abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 september 2013 @ 13:43:25 #151
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131126388
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Stom -O-
Dat zou idd mooi zijn O+

[..]

Haha ja dat vroeg ik me ook af.. vorige cyclus had ik idd ook eerst 2 dagen bruin en daarna pas rood :+ Maar ik denk idd ook rood ja.

Mja, hangt er vanaf wat voor jou normaal is.. Tot 37,5 is gewoon normaal :) Lijkt me heel persoonlijk.. Waar zit je in je cyclus nu dan?
Oke, dan ga ik uit van rood :+. Ja, ik zit altijd laag met m'n temperatuur. 36,6/36,7 ofzo. Nouja.

Ik ben pas zondag gestopt met de pil en ik zit nu midden in m'n onttrekkingsbloeding, dag 4. Maar ik moest van de oppergyn :P meteen gaan tempen vanaf dag 1 zonder pil. Dus dat doen we braaf ;)
pi_131126547
Hi lieve mensjes, het is m'n NOD en ben nog steeds zwanger O+
Dus je mag mij uit het lijstje halen...

Ik ga jullie gezellig opwachten in z&g!!! Dit topic gaat vanaf nu hopelijk gewoon leeglopen!

:*
Tralalalaaa
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:02:32 #153
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131126968
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Oke, dan ga ik uit van rood :+. Ja, ik zit altijd laag met m'n temperatuur. 36,6/36,7 ofzo. Nouja.

Ik ben pas zondag gestopt met de pil en ik zit nu midden in m'n onttrekkingsbloeding, dag 4. Maar ik moest van de oppergyn :P meteen gaan tempen vanaf dag 1 zonder pil. Dus dat doen we braaf ;)
:P Heu. Vaag. Mja, denk dat je gewoon ff moet ontpillen nog? Dan zal het nog wel wat in de war zitten denk ik..

Boh, net een zwangere vriendin langsgekomen, haar 1e kindje, ze vroeg me van alles natuurlijk over hoe of wat.. zo leuk. Ik was even vergeten hoe bijzonder het is, die 1e keer zwanger!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131127101
Woehoe TAP wat goed!! Dat we je inderdaad snel mogen volgen :-)
  vrijdag 13 september 2013 @ 14:30:29 #155
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131127895
TAP :W , dat t maar een mooie zwangerschap mag worden!

Ongesteld reken ik ook vanaf de eerste dag met rood bloedverlies. Had ooit ook gelezen dat het bloeden dan wel voor 12 uur 's middags begonnen moet zijn... dat het anders pas de volgende dag de 1e dag van je cyclus is ofzo. Nouja, zo stipt reken ik niet, maar als ik pas 's avonds rood bloed heb, dan reken ik wel de volgende dag als dag 1.

Enf wat leuk O+ . En die eerste keer zwanger krijg je nooit meer terug idd... (Maar ik vond de tweede keer ook super speciaal hoor! Een broertje of zusje :o . En je dan niet kunnen indenken dat je volgende kind er anders uit gaat zien dan je eerste kind :P. En ik genoot er veel bewuster van en lette minder op de kwaaltjes, omdat ik nu wist dat die kwaaltjes weer weggaan en dat je zwangerschap voorbij vliegt).
pi_131128916
Blob, mn nod was woensdag.
Jaccuzi hier, doei. O+

Oh en tap! *O* :-)
pi_131130163
TAP, we willen je hier niet meer zien! of misschien alleen om te buurten!

aaaarrrggghhhh de kramp! die was ik vergeten... mar nog steeds joepie hoor!
  vrijdag 13 september 2013 @ 16:30:17 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131132298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Fee-nix het volgende:
TAP :W , dat t maar een mooie zwangerschap mag worden!

Ongesteld reken ik ook vanaf de eerste dag met rood bloedverlies. Had ooit ook gelezen dat het bloeden dan wel voor 12 uur 's middags begonnen moet zijn... dat het anders pas de volgende dag de 1e dag van je cyclus is ofzo. Nouja, zo stipt reken ik niet, maar als ik pas 's avonds rood bloed heb, dan reken ik wel de volgende dag als dag 1.

Enf wat leuk O+ . En die eerste keer zwanger krijg je nooit meer terug idd... (Maar ik vond de tweede keer ook super speciaal hoor! Een broertje of zusje :o . En je dan niet kunnen indenken dat je volgende kind er anders uit gaat zien dan je eerste kind :P. En ik genoot er veel bewuster van en lette minder op de kwaaltjes, omdat ik nu wist dat die kwaaltjes weer weggaan en dat je zwangerschap voorbij vliegt).
Haha ja... true, tuurlijk! Elke zwangerschap is bijzonder. Maar als je nog geen kinderen hebt en tis je 1e, dat is wel apart hoor. Zij heeft nog geen idee van hoe het is met een eigen kind en ik natuurlijk wel, dat besef is gewoon apart vond ik zelf.
Haha ja dat zal wel... Vriendin van mij zei ook al dat ze deze zwangerschap heel anders ervaarde (de tweede).
pi_131132671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:20 schreef Zoë23 het volgende:
:D haha

en fee! ^O^

dottey
Net veeeeeeeel bloed&kramp dus geen test meer nodig

en mijn bekken voelt alsof het ingestort is :'( kan niet eens normaal mn werk doen. Klote BI
OH!!!! wat jammer zeg! ik had zo voor je zitten hopen en meewensen! Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131132965
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:36 schreef blob87 het volgende:
Ha meiden!

Ik lees al een tijd mee maar mocht van mezelf, pas na 1 ronde posten. In de categorie "we-doen-rustig-aan-en-het-houd-me-echt-niet-zo-erg-bezig" - wat hopeloos mislukt uiteraard :').

Vanochtend negatief getest nadat mijn hoofd en lichaam me er natuurlijk al volledig van overtuigt had dat ik 2 streepjes zou piesen. KUT!
Zit ik op de fiets naar m'n werk gaat m'n hoofd gelijk weer bedenken dat het over 2 dagen misschien wel genoeg hcg is en nu nog niet.. |:( ja ja. Ik kan me hier gek aan ergeren. Stom hoofd! Ben een lekkere controlfreak en dit is iets waar je - behalve stoppen met AC - verrassend weinig controle op hebt. :(

26 jaar, samenwonend met de liefste vriend (31jr) van de wereld (net zoals jullie ;)).
Hij heeft er een tijdje over gedaan om er voor te kunnen gaan. Ik merk dat mijn geduld hierdoor echt op is. Niet dat dat iets helpt.

Zo, dus hier mijn hallo :)

(11-07-2013 laatste pil,
13-08-2013 1e natuurlijke ongesteldheid = cyclus 30 dagen,
NOD was dus 12-09-2013 maar nog niet ongesteld - wel negatieve test vanochtend)

Welkom meis,
Vervelend gevoel van nonchalant-je-best-doen-niet-je-best-te-doen en toch stiekem in je achterhoofd en enorm in je hartje allerlei tekenen zien... ik denk dat bijna iedereen zich daar zooo enorm in vinden kan. Me included.

Ik was er eigenlijk al tig jaar klaar voor (nu al een paar jaartjes 30) en 2 jaar samen met manlief waarvan over twee weeken eerste jubileum jaar is. Manlief is er al wel een tijdje klaar voor, maar toch niet helemaal. Ik heb nog bijna 8 maanden ofzo moeten wachten op groen licht om mijn spiraaltje te verwijderen... dat + die aantal jaar ervoor met klapperende eierstokken zoals jochem meijer het zo mooi kan verwoorden maakt mij ook enorm ongeduldig, control freakerig en lekker hormonaal ding :P

Hoop dat het je een hart onder de riem kan steken... :* Lucht hier lekker je hartje ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131133107
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob. *O*

Zoë :*

Nog steeds geen bloed hier. ^O^
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spannend! Dat zou zeker een fijn cadeautje zijn.

ik roep dat hier ook steeds als mijn man vraagt wat wil je voor ons jubileum?
Dat je mij zwanger maakt :P is standaard respons :P
pi_131133218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hi lieve mensjes, het is m'n NOD en ben nog steeds zwanger O+
Dus je mag mij uit het lijstje halen...

Ik ga jullie gezellig opwachten in z&g!!! Dit topic gaat vanaf nu hopelijk gewoon leeglopen!

:*
Nogmaals van O+te :*

Hopelijk komen wij allen peilsnel achter je aan! hihi
pi_131133308
Zo, ongesteld! Van 42 weer teug naar 27 dagen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
pi_131134429
Das een nette cyclus Ggirl!
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:17:56 #165
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131139937
Mooi Ggirl! Hopen dat je cyclus zo netjes blijft! :D
pi_131155623
Getest.
Negatiever kon niet, lichaam houdt me dus lekker voor de gek. :')
pi_131155681
Jammer DM!! :-( Zo stom hoe je lijf dan een spelletje met je hoofd lijkt te spelen hè?
  zaterdag 14 september 2013 @ 10:23:13 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131156115
DM :( Stom zeg.
pi_131156281
Nou, idd.
Hopen dat het morgenavond of maandag dan doorzet.
pi_131156944
Balen DM :(
pi_131157267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:47 schreef Dottey het volgende:

[..]

Zooo herkenbaar inderdaad! Als ik een baby op straat of op tv of waar dan ook zie of met iemand praat die zwanger is zegt mijn vriend vaak achteraf dat hij mijn eierstokken kon horen rammelen. :') Ik was het liefst al een paar jaar terug zwanger geweest maarja, laatbloeier met studeren.

Nette cyclus Ggirl! Hopen dat de volgende ook zo kort is. :)

Balen DM! Ga je morgen dan nog testen als het nog niet doorzet?

Een hele fijne zwangerschap gewenst TAP, dat velen hier je snel mogen volgen. :Y)

Zijn er hier veel meiden die Fertility Friend gebruiken? En weet iemand iets over soortgelijke apps voor op je telefoon?
pi_131157302
Er zijn trouwens niet veel NODs komende week hé? Jammer!
pi_131157421
Mijn NOD staat er niet tussen, maar ik denk dat deze woensdag is (met cyclusduur van 31 dagen) of anders vrijdag (met cyclusduur van 33 dagen)... Voor mijn doen ben ik er weinig mee bezig. Dus dat doet me wel goed. Heb het idee dat het ook niet raak is deze maand, dus misschien maakt dat het gemakkelijker :)
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:36:44 #174
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131157741
Nou volgens mij heb ik een positieve ovutest. Dat is weer vijf dagen eerder dan de vorige keer, dus eisprong nu op CD 23 (vorige keer 28 en de keren daarvoor 31). Eens zien of de test de komende dagen weer lichter wordt, of misschien vanmiddag/ morgen nog net wat donkerder :) Dan weet ik het zeker. Gaan iig maar aan de slag :D Als dit klopt, dan denk ik dat die teunisbloemoliecapsules daadwerkelijk werken om de cyclus te verkorten *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131158026
Ludann, ga nu niet meer testen. Ik wacht gewoon tot er bloed komt denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')