abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:13:27 #51
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131020411
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:12 schreef MyDirtySecret het volgende:

[..]

Neuj :+ ;)
Flauw :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat uiteraard ook, maar de bijna datumtweeling van mijn dame die grote zus gaat worden is wel extra O+ :@
soms.wel jammer.hoor, dat mijn dame nummer 2 is, want ze vindt baby's echt leuk :D
O+

[ Bericht 41% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-09-2013 13:47:43 ]
pi_131030522
Wat word het hier lekker druk! Hallo nieuwe dames!
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:54:04 #53
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131034127
Thanks DN! :D
Nu we er voor 't echie voor gaan merk ik toch onwillekeurig dat ik er meer mee bezig ben :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131034469
Welkom voor de nieuwe aangesloten dames! Ben sinds enkele dagen op het wachtbankje geploft maar merk dat het me veel beter af gaat deze maand dan vorige. Vreemd hoe dat dan weer zo per maand kan verschillen. Ei is vermoedelijk za of zo gesprongen en heb do op vr nacht voor het laatst geklust. Dan ook nog eens behoorlijk wat gedronken za-avond, dus ik vraag me af of het nog wat wordt deze maand. Maar you never know! NOD als het goed is rond 20 september, dus nog tien daagjes wachten.

DM --> Jammer van de negatieve test. Maar klinkt alsof je er wel redelijk rustig onder bent - zoals je beschreef dat de duidelijkheid dan ook prettig is. Hopen inderdaad dat je snel ongesteld wordt en dan weer op naar de volgende kans!

Gewoon Mezelf --> Herken wel wat je zegt dat het minder actief zijn hier ook helpt met het loslaten. Al kan het ook lekker zijn om hier af en toe even te kunnen SHOUTEN als je er even doorheen zit. Maar dat doe je vast wel als je daar behoefte aan hebt!
pi_131035017
Ik ben er ook wel rustig onder. Het vervelendste is dat gevoel, zou het wel, zou het niet?

Wat dan wel weer vreemd was, ik heb acrylnagels en liet ze vandaag bijwerken en mijn stylist zei dat bij al mijn nagels het acryl los lag. Of ik niet toevallig zwanger was?

Maargoed, ook dat kan ergens anders aan liggen.
pi_131035403
Het is hier druk zeg! Leuk hoor. Ik lees alles mee, maar 1. gaat het soms te snel en 2. reageren via mobiel is vaak lastig. Dus:

Welkom nieuwen!

Jammer Dyre en DM (?) :(

Een :* voor Chanty

En inderdaad, praten met anderen relativeert enorm! Dus hier posten helpt. Hoewel het de laatste maanden wel lijkt alsof 'iedereen' 'zomaar' zwanger wordt :? Laatst zei iemand hier precies zoals ik het ook voel: ik gun al die lieve mensen een zwangerschap en kindje, maar ik gun het mezelf minstens zo erg.

En ik ben vast vergeten te reageren op een heleboel dingen, so sue me ;)
pi_131037266
Nee hoor,niet iedereen..

Ik zat gisteren te rekenen dat het alweer de zesde maand is van pogen en om mij heen de laatste tijd IRL al tig zomaar zwanger zijn geworden. Het is lastiger om oprecht blij voor anderen te reageren terwijl ik steeds teleurstelling tref in mijn eigen lijf. En dan ben ik nog niet eens zo lang bezig als sommige hier. Ik gun het iedereen zo die er zo wiskundig mee aan de slag met of knokken...
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131038179
:* wachten is frustrerend!
Ik duim voor jullie

En -O- ook al weet ik dat zwanger worden een tijdje kan duren (vorige keer 6+ rondes) en we niet bewust aan het klussen zijn & ik mijn cyclus aan het ontdekken ben.. Toch heb ik al een tijdje het gevoel dat ik zwanger ben.
Heb dezelfde kramp voor mijn nod als 2jr geleden, een week voor mijn nod ziek, en nog wat dingetjes
Waarom? Dat je toch denkt: zou het?

Ik vind het irritant :N
pi_131039346
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:55 schreef Enfermera het volgende:
Meld :+
huh??

HAAI! :D :D :D *O*

Zoë ik ben even aan het teruglezen maar kan het niet vinden. Heb jij al getest?
pi_131039365
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Hai :+
:W *O*
pi_131039399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:06 schreef Chanty het volgende:
Ik ga jullie gewoon verslaan hoor :6

:+
jij krijgt dadelijk gewoon een tweeling en dan lopen we weer gelijk :D :*
pi_131039647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:13 schreef Kwisted het volgende:

[..]

huh??

HAAI! :D :D :D *O*

Zoë ik ben even aan het teruglezen maar kan het niet vinden. Heb jij al getest?
Hmm ja veel te vroeg :@ heb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer voor mn nod testen. Zondag voor het laatst getest omdat het negatief was vond ik het niet boeiend om hier te melden :+
(nod is de 13e)
pi_131039838
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:17 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Hmm ja veel te vroeg :@ heb nu geen testen meer in huis en ga ook niet meer voor mn nod testen. Zondag voor het laatst getest omdat het negatief was vond ik het niet boeiend om hier te melden :+
(nod is de 13e)
Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent? :o
pi_131040705
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:20 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Dus dan kan het zomaar zijn dat je zwanger bent? :o
Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdag
Blijft spannend
pi_131040824
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:33 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Gevoel vs verstand .. We zullen zien vrijdag
Blijft spannend
Ga je dat volhouden tot vrijdag?

Ik zou willen dat ik dat kon. Als ik al het geld terug kon krijgen wat ik heb verspild aan testen :')
pi_131040980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:35 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ga je dat volhouden tot vrijdag?

Ik zou willen dat ik dat kon. Als ik al het geld terug kon krijgen wat ik heb verspild aan testen :')
haha herkenbaar :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:04:27 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131042743
Zoë irritant he, dat je lichaam grapjes maakt en je niet weet waar je aan toe bent.. Ik duim wel voor je hoor :*

Kwis hoii! :D Whaha jij ook al hier XD _O- Ja verbaasd me hier te zien? Had je het niet meegekregen in het babytopic? :P

Ik heb nog 2 van die goedkope kruidvat testen liggen. Maar zolang ik geen zere tieten heb ga ik niet voor mn NOD testen :+ zeg ik nu heel stoer
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:21:41 #68
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131043821
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:14 schreef Kwisted het volgende:

[..]

jij krijgt dadelijk gewoon een tweeling en dan lopen we weer gelijk :D :*
:D Kleine kans want die zitten hier niet in de familie, maar ik zou geen bezwaar hebben O+

Zoe klinkt toch wel spannend :Y
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131052552
kwis,
Bij S had ik een pos.test toen vriendlief weg was voor werk.. en deze week is hij weer weg.
Zou het sneu vinden als hij er weer niet bij is :@ :+ en anders is het ook fijn om samen te zijn bij een neg.test natuurlijk.
Maar als hij thuis was geweest had ik vast niet kunnen wachten tot de NOD

Vannacht pijn in mijn borsten :X en bmkramp nogsteeds
  woensdag 11 september 2013 @ 10:34:08 #70
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131052594
Zoë :o Wat spannend! En idd, lastig.. ga je dan wachten of niet...
pi_131052851
Ik kan wachten B-) :+ moet mezelf niet zoveel inbeelden qua zwangerzijn denk ik.
Het is zo lastig als zoveel overeenkomt. maargoed je lichaam kan je soms goed voor de gek houden
pi_131055733
Spannend Zoë!

Hier nog niet ongesteld, maar wel wat buikpijn dus ik verwacht het wel snel.
pi_131055910
Niet alleen je lichaam Zoë. Vannacht gedroomd dat ik twee streepjes plaste! Met een blij gevoel wakker worden en dan realiseren dat het helemaal niet gebeurd is. :(
  woensdag 11 september 2013 @ 16:06:46 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131062046
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:43 schreef Zoë23 het volgende:
Ik kan wachten B-) :+ moet mezelf niet zoveel inbeelden qua zwangerzijn denk ik.
Het is zo lastig als zoveel overeenkomt. maargoed je lichaam kan je soms goed voor de gek houden
Goed zo :D Ja, lastig is dat he..
Ik ga er ook maar gewoon vanuit dat ik pas over een half jaar ofzo zwanger ben, dan hoop ik niet zo erg. Hoop ik :D

:o Skittles! Ohh bah, dat is raar :(
pi_131066719
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Zoë23 het volgende:
kwis,
Bij S had ik een pos.test toen vriendlief weg was voor werk.. en deze week is hij weer weg.
Zou het sneu vinden als hij er weer niet bij is :@ :+ en anders is het ook fijn om samen te zijn bij een neg.test natuurlijk.
Maar als hij thuis was geweest had ik vast niet kunnen wachten tot de NOD

Vannacht pijn in mijn borsten :X en bmkramp nogsteeds
Ja samen is leuker. Bij F.leur was mijn man er ook niet bij. Toen heb ik hem gebeld, maarja is toch anders.

Daarbij komt wel kijken dat ik niet meer super hard kan juichen bij alleen een positieve test. Een kloppend hartje daarentegen betekent alles voor me O+

Wat spannend je symptomen. Ik ga heel hard duimen voor net zo'n knapperdje als S!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')