Dat zou wel heel snel en fijn zijn zeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:17 schreef Enfermera het volgende:
Zoë jammer![]()
Dagennacht fijn!
Ik realiseer me vandaag dat ik last van mn tieten heb, en dat had ik gister ook al... En dat heb ik echt nooit. Ja tenzij ik zwanger ben. Maar dat is echt wel heel vroeg dat ik het nu al voelIk snap er niks van. Ik blijf nog even ontkennen. Ronde 1, dat kan echt niet hoor. Nee.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat rot zoë!
ik ben nu erg blij dat ik ongesteld ben geworden!
als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.
misschien veranderd dit nog wel, weet niet hoe lang alles gaat duren, maar ben zo blij dat het is begonnen. ik kan me niet heugen dat ik ooit blij ben geweest met een menstruatie!
Ik kan de OP niet meer aanpassen voor je, maar wellicht komt er een vriendelijk modje voorbijquote:Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |