjoh maar ben het gewoon kwijt.
Heb ik regelmatigquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja soms... heb jij dat dan nooit gehad in al die jaren?
Dat je denkt van. gaaaaaaap dat onderwerp is ook al 300 keer voorbij geweest?
Heb ik weleens
Dat is wel héél kort vergeleken bij de restquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:56 schreef drakin het volgende:
Volgens mij zit ik hier al vanaf 2013
Ik ken een aantal mensen, maar ik spreek alleen CarO nog af en toe.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar eh.. eigenlijk kennen jullie elkaar dan al meer dat 10 jaar, hebben jullie erlkaar ook
allemaal ontmoet, met een meet ofzo?
Damn je hebt me gequotte voor ik editte naar 2012, maar volgens mij wel pas in 2013 actief geworden hierquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is wel héél kort vergeleken bij de rest
Ja van Caro weet ik wel, ik wist alleen niet dat die hier ook al zolang zatquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ken een aantal mensen, maar ik spreek alleen CarO nog af en toe.
Het is bijna zoals in het echte leven
ah oké, nou dan ben je dus een newbiequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Damn je hebt me gequotte voor ik editte naar 2012, maar volgens mij wel pas in 2013 actief geworden hier
Houdt het vers hierquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah oké, nou dan ben je dus een newbie
Dat vond ik ook!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was wat mij betreft een zeer aangename toffe ervaring
Jij mij ook niet denk ikquote:Op woensdag 11 september 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
je zou me nu niet meer herkennen trouwens
Ik vraag weer teveel, is een gewoonte die ik moet aflerenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee?hoezo dat dan?
Ik ben vam de ellende minstens 10 jaar ouder geworden en 5 tinten lichter qua haarquote:Op woensdag 11 september 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee?hoezo dat dan?
Je haar is niet erg, maar de rest is niet niet leuk, maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben vam de ellende minstens 10 jaar ouder geworden en 5 tinten lichter qua haar
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat J er niet bij kon zijn trouwens, vanwege een freakingquote:Op woensdag 11 september 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben vam de ellende minstens 10 jaar ouder geworden en 5 tinten lichter qua haar
Welterusten Lay'squote:Op woensdag 11 september 2013 00:18 schreef Laysa het volgende:
Dta was ook erg jammer....het leven heeft wat dat betreft echt de glans verloren...geen glans meer voor mij.
En voordat ik jou depriw maak ga ik nu proberen te slapen...dag Fannetje
Ik slaap altijd prima als een roos eigenlijk maar vaak wel laat dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat is niet niks.
Ik kan niet slapen trouwens, jij ook niet zeker?
Ja. dat je altijd laat gaat slapen had ik al doorquote:Op woensdag 11 september 2013 00:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap altijd prima als een roos eigenlijk maar vaak wel laat dat dan weer wel.
Suffie Prettige Vakantie!quote:Op woensdag 11 september 2013 03:12 schreef chufi het volgende:
`
Geloof niet alles van de cursus ....
Geitenoog? Jij?quote:Op woensdag 11 september 2013 07:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Moest ik gewoon aan denken, heeft ook niets te maken met het geit dat ik geen oog heb dichtgedaan
trouwens, dat is ook weer een ander verhaal, maar dat valt dan weer in het niets bij bovenstaande
Dat is geen excuus.quote:Op woensdag 11 september 2013 08:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het feit![]()
Het is nog vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef sacha het volgende:
oud nieuws van vandaagIs dat Aap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:41 schreef sacha het volgende:
oud nieuws van vandaagWat een geweldige filmpjes...je hebt me aan het lachen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een toffe mams ben jij om je hele fornuis te laten verpopcornen![]()
ik film en fotografeer en coördineer de gecontroleerde chaosquote:Op woensdag 11 september 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En jij bent aan het filmen neem ik aan?![]()
Wat lief dat je dat kind zo zijn gang laat gaan
En dat doe je goed!quote:Op woensdag 11 september 2013 23:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik film en fotografeer en coördineer de gecontroleerde chaos
Jammerquote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Gelukkig zijn er geen beelden van mijn pannenkoek omdraaien in de lucht kunsten op kinderfeestjes.
Ik werd wat overmoedig door het succes en die aan het plafond van de keuken bleven plakken waren toch wel meest hilarisch.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dat doe je goed!Serieus da's een leuk gezinnetje dat je daar hebt
2x vind ik al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
de Aap wil al zijn experimenten op YouTube hebben![]()
dus jij zit niet te wachten op de colafontein?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x vind ik al meer dan genoeg.
Da's toch 1 blokje suiker erin?quote:Op donderdag 12 september 2013 00:48 schreef sacha het volgende:
[..]
dus jij zit niet te wachten op de colafontein?
een halve rol Menthosquote:Op donderdag 12 september 2013 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's toch 1 blokje suiker erin?
Ik heb me bedacht, eigenlijk is het een duffe jasquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb al een hele mooie water en winddicht winterjack gevonden gisteren met googelen,
ik mot hem alleen nog effe bestellen, kost effe watmaar dan heb je ook wat
En gewoon retroFannquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht, eigenlijk is het een duffe jasik heb een nog hele ouwe jas in de gangkast
hangen van zeker 20 jaar terug, 100 % polyester, volgens mij is dat ook waterdicht
en die is eigenlijk veel best cool, alleen een beetje grootmaar hij is wel lang, dus eigenlijk veel beter
scheelt weer een zooi poen ook
Ja, nog geen winterjas gezien hierquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zit jij niet in Spanje trouwens?
Warm? Vermaak je je een beetje?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, nog geen winterjas gezien hier
Morgen naar de volgende etappe....quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Warm? Vermaak je je een beetje?
Ga je fietsen?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen naar de volgende etappe....
Ja vertel er dan meteen bij waaromquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de trein... Naar het noorden ...
Naar de gym? ga je sporten dan? Ik dacht dat je niet kon sporten met die gare kniequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef chufi het volgende:
Morgen nog ff naar de gym en een uurtje in de zon.. Douchen koffers pakken, uitchecken en op naar de trein
Mn dochter gezien, nu mn ex, plus ex schoonfamilie, en maandag kennisjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja vertel er dan meteen bij waaromanders moet ik alles vragen
![]()
naar je dochter, naar je ex of gewoon een kennisje of zoiets?
Beetje fietsen gaat nog, maar je moet hier wel met al dat eten.... En wat zwemmen in het zwembad op de 12e verdiepingquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Naar de gym? ga je sporten dan? Ik dacht dat je niet kon sporten met die gare knie
Maandag klinkt beter danquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn dochter gezien, nu mn ex, plus ex schoonfamilie, en maandag kennisjes
Zwemmenquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje fietsen gaat nog, maar je moet hier wel met al dat eten.... En wat zwemmen in het zwembad op de 12e verdieping
Ja die gaat dr eigen gang en ontmoet mij tussendoor. Maar ik ben er ook maar 1.5 dag nu. Op de terugweg ben ik er iets langer.. We zien wel.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maandag klinkt beter danJe dochter zal je wel niet zoveel zien denk ik, want dat was ook zo toen
ze hier was toch? Die zal het wel te druk hebben met haar eigen ''kennisjes'' denk ik
Nou hopelijk kunnen jullie nog wat tijd samen doorbrengen, zou wel leuker zijn voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die gaat dr eigen gang en ontmoet mij tussendoor. Maar ik ben er ook maar 1.5 dag nu. Op de terugweg ben ik er iets langer.. We zien wel.
Afdouchen en wat zonnecreme er over,quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zwemmenmaar dat pokkechloor vind ik dan weer minder, maar oké dat dood de
bacillen dan weer als er iemand in het water pist, dat dan weer wel![]()
Ja niet te veel etenje had al dikke dijen
Nah, ik heb nog steeds een ''gezond gewicht'' dus zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Afdouchen en wat zonnecreme er over,
Vergelijken bij jouw is iets al gauw buiten proporties, maar probeer me in te houden...
ik ben me r van bewust, maar sinds het stoppen met roken ben ik weer een paar kilo's aangekomen.. Maar het komt wel goed ..ooitquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah, ik heb nog steeds een ''gezond gewicht'' dus zal wel goed zijn
Ach, zolang het binnen de perken blijft, is het ook wel best toch?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben me r van bewust, maar sinds het stoppen met roken ben ik weer een paar kilo's aangekomen.. Maar het komt wel goed ..ooit
Dan stuur jij me lekkere recepten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Of je wordt Vegetariër heb je nergens meer last van
CUL / [Vegetarisch eten #10]quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stuur jij me lekkere recepten?
Wie weetquote:Op vrijdag 13 september 2013 01:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
CUL / [Vegetarisch eten #10]
Zou ik ook doen als ik jou was!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weetMaar nu ben ik op vakantie en probeer met mate van alles te genieten ...
Goed Fann, bedtijd ... Afeglopen nacht niet goed geslapen... Vandaag eigenlijk best wel veel gedaan.. Ben zelfs 1 Basiliek en de Kathedraal naar binnen geweest.. Veel gelopen... Wat dingetjes gekocht, Wat terrasjes gepakt, Wezen eten met mn dochter... Haar een externe USB-disk gekocht... Foto's gemaakt. filmpjes en alles overgezet naar mn centrale vakantie folder op mn tablet...quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik jou was!
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed Fann, bedtijd ... Afeglopen nacht niet goed geslapen... Vandaag eigenlijk best wel veel gedaan.. Ben zelfs 1 Basiliek en de Kathedraal naar binnen geweest.. Veel gelopen... Wat dingetjes gekocht, Wat terrasjes gepakt, Wezen eten met mn dochter... Haar een externe USB-disk gekocht... Foto's gemaakt. filmpjes en alles overgezet naar mn centrale vakantie folder op mn tablet...
Te rusten...
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Na voor de rest geen niks boeiends op Fok.
Buenas noches, hasta mañana en Vamos!
Daar heg je gelijk aan...quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:28 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dat hoef je in dit geval niet erg te vinden.
quote:Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Na voor de rest geen niks boeiends op Fok.
Buenas noches, hasta mañana en Vamos!
Ik heb die neiging ook wel eens gehad hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zal nooit op de PVV stemmen, maar voor de zoveelste keer door energiedrankjesdrinkende idioten in Peugeootje lastig gevalen op weg naar huis.
Ja, ja, we hebben het over Hagenezen toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 02:48 schreef APK het volgende:
Dat was een 'mooi' woord voor mensen die zuidelijk van Spanje wonen en in bepaalde auto's rondrijden en mensen intimideren met geschreeuw als je even geen zin hebt om overhoop gereden te worden
Hagenezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef drakin het volgende:
[quote]welk woord hebben jullie het nou over?
weet ik veelquote:En hoe kwamen die jochies aan dat pak yoghurt
Hagenezen die zuidelijker dan Spanje wonen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hagenezen
[..]
weet ik veelik heb de moeite niet genomen om het te vragen
Geëmigreerdquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Hagenezen die zuidelijker dan Spanje wonen?
Nah, gewoon asociaal eigenlijk dus...quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:28 schreef drakin het volgende:
Stond ooit een artikeltje ergens dat je dat woord mocht gebruiken, maar dan moest je het wel niet alleen maar bij Marokkanen gebruiken, maar dat je daar dus meer een bepaald gedrag mee aanduidde.
Maar nu heet dat gedrag dus weer anders, Hagenees.
Alleen bij homo's.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat denken de dames en heren hiervan?
R&P / Venijn bij vrouwen: een cliché of realiteit?
Typisch iets voor vrouwen of komt dat ook onder de mannen voor?
Nee ik moest aan Gordon denken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]je hebt mijn reactie daar gezien
Dat is een pisnichtquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee ik moest aan Gordon denken.
Goed voorbeeld toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is een pisnicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |