Of de huisarts heeft zoiets, dafuq heb ik nu weer aan mn stok hangenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Als mensen het niet zo erg vinden, dan zien ze niet in dat ze veel klagen. Dus dan zal een huisartsbezoekje ook niets helpen, want dan zien ze de ernst er nog niet genoeg van in.
Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Officieel of niet, ik denk dat menigeen wel denkt dat je zo overkomt hier (niet slecht bedoeld). Of iig kenmerken daarvan
Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:30 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je hoeft niet autistisch te zijn om kenmerken van autisme te vertonen
Een dergelijk label is niet op mij geplakt, ook al vertoon ik hier op het forum kenmerken van autisme.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Vergeet 1 ding niet, het zijn vaak altijd de labels die een therapeut op je plakt. En die labels zal hij baseren op een aantal kenmerken die misschien autisme vertonen. En dus krijg je het label autisme bijv. En dan ben je 'officieel' autist.
Volgens Cue of de professional?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb vooral twee labels op me hangen ivm de verzekering. Ik vertoon kenmerken van eetstoornis en depressie, maar ze zijn beide niet zo ver dat de label volledig bij me past .
Sowieso volgens mijquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens Cue of de professional?
Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sowieso volgens mij![]()
Maar de psych heeft het ook een paar keer duidelijk gezegd dat ik er wel trekken van heb, maar het labeltje vooral voor de verzekering is.
Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Waar denk jij dat ik aan voldoe? Label technisch gezien hoe ik hier post?
Eens isquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geeeen idee, ben niet zo thuis in de labels.
Post-stress dinges misschien, aangezien er wel iets goed mis is mbt je ex.
Daarbij zit het ergens niet goed mbt wat je nu wil, waar je het wil en hoe je daarmee omgaat. Zoals hier wel eens is gezegd. Je draait soms ergens enorm omheen door veel gepraat, maar de kern loop je voorbij. Maar of dat een labeltje is, of gewoon iets dat aangepakt moet worden.. is maar de vraag.
Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens isHet lijkt wel een chronisch iets of ik niet goed weet wat ik wil en ik ben inderdaad goed in het gegeven' om de hete brij heen draaien '. Kuttigheid ten top, maar ik duik nu weer in het diepe met de upcoming moves komende maanden
Nope, jij wel? Ik probeer het wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:10 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heb je trouwens al iets gevonden wat je oprecht leuk vindt om te doen?
Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehadquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nope, jij wel? Ik probeer het wel.
Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb sowieso iets wat ik leuk vind om aan te werken en dat heb ik altijd al gehad
Onze problemen zijn elkaars inverse of zoiets.
Als je met mij ruilt, dan heb je tijdelijk geen problemen meerquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ruilen? Ik wil best wat "s_e" bloed aftappen.
Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.
Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internetquote:Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
Dat was geen dreigement, hij heeft niet gezegd dat hij iets van plan is. Het is alleen zijn manier om duidelijk te maken dat het niet goed gaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen verkapt gaan dreigen zich van kant te maken. Ook al denk je dat dan zet je dat toch niet zo op internet
Als het zo belangrijk is kan het ook best wachten. Zei m'n moeder altijd over terugbellen: als het belangrijk was, dan bellen ze wel terug.quote:Op dinsdag 10 september 2013 19:00 schreef Miniem het volgende:
FML echt.
Afspraak van GGZ deze week gaat niet door. Was nogal belangrijk voor me. Denk dat ik het dieptepunt nu wel bereikt en uit moet kijken dat ik niks verkeerds ga doen.
Ze hebben mn ouders gebeld.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef kuolema het volgende:
[..]
Wanneer zou je die afspraak hebben? Hebben ze niet meteen een nieuwe afspraak gemaakt?
Geen gekke dingen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |