abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131022516
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen het niet zo erg vinden, dan zien ze niet in dat ze veel klagen. Dus dan zal een huisartsbezoekje ook niets helpen, want dan zien ze de ernst er nog niet genoeg van in.
Of de huisarts heeft zoiets, dafuq heb ik nu weer aan mn stok hangen :'). Er zullen best slechte huisartsen tussen zitten die slecht zijn in psychologie/psychiatrie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_131022853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Officieel of niet, ik denk dat menigeen wel denkt dat je zo overkomt hier (niet slecht bedoeld). Of iig kenmerken daarvan :)
Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonen ;)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131023124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonen ;)
Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_131023342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.
Een dergelijk label is niet op mij geplakt, ook al vertoon ik hier op het forum kenmerken van autisme.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:12:56 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131024234
Ik heb vooral twee labels op me hangen ivm de verzekering. Ik vertoon kenmerken van eetstoornis en depressie, maar ze zijn beide niet zo ver dat de label volledig bij me past .
pi_131025016
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vooral twee labels op me hangen ivm de verzekering. Ik vertoon kenmerken van eetstoornis en depressie, maar ze zijn beide niet zo ver dat de label volledig bij me past .
Volgens Cue of de professional?
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:44:18 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131025187
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Cue of de professional?
Sowieso volgens mij :P

Maar de psych heeft het ook een paar keer duidelijk gezegd dat ik er wel trekken van heb, maar het labeltje vooral voor de verzekering is.
pi_131025512
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Sowieso volgens mij :P

Maar de psych heeft het ook een paar keer duidelijk gezegd dat ik er wel trekken van heb, maar het labeltje vooral voor de verzekering is.
Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:57:22 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131025656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:

Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?
Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.
Post-stress dinges misschien, aangezien er wel iets goed mis is mbt je ex.
Daarbij zit het ergens niet goed mbt wat je nu wil, waar je het wil en hoe je daarmee omgaat. Zoals hier wel eens is gezegd. Je draait soms ergens enorm omheen door veel gepraat, maar de kern loop je voorbij. Maar of dat een labeltje is, of gewoon iets dat aangepakt moet worden.. is maar de vraag.
pi_131026041
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.
Post-stress dinges misschien, aangezien er wel iets goed mis is mbt je ex.
Daarbij zit het ergens niet goed mbt wat je nu wil, waar je het wil en hoe je daarmee omgaat. Zoals hier wel eens is gezegd. Je draait soms ergens enorm omheen door veel gepraat, maar de kern loop je voorbij. Maar of dat een labeltje is, of gewoon iets dat aangepakt moet worden.. is maar de vraag.
Eens is :) Het lijkt wel een chronisch iets of ik niet goed weet wat ik wil en ik ben inderdaad goed in het gegeven' om de hete brij heen draaien '. Kuttigheid ten top, maar ik duik nu weer in het diepe met de upcoming moves komende maanden :)
pi_131026098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Eens is :) Het lijkt wel een chronisch iets of ik niet goed weet wat ik wil en ik ben inderdaad goed in het gegeven' om de hete brij heen draaien '. Kuttigheid ten top, maar ik duik nu weer in het diepe met de upcoming moves komende maanden :)
Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?
pi_131026684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?
Nope, jij wel? Ik probeer het wel.
pi_131028041
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nope, jij wel? Ik probeer het wel.
Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehad :)
Onze problemen zijn elkaars inverse of zoiets.
pi_131028499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehad :)
Onze problemen zijn elkaars inverse of zoiets.
Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappen ;).
pi_131028806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappen ;).
Als je met mij ruilt, dan heb je tijdelijk geen problemen meer :)
pi_131031548
FML echt.

Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131048328
The Conjuring was awesome :D

Ik heb net braaf mijn huiswerk gemaakt, maar ik zit nog steeds met die opdracht van vorige week.
Vrijdag moet ik daarnaast ook beginnen met mijn propedeusethese en een ander verslag (waar ik vorig jaar mee vastliep), dat gaat echt een ramp worden...zenuwachtig als ik eraan denk en dan blokkeer ik dus...ik kan het niet ;(
Dat valt precies samen met college, niet handig, daar moest ik over mailen maar dat heb ik nog niet gedaan want mijn zelfvertrouwen is echt niet best op dit moment en dan durf ik niet eens een mailtje te sturen :') En nu is het toch al te laat. Denk ik.

Ik weet dat het sowieso niet gaat lukken als ik er zo over denk, maar ik vind het op dit moment moeilijk om optimistisch te zijn...

Morgenochtend gesprek met de spv, vind ik toch wel fijn op dit moment.
Maar daar maak ik me ook weer druk om, want vorige maand (vorige gesprek) was een beetje kut en ik wil dat aan de ene kant bespreken, duidelijk maken dat ik weet dat ik dom doe en dat het me spijt, aan de andere kant is dat super awkward en komt het nogal pathetisch/aandachtstrekkend over. Maar straks denkt ze dat het me niets kan schelen dat ik eerst loop te zeiken en vervolgens haar advies niet opvolg omdat ik denk dat dat toch niet werkt, oftewel ik doe kut terwijl zij haar best doet om mij te helpen...Want ik voelde me wel echt schuldig en stom na het vorige gesprek. Misschien is zij het allang vergeten want ik ben maar een van de velen, maar toch, ik zit er best wel mee.

Ik weet het niet hoor.

Maar ik wil er nog even bij zeggen dat ik echt aan dingen wil werken, ik kom misschien zeurderig over maar ik ga studiedingen bespreken morgen en niet opgeven want ik wil het echt graag halen. En ik doe mijn best om niet terug te vallen in een depressie. Doe leuke dingen en probeer daarvan te genieten/niet aan school te denken, zoals vandaag. Ga straks ook op mijn voeding letten, heb het een en ander gelezen over de relatie tussen bepaalde voedingsstoffen en depressie. Ben nog vrij oplossingsgericht, dat is een goed teken right? :)

Sorry, moest dit gewoon even kwijt :@

[ Bericht 1% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:46:21 ]
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131048370
-

[ Bericht 100% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:44:49 ]
pi_131048395
Oeps, ik heb mijn post gequote i.p.v. ge-edit. Kan ik hem niet verwijderen?
- edit: nevermind.

[ Bericht 13% gewijzigd door kuolema op 11-09-2013 00:45:32 ]
pi_131048421
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.

Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
pi_131048630
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internet :')
pi_131048677
quote:
17s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internet :')
Dat was geen dreigement, hij heeft niet gezegd dat hij iets van plan is. Het is alleen zijn manier om duidelijk te maken dat het niet goed gaat.
pi_131048684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:30 schreef kuolema het volgende:
-
Je bent in ieder geval heel erg positief :D Zeker in je voordeel ;)
pi_131048725
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.

Als het zo belangrijk is kan het ook best wachten. Zei m'n moeder altijd over terugbellen: als het belangrijk was, dan bellen ze wel terug. ;)

En je bent altijd welkom hier je hart te luchten, bij mensen die hetzelfde ervaren (hebben). *;
pi_131049672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:

[..]

Geen gekke dingen doen!
Ze hebben mn ouders gebeld.
En ik moet zelf terugbellen voor een nieuwe afspraak.
Maar totaal geen zin in.
Haat het zo als een afspraak weer doorgeschoven wordt
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')