abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:31:31 #26
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131017714
quote:
Oh, dat is ook fijn zeg! Ik hoop echt dat jij nu snel hier weg kan, wat een geduld heb je!
Ja dat heb ik wel geleerd in de afgelopen twee jaar :D
En er zijn altijd nog mensen die langer bezig zijn dus ik mag niet klagen :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:34:50 #27
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131017827
Chanty jij bent idd ook al een tijdje bezig zeg.. jeutje. :* Heb je inmiddels al hulp van het ziekenhuis? (sorry als ik er misschien overheen gelezen heb)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131017888
Soesa, ik vind het zo leuk O+
Nog zo'n leukerd als E'tje!
pi_131017897
Oh, wat dubbel, want ik gun iedereen hier haar streepjes...
Ik heb besloten toch een topic verder te gaan, heb net getest met 2 tests en het is zo duidelijk, en dat voor m'n NOD, dat ik niet meer twijfel.

Ik wens en hoop dat jullie enorm snel mij zullen volgen naar z&g!!! :*
Tralalalaaa
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:43:52 #30
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131018031
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wat lief O+!
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:45:29 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131018080
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb besloten toch een topic verder te gaan, heb net getest met 2 tests en het is zo duidelijk, en dat voor m'n NOD, dat ik niet meer twijfel.

Wat leuk!! Gefeli!! :* *O*
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:48:40 #32
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_131018146
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Chanty jij bent idd ook al een tijdje bezig zeg.. jeutje. :* Heb je inmiddels al hulp van het ziekenhuis? (sorry als ik er misschien overheen gelezen heb)
Gehad. Eerst was de diagnose PCOS-like en chlomid deed niks dus hormonen spuiten. Na tien maanden ziekenhuis en 8 gynaecologen was ik er klaar mee en ben ik overgestapt naar een ander ziekenhuis. Daar hebben ze opnieuw onderzoek gedaan omdat ze ook vonden dat het andere ziekenhuis had zitten prutsen. In de tijd dat we wachtten op de uitslagen had ik geen medicatie en ben ik spontaan zwanger geraakt maar dat is ook direct mis gegaan. Maar sindsdien een eigen cyclus en uit de onderzoeken kwam ook niks raars meer. Dus de keuze was aan ons om wel of niet te behandelen en we hebben besloten het voorlopig zelf te proberen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_131018431
Welkom Enferma en Tante_Soesa!

Soesa was jij degene die zei dat 't begin van jouw bevalling qua pijn gelijkend was met je 'normale' menstruatie? Of heb ik nu de verkeerde voor me :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:01:45 #34
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131018504
Je bent dus eigenlijk pas sinds kort echt begonnen Chanty :Y.

Skittles, hi! Haha, dat heb je goed onthouden... Achteraf gezien waren mijn menstruaties idd veel pijnlijker dan mijn bevalling (en duurden langer) :@ dus... waar begin ik aan :o ;)

Mijn lijf begint trouwens meteen! Ik heb meteen een onttrekkingsbloeding , hoofdpijn, opvliegers en trek in zoet :'). Maarrrrr, klop af, nog geen buikpijn!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tante_Soesa op 10-09-2013 12:07:04 ]
pi_131018576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Take_A_Picture het volgende:

:* :*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131018586
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
+ 1 en enf ook en iedereen natuurlijk :@ O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:16:26 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131018912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:48 schreef Chanty het volgende:

[..]

Gehad. Eerst was de diagnose PCOS-like en chlomid deed niks dus hormonen spuiten. Na tien maanden ziekenhuis en 8 gynaecologen was ik er klaar mee en ben ik overgestapt naar een ander ziekenhuis. Daar hebben ze opnieuw onderzoek gedaan omdat ze ook vonden dat het andere ziekenhuis had zitten prutsen. In de tijd dat we wachtten op de uitslagen had ik geen medicatie en ben ik spontaan zwanger geraakt maar dat is ook direct mis gegaan. Maar sindsdien een eigen cyclus en uit de onderzoeken kwam ook niks raars meer. Dus de keuze was aan ons om wel of niet te behandelen en we hebben besloten het voorlopig zelf te proberen.
Aha.. Jeetje. Wat heftig zeg :* Weten ze dan niet goed wat het is, waarom jullie niet zwanger raken?
Idd ja, dan maar even zelf doen toch? Het lukt iig wel dus :) Nu zwanger blijven! :*

Kz jij ook hier :o :D :*
pi_131019155
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:04 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

+ 1 en enf ook en iedereen natuurlijk :@ O+
Dat uiteraard ook, maar de bijna datumtweeling van mijn dame die grote zus gaat worden is wel extra O+ :@
soms.wel jammer.hoor, dat mijn dame nummer 2 is, want ze vindt baby's echt leuk :D
pi_131019160
Heftig Chanty en inderdaad wat een geduld. :*
Welkom iedereen. :W

Ik was ongeduldig en heb een test gedaan, 1 dag voor nod. Die was negatief. Vind het wel jammer maar het geeft wel rust, geen hoop enzo. Nu hopen dat de menstruatie morgen doorzet zodat het vrijdag/zaterdag weer wat minder is.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:28:34 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131019263
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Heftig Chanty en inderdaad wat een geduld. :*
Welkom iedereen. :W

Ik was ongeduldig en heb een test gedaan, 1 dag voor nod. Die was negatief. Vind het wel jammer maar het geeft wel rust, geen hoop enzo. Nu hopen dat de menstruatie morgen doorzet zodat het vrijdag/zaterdag weer wat minder is.
:* vervelend joh. Op naar de volgende ronde! :)
pi_131019336
Gelukkig is er genoeg comfort food aanwezig in 't hotel. })
pi_131019342
Chanty, jou zou ik zo graag in Z&G zien! Jullie hebben al zoveel geduld moeten hebben :*
E.
pi_131019583
Welkom Enf en Soesa!

Heb net even erom getost of ik deze nick niet overboord zou zetten met al die OUD-bekenden maar helaas, jullie verliezen, ik hou em nog ff ;)!

DM balen :(!

Chanty een dikke knuf voor jou!

Ik herken me wel in de dames die in de dubbele cijfers zitten. Je ziet de halve wereld binnen een oogwenk zwanger worden, en jij lijkt de enige te zijn waar het niet zo vanzelfsprekend is. En elke maand weer die teleurstelling... Maar probeer erover te praten met anderen, je zult zien dat het gras echt niet groener is bij de buren.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:45:27 #44
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131019703
TAP ik zag de tests in Z&G, wat duidelijk!! Echt geen twijfel mogelijk hoor. Ben wel nieuwsgierig of het nou een vroege innesteling was, of dat je een drieling krijgt :P.

Soesa spannend hoor, ik hoop dat je pijnvrij blijft!

Chanty, pfoeh wat een lastig begin heb jij gehad en wat vervelend dat ze in dat eerste ziekenhuis zo hebben lopen prutsen :{ . Wel goed dat je nu weet dat je zwanger kan worden en dat je een regelmatige cyclus hebt! (Ook al lijkt een cyclus van 6 weken me wel frustrerend... nog langer wachten). Knap hoor, dat je zo geduldig bent! Ik hoop dat jij nu echt snel door kan naar Z&G. :*

Flauw MDS :6 ;) .

En DM jammer van de negatieve test :(.
pi_131019801
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Fee-nix het volgende:
TAP ik zag de tests in Z&G, wat duidelijk!! Echt geen twijfel mogelijk hoor. Ben wel nieuwsgierig of het nou een vroege innesteling was, of dat je een drieling krijgt :P.
Hahahaha! Nou zodra ik het weet, laat ik het weten :-P
Tralalalaaa
pi_131019931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef MyDirtySecret het volgende:
Ik herken me wel in de dames die in de dubbele cijfers zitten. Je ziet de halve wereld binnen een oogwenk zwanger worden, en jij lijkt de enige te zijn waar het niet zo vanzelfsprekend is. En elke maand weer die teleurstelling... Maar probeer erover te praten met anderen, je zult zien dat het gras echt niet groener is bij de buren.
Helemaal mee eens op het internet en waar het wat anoniemer is praten mensen makkelijker over dingen. Waar het voor sommige mensen gewoon te moeilijk is om te bespreken of dat ze er zelf niet over durven te beginnen, of het gewoon voor zich houden omdat de ander dat wenst. Misschien is er stiekem wel mbt vruchtbaarheid iets heel erg mis bij de man en is de zwangerschap die je ziet als erg makkelijk gegaan en pijnlijk voor jou wel een heel groot wonder. :)

Ik vind sowieso dat miskramen en dergelijke IRL te weinig besproken worden.
Niet dat het leuk is maar sommige mensen hebben amper gras terwijl je zelf kan denken dat het er heel groen is. :Y
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:59:25 #47
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131020018
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef MyDirtySecret het volgende:
Welkom Enf en Soesa!

Heb net even erom getost of ik deze nick niet overboord zou zetten met al die OUD-bekenden maar helaas, jullie verliezen, ik hou em nog ff ;)!

DM balen :(!

Chanty een dikke knuf voor jou!

Zo, maak jij mij even nieuwsgierig nu :o! PM O-) ?
pi_131020169
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:56 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Helemaal mee eens op het internet en waar het wat anoniemer is praten mensen makkelijker over dingen. Waar het voor sommige mensen gewoon te moeilijk is om te bespreken of dat ze er zelf niet over durven te beginnen, of het gewoon voor zich houden omdat de ander dat wenst. Misschien is er stiekem wel mbt vruchtbaarheid iets heel erg mis bij de man en is de zwangerschap die je ziet als erg makkelijk gegaan en pijnlijk voor jou wel een heel groot wonder. :)

Ik vind sowieso dat miskramen en dergelijke IRL te weinig besproken worden.
Niet dat het leuk is maar sommige mensen hebben amper gras terwijl je zelf kan denken dat het er heel groen is. :Y
precies. Dat vind ik eerlijk gezegd ook fijn. IRL heb ik het er alleen met manlief over, maar die is niet zo een praten. Die denkt vaak dat hij alles weg kan knuffelen en er niet over hoeft te praten. Tot dat ik bijna ontplof (niet in ruzie of zo..) en dan kan het wel ineens.. dus daarom is het ook fijn om ergens anders te kunnen ontladen O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131020187
Welkom "nieuwelingen" :*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_131020381
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:59 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Zo, maak jij mij even nieuwsgierig nu :o! PM O-) ?
Neuj :+ ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')