Ja dat heb ik wel geleerd in de afgelopen twee jaarquote:Oh, dat is ook fijn zeg! Ik hoop echt dat jij nu snel hier weg kan, wat een geduld heb je!
Wat liefquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Soesa, ik vind het zo leuk![]()
Nog zo'n leukerd als E'tje!
Wat leuk!! Gefeli!!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, wat dubbel, want ik gun iedereen hier haar streepjes...
Ik heb besloten toch een topic verder te gaan, heb net getest met 2 tests en het is zo duidelijk, en dat voor m'n NOD, dat ik niet meer twijfel.
Ik wens en hoop dat jullie enorm snel mij zullen volgen naar z&g!!!
Gehad. Eerst was de diagnose PCOS-like en chlomid deed niks dus hormonen spuiten. Na tien maanden ziekenhuis en 8 gynaecologen was ik er klaar mee en ben ik overgestapt naar een ander ziekenhuis. Daar hebben ze opnieuw onderzoek gedaan omdat ze ook vonden dat het andere ziekenhuis had zitten prutsen. In de tijd dat we wachtten op de uitslagen had ik geen medicatie en ben ik spontaan zwanger geraakt maar dat is ook direct mis gegaan. Maar sindsdien een eigen cyclus en uit de onderzoeken kwam ook niks raars meer. Dus de keuze was aan ons om wel of niet te behandelen en we hebben besloten het voorlopig zelf te proberen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:34 schreef Enfermera het volgende:
Chanty jij bent idd ook al een tijdje bezig zeg.. jeutje.Heb je inmiddels al hulp van het ziekenhuis? (sorry als ik er misschien overheen gelezen heb)
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh, wat dubbel, want ik gun iedereen hier haar streepjes...
Ik heb besloten toch een topic verder te gaan, heb net getest met 2 tests en het is zo duidelijk, en dat voor m'n NOD, dat ik niet meer twijfel.
Ik wens en hoop dat jullie enorm snel mij zullen volgen naar z&g!!!
+ 1 en enf ook en iedereen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Soesa, ik vind het zo leuk![]()
Nog zo'n leukerd als E'tje!
Aha.. Jeetje. Wat heftig zegquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:48 schreef Chanty het volgende:
[..]
Gehad. Eerst was de diagnose PCOS-like en chlomid deed niks dus hormonen spuiten. Na tien maanden ziekenhuis en 8 gynaecologen was ik er klaar mee en ben ik overgestapt naar een ander ziekenhuis. Daar hebben ze opnieuw onderzoek gedaan omdat ze ook vonden dat het andere ziekenhuis had zitten prutsen. In de tijd dat we wachtten op de uitslagen had ik geen medicatie en ben ik spontaan zwanger geraakt maar dat is ook direct mis gegaan. Maar sindsdien een eigen cyclus en uit de onderzoeken kwam ook niks raars meer. Dus de keuze was aan ons om wel of niet te behandelen en we hebben besloten het voorlopig zelf te proberen.
Dat uiteraard ook, maar de bijna datumtweeling van mijn dame die grote zus gaat worden is wel extraquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ 1 en enf ook en iedereen natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Heftig Chanty en inderdaad wat een geduld.![]()
Welkom iedereen.![]()
Ik was ongeduldig en heb een test gedaan, 1 dag voor nod. Die was negatief. Vind het wel jammer maar het geeft wel rust, geen hoop enzo. Nu hopen dat de menstruatie morgen doorzet zodat het vrijdag/zaterdag weer wat minder is.
Hahahaha! Nou zodra ik het weet, laat ik het weten :-Pquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Fee-nix het volgende:
TAP ik zag de tests in Z&G, wat duidelijk!! Echt geen twijfel mogelijk hoor. Ben wel nieuwsgierig of het nou een vroege innesteling was, of dat je een drieling krijgt.
Helemaal mee eens op het internet en waar het wat anoniemer is praten mensen makkelijker over dingen. Waar het voor sommige mensen gewoon te moeilijk is om te bespreken of dat ze er zelf niet over durven te beginnen, of het gewoon voor zich houden omdat de ander dat wenst. Misschien is er stiekem wel mbt vruchtbaarheid iets heel erg mis bij de man en is de zwangerschap die je ziet als erg makkelijk gegaan en pijnlijk voor jou wel een heel groot wonder.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef MyDirtySecret het volgende:
Ik herken me wel in de dames die in de dubbele cijfers zitten. Je ziet de halve wereld binnen een oogwenk zwanger worden, en jij lijkt de enige te zijn waar het niet zo vanzelfsprekend is. En elke maand weer die teleurstelling... Maar probeer erover te praten met anderen, je zult zien dat het gras echt niet groener is bij de buren.
Zo, maak jij mij even nieuwsgierig nuquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:40 schreef MyDirtySecret het volgende:
Welkom Enf en Soesa!
Heb net even erom getost of ik deze nick niet overboord zou zetten met al die OUD-bekenden maar helaas, jullie verliezen, ik hou em nog ff!
DM balen!
Chanty een dikke knuf voor jou!
Ik herken me wel in de dames die in de dubbele cijfers zitten. Je ziet de halve wereld binnen een oogwenk zwanger worden, en jij lijkt de enige te zijn waar het niet zo vanzelfsprekend is. En elke maand weer die teleurstelling... Maar probeer erover te praten met anderen, je zult zien dat het gras echt niet groener is bij de buren.
precies. Dat vind ik eerlijk gezegd ook fijn. IRL heb ik het er alleen met manlief over, maar die is niet zo een praten. Die denkt vaak dat hij alles weg kan knuffelen en er niet over hoeft te praten. Tot dat ik bijna ontplof (niet in ruzie of zo..) en dan kan het wel ineens.. dus daarom is het ook fijn om ergens anders te kunnen ontladenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Helemaal mee eens op het internet en waar het wat anoniemer is praten mensen makkelijker over dingen. Waar het voor sommige mensen gewoon te moeilijk is om te bespreken of dat ze er zelf niet over durven te beginnen, of het gewoon voor zich houden omdat de ander dat wenst. Misschien is er stiekem wel mbt vruchtbaarheid iets heel erg mis bij de man en is de zwangerschap die je ziet als erg makkelijk gegaan en pijnlijk voor jou wel een heel groot wonder.![]()
Ik vind sowieso dat miskramen en dergelijke IRL te weinig besproken worden.
Niet dat het leuk is maar sommige mensen hebben amper gras terwijl je zelf kan denken dat het er heel groen is.
Neujquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:59 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zo, maak jij mij even nieuwsgierig nu! PM
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |