abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131039399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Chanty het volgende:
Ik ga jullie gewoon verslaan hoor :6

:+
jij krijgt dadelijk gewoon een tweeling en dan lopen we weer gelijk :D :*
pi_131039647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Kwisted het volgende:

[..]

huh??

HAAI! :D :D :D *O*

Zoë ik ben even aan het teruglezen maar kan het niet vinden. Heb jij al getest?
Hmm ja veel te vroeg :@ heb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer voor mn nod testen. Zondag voor het laatst getest omdat het negatief was vond ik het niet boeiend om hier te melden :+
(nod is de 13e)
pi_131039838
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hmm ja veel te vroeg :@ heb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer voor mn nod testen. Zondag voor het laatst getest omdat het negatief was vond ik het niet boeiend om hier te melden :+
(nod is de 13e)
Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent? :o
pi_131040705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent? :o
Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdag
Blijft spannend
pi_131040824
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdag
Blijft spannend
Ga je dat volhouden tot vrijdag?

Ik zou willen dat ik dat kon. Als ik al het geld terug kon krijgen wat ik heb verspild aan testen :')
pi_131040980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ga je dat volhouden tot vrijdag?

Ik zou willen dat ik dat kon. Als ik al het geld terug kon krijgen wat ik heb verspild aan testen :')
haha herkenbaar :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:04:27 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131042743
Zoë irritant he, dat je lichaam grapjes maakt en je niet weet waar je aan toe bent.. Ik duim wel voor je hoor :*

Kwis hoii! :D Whaha jij ook al hier XD _O- Ja verbaasd me hier te zien? Had je het niet meegekregen in het babytopic? :P

Ik heb nog 2 van die goedkope kruidvat testen liggen. Maar zolang ik geen zere tieten heb ga ik niet voor mn NOD testen :+ zeg ik nu heel stoer
I never look back, darling. It distracts from the now.
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:21:41 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131043821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef Kwisted het volgende:

[..]

jij krijgt dadelijk gewoon een tweeling en dan lopen we weer gelijk :D :*
:D Kleine kans want die zitten hier niet in de familie, maar ik zou geen bezwaar hebben O+

Zoe klinkt toch wel spannend :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131052552
kwis,
Bij S had ik een pos.test toen vriendlief weg was voor werk.. en deze week is hij weer weg.
Zou het sneu vinden als hij er weer niet bij is :@ :+ en anders is het ook fijn om samen te zijn bij een neg.test natuurlijk.
Maar als hij thuis was geweest had ik vast niet kunnen wachten tot de NOD

Vannacht pijn in mijn borsten :X en bmkramp nogsteeds
  woensdag 11 september 2013 @ 10:34:08 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131052594
Zoë :o Wat spannend! En idd, lastig.. ga je dan wachten of niet...
pi_131052851
Ik kan wachten B-) :+ moet mezelf niet zoveel inbeelden qua zwangerzijn denk ik.
Het is zo lastig als zoveel overeenkomt. maargoed je lichaam kan je soms goed voor de gek houden
pi_131055733
Spannend Zoë!

Hier nog niet ongesteld, maar wel wat buikpijn dus ik verwacht het wel snel.
pi_131055910
Niet alleen je lichaam Zoë. Vannacht gedroomd dat ik twee streepjes plaste! Met een blij gevoel wakker worden en dan realiseren dat het helemaal niet gebeurd is. :(
  woensdag 11 september 2013 @ 16:06:46 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131062046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef Zoë23 het volgende:
Ik kan wachten B-) :+ moet mezelf niet zoveel inbeelden qua zwangerzijn denk ik.
Het is zo lastig als zoveel overeenkomt. maargoed je lichaam kan je soms goed voor de gek houden
Goed zo :D Ja, lastig is dat he..
Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ik pas over een half jaar ofzo zwanger ben, dan hoop ik niet zo erg. Hoop ik :D

:o Skittles! Ohh bah, dat is raar :(
pi_131066719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Zoë23 het volgende:
kwis,
Bij S had ik een pos.test toen vriendlief weg was voor werk.. en deze week is hij weer weg.
Zou het sneu vinden als hij er weer niet bij is :@ :+ en anders is het ook fijn om samen te zijn bij een neg.test natuurlijk.
Maar als hij thuis was geweest had ik vast niet kunnen wachten tot de NOD

Vannacht pijn in mijn borsten :X en bmkramp nogsteeds
Ja samen is leuker. Bij F.leur was mijn man er ook niet bij. Toen heb ik hem gebeld, maarja is toch anders.

Daarbij komt wel kijken dat ik niet meer super hard kan juichen bij alleen een positieve test. Een kloppend hartje daarentegen betekent alles voor me O+

Wat spannend je symptomen. Ik ga heel hard duimen voor net zo'n knapperdje als S!
pi_131066727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:44 schreef Skittles het volgende:
Niet alleen je lichaam Zoë. Vannacht gedroomd dat ik twee streepjes plaste! Met een blij gevoel wakker worden en dan realiseren dat het helemaal niet gebeurd is. :(
:*
Dat is ook balen dan!!
pi_131070453
Kwisted, begrijpelijk dat een echo dan veel meer betekent.
Hier is de buikpijn weg en het bloed nog steeds ver te zoeken. :')
pi_131071401
Skittles
-O- das vervelend wakker worden

Kwisted
Begrijpelijk :* was je na je 1e mk snel zwanger van F?
& lief van je!

Spannend DM vandaag je nod, hoe voel je je verder?

Ik heb opeens lichtroze-bloed verlies(leek niet echt op bloed, papiertje was een beetje roze). Nog nooit gehad kort voor m'n NOD ofzo.
Als ik ongesteld wordt is het gelijk duidelijk zegmaar :?
pi_131073982
Ik voel me wel prima eigenlijk, weinig vervelende symptomen.
Aan de ene kant baal ik dat ik dat ik vandaag niet ongesteld ben geworden omdat het dan bijna over is met het weekendje weg, aan de andere kant geeft het weer een beetje hoop maar dat is dat weer verwarrend. Qua cyclus vind ik het ook wel lastig, de vorige duurde 25 dagen maar dan heb ik de eerste dag van de onttrekkingsbloeding meegerekend dus het kan ook zijn dat het niet helemaal klopt.

Skittles, zo'n droom heb ik ook wel eens gehad, zo vervelend dan. Ik werd vanochtend huilend wakker, omdat mijn papa stom tegen me deed in mijn droom. :?
pi_131074217
Dm
Lastig die onzekerheid -O-
pi_131074905
Eigenlijk wel stom dat pms en zwangerschapssymptomen op elkaar lijken. _O-
Ik ben nogal licht ontvlambaar, momenteel. :')
pi_131075340
Ja echt irritant!
pi_131078205
Was inderdaad stom wakker worden, maar kan er nu wel om lachen dat het me zelfs in mijn dromen bezighoudt. Ik had me voorgenomen er toch wat minder mee bezig te willen zijn en te wachten op het starten met de Clomid. Missie mislukt.

DM dat is ook naar wakker worden! Heb ook wel eens gehad dat mijn vriend in mijn droom had gezegd niet meer met mij verder te willen. Toen werd ik wakker en was superboos op hem, terwijl hij niets had gedaan en zich van geen kwaad bewust was. :')
  woensdag 11 september 2013 @ 22:53:51 #84
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131079730
Zoë spannend hoor! Vreemd ook van het rozige bloedverlies... Ben benieuwd!

DM je lichaam maakt het dus toch nog even spannend. Had jij nou al een test gedaan?
En echt superirritant dat PMS en zwanger symptomen zo op elkaar lijken idd!

Kwisted heel logisch dat je nu zo over een positieve test denkt. :*
Ook al heb ik tot nu toe nog geen mk gehad, ik vind het toch ook raar voelen om te 'juichen' bij een positieve test. Natuurlijk ben ik heel blij, maar pas echt heel erg blij bij de eerste echo. Het is gewoon zo ontastbaar. En dat duurt ook nog eens zo lang... (Daarbij heb ik nu twee goede zwangerschappen gehad en heb ik nu dus het idee dat ik statistisch gezien 'aan de beurt' ben voor een mk...)

Skittles o dat is vervelend, zo'n droom. Het kan soms ook zo echt voelen!

Hier trouwens nog steeds geen ei gevonden (dag 17 vd 26). Ik denk dat ik het deze maand echt fout heb gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat er echt geen eisprong is geweest (maar word er stiekem toch zenuwachtig van). Nou we zien wel. Volgende ronde ga ik in met een betere thermometer en ga ik op een ander tijdstip proberen te tempen.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:19:39 #85
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131085669
Ok... heb ik toch m'n ei gevonden :D. Ik snap er helemaal niks meer van _O- . FF zegt dat hij op dag 15 is geweest (is nu dag 17 18). Later dan ik dacht dus. Wel goed om te weten :). Check m'n chart:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131085751
Wat goed, Fee! Dit ziet er duidelijk uit. Ben benieuwd of dit dan elke maand zo is... Maar ik hoop dat je daar niet achter komt!
  donderdag 12 september 2013 @ 08:40:05 #87
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131085926
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 21:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Eigenlijk wel stom dat pms en zwangerschapssymptomen op elkaar lijken. _O-
Ik ben nogal licht ontvlambaar, momenteel. :')
:D

Fee, ziet er goed uit! :*

Ik voelde me wel duidelijk anders toen ik zwanger was bij mn dochter dan als ik ongesteld moest worden.. Niet zo sacherijnig, en last van mn tieten joh! Niet normaal :X normaal had ik dat nooit. Ik weet dat elke zwangerschap anders is dus ik zie het wel, kan zijn dat het zich heel anders uit nu natuurlijk.
Had wel gister ineens onwijze opruimwoede en was wat sacherijnig, en ik zit op dag 18 van mn cyclus :') duss. Vaag.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:43:13 #88
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131085967
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 22:53 schreef Fee-nix het volgende:

Kwisted heel logisch dat je nu zo over een positieve test denkt. :*
Ook al heb ik tot nu toe nog geen mk gehad, ik vind het toch ook raar voelen om te 'juichen' bij een positieve test. Natuurlijk ben ik heel blij, maar pas echt heel erg blij bij de eerste echo. Het is gewoon zo ontastbaar. En dat duurt ook nog eens zo lang... (Daarbij heb ik nu twee goede zwangerschappen gehad en heb ik nu dus het idee dat ik statistisch gezien 'aan de beurt' ben voor een mk...)

Zo waar wat je hier schrijft! Ervaar nu zelf weer hoe lastig die eerste periode is. Vanavond heb ik, precies 7 weken na mijn eerste positieve test eindelijk mijn eerste echo... En door eerdere miskraam ben ik me er zo van bewust dat het niet vanzelfsprekend goed gaat...

Maar aan de andere kant: een positieve test betekent wel dat de eerste stap genomen is en dat vanaf dat punt de kans groter is dat het goed gaat dan dat het mis gaat. En daar mag best voor gejuicht worden vind ik :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Mevr_Mus op 12-09-2013 09:00:41 ]
Oude (on)bekende.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:45:56 #89
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_131085998
En oja, ik vind dat je interessante symptomen hebt Zoë. Dezelfde symptomen waren hier reden om ruim voor NOD te gaan testen 8-)

En jeej voor het ei van Fee-nix! Interessant!
Oude (on)bekende.
  donderdag 12 september 2013 @ 08:51:06 #90
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131086091
Spannend mus, vanavond je echo! :* succes/geniet ervan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')