Hmm ja veel te vroegquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Kwisted het volgende:
[..]
huh??
HAAI!![]()
![]()
![]()
![]()
Zoë ik ben even aan het teruglezen maar kan het niet vinden. Heb jij al getest?
Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hmm ja veel te vroegheb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer voor mn nod testen. Zondag voor het laatst getest omdat het negatief was vond ik het niet boeiend om hier te melden
(nod is de 13e)
Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdagquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent?
Ga je dat volhouden tot vrijdag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdag
Blijft spannend
haha herkenbaarquote:Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ga je dat volhouden tot vrijdag?
Ik zou willen dat ik dat kon. Als ik al het geld terug kon krijgen wat ik heb verspild aan testen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef Kwisted het volgende:
[..]
jij krijgt dadelijk gewoon een tweeling en dan lopen we weer gelijk![]()
Goed zoquote:Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef Zoë23 het volgende:
Ik kan wachten![]()
moet mezelf niet zoveel inbeelden qua zwangerzijn denk ik.
Het is zo lastig als zoveel overeenkomt. maargoed je lichaam kan je soms goed voor de gek houden
Ja samen is leuker. Bij F.leur was mijn man er ook niet bij. Toen heb ik hem gebeld, maarja is toch anders.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Zoë23 het volgende:
kwis,
Bij S had ik een pos.test toen vriendlief weg was voor werk.. en deze week is hij weer weg.
Zou het sneu vinden als hij er weer niet bij is![]()
en anders is het ook fijn om samen te zijn bij een neg.test natuurlijk.
Maar als hij thuis was geweest had ik vast niet kunnen wachten tot de NOD
Vannacht pijn in mijn borstenen bmkramp nogsteeds
quote:Op woensdag 11 september 2013 12:44 schreef Skittles het volgende:
Niet alleen je lichaam Zoë. Vannacht gedroomd dat ik twee streepjes plaste! Met een blij gevoel wakker worden en dan realiseren dat het helemaal niet gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Eigenlijk wel stom dat pms en zwangerschapssymptomen op elkaar lijken.![]()
Ik ben nogal licht ontvlambaar, momenteel.
Zo waar wat je hier schrijft! Ervaar nu zelf weer hoe lastig die eerste periode is. Vanavond heb ik, precies 7 weken na mijn eerste positieve test eindelijk mijn eerste echo... En door eerdere miskraam ben ik me er zo van bewust dat het niet vanzelfsprekend goed gaat...quote:Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Fee-nix het volgende:
Kwisted heel logisch dat je nu zo over een positieve test denkt.![]()
Ook al heb ik tot nu toe nog geen mk gehad, ik vind het toch ook raar voelen om te 'juichen' bij een positieve test. Natuurlijk ben ik heel blij, maar pas echt heel erg blij bij de eerste echo. Het is gewoon zo ontastbaar. En dat duurt ook nog eens zo lang... (Daarbij heb ik nu twee goede zwangerschappen gehad en heb ik nu dus het idee dat ik statistisch gezien 'aan de beurt' ben voor een mk...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |