Je bent dan ook te ijdel met je mangolotion en poedertjesquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef MangoLotion het volgende:
Ik weet wel dat ik op mijn stage (toen ik een jaar of 24 was) weleens kattige opmerkingen kreeg van vrouwen in de 30 over mijn ijdelheid.
Waarom is dat zo erg?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:15 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je bent dan ook te ijdel met je mangolotion en poedertjes
as ifquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dit komt veel voor
als je 16 bent
de meeste vrouwen (met een brein) houden er na de puberteit wel mee op
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dit komt veel voor
als je 16 bent
de meeste vrouwen (met een brein) houden er na de puberteit wel mee op
En nu ben je zelf kattig tegen de 24-jarige ijdeltuitjes?quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:01 schreef MangoLotion het volgende:
Ik weet wel dat ik op mijn stage (toen ik een jaar of 24 was) weleens kattige opmerkingen kreeg van vrouwen in de 30 over mijn ijdelheid.
Dit inderdaad. Vrouwen doen het op zo'n manier dat anderen er niets van zullen merken. Wat het alleen maar erger maakt voor het slachtoffer, want die wordt dus gezien als zeikerd/aandachtshoer op het moment dat ze er iets van zegt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Vlier het volgende:
Mannen slaan iemand op zn bek, dan is het over en gaan ze samen een biertje drinken.
Vrouwen gaan iemand achter haar rug om pesten, zwart maken, moeilijkheden geven en gaan daar lang mee door.
Ik ben 27 hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Dven het volgende:
[..]
En nu ben je zelf kattig tegen de 24-jarige ijdeltuitjes?
Lol wat? In wat voor kringen begeef jij je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Vlier het volgende:
Mannen slaan iemand op zn bek, dan is het over en gaan ze samen een biertje drinken.
Vrouwen gaan iemand achter haar rug om pesten, zwart maken, moeilijkheden geven en gaan daar lang mee door.
Ik denk dat hij meer wilt zeggen dat vrouwen er moeilijker/niet over heen komen dan mannen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Serene het volgende:
[..]
Lol wat? In wat voor kringen begeef jij je?
OH DAAR HEBBEN WE SERENE VANUIT ZIJN IVOREN TORENquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Serene het volgende:
[..]
Lol wat? In wat voor kringen begeef jij je?
Ja, wellicht. Mannen maken vrijwel nooit ruzie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:02 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer wilt zeggen dat vrouwen er moeilijker/niet over heen komen dan mannen.
Kom danquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
OH DAAR HEBBEN WE SERENE VANUIT ZIJN IVOREN TOREN
KOM VECHTEN DAN NERDJE
En als ze ruzie maken lijken mannen het eerder achter zich te kunnen laten dan vrouwen, die blijven soms de hele situatie jarenlang herkauwenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:12 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja, wellicht. Mannen maken vrijwel nooit ruzie.
Het is een redelijk overtrokken cliché. Het enige wat er niet (altijd) aan klopt is dat mannen achteraf een biertje drinken. Een conflict is na een handgemeen natuurlijk niet altijd uit de wereld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Vlier het volgende:
Ja, klopt. Waarom doen jullie dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:16 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
En als ze ruzie maken lijken mannen het eerder achter zich te kunnen laten dan vrouwen, die blijven soms de hele situatie jarenlang herkauwen
vrouwen hechten van nature meer waarde aan sociale relatiesquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:19 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja, klopt. Waarom doen jullie dat?
Oh? Ik hecht ontzettend veel waarde aan mijn vrienden, maar om die reden ga ik juist geen ruzie met ze maken en ze dingen verwijten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
vrouwen hechten van nature meer waarde aan sociale relaties
Etc
Dat is maar de vraag of men daar dan waarde aan hecht? Ik zie het eerder als een ondermijning van hetzelfde. Plus, een wroegingssyndroom.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:26 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
vrouwen hechten van nature meer waarde aan sociale relaties
Etc
ik was vergeten mijn post te edittenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:28 schreef Serene het volgende:
[..]
Oh? Ik hecht ontzettend veel waarde aan mijn vrienden, maar om die reden ga ik juist geen ruzie met ze maken en ze dingen verwijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |