abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:01:40 #201
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_131117001
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef kuolema het volgende:

[..]

Heb jij niet het idee dat het helpt om een doel te hebben? Een studie dus in dit geval. Het geeft het leven een beetje meer zin, vind ik. Ik vind mijn studie (psychologie, toepasselijk :P) echt heel interessant en haal er veel voldoening uit, maar tegelijkertijd is het wel een beetje een trigger van depressies, omdat ik het zo graag goed wil doen en dat door blokkeren door perfectionisme/faalangst vaak niet lukt. Ik kan me ook niet concentreren als ik depri ben, maar als ik me wel normaal voel ben ik ook snel afgeleid of blokkeer ik dus. Dat is op dit moment een probleem. Tweede week pas en ik ben het nu al aan het verkloten :') Dus zoek ik afleiding hier op fok...
Ik hoop heel erg voor je dat het goed blijft gaan :) Neem aan dat het bij jou ook slecht is voor je stemming als de studie minder gaat.
Ik herken het zeker en doe ook dezelfde studie als jij blijkbaar :P

Vooral dat dikgedrukte heb ik ook last van. Eigenlijk wil je dan niet eens denken aan het feit dat het mis kan gaan, want dan sta je daar.. Zonder doel, weer een jaar verkloot.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_131117040
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Laat dat nu net iets zijn waar jij een allergie voor hebt opgebouwd :+

Stop met hoedjes opvreten, slecht voor je stoelgang...
True, attachment is eigenlijk heel kut. Waarom raken mensen eigenlijk attached (ik heb het zelf ook gedaan overigens, maar ik weet precies waarom ik het deed en ik zou het niet zo weer doen..).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131117059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 00:45 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ben sinds een paar weken weer opnieuw begonnen op de uni. Moet wel zeggen dat het beter gaat dan vorig jaar zo op het eerste oog. Maar toch.. dat gevoel dat je overwelmed wordt door alles, je mķet 'normaal' leven. Ik ga er wel voor, want het alternatief is niet beter denk ik, maar het voelt alsof je minder werkgeheugen hebt door al het piekeren..
Je hoeft niet normaal te leven :). Het hoeft niet. Als ik zo alledaagse jeugd zie, dan wil je volgens mij daar nog niet dood tussen gevonden worden :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131117068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:01 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik herken het zeker en doe ook dezelfde studie als jij blijkbaar :P

Vooral dat dikgedrukte heb ik ook last van. Eigenlijk wil je dan niet eens denken aan het feit dat het mis kan gaan, want dan sta je daar.. Zonder doel, weer een jaar verkloot.
Ha, een studiegenoot! :) (een van de vele)
Je mķet ook niet denken aan het mogelijke misgaan, want daar begint het al met misgaan. Maar goed, dat is dus heel moeilijk, blijkt.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131117095
Jullie worden de toekomstige psychologen die depressie rijk Nederland moet verhelpen van de depressies?
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:07:15 #206
358102 Senor__Chang
pi_131117096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je hoeft niet normaal te leven :). Het hoeft niet. Als ik zo alledaagse jeugd zie, dan wil je volgens mij daar nog niet dood tussen gevonden worden :D
Normaal in de zin van geen nachten meer doorhalen tot zeven uur 's ochtends of dagenlang niet eten, wat ik vorig jaar rond deze tijd deed.

Eens met je tweede punt.
Guilty as changed.
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:08:00 #207
358102 Senor__Chang
pi_131117106
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Jullie worden de toekomstige psychologen die depressie rijk Nederland moet verhelpen van de depressies?
Ik moet de Telegraaf promoten om mijn werk te verzekeren.
Guilty as changed.
pi_131117115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Misschien heb jij een andere definitie van 'normaal'. Als je niet meegaat met de flow, kom je in de problemen.
pi_131117122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:
De groeten, ik ga echt geen therapeut worden.
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:10:15 #210
358102 Senor__Chang
pi_131117134
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:09 schreef kuolema het volgende:

[..]

De groeten, ik ga echt geen therapeut worden.
Ik ook niet denk ik. Ben zelf te fucked up.
Guilty as changed.
pi_131117141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:10 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik ook niet denk ik. Ben zelf te fucked up.
Depressieve mensen zijn saai, daar weet ik al zoveel van. Ik ga voor de seriemoordenaars. :)
pi_131117162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:07 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Normaal in de zin van geen nachten meer doorhalen tot zeven uur 's ochtends of dagenlang niet eten, wat ik vorig jaar rond deze tijd deed.

Eens met je tweede punt.
Er is niks mis met tot 7 uur door knallen toch :)? Moeten we met de menigte meelopen en van 8 tot 5 leven? En dus bewust files mee maken, het gejag en snelle gedrag van anderen? Moet daar niks van hebben. Ik werk liever van 20.00 - 07.00 ofzo :)
pi_131117165
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:08 schreef kuolema het volgende:

[..]

Misschien heb jij een andere definitie van 'normaal'. Als je niet meegaat met de flow, kom je in de problemen.
Hoe bedoel je?
pi_131117169
Ik moet wel zeggen dat ik geloof dat de beste hulpverleners degenen zijn die zelf ook in de shit hebben gezeten. En dan heb je nog iets aan je eigen problemen.
pi_131117176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:10 schreef kuolema het volgende:

[..]

Depressieve mensen zijn saai, daar weet ik al zoveel van. Ik ga voor de seriemoordenaars. :)
Seriemoordenaars zijn saai. Allemaal hetzelfde, allemaal geen gevoel voor anderen, nul empathie en kut jeugden gehad.
pi_131117186
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:04 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

True, attachment is eigenlijk heel kut. Waarom raken mensen eigenlijk attached (ik heb het zelf ook gedaan overigens, maar ik weet precies waarom ik het deed en ik zou het niet zo weer doen..).
Kuddedieren, we kunnen slecht zonder anderen. Er is wel een verschil tussen attached en overly attached. Dat laatste kan enorm veel redenen/oorzaken hebben :P
Ik ken het zelf ook wel al doe ik dat tegenwoordig niet meer. Meer van het "graag of niet"-principe geworden.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131117191
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef kuolema het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik geloof dat de beste hulpverleners degenen zijn die zelf ook in de shit hebben gezeten. En dan heb je nog iets aan je eigen problemen.
Hoevaak ik dit gelul wel niet heb moeten meemaken bij anderen.

Ja, je weet niet waar je over praat omdat het je nog niet is overkomen(!). :|W
  vrijdag 13 september 2013 @ 01:14:04 #218
358102 Senor__Chang
pi_131117197
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er is niks mis met tot 7 uur door knallen toch :)? Moeten we met de menigte meelopen en van 8 tot 5 leven? En dus bewust files mee maken, het gejag en snelle gedrag van anderen? Moet daar niks van hebben. Ik werk liever van 20.00 - 07.00 ofzo :)
Ja, alleen was ik toen studie- en werkloos en vrat ik mijn spaargeld op :') Dat kon ook niet lang goed gaan en dat bleek ook wel.
Guilty as changed.
pi_131117208
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Kuddedieren, we kunnen slecht zonder anderen. Er is wel een verschil tussen attached en overly attached. Dat laatste kan enorm veel redenen/oorzaken hebben :P
Ik ken het zelf ook wel al doe ik dat tegenwoordig niet meer. Meer van het "graag of niet"-principe geworden.
Ik wil er nu echt vanaf staan Minth.

Ik vind het ook wel fijn om juist op mezelf te vertrouwen. Dat is best lekker, en iedereen die er bij komt staan is welkom, maar daar steun ik niet op.

Het is daarentegen wel lekker om een groepje te hebben waar je op kunt leunen als het kut gaat, maar is dat attachment? Ook wel twijfels over.
pi_131117232
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou, we gaan allemaal heel snel 'vooruit', en degenen die het niet bij kunnen houden omdat ze 'natuurlijker' zijn zeg maar, die komen bij de psycholoog terecht. Dat zijn de echte mensen. Er worden allemaal dingen van ons verwacht die niet natuurlijk zijn. Veel mensen kunnen met die verandering omgaan, degenen die dat niet kunnen worden bestempeld als ziek. De achteruitgang van de mensheid.
pi_131117255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:16 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nou, we gaan allemaal heel snel 'vooruit', en degenen die het niet bij kunnen houden omdat ze 'natuurlijker' zijn zeg maar, die komen bij de psycholoog terecht. Dat zijn de echte mensen. Er worden allemaal dingen van ons verwacht die niet natuurlijk zijn. Veel mensen kunnen met die verandering omgaan, degenen die dat niet kunnen worden bestempeld als ziek. De achteruitgang van de mensheid.
^O^
waarheid :')
pi_131117259
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:13 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoevaak ik dit gelul wel niet heb moeten meemaken bij anderen.

Ja, je weet niet waar je over praat omdat het je nog niet is overkomen(!). :|W
Natuurlijk kunnen ze je begrijpen, zich in je inleven, je helpen. Maar het is toch net even anders als je hulpverlener het zelf heeft meegemaakt. Dat geloof ik echt.
  Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 01:22:17 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_131117299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef kuolema het volgende:

[..]

Natuurlijk kunnen ze je begrijpen, zich in je inleven, je helpen. Maar het is toch net even anders als je hulpverlener het zelf heeft meegemaakt. Dat geloof ik echt.
Maakt het dat handiger of onhandiger?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_131117306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:18 schreef kuolema het volgende:

[..]

Is dat juist niet meer voor jezelf? Dat je je zelf meer zeker voelt genomen omdat je weet dat degene die je helpt, zelf ook dat probleem heeft gehad.
pi_131117319
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 01:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik wil er nu echt vanaf staan Minth.

Ik vind het ook wel fijn om juist op mezelf te vertrouwen. Dat is best lekker, en iedereen die er bij komt staan is welkom, maar daar steun ik niet op.

Het is daarentegen wel lekker om een groepje te hebben waar je op kunt leunen als het kut gaat, maar is dat attachment? Ook wel twijfels over.
Ergens snap ik wel dat op jezelf vertrouwen fijn is (hell, ik verlang daar zelfs naar :D) maar compleet op mezelf aangewezen zijn zou ik niet trekken. Het knaagt nu al zo vaak dat ik een klein kringetje heb en dan durf ik daar ook nog eens niet op terug te vallen als het slechter gaat.
Zolang het niet doorslaat in sterk afhankelijk gedrag dan lijkt het me prima ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')