Ja de erotische pagina's waren beruchtquote:Op maandag 9 september 2013 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn eerste Fap was op de Whekamp gids....
Inderdaad, dan moest je naar de bibliotheek. En als je achter de verkeerde pc's ging zitten kon de bieb juffrouw meekijken waardoor je niet naar spelletjes.nl kon gaan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wij ook hoorEr was ook wel internet toen, maar niet zoals nu dat ieder zijn eigen pc had en dat je onbeperkt kon surfen.
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:46 schreef Eenskijken het volgende:
waarom moet een leraar een coach zijn? wat is er mis met gewoon lesgeven?
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.
Verloedering.. geen respect meer.quote:Op maandag 9 september 2013 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is fout gegaan toen we leraren bij de voornaam gingen noemen.
Klopt. Je zou jezelf een levend bewijs kunnen noemen van het beleid.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.
Maar wij hadden geen computersquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Je zou jezelf een levend bewijs kunnen noemen van het beleid.
Begin bij jezelf zou ik zeggen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
en laat kinderen eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren. dat blijkt al moeilijk genoeg
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.quote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger al hoor, dus dan is het heel vroeg fout gegaan.
doe maar leuk. het is een feit dat tegenwoordig veel kinderen heel slecht nederlands kunnen ivm vroeger.quote:
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar wij hadden geen computersIk kan wel schrijven met een gewone pen.
Omweer trending op twitter enzo.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
en laat kinderen eerst maar eens fatsoenlijk Nederlands leren. dat blijkt al moeilijk genoeg
Ik zal je zeggen dat de leraren die bij de voornaam genoemd mochten worden echt niet minder orde konden houden dan degenen bij wie het niet mocht. Het een had niets met het ander te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.
Zo nu en dan val je even op de knieën om boete te doen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op onze christelijke school hadden we nog een ouderwetse bovenmeester. Ik stel voor dat we iedereen naar een degelijke christelijke school sturen. Daar wordt iedereen beter van.
ja ze moeten gewoon Hoogezand , Sappemeer en zo lerenquote:Op maandag 9 september 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Appjes maken en Italiaans leren, als negenjarige. Wat een onzin.
Toen was de bovenmeester ook tegelijkertijd schooldokter die 2x per maand je balletjes moest controleren.quote:Op maandag 9 september 2013 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met een vulpen kon ik wel netter schrijven.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.
Rete-irritant ook als je linkshandig bent trouwens
quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
[..]
Toen was de bovenmeester ook tegelijkertijd schooldokter die 2x per maand je balletjes moest controleren.
Broekje naar beneden en met de liniaal op de bips. Heerlijk.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo nu en dan val je even op de knieën om boete te doen.
Hehe inderdaad. mijn linker handpalm zat ook vaak onder de inkt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zelfs met een vulpen. En dan die vullingen kapot schoppen op de vloer zodat de concierge weer wat te doen had.
Rete-irritant ook als je linkshandig bent trouwens
quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Broekje naar beneden en met de liniaal op de bips. Heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |