Dat zou wel heel snel en fijn zijn zeg.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:17 schreef Enfermera het volgende:
Zoë jammer![]()
Dagennacht fijn!
Ik realiseer me vandaag dat ik last van mn tieten heb, en dat had ik gister ook al... En dat heb ik echt nooit. Ja tenzij ik zwanger ben. Maar dat is echt wel heel vroeg dat ik het nu al voelIk snap er niks van. Ik blijf nog even ontkennen. Ronde 1, dat kan echt niet hoor. Nee.
quote:Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wat rot zoë!
ik ben nu erg blij dat ik ongesteld ben geworden!
als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.
misschien veranderd dit nog wel, weet niet hoe lang alles gaat duren, maar ben zo blij dat het is begonnen. ik kan me niet heugen dat ik ooit blij ben geweest met een menstruatie!
Ik kan de OP niet meer aanpassen voor je, maar wellicht komt er een vriendelijk modje voorbijquote:Op donderdag 12 september 2013 15:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
als er iemand voorbij komt die het nog kan aanpassen, zou die mij dan in het lijstje willen zetten. ik ben begonnen vanaf 5 augustus en mijn nod mag op 10 oktober.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Vind sex-om-zwanger-te-wordenook speciaal en dat doet het libido ook weer goed denk ik
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het kan ook zijn dat je man zegt.Whahahahahahahaha!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, precies! Zonder t te weten op de goede dag! Nu maar hopen dat het resultaat heeft!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:08 schreef Rana83 het volgende:
@Fee-nix: en jij die dacht dat haar eisprong verdwenen was heeft gewoon even twee keer geklust op de dag van de eisprong: Goed bezig!!
Als je maar even rood bloed hebt gehad wilt ook niet veel zeggen.quote:
Daar ging mijn drinken..quote:
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Het kan ook zijn dat je man zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja hequote:Op donderdag 12 september 2013 20:52 schreef Zoë23 het volgende:
Vind sex-om-zwanger-te-wordenook speciaal en dat doet het libido ook weer goed denk ik
Kwisted
Lekker klussen
& idd rose vond ik nog oké maar roodbloed doet me denken aan menstruatie. Al vind ik het wel vreemd dat het maar een beetje was.
quote:Op donderdag 12 september 2013 21:45 schreef DanseMacabre het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
![]()
haha
en fee!![]()
dottey
Net veeeeeeeel bloed&kramp dus geen test meer nodig
en mijn bekken voelt alsof het ingestort iskan niet eens normaal mn werk doen. Klote BI
![]()
Och Zoë bahh![]()
He jeetje. En je bekken ook nog erbij.
Wat vervelend dat je daar nog steeds zoveel last van hebt joh!
♥![]()
Ha meiden!
Ik lees al een tijd mee maar mocht van mezelf, pas na 1 ronde posten. In de categorie "we-doen-rustig-aan-en-het-houd-me-echt-niet-zo-erg-bezig" - wat hopeloos mislukt uiteraard.
Vanochtend negatief getest nadat mijn hoofd en lichaam me er natuurlijk al volledig van overtuigt had dat ik 2 streepjes zou piesen. KUT!
Zit ik op de fiets naar m'n werk gaat m'n hoofd gelijk weer bedenken dat het over 2 dagen misschien wel genoeg hcg is en nu nog niet..ja ja. Ik kan me hier gek aan ergeren. Stom hoofd! Ben een lekkere controlfreak en dit is iets waar je - behalve stoppen met AC - verrassend weinig controle op hebt.
![]()
26 jaar, samenwonend met de liefste vriend (31jr) van de wereld (net zoals jullie).
Hij heeft er een tijdje over gedaan om er voor te kunnen gaan. Ik merk dat mijn geduld hierdoor echt op is. Niet dat dat iets helpt.
Zo, dus hier mijn hallo
(11-07-2013 laatste pil,
13-08-2013 1e natuurlijke ongesteldheid = cyclus 30 dagen,
NOD was dus 12-09-2013 maar nog niet ongesteld - wel negatieve test vanochtend)![]()
Blob welkom en jammer dat het niet raak isVervelend he, als je er zo op gefocust bent.. En je lichaam je enigszins voor de gek houdt ook misschien. Hoop dat je snel ongesteld wordt en duidelijkheid hebt, en lekker door kunt naar de volgende ronde!
♥![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 08:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë wat kl0te zeg. Knuf voor jou!
Welkom Blob!![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]Whahahaha omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoë wat kl0te zeg. Knuf voor jou!'ga er maar bovenop zitten' ook XD Een man die met enige tegenzin sex wil?? Altijd bijzonder he
Wel een leuk verhaal voor later XD
♥![]()
We kunnen er nu gelukkig wel mee lachen ja! Normaal zei hij nooit nee maar uitgerekend die avond/nacht wel. We hadden die dag ook net een uitvaart gehad van iemand die dicht bij hem stond.. Z'n kop stond er eigenlijk niet naar geloof ik. Maarja daar had mijn ei geen boodschap aan zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whahahaha omg'ga er maar bovenop zitten' ook XD Een man die met enige tegenzin sex wil?? Altijd bijzonder he
Wel een leuk verhaal voor later XD
.
![]()
Ohja dat scheelt natuurlijk ook... Whaha nee he, eieren rammelen nu eenmaalquote:Op vrijdag 13 september 2013 09:48 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
We kunnen er nu gelukkig wel mee lachen ja! Normaal zei hij nooit nee maar uitgerekend die avond/nacht wel. We hadden die dag ook net een uitvaart gehad van iemand die dicht bij hem stond.. Z'n kop stond er eigenlijk niet naar geloof ik. Maarja daar had mijn ei geen boodschap aan zullen we maar zeggen.
![]()
♥![]()
Welkom Blob.![]()
Zoë![]()
Nog steeds geen bloed hier.![]()
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blob welkom! Heel herkenbaar hoor, wat je allemaal schrijft! Bij mij helpt het nog wel eens om, zodra ik ook maar begin te denken aan 'voortekenen' heel hard NEE tegen mezelf te roepen. (In m'n hoofd dus he, haha)
Zoë, bah. Vooral ook van je bekken![]()
.
MDS.
DM dat zou echt een mooi cadeautje zijn op je trouwdag.
![]()
Mijn oudste is net zo oud als mijn jongstequote:Op vrijdag 13 september 2013 11:03 schreef Zoë23 het volgende:
welkom blob!
bedankt dames
ohhik hoop het DM!
MDS hoe oud is je 1e nu ongv?![]()
en je spoiler.
![]()
Hmmm, dat beperkt de mogelijkheden flinkquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:16 schreef MyDirtySecret het volgende:
[..]
Mijn oudste is net zo oud als mijn jongste.
![]()
.
Jammer Zoë![]()
Welkom Blob!
Een dom vraagje wellicht maar ik weet het niet meer, vanaf wanneer tel je een menstruatie? Vanaf het eerste bloedverlies of al vanaf bruinverlies?
Oh, en de dames die temperaturen, ik tempte vanochtend en ik had 37,1. Nu heb ik een lijst meegekregen van de arts en die gaat 'maar' tot 37,5. Hierdoor heb ik de indruk dat 37,1 als ochtendtemperatuur wel heel hoog is, of niet?![]()
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob.![]()
Zoë![]()
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.StomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou idd mooi zijnHaha ja dat vroeg ik me ook af.. vorige cyclus had ik idd ook eerst 2 dagen bruin en daarna pas roodquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hmmm, dat beperkt de mogelijkheden flink![]()
.
Jammer Zoë![]()
Welkom Blob!
Een dom vraagje wellicht maar ik weet het niet meer, vanaf wanneer tel je een menstruatie? Vanaf het eerste bloedverlies of al vanaf bruinverlies?
Oh, en de dames die temperaturen, ik tempte vanochtend en ik had 37,1. Nu heb ik een lijst meegekregen van de arts en die gaat 'maar' tot 37,5. Hierdoor heb ik de indruk dat 37,1 als ochtendtemperatuur wel heel hoog is, of niet?Maar ik denk idd ook rood ja.
Mja, hangt er vanaf wat voor jou normaal is.. Tot 37,5 is gewoon normaalLijkt me heel persoonlijk.. Waar zit je in je cyclus nu dan?
♥![]()
Thanks voor het welkom!Thanks! Ja idd heel irritant.quote:Op vrijdag 13 september 2013 09:42 schreef Enfermera het volgende:
Blob welkom en jammer dat het niet raak isVervelend he, als je er zo op gefocust bent.. En je lichaam je enigszins voor de gek houdt ook misschien. Hoop dat je snel ongesteld wordt en duidelijkheid hebt, en lekker door kunt naar de volgende ronde!
quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:56 schreef DanseMacabre het volgende:
Welkom Blob.![]()
Dus ik vind dat ik of zwanger ben of dat het maar gewoon moet wachten tot maandag.Wanneer was jou NOD? Ik vind ook dat je maar zwanger moet zijn. Lief zo'n meelevende manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat word mijn tactiek voor de volgende ronde.quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:08 schreef Fee-nix het volgende:
Blob welkom! Heel herkenbaar hoor, wat je allemaal schrijft! Bij mij helpt het nog wel eens om, zodra ik ook maar begin te denken aan 'voortekenen' heel hard NEE tegen mezelf te roepen. (In m'n hoofd dus he, haha)
(baal ontzettend, meer dan ik vind dat mag. En snap het niet zo goed. Weet bijna zeker dat 28/9 m'n ei was, kan het langer duren?)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: