abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2013 @ 22:04:33 #126
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131110555
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:

Fee-Nix je ei! BATSEN NU! :D _O-

:D M'n ei was dus drie dagen geleden he ;). Batsen heeft dus niet zoveel zin meer nu :D. (Maar op de eisprong dag hadden we het toevallig wel 's ochtends en 's avonds gedaan :P).

quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Vind sex-om-zwanger-te-worden :+ ook speciaal en dat doet het libido ook weer goed denk ik :9

:Y Ja, dit idd.

DM die mailtjes van je vent, hahaha!
pi_131110607
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het kan ook zijn dat je man zegt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
Whahahahahahahaha!!!!
pi_131110710
@Fee-nix: en jij die dacht dat haar eisprong verdwenen was heeft gewoon even twee keer geklust op de dag van de eisprong: Goed bezig!!
  donderdag 12 september 2013 @ 22:12:48 #129
250838 Fee-nix
pi_131110886
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef Rana83 het volgende:
@Fee-nix: en jij die dacht dat haar eisprong verdwenen was heeft gewoon even twee keer geklust op de dag van de eisprong: Goed bezig!!
Hehehe, precies! Zonder t te weten op de goede dag! Nu maar hopen dat het resultaat heeft!
pi_131111980
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 16:48 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

*O* fijn!
Als je maar even rood bloed hebt gehad wilt ook niet veel zeggen.
Mijn zus heeft zo nu en dan dat gehad en heeft toch een prachtig nichtje voor mij weten bakken....

Dus nog even geduld en dan nog maar eens testen denk ik zo..
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131111999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:06 schreef Kwisted het volgende:

Fee-Nix je ei! BATSEN NU! :D _O-

Daar ging mijn drinken.. :( :P
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 13 september 2013 @ 08:53:20 #132
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131119374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het kan ook zijn dat je man zegt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
:')
SPOILER
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Vind sex-om-zwanger-te-worden :+ ook speciaal en dat doet het libido ook weer goed denk ik :9

Kwisted
Lekker klussen :9
& idd rose vond ik nog oké maar roodbloed doet me denken aan menstruatie. Al vind ik het wel vreemd dat het maar een beetje was.
Ja he :D O+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
_O-

SPOILER
SPOILER
_O- :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131119760
:D haha

en fee! ^O^

dottey
Net veeeeeeeel bloed&kramp dus geen test meer nodig

en mijn bekken voelt alsof het ingestort is :'( kan niet eens normaal mn werk doen. Klote BI
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:21:40 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131119786
Och Zoë bahh :( ;( He jeetje. En je bekken ook nog erbij. :* Wat vervelend dat je daar nog steeds zoveel last van hebt joh!
pi_131120048
Ha meiden!

Ik lees al een tijd mee maar mocht van mezelf, pas na 1 ronde posten. In de categorie "we-doen-rustig-aan-en-het-houd-me-echt-niet-zo-erg-bezig" - wat hopeloos mislukt uiteraard :').

Vanochtend negatief getest nadat mijn hoofd en lichaam me er natuurlijk al volledig van overtuigt had dat ik 2 streepjes zou piesen. KUT!
Zit ik op de fiets naar m'n werk gaat m'n hoofd gelijk weer bedenken dat het over 2 dagen misschien wel genoeg hcg is en nu nog niet.. |:( ja ja. Ik kan me hier gek aan ergeren. Stom hoofd! Ben een lekkere controlfreak en dit is iets waar je - behalve stoppen met AC - verrassend weinig controle op hebt. :(

26 jaar, samenwonend met de liefste vriend (31jr) van de wereld (net zoals jullie ;)).
Hij heeft er een tijdje over gedaan om er voor te kunnen gaan. Ik merk dat mijn geduld hierdoor echt op is. Niet dat dat iets helpt.

Zo, dus hier mijn hallo :)

(11-07-2013 laatste pil,
13-08-2013 1e natuurlijke ongesteldheid = cyclus 30 dagen,
NOD was dus 12-09-2013 maar nog niet ongesteld - wel negatieve test vanochtend)
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:42:06 #136
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131120159
Blob welkom en jammer dat het niet raak is :* Vervelend he, als je er zo op gefocust bent.. En je lichaam je enigszins voor de gek houdt ook misschien. Hoop dat je snel ongesteld wordt en duidelijkheid hebt, en lekker door kunt naar de volgende ronde! :)
pi_131120164
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 08:53 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:')
SPOILER
SPOILER
Zoë wat kl0te zeg. Knuf voor jou!

Welkom Blob!
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:43:12 #138
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131120187
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef MyDirtySecret het volgende:

[..]

SPOILER
Zoë wat kl0te zeg. Knuf voor jou!
Whahahaha omg _O- 'ga er maar bovenop zitten' ook XD Een man die met enige tegenzin sex wil?? Altijd bijzonder he :+ Wel een leuk verhaal voor later XD
pi_131120326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whahahaha omg _O- 'ga er maar bovenop zitten' ook XD Een man die met enige tegenzin sex wil?? Altijd bijzonder he :+ Wel een leuk verhaal voor later XD
We kunnen er nu gelukkig wel mee lachen ja! Normaal zei hij nooit nee maar uitgerekend die avond/nacht wel. We hadden die dag ook net een uitvaart gehad van iemand die dicht bij hem stond.. Z'n kop stond er eigenlijk niet naar geloof ik. Maarja daar had mijn ei geen boodschap aan zullen we maar zeggen ;).
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:03:27 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131120687
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:48 schreef MyDirtySecret het volgende:

[..]

We kunnen er nu gelukkig wel mee lachen ja! Normaal zei hij nooit nee maar uitgerekend die avond/nacht wel. We hadden die dag ook net een uitvaart gehad van iemand die dicht bij hem stond.. Z'n kop stond er eigenlijk niet naar geloof ik. Maarja daar had mijn ei geen boodschap aan zullen we maar zeggen ;).
Ohja dat scheelt natuurlijk ook... Whaha nee he, eieren rammelen nu eenmaal :D
pi_131122086
Welkom Blob. *O*

Zoë :*

Nog steeds geen bloed hier. ^O^
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.

SPOILER
pi_131122255
welkom blob!

bedankt dames :*

ohh O+ ik hoop het DM!

MDS hoe oud is je 1e nu ongv? O-)
en je spoiler :D
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:08:22 #143
250838 Fee-nix
pi_131122368
Blob welkom! Heel herkenbaar hoor, wat je allemaal schrijft! Bij mij helpt het nog wel eens om, zodra ik ook maar begin te denken aan 'voortekenen' heel hard NEE tegen mezelf te roepen :P. (In m'n hoofd dus he, haha)

Zoë, bah. Vooral ook van je bekken :( :* .

MDS _O- .

DM dat zou echt een mooi cadeautje zijn op je trouwdag O+ .
pi_131122558
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:03 schreef Zoë23 het volgende:
welkom blob!

bedankt dames :*

ohh O+ ik hoop het DM!

MDS hoe oud is je 1e nu ongv? O-)
en je spoiler :D
Mijn oudste is net zo oud als mijn jongste ;).
pi_131122566
Ik roep tegen mezelf dat het pms is. _O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:25:18 #146
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131122760
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef MyDirtySecret het volgende:

[..]

Mijn oudste is net zo oud als mijn jongste ;).
Hmmm, dat beperkt de mogelijkheden flink :D ;).

Jammer Zoë -O-

Welkom Blob!

Een dom vraagje wellicht maar ik weet het niet meer :'), vanaf wanneer tel je een menstruatie? Vanaf het eerste bloedverlies of al vanaf bruinverlies?

Oh, en de dames die temperaturen, ik tempte vanochtend en ik had 37,1. Nu heb ik een lijst meegekregen van de arts en die gaat 'maar' tot 37,5. Hierdoor heb ik de indruk dat 37,1 als ochtendtemperatuur wel heel hoog is, of niet?
pi_131123684
Hallo blob!
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:33:33 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131124477
Eerste dag met rood bloedverlies is cyclus dag 1.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 13 september 2013 @ 12:36:18 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131124546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob. *O*

Zoë :*

Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.

SPOILER
Stom -O-
Dat zou idd mooi zijn O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hmmm, dat beperkt de mogelijkheden flink :D ;).

Jammer Zoë -O-

Welkom Blob!

Een dom vraagje wellicht maar ik weet het niet meer :'), vanaf wanneer tel je een menstruatie? Vanaf het eerste bloedverlies of al vanaf bruinverlies?

Oh, en de dames die temperaturen, ik tempte vanochtend en ik had 37,1. Nu heb ik een lijst meegekregen van de arts en die gaat 'maar' tot 37,5. Hierdoor heb ik de indruk dat 37,1 als ochtendtemperatuur wel heel hoog is, of niet?
Haha ja dat vroeg ik me ook af.. vorige cyclus had ik idd ook eerst 2 dagen bruin en daarna pas rood :+ Maar ik denk idd ook rood ja.

Mja, hangt er vanaf wat voor jou normaal is.. Tot 37,5 is gewoon normaal :) Lijkt me heel persoonlijk.. Waar zit je in je cyclus nu dan?
pi_131126004
Thanks voor het welkom! :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef Enfermera het volgende:
Blob welkom en jammer dat het niet raak is :* Vervelend he, als je er zo op gefocust bent.. En je lichaam je enigszins voor de gek houdt ook misschien. Hoop dat je snel ongesteld wordt en duidelijkheid hebt, en lekker door kunt naar de volgende ronde!
Thanks! Ja idd heel irritant.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob. *O*

SPOILER
Wanneer was jou NOD? Ik vind ook dat je maar zwanger moet zijn. Lief zo'n meelevende man :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef Fee-nix het volgende:
Blob welkom! Heel herkenbaar hoor, wat je allemaal schrijft! Bij mij helpt het nog wel eens om, zodra ik ook maar begin te denken aan 'voortekenen' heel hard NEE tegen mezelf te roepen :P. (In m'n hoofd dus he, haha)
Dat word mijn tactiek voor de volgende ronde.

(baal ontzettend, meer dan ik vind dat mag :@ . En snap het niet zo goed. Weet bijna zeker dat 28/9 m'n ei was, kan het langer duren?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')