Oke, dan ga ik uit van roodquote:Op vrijdag 13 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stom
Dat zou idd mooi zijn
[..]
Haha ja dat vroeg ik me ook af.. vorige cyclus had ik idd ook eerst 2 dagen bruin en daarna pas roodMaar ik denk idd ook rood ja.
Mja, hangt er vanaf wat voor jou normaal is.. Tot 37,5 is gewoon normaalLijkt me heel persoonlijk.. Waar zit je in je cyclus nu dan?
quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik uit van rood. Ja, ik zit altijd laag met m'n temperatuur. 36,6/36,7 ofzo. Nouja.
Ik ben pas zondag gestopt met de pil en ik zit nu midden in m'n onttrekkingsbloeding, dag 4. Maar ik moest van de oppergynmeteen gaan tempen vanaf dag 1 zonder pil. Dus dat doen we braaf
Haha ja... true, tuurlijk! Elke zwangerschap is bijzonder. Maar als je nog geen kinderen hebt en tis je 1e, dat is wel apart hoor. Zij heeft nog geen idee van hoe het is met een eigen kind en ik natuurlijk wel, dat besef is gewoon apart vond ik zelf.quote:Op vrijdag 13 september 2013 14:30 schreef Fee-nix het volgende:
TAP, dat t maar een mooie zwangerschap mag worden!
Ongesteld reken ik ook vanaf de eerste dag met rood bloedverlies. Had ooit ook gelezen dat het bloeden dan wel voor 12 uur 's middags begonnen moet zijn... dat het anders pas de volgende dag de 1e dag van je cyclus is ofzo. Nouja, zo stipt reken ik niet, maar als ik pas 's avonds rood bloed heb, dan reken ik wel de volgende dag als dag 1.
Enf wat leuk. En die eerste keer zwanger krijg je nooit meer terug idd... (Maar ik vond de tweede keer ook super speciaal hoor! Een broertje of zusje
. En je dan niet kunnen indenken dat je volgende kind er anders uit gaat zien dan je eerste kind
. En ik genoot er veel bewuster van en lette minder op de kwaaltjes, omdat ik nu wist dat die kwaaltjes weer weggaan en dat je zwangerschap voorbij vliegt).
OH!!!! wat jammer zeg! ik had zo voor je zitten hopen en meewensen! Wat kan je lichaam je soms voor de gek houden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:20 schreef Zoë23 het volgende:
haha
en fee!![]()
dottey
Net veeeeeeeel bloed&kramp dus geen test meer nodig
en mijn bekken voelt alsof het ingestort iskan niet eens normaal mn werk doen. Klote BI
Welkom meis,quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:36 schreef blob87 het volgende:
Ha meiden!
Ik lees al een tijd mee maar mocht van mezelf, pas na 1 ronde posten. In de categorie "we-doen-rustig-aan-en-het-houd-me-echt-niet-zo-erg-bezig" - wat hopeloos mislukt uiteraard.
Vanochtend negatief getest nadat mijn hoofd en lichaam me er natuurlijk al volledig van overtuigt had dat ik 2 streepjes zou piesen. KUT!
Zit ik op de fiets naar m'n werk gaat m'n hoofd gelijk weer bedenken dat het over 2 dagen misschien wel genoeg hcg is en nu nog niet..ja ja. Ik kan me hier gek aan ergeren. Stom hoofd! Ben een lekkere controlfreak en dit is iets waar je - behalve stoppen met AC - verrassend weinig controle op hebt.
![]()
26 jaar, samenwonend met de liefste vriend (31jr) van de wereld (net zoals jullie).
Hij heeft er een tijdje over gedaan om er voor te kunnen gaan. Ik merk dat mijn geduld hierdoor echt op is. Niet dat dat iets helpt.
Zo, dus hier mijn hallo
(11-07-2013 laatste pil,
13-08-2013 1e natuurlijke ongesteldheid = cyclus 30 dagen,
NOD was dus 12-09-2013 maar nog niet ongesteld - wel negatieve test vanochtend)
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob.![]()
Zoë![]()
Nog steeds geen bloed hier.![]()
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.spannend! Dat zou zeker een fijn cadeautje zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik roep dat hier ook steeds als mijn man vraagt wat wil je voor ons jubileum?
Dat je mij zwanger maaktis standaard respons
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nogmaals vanquote:Op vrijdag 13 september 2013 13:49 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hi lieve mensjes, het is m'n NOD en ben nog steeds zwanger
Dus je mag mij uit het lijstje halen...
Ik ga jullie gezellig opwachten in z&g!!! Dit topic gaat vanaf nu hopelijk gewoon leeglopen!
Zooo herkenbaar inderdaad! Als ik een baby op straat of op tv of waar dan ook zie of met iemand praat die zwanger is zegt mijn vriend vaak achteraf dat hij mijn eierstokken kon horen rammelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |