Pics.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er schijnt nu ook een waterig zonnetje in Utrecht.
een gemikte slag op haar kaak en die rotte tanden liggen eruit. Dat is prettiger en een fijnere gedachte als je dadelijk gekluifd wordt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:28 schreef DonRaja het volgende:
Kolere... 7 knappe collega's en ik word gekoppeld aan nummer 8. Een autistisch gedrocht van 59 jaar en rotte tanden.
Misschien houdt ze ook wel van kip.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ze is superintelligent. En ik hoef niet bang te zijn dat ik word afgeleid...
Echt serieus gast, er ging gewoon een rilling van afschuw door mijn hele lichaam...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
een gemikte slag op haar kaak en die rotte tanden liggen eruit. Dat is prettiger en een fijnere gedachte als je dadelijk gekluifd wordt.
Toen je haar zag of de gedachte dat ze jouw staafmixer afslobbert?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt serieus gast, er ging gewoon een rilling van afschuw door mijn hele lichaam...
Beide.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen je haar zag of de gedachte dat ze jouw staafmixer afslobbert?
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen je haar zag of de gedachte dat ze jouw staafmixer afslobbert?
James Cameron bellen om de bar te raisenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat het niveau iets omhoog moet.
Die adviseerde ik je ook. Een prima wrap om de dag mee te breken imo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er was alleen nog wrap met ceddar.
Niks mis mee. Nu drink ik een beker koude melk.
Ik kan echt zo genieten van melk he. Niet te zuinig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die adviseerde ik je ook. Een prima wrap om de dag mee te breken imo.
Vanochtend half litertje gehaald bij de appie, best te beuken altijd.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan echt zo genieten van melk he. Niet te zuinig.
Het is ook heerlijk. Vooral de dag na 't zuipen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoals ik zei ja, altijdquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk. Vooral de dag na 't zuipen.
Dan vind ik t juist minder. Dan drink ik liever sap.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook heerlijk. Vooral de dag na 't zuipen.
Ik krijg er een rare buik van.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat melk een kalmerend effect op m'n maagdarmcultuur heeft. Daarom vind ik het ook lekker na het stappen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan vind ik t juist minder. Dan drink ik liever sap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |