abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131093632
Fee, ik snap niet hoe ze op de ovulatiedag zijn gekomen, maar het zal vast kloppen. Dus nu is het maar afwachten?

Is het bloedsverlies nu ook al wat meer Zoë of nog steeds alleen bij afvegen?

Dottey :* Die hormonen zijn ook gewoon vervelend..
  donderdag 12 september 2013 @ 14:08:01 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131093746
Dottey :* Hopeloos he, die hormonen. Mannen hebben het maar makkelijk met hun 1 soort die overheerst :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131093822
Ik moest keihard brullen om mn hond die tegen me aan ging liggen waardoor m'n thee over m'n pyjama ging. compleet met nasnikken.
Nog geen bloed hier en nog steeds negatief. Als ik dan ongesteld moet worden dan pas maandag, hoop ik.

Ben ik toch zwanger is t verwekt op dat weekendje weg voor mn ouders jubileum. _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door DanseMacabre op 12-09-2013 15:09:31 ]
pi_131094175
Dotty :*

skittles
Het is al ietsje meer maar veel minder dan bij een menstruatie. Maar ik denk dat het niet goed zit dus heb me er al overheen gezet.

DM
Leuk jubileum cadeautje: (de verwekking van :+ ) een kleinkind :D
Ik duim!
pi_131095053
Haha, dankjewel.
Ik hoorde ook iets dat weekend over een eisprong van schoonzus. Dat zou wel heel toevallig zijn. _O-

Stomme menstruatie, Zoë.
pi_131095458
wat rot zoë!

ik ben nu erg blij dat ik ongesteld ben geworden!

als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.

misschien veranderd dit nog wel, weet niet hoe lang alles gaat duren, maar ben zo blij dat het is begonnen. ik kan me niet heugen dat ik ooit blij ben geweest met een menstruatie!
pi_131095658
DagenNacht. *O* *O* *O*
  donderdag 12 september 2013 @ 15:17:08 #108
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131095823
Zoë jammer :*

Dagennacht fijn! *O*

Ik realiseer me vandaag dat ik last van mn tieten heb, en dat had ik gister ook al... En dat heb ik echt nooit. Ja tenzij ik zwanger ben. Maar dat is echt wel heel vroeg dat ik het nu al voel :? Ik snap er niks van. Ik blijf nog even ontkennen. Ronde 1, dat kan echt niet hoor. Nee. :s)
pi_131096002
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:17 schreef Enfermera het volgende:
Zoë jammer :*

Dagennacht fijn! *O*

Ik realiseer me vandaag dat ik last van mn tieten heb, en dat had ik gister ook al... En dat heb ik echt nooit. Ja tenzij ik zwanger ben. Maar dat is echt wel heel vroeg dat ik het nu al voel :? Ik snap er niks van. Ik blijf nog even ontkennen. Ronde 1, dat kan echt niet hoor. Nee. :s)
Dat zou wel heel snel en fijn zijn zeg.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131096244
Jeeej voor tietpijn. *O* *O*

Bij mij betekende het de vorige keer juist dat ik ongesteld werd.
Ik stem voor dezelfde symptomen bij iedereen en dat die ook nog eens heel anders zijn als bij pms/ongesteld worden.

Dat zou de wereld een stuk duidelijker maken. ^O^
  donderdag 12 september 2013 @ 15:45:34 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131096583
Dottey: nou idd :o Ik ga er echt nog even niet vanuit hoor.. jeutje.

DM: haha ja idd, ik had het er met een vriendin over en die zei idd dat zij dan juist ongesteld werd. Ik heb dat echt nooit. Tenminste, sinds ik geen pil meer slik :P

Whaha _O- Nou he! :7 En dan ook duidelijke calenders boven onze hoofden als een hologram zodat iedereen zijn gedrag erop aan kan passen O-)
pi_131096738
Ja, als zo'n sim icoontje, hahaha. _O-
pi_131098514
Symptomen :N ik ben er klaar mee!

Hier is het bloeden gestopt, grotere borsten & gister/vandaag misselijk
:W Ik weet t niet meer
pi_131098549
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat rot zoë!

ik ben nu erg blij dat ik ongesteld ben geworden!

als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.

misschien veranderd dit nog wel, weet niet hoe lang alles gaat duren, maar ben zo blij dat het is begonnen. ik kan me niet heugen dat ik ooit blij ben geweest met een menstruatie!
*O* fijn!
pi_131099144
Verwarrend hoor Zoë. :(
pi_131101098
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Ik kan de OP niet meer aanpassen voor je, maar wellicht komt er een vriendelijk modje voorbij :P
  donderdag 12 september 2013 @ 19:49:24 #117
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131104119
Dottey hormonen kunnen soms ook ECHT stom zijn :(.

Zoë verwarrend idd. Hoop voor je dat het bloeden gewoon voor de komende negen maanden gestopt is ;).

Skittles je eisprong kun je 'vinden' in zo'n grafiek door te kijken naar: eerst een dipje in temperatuur en dan een stijging (en dan geloof ik wel een stijging die hoger is dan alle temperaturen voor de eisprong). Nu afwachten ja :). We hebben genoeg er aan gedaan in ieder geval :P.

DM ik duim voor een jubileumbeeb!

DagenNachtdromer eindelijk ongesteld, woehoe! Fijn!

Enfermera spannend hoor, pijnlijke boobs! 1e ronde, dat zou toch wat zijn!

En ik stem ook voor zeer duidelijke zwangerschapssymptomen die bij iedereen hetzelfde zijn :D. En dan het liefst ook nog gewoon vanaf een dag na de bevruchting ofzo :P.
pi_131104756
Jammer Zoë! Ik dacht ook aan een innestelingsbloeding toen je rose zei. Maar rood lijkt me niet goed :{

Enfermera, ik duim voor jou! Straks zijn we gewoon tegelijk met Coco weer zwanger. Zo leuk dat er meer meiden van mijn eerste lichting nu weer aan het proberen zijn :D

Fee-Nix je ei! BATSEN NU! :D _O-

Ik verwacht mijn eisprong over een paar dagen. Dus wij gaan aan de slag :P
Mijn libido is echt zo enorm, dat ik soms denk dat ik een man ben. :@ :D
pi_131104925
Kwisted, dat had ik ook. Rond dat familieweekend... Gelukkig hadden we een eigen kamer. _O-
Rond de tijd dat ik volgens de berekening m'n eisprong zou moeten hebben juist helemaal niet.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:25:14 #120
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131105399
Feenix: Ja bizar toch. Nee joh. Kan toch niet.

Kwis: whaha ja dat zou helemaal wat zijn he.. Ja wel leuk weer met het oude kluppie O+

Whahahaha ja! DAT! Echt, ik wilde wel elke dag sex. En mn man keek me dan zo aan van; dusssss... (8> :7 :% Whihi. Maar hij vond het geen probleem. Hij zegt nu ook; het moet niet gelijk raak zijn hoor, gewoon weer een paar maandjes, ik vind het zo leuk als je zo doet (veel sex willen) XD O~)
pi_131105671
Het kan ook zijn dat je man zegt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+
pi_131106562
Vind sex-om-zwanger-te-worden :+ ook speciaal en dat doet het libido ook weer goed denk ik :9

Kwisted
Lekker klussen :9
& idd rose vond ik nog oké maar roodbloed doet me denken aan menstruatie. Al vind ik het wel vreemd dat het maar een beetje was.
pi_131108012
Ik las ergens dat rood ook gewoon kan.
Wel lastig hoor.

Ik heb nu echt niet normaal veel afscheiding. :')
pi_131109271
Dames toch! Die arme mannen van jullie!

Hier net zo hoor, hij kijkt me soms aan met een zielige blik van " de wekker gaat ook weer om zes uur hoor". En dan hebben we nog niet eens "geprobeerd". (K zit mobiel en ben die bloossmiley even vergeten maar denk die er effe bij)
pi_131109601
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')