Ja de erotische pagina's waren beruchtquote:Op maandag 9 september 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn eerste Fap was op de Whekamp gids....
Inderdaad, dan moest je naar de bibliotheek. En als je achter de verkeerde pc's ging zitten kon de bieb juffrouw meekijken waardoor je niet naar spelletjes.nl kon gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wij ook hoorEr was ook wel internet toen, maar niet zoals nu dat ieder zijn eigen pc had en dat je onbeperkt kon surfen.
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
waarom moet een leraar een coach zijn? wat is er mis met gewoon lesgeven?
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.
Verloedering.. geen respect meer.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.
Klopt. Je zou jezelf een levend bewijs kunnen noemen van het beleid.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.
Maar wij hadden geen computersquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Je zou jezelf een levend bewijs kunnen noemen van het beleid.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
en laat kinderen eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren. dat blijkt al moeilijk genoeg
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.
doe maar leuk. het is een feit dat tegenwoordig veel kinderen heel slecht nederlands kunnen ivm vroeger.quote:
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wij hadden geen computersIk kan wel schrijven met een gewone pen.
Omweer trending op twitter enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
en laat kinderen eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren. dat blijkt al moeilijk genoeg
Ik zal je zeggen dat de leraren die bij de voornaam genoemd mochten worden echt niet minder orde konden houden dan degenen bij wie het niet mocht. Het een had niets met het ander te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.
Zo nu en dan val je even op de knieën om boete te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.
ja ze moeten gewoon Hoogezand , Sappemeer en zo lerenquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Appjes maken en Italiaans leren, als negenjarige. Wat een onzin.
Toen was de bovenmeester ook tegelijkertijd schooldokter die 2x per maand je balletjes moest controleren.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een vulpen kon ik wel netter schrijven.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.
Rete-irritant ook als je linkshandig bent trouwens
quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Toen was de bovenmeester ook tegelijkertijd schooldokter die 2x per maand je balletjes moest controleren.
Broekje naar beneden en met de liniaal op de bips. Heerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo nu en dan val je even op de knieën om boete te doen.
Hehe inderdaad. mijn linker handpalm zat ook vaak onder de inkt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.
Rete-irritant ook als je linkshandig bent trouwens
quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Broekje naar beneden en met de liniaal op de bips. Heerlijk.
Wie zegt dat? Maurice?quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
Absoluut zonder blikken en blozen zeggen dat iedereen 14.000 euro kan betalen. Mooi.
Scherp van Witteman , dacht al 14kquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
Absoluut zonder blikken en blozen zeggen dat iedereen 14.000 euro kan betalen. Mooi.
Dat klopt ja, maar die weten wel dat ze een zin moeten beginnen met hoofdlettersquote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe maar leuk. het is een feit dat tegenwoordig veel kinderen heel slecht nederlands kunnen ivm vroeger.
En anders pak je de Wehkamp erbij.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef waxmask het volgende:
Mooi kan ik weer gaan trekken op die sexreclames, ajuus...Uhmmm houdoe....
voor de hele opleiding? want bij andere scholen betaal je per jaar he.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
14.000 euro heb ik elke dag op zak.
jeweetquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
14.000 euro heb ik elke dag op zak.
Nee, die mini balletjes die erin zaten!quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Wij spaarden die lege hulsjes van de vulpennen_________!
Uit een peiling in 2009 bleek dat dit voor 48% van de Nederlanders inderdaad geen probleem vormde.quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef OProg het volgende:
Kan nu op de tablet, kan je de plaatjes groot swipen...quote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En anders pak je de Wehkamp erbij.
Hij zei dat particulier onderwijs voor iedereen haalbaar is waarna Pauw vroeg "want iedereen kan 14.000 euro betalen'.quote:
2009 héquote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Uit een peiling in 2009 bleek dat dit voor 48% van de Nederlanders inderdaad geen probleem vormde.
Niet knoeien op je tablet dan he?quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan nu op de tablet, kan je de plaatjes groot swipen...
Moet zeker zo een hoge piet zijn die per jaar tussen de 100-200k per jaar krijgtquote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zei dat particulier onderwijs voor iedereen haalbaar is waarna Pauw vroeg "want iedereen kan 14.000 euro betalen'.
En hij riep direct "absoluut".
Euwja. Doormidden knippen en dat balletje eruit vissen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die mini balletjes die erin zaten!
Dat kunnen die kinderen bovendien ook niet leren in die uren per dag dat ze niet op school zittenquote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef waxmask het volgende:
Ja daar ga je 6 jaar voor leren. Hoe gebruik je Google.
`Ja die noemden wij parelsquote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, die mini balletjes die erin zaten!
Ik zal er aan denkenquote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Neeeeeh Mam... Volgende keer wel kloppen als je binnenkomt he?
Net zoiets als dat iedereen in groep 3/4 bang voor Karbonkel was.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Grappig hoe universeel zulke dingen zijn![]()
Ja maar dat is logisch, die was ook engquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoiets als dat iedereen in groep 3/4 bang voor Karbonkel was.
Ik had wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Ik Mik Loreland kennen, gecondoleerd.
Op een of andere manier komen topics waarin het gaat over nostalgie en jeugdherinneringen altijd uit bij karbonkelquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net zoiets als dat iedereen in groep 3/4 bang voor Karbonkel was.
Ik Mik Lorelandquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef alors het volgende:
[..]
Geen Ik Mik Loreland kennen, gecondoleerd.
Euh, op de basisschool keken wij geen videos of wat voor shit dan ook hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij niet op een basisschool gezeten ofzo?
Speciaal onderwijs zeker.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij niet op een basisschool gezeten ofzo?
Wij wel en iedere andere basisschool hier in de buurt ook.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Euh, op de basisschool keken wij geen videos of wat voor shit dan ook hoor
Nou, hier nietquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wij wel en iedere andere basisschool hier in de buurt ook.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef Eenskijken het volgende:
OMG IK MIK LORELAND IK ZOCHT DIE TITEL AL ZO LANG OMG OMG OMG ZO COOL WAS DAT
Die aflevering dat Goku je het alfabet leert heb ik dan zeker gemist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat pauper man.
Toen zat ik gwn DBZ of Gundam Wing te kijken
Dus je hebt nooit schooltelevisie met de klas gekeken? Dat was bij ons minimaal 1 uurtje per week aan de beurt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat pauper man.
Toen zat ik gwn DBZ of Gundam Wing te kijken
Gesloten afdeling he, hebben ze geen TV.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit schooltelevisie met de klas gekeken? Dat was bij ons minimaal 1 uurtje per week aan de beurt.
School televisie wel ja, maar dat was iets anders. Was dacht ik het klokhuis.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit schooltelevisie met de klas gekeken? Dat was bij ons minimaal 1 uurtje per week aan de beurt.
Toen Yvon Jaspers nog een leuk en geefbaar wijf was.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
School televisie wel ja, maar dat was iets anders. Was dacht ik het klokhuis.
Huisje boompje beestje, Nieuws uit de natuur, Schooltv weekjournaal. etc.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer 'Topshow' roepen waar Ambro bij is en voila.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Je wil me een ban ontlokken zeker. Gaat niet lukken.
Nee hoor, ik wilde het alleen even melden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Je wil me een ban ontlokken zeker. Gaat niet lukken.
Ambro zit in het US Open topic nu.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer 'Topshow' roepen waar Ambro bij is en voila.
Houden zo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:12 schreef alors het volgende:
[..]
Ambro zit in het US Open topic nu.
Dit was ook schooltelevisie hoor dit is gewoon verplichte kost net als moffel en piertje in de kleuters.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
School televisie wel ja, maar dat was iets anders. Was dacht ik het klokhuis.
Ik wilde het de vorige keer ook alleen maar melden (gesteund met visueel materiaal).quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde het alleen even melden.
Dat is toch niet deze gozer he?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Albert Klein Haneveld
Wil binnen 2 jaar miljonair zijn door te ruilen
Nemen ze het salonpolulisme van VARA-presentatoren dan ook direct mee?quote:Pieter van Os
Over het ‘salonpopulisme’ in de Haagse wandelgangen
Vraag me af of ie intussen gewoon een uitkering trekt of dat ie gewoon werktquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:11 schreef Specularium het volgende:
Albert Klein Haneveld
Wil binnen 2 jaar miljonair zijn door te ruilen
Je kan de VARA een boel kwalijk nemen, maar aan zelfreflectie maken ze zich niet schuldig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Nemen ze het salonpolulisme van VARA-presentatoren dan ook direct mee?
wees verschillig knul!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan de VARA een boel kwalijk nemen, maar aan zelfreflectie maken ze zich niet schuldig.
quote:
Hij roeit hem er in, zonder spanen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:10 schreef OProg het volgende:
Pauw doet elke doordeweekse dag aan sport.
Week Journaal en Nieuws uit de Natuur wel. En wij volgde ook een verkeerscursus met Berdien Stenberg en 1 of ander wezentje. Hadden zelfs die opdrachtboekjes in de klas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was ook schooltelevisie hoor dit is gewoon verplichte kost net als moffel en piertje in de kleuters.
- Moffel en Piertje (koekeloere)
- Ik Mik Loreland
- Huisje Boompje Beestje
- Nieuws uit de Natuur
- Weekjournaal
- Vroeger & Zo
Allemaal nooit gezien in de klas?
Aan seks denken met Erica aan tafel... respect.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
"Seks is ook een soort van sport..." Denkt Pauw.
Goedenavond, goedenavond.
Ik heb nog niet gekeken, alleen geluisterdquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
Aan seks denken met Erica aan tafel... respect.
Ze hadden inderdaad beter Erica dat veld in kunnen rollen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken op Erica hier![]()
Beter zeiken op de verdediging van Oranje
Daaromquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad beter Erica dat veld in kunnen rollen.
Toegegeven, een Terpstra in doel is effectiever.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
Wat loopt iedereen te zeiken op Erica hier![]()
Beter zeiken op de verdediging van Oranje
Het is een complot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
Christ heeft net zo'n snor als Assad.
Tot de kerst denk ik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:18 schreef tralalala het volgende:
Het gaat morgen, donderdag en vrijdag over Syrie trouwens, dan weten jullie het alvast.
Goedenavond, goedenavond.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Alweerz het volgende:
Dag mensen, ik join jullie vanaf vandaag voor altijd (als ik thuis ben dan)!
Makkelijk te checken door na te gaan wie grote partijen Cilit Bang heeft ingeslagen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Die sporen kunnen ze nu toch allang hebben weggewerkt?
Heeft ook echt verstand van zaken ipv al die betweters die een studie hebben gevolgd maar verder niks zinnigs kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klep is altijd goed en duidelijk. Wat een held die man.
Wij ook vaak als we thuis zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Alweerz het volgende:
ASL? Foto's? Ben je geil??quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Alweerz het volgende:
Trouwens eerst even aanmelden bij de Megalomaan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:21 schreef Alweerz het volgende:
Ah oké want bij DWDD zeiden ze dat gasten niks betaald krijgen dus ik weet niet wat het beleid van VARA is.quote:
Als dat vrouwenicoontje ook maar iets zegtquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zag een vrouwen icoontje...denk snel toeslaan voor Specularium ermee aan de haal gaat....
Officieel niet, maar ik zweer dat er echt wel onderhandse transacties plaats vinden als de VARA echt een mening wil spuien op TV.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oké want bij DWDD zeiden ze dat gasten niks betaald krijgen dus ik weet niet wat het beleid van VARA is.
Iets interessants?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:25 schreef Alweerz het volgende:
Gezellig, hoor.Heb ik tot nu toe iets interessants gemist dan?
Krist is bij Knevel en Van den Brink wat mij betreft keihard door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft ook echt verstand van zaken ipv al die betweters die een studie hebben gevolgd maar verder niks zinnigs kunnen zeggen.
Deze man is een baas
De manier waarop ze smileys gebruikt ook....quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als dat vrouwenicoontje ook maar iets zegt
En de coke van Jeroentje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
En natuurlijk de afterparty met drank en meisjes
Nou sla je slag wax! Met je gladde praatjes.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
De manier waarop ze smileys gebruikt ook....
Joran zal daar vast voor noppes zijn gaan zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ah oké want bij DWDD zeiden ze dat gasten niks betaald krijgen dus ik weet niet wat het beleid van VARA is.
Word een vertrouwd all men's feestje. Na zoveel vrouwtjes draait Jeroen daar zijn Megalomaan niet voor om.quote:
Ja ik twijfelde daarom ook aan wat de VARA zei.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Joran zal daar vast voor noppes zijn gaan zitten.
Nou ja zie jij Erica op die boot? Die gaat dan flink schommelenquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Word een vertrouwd all men's feestje. Na zoveel vrouwtjes draait Jeroen daar zijn Megalomaan niet voor om.
Ik denk dat je je verwachtingen bij moet stellen, als je denkt dat het interessant gaat worden..quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:26 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Krist is bij Knevel en Van den Brink wat mij betreft keihard door de mand gevallen.
Is het daarna een duikbootje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja zie jij Erica op die boot? Die gaat dan flink schommelen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja zie jij Erica op die boot? Die gaat dan flink schommelen
Zo'n Klep die elke keer terugkomt zal dat toch ook niet gratis doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn zeker met de jet gekomen dan.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef -0- het volgende:
Enige wat in me opkomt bij dat van Gaal fragment is ongemakkelijk...
Dat was tijdens de uitzending met die Duitse correspondent, Helmut Hetzel. Ergens in april of mei geloof ik.quote:
Al die gasten krijgen gewoon een hele leuke vergoeding die ze dan wegschrijven onder het kopje reis- of onkostenvergoeding.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n Klep die elke keer terugkomt zal dat toch ook niet gratis doen lijkt mij.
1000 euries voor benzinkosten, kan allemaal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die gasten krijgen gewoon een hele leuke vergoeding die ze dan wegschrijven onder het kopje reis- of onkostenvergoeding.
Hmm ok, zal het gezien moeten hebben denk ik. Vind hem normaal echt heel goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat was tijdens de uitzending met die Duitse correspondent, Helmut Hetzel. Ergens in april of mei geloof ik.
Hetzel vroeg: "We hebben het nou over de slagkracht en de bewapening van het Syrische leger, maar de belangrijkste vraag wordt niet gesteld. Wie zijn die rebellen? Als we die rebellen steunen, steunen we dan Al Qaida? "
Klep: "Nee, dat is te gemakkelijk."
En Christ ging weer verder over tanktypes en raketsoorten.
Salon is toch een kamer die overblijft als je al je andere kamers een functie hebt gegeven?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ik ben zolderkamerpopulist. Had ik maar een salon.
Nou, de Puttense moordzaak bla bla bla.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef OProg het volgende:
Peter R de Vries.
Alsof de slachtoffers in zijn eigen zaken hem wel ene reet boeien.
Ik hoef mijn 30 cm niet te compenseren met een salon.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Ik ben zolderkamerpopulist. Had ik maar een salon.
Stekkerdoos Sapquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben zeker geen GroenLinksert, maar ik verlang terug naar Femke Halsema.
Einde van GLquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En dan die blikken dominee die ze nu hebben.
Daar is ook een smerige coupe gepleegd. Opheffen en herpakken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Tussenpaus tot Jessequote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Jesse gaat klaarstomen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Tussenpaus tot Jesse![]()
is klaargestoomd.
Jesse is geen Kenau en gaat het niet overleven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Tussenpaus tot Jesse![]()
is klaargestoomd.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ruil wel eens een breezer voor een pijpbeurt.
Mijn oma geeft me elke keer wat geld. Als alle oma's van Nederland dat zouden doen hadden we de Nederlandse economie zo weer op orde.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
Zoals mijn oma altijd zei, van ruilen komt huilen.
En wat doe je daarna met die pijpbeurt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb zonet een film gezien over deepthroaten en vrouwen slaan, erg interessant.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik heb geen oma meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn oma geeft me elke keer wat geld. Als alle oma's van Nederland dat zouden doen hadden we de Nederlandse economie zo weer op orde.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn oma geeft me elke keer wat geld. Als alle oma's van Nederland dat zouden doen hadden we de Nederlandse economie zo weer op orde.
Haha jij kijkt Spangas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef Latert het volgende:
Oh, dit deden ze vorig jaar toch ook bij Spangas
Toen kwam ik in de knoop. Daarom ben ik nooit aan een Rolls Royce toegekomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat doe je daarna met die pijpbeurt?
Op welke zender was dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zonet een film gezien over deepthroaten en vrouwen slaan, erg interessant.
Ik heb geen kinderen. Wel een neefje, maar die krijgt nog geen rapport.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jat het van je kinderen als ze net weer geld hebben opgehaald met hun rapport....
De bioscoopquote:Op dinsdag 10 september 2013 23:47 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Op welke zender was dat?
Ik heb nog een stapel vrij kaartjes voor zoiets maar niemand neemt ze aan....quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
En wat doe je daarna met die pijpbeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |