SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Mijn training is weeeeer afgelast. Nu al de 3de keer in 4 dagen.quote:
Had ik hem alweer?quote:Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
nee want jij hebt nooit door dat je de lapo hebt
Echte bazen zijn er nog.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En dan hier alles maar laten hangen?
Tsjonge jonge jonge!
Meteen al een aantal repliesquote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/forums/show/157.page
Kan je aangeven als er iets niet klopt.
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapselsquote:
Goeiequote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tim moet Cavanda even doen
Wel apart dat de lengte van RvP fout is
Gewoon onder de indruk van hun uiterlijk... Afschrikken kan voldoende zijn!quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Ik heb geregeld bij Willem II gewerkt (o.a. op het parkeerterrein). Maar die stewards zijn zelf ook gewoon hele fanatieke supporters en dan moesten wij op een gegeven moment bij de poort gaan staan, voor als er laatkomers zijn, dan moesten wij die kaartjes scannen. Het punt is dus dat die tokkies de wedstrijd gewoon gingen kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF danquote:
TOTS Martinez, nu een paar wedstrijden mee gespeeld, maar is een tankquote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF dan
Ik wel, maar ga je er niks over uitleggenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef zerokil het volgende:
Iemand hier die wat weet van Wordpress?
Ik kan welquote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Ik ga nog even gauw wat boodschappen doen. 21:00 ofzo?
Alleen maar omdat ik een artikeltje van die Cubaan/Amerikaan aan het zoeken was, anders had ik die Belg eerder gepostquote:
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er een keer niet bij op een zondag en ik word gelijk niet meer gevraagd....
Dat zijn bijna allemaal dezelfde mensen die je nu opnoemt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.
Sill
ouders
vrienden
je vriendje
Nou dat is een mooi afscheidsberichtquote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
http://chuzzz.com/
RIP in peace
Waarom verwijzen ze niet naar wefut
Echt hèquote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dat is een mooi afscheidsbericht!
quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Ik ga nog even gauw wat boodschappen doen. 21:00 ofzo?
Dat waren stats uit het Creation Centre btw, en die klopten niet allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kon je vorig jaar voordat FUT13 uit was alle stats al op zien!
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.quote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ze waren vorig jaar wel de eerste met die stats, maar ze hebben weinig met hun first mover advantage gedaan steeds. Een beetje zoals wefut in sommige opzichten dus, maar ik ben benieuwd naar versie 2.0 nu
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.
Begonnen met 2 iig.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?
Geen idee. Maar Pascal en Reemi zijn wel wat ambitieuzer hoor dan Boarquote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?
Klopt ja. Spotifyquote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
Rockers - Bro Safari & UFO! Remix, a song by Kill The Noise on Spotify.
Haters gaan haten.
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shitquote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zeer succesvol mag ook wel gezegd worden!
En ook de kleine aandeelhouders lachen de ballen uit hun broekquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shit
Bron?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shit
Nee. De eigenaar heeft het moeilijk gehad. Zijn broer is kort geleden overleden en hij kreeg ruzie met The Hub (NepentheZ enzo).quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.
Cursequote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoezo dan nee?quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. De eigenaar heeft het moeilijk gehad. Zijn broer is kort geleden overleden en hij kreeg ruzie met The Hub (NepentheZ enzo).
Hier dus http://venturebeat.com/20(...)thead-com-exclusive/quote:
Nou ja, het is niet dat hij gestopt is omdat hij EA haat.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dan nee?Kan toch een combinatie van die dingen zijn? Volg hem op twitter en hij loopt steeds te ragen richting EA...
Als je een voetbalgame wilt spelen moet je wel FIFA. Echt eigenlijk te gek voor woorden dat er geen éen serieuze concurrent is. Maar EA heeft zo'n voorsprong met hun engine, en ook met exclusieve licenties.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen heeft vaak haat tegenover Fifa, maar diezelfde mensen blijven het spel kopen. Ik koop hem zelfs vaker dan één keer.
Dit dus.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een voetbalgame wilt spelen moet je wel FIFA. Echt eigenlijk te gek voor woorden dat er geen éen serieuze concurrent is. Maar EA heeft zo'n voorsprong met hun engine, en ook met exclusieve licenties.
Wib, thx voor die linkjes.
Gewoon te heet gewassen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Van Persie en Sturridge zijn in FUT 14 5 centimeter kleiner.Beide nu 1,83m. Sturridge heeft wel 4* skills gekregen.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Ga ik speciaal 's avonds boodschappen doen omdat er 's middags alleen lelijke huisvrouwen aan de kassa zitten, is het nu gewoon hetzelfde.Allemaal afzichtelijk.
Alsnog eentje geregeld, maar het voelt toch niet hetzelfde.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Ben ook ff langs de AH XL geweest, was helaas nog 1 kassa geopend met een 6.5 erachter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Ga ik speciaal 's avonds boodschappen doen omdat er 's middags alleen lelijke huisvrouwen aan de kassa zitten, is het nu gewoon hetzelfde.Allemaal afzichtelijk.
Oke...en wat is er met Petra dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Hij praat geen Friesquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
Haha, die kantineheld is een vriend van een vriend van mij. Wie wil me aanraken?
Ik. Maar dat doe ik ook zonder de status die je nu hebt verworven.quote:
Die heb ik net versierd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke...en wat is er met Petra dan?
Ze ziet er goed versierd uit ja.quote:
quote:
Oke...ik weet niet wat ik onder dat kettinkje (tussen haar tetten) zie hangen, maar het ziet er minder smakelijk uit. Ik heb al over mijn beeldscherm zitten krabben, maar dat is het niet...quote:
huiswerk is er om niet te makenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
huiswerk is er om niet te maken
en als het echt verplicht is, is het er om uit te stellen.
Waar haalt Toefjes die moppies toch vandaan??quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Je moet de juiste winkel weten hequote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar haalt Toefjes die moppies toch vandaan??
Bij onze C1000 zit wel iemand die er wel leuk uitziet. Ik ga dan altijd naar de kassa waar zij zit.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Dan zou ik gelijk in de tweede week uit m'n projectgroep getrapt wordenquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
huiswerk is er om niet te maken
en als het echt verplicht is, is het er om uit te stellen.
Curse paid $1.1 million for the sitequote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hier dus http://venturebeat.com/20(...)thead-com-exclusive/
En hier maar daar staat niks over het geld http://www.curse.com/news(...)e-gaming-market-with
dan wel de lul jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dan zou ik gelijk in de tweede week uit m'n projectgroep getrapt wordenDoor regels die ik zelf heb opgesteld
![]()
Zogenaamd om mezelf te motiveren om goed te werken
![]()
![]()
Eddie Johnson.quote:
Daarom dit jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eddie Johnson.Wat een stats.
Met silvers is hij vrij lastig te linken, Holden lijkt nog de beste optie.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom dit ja
MLS silver wingers zijn zo brak..
Zusi en Kandji waren de grootste bronze helden ooit..in FUT12. CAM en Spits. Zusi had toen een bronze TOTS..die was ook geniaal. Iedere longshot was raak.quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man heb ik een tijdje mee gespeeld in FUT13, als CAM...echt een baas. In FUT14 is hij RM, maar met wat minder pace...useless dus waarschijnlijk
FUT12 heb ik amper gespeeld, maar ik vond hem dit jaar ook nog echt fijn spelen. Geloof alleen niet dat dat volgend seizoen nog zo gaat zijnquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zusi en Kandji waren de grootste bronze helden ooit..in FUT12. CAM en Spits. Zusi had toen een bronze TOTS..die was ook geniaal. Iedere longshot was raak.
Maar op de vleugel..mehh
quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Thye! Melden!
Ik las trouwens dat Stronger van Kanye West niet doorging.Balen voor die knul. Ik had me al verheugd op pics.
Van zijn klas.
15-jarige meisjes in sweatpants.
Dus toch! G teamsquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dat ik beperkt was, maar iemand uit mijn team pakt gewoon al voor de 3e keer mijn tas
Derksen heeft gelijk: die man begint een gevaarlijke gek te worden.quote:
Inderdaad...maar het levert wel aardige tv op. Zonder hem was VI vanavond waarschijnlijk helemaal nergens over gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Derksen heeft gelijk: die man begint een gevaarlijke gek te worden.
Lekker schotquote:
moet ik ook doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is huiswerk aan het maken, laat hem maar.
hou je fucking bek dicht kut ventquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is huiswerk aan het maken, laat hem maar.
Huiswerk in havo 4.quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ook
We zitten in het zelfde schuitje
oei romantisch, mag ik er ook bijquote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ook
We zitten in het zelfde schuitje
dit dusquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Fuszy het volgende:
sowieso huiswerk
net alsof we niks beters te doen hebben.
/zet George op
Ik heb morgen ook van 13-17u tijd tussen de lessen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook nog huiswerk.. morgen om 11:30 heb ik weer les. Dan moet ik van 1 uur tot 4 uur wachten dus dan heb ik tijd om naar de AH XL te gaan en ik ben om 17:30 vrij.
Ik de laatste 2 levels van jj2 nogquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus
ik moet goddomme SR4 nog uitspelen kutschool
Wat ga je dan in de tussentijd doen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook van 13-17u tijd tussen de lessen.
In de aula zitten en frikadelbroodjes eten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat ga je dan in de tussentijd doen?
Hopelijk kan ik volgende week op school op de web app van FUT14.quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In de aula zitten en frikadelbroodjes eten.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik volgende week op school op de web app van FUT14.
En dan verkoopt niks omdat niemand match coins krijgtquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Blijf dan thuisquote:Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zaterdag kunnen we al in de webapp dankzij jou.quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgende week worden de eerste tamper bans uitgedeeld
Ja eigenlijk wel, maar wanneerquote:
Ik hoef ook niet te verkopen, ik kan wel alvast spelers gaan inkopen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef fetss het volgende:
[..]
En dan verkoopt niks omdat niemand match coins krijgt
Ik moet elke dinsdag 3 uur wachten dus dan heb ik genoeg tijd om te handelen.quote:
Basketbaltraining? Waar speel je?quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben om 3 uur klaar en ik heb om 6 uur basketbaltraining [ afbeelding ]
Nu.quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar wanneer
Al heb ik dit een half jaar geleden ook al gezegd.
En de eerste coins bij elkaar geharkt!quote:Op maandag 9 september 2013 21:46 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgende week worden de eerste tamper bans uitgedeeld
Bij VI doen ze altijd alsof Serero niet bestaatquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef Vijf_voor het volgende:
BREAKING
VI: "Serero, geen geweldige jeugd"
Vind het echt kansloos. Maar dit is blijkbaar wat je moet doen om veel views te krijgenquote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gast is echt gestoord. Hoe verzin je het
viel vorig jaar wel mee hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:45 schreef fetss het volgende:
[..]
En dan verkoopt niks omdat niemand match coins krijgt
ik speel nog nergens hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Basketbaltraining? Waar speel je?
Tof man! Oud teamgenoot van mij speelt nu ook in het westen. Speelt eerste divisie ergens Amsterdamquote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel nog nergens hoorvriend van me speelt bij Erasmus team en ik ga meetrainen
Geojen basketbal lengte heb jequote:Op maandag 9 september 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik speel nog nergens hoorvriend van me speelt bij Erasmus team en ik ga meetrainen
Basketbal is niet alleen maar lengte he!quote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geojen basketbal lengte heb je
Lengte en kracht? Beide bezit Kevinho niet.quote:Op maandag 9 september 2013 21:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Basketbal is niet alleen maar lengte he!Ben zelf ook maar een ukkie van 1.80 hoor!
Bodrum is geen Thailand.quote:
Vind het allemaal wel een beetje hetzelfde. Na 2 filmpjes begint het al te vervelen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gast is echt gestoord. Hoe verzin je het
quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lengte en kracht? Beide bezit Kevinho niet.
Maar hij zou idd wel guard kunnen worden
Doet mij denken aan die Southpark aflevering waarin Kyle basketballer wilt wordenquote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Snelheid is ook wel een dingetje!quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
okquote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag trainde er ook een nieuwe bij ons mee.
Jezus wat was die slecht passes over 10 meter fout, niet doordraaien, geen coaching en een motoriek van een olifant
Als dat bij jou in het team zit moet het toch te denken geven...quote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
Jezus wat was die slecht passes over 10 meter fout, niet doordraaien, geen coaching en een motoriek van een olifant
haha geniaal!quote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
zit je al bij AZ?quote:Op maandag 9 september 2013 22:02 schreef Djeetje het volgende:
Niet zo makkelijk scoren jongen!quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als dat bij jou in het team zit moet het toch te denken geven...
Motoriek is niet hetzelfde als postuur he. Of is het vdm?quote:Op maandag 9 september 2013 22:03 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
haha geniaal!Motoriek van een olifant!
Wel makkelijk als je mensen van je af wilt houden!
Nee wij hebben wel een jongen van AZ die kerel heeft echt een mega egoquote:
Tja wie weet, maar door debiel te lopen, houd je ook aardig mensen van je af!quote:Op maandag 9 september 2013 22:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Motoriek is niet hetzelfde als postuur he. Of is het vdm?
Hij struikelde over zijn eigen voeten toen hij achter uit moest rennenquote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tja wie weet, maar door debiel te lopen, houd je ook aardig mensen van je af!
Vicente Sanchezquote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom dit ja
MLS silver wingers zijn zo brak..
Klopt ja, op rechts bedoel ik eigenlijk ook. Begon met Depay + Johnson en daar kwam de rest uitquote:Op maandag 9 september 2013 22:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vicente Sanchez
Alleen op rechts is er niks en qua Amerikanen in het buitenland dan nog Joshua Gatt met zijn kut work rates.
Daarom ook dat ik met een gold-silver hybrid bezig ben rondom Sanchez.
183 is prima hoorquote:Op maandag 9 september 2013 21:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geojen basketbal lengte heb je
We geloven in jequote:Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Tony Parker is ook maar 1,75 en dat is ook een gigantische koningEn als ik verhalen hoor van die gozer ben ik nog behoorlijk goed. Mensen die gewoon met de bal in de hand naar de basket lopen
Kevy Parkmonsquote:Op maandag 9 september 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Tony Parker is ook maar 1,75 en dat is ook een gigantische koningEn als ik verhalen hoor van die gozer ben ik nog behoorlijk goed. Mensen die gewoon met de bal in de hand naar de basket lopen
Godverjuquote:
Die is toch veel te lang voor jou.quote:
Wat ik me trouwens afvraag; hoe kwam je bij dat filmpje hierboven terecht?quote:
dat kanaal werd hier eens gepost geloof ik en toen ben ik het gaan volgen omdat ik me telkens kapot lachtequote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag; hoe kwam je bij dat filmpje hierboven terecht?
lekker boeiend. verzin dan maar wat met Nate robinsonquote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die is toch veel te lang voor jou.
Hoe is het met Dion jr?quote:Op maandag 9 september 2013 22:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat ik me trouwens afvraag; hoe kwam je bij dat filmpje hierboven terecht?
Goedquote:
Mooi zo!!quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Goed![]()
![]()
En daar? Kan toch niet lang meer duren...
lijkt me geen probleem voor onze taalvirtuoos.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat kanaal werd hier eens gepost geloof ik en toen ben ik het gaan volgen omdat ik me telkens kapot lachte
[..]
lekker boeiend. verzin dan maar wat met Nate robinson
het is algemeen bekend dat Kent de allerbeste teamnamen verzint ja.quote:Op maandag 9 september 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
lijkt me geen probleem voor onze taalvirtuoos.
Spannend man, hoop dat het bij jullie wat beter gaat.quote:Op maandag 9 september 2013 22:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooi zo!!
Deze week moet het gebeuren![]()
Heb ze ook al eens goedkoper langs zien komen volgens mij. Ligt eraan of je het geld echt nodig hebt anders gewoon bewaren mocht je nog eens spelen of later je kindquote:Op maandag 9 september 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand een idee wat ik nog krijg voor mijn PS3 superslim (500gb) met nog garantie?
Ik zie op mp allemaal van die dingen voor 200,- te koop staan, best weinig![]()
Mijn kind zal tegen die tijd wel zeuren om een PS5quote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ze ook al eens goedkoper langs zien komen volgens mij. Ligt eraan of je het geld echt nodig hebt anders gewoon bewaren mocht je nog eens spelen of later je kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Heb er wel 3 controllers en 14 spellen bijquote:Op maandag 9 september 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ze ook al eens goedkoper langs zien komen volgens mij. Ligt eraan of je het geld echt nodig hebt anders gewoon bewaren mocht je nog eens spelen of later je kind
Rond Sinterklaas verkopenquote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb er wel 3 controllers en 14 spellen bij
moet ik daarom op Skype komen ?quote:Op maandag 9 september 2013 22:39 schreef Lindgren. het volgende:
Djeetje, kom eens op de skaaip. We willen je naaktpics stem horen.
quote:Op maandag 9 september 2013 22:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rond Sinterklaas in mijn schoen stoppen
Denk je niet dat ze echt zakken als een baksteen wanneer de PS4 uit is?quote:
Streamen plsquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 22:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn kind zal tegen die tijd wel zeuren om een PS5
Of eroverheen pissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Denk het niet, rond Sinterklaas gaan ouders juist op zoek naar zulke complete pakketten.quote:Op maandag 9 september 2013 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze echt zakken als een baksteen wanneer de PS4 uit is?
Ga jij als kind nou een ouder vertellen wat ouders doenquote:Op maandag 9 september 2013 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk het niet, rond Sinterklaas gaan ouders juist op zoek naar zulke complete pakketten.
niks mis mee toch?quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Sinterklaas die tweedehands cadeautjes brengt
Samen met crisis-piet op een shetlanderquote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Sinterklaas die tweedehands cadeautjes brengt
Zeker niet, maar toch is het idee ervan best grappigquote:Op maandag 9 september 2013 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks mis mee toch?mijn eerste console was ook tweedehands
of derdehands ofzo
Kind? Pardon?quote:Op maandag 9 september 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga jij als kind nou een ouder vertellen wat ouders doen
Het blijft me achtervolgenquote:
Scholes de man van de belachelijke tackles, youtube dat maar eensquote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert kijk even vanaf 0:50 en daarna niks meer zeggen over die kut ginger
godver wat een mongoolquote:Op maandag 9 september 2013 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scholes de man van de belachelijke tackles, youtube dat maar eens
etc
In zijn top tijd
Echt een schaamte voor de gingers die Scholesquote:Op maandag 9 september 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver wat een mongoolbakkertje houdt gewoon van dat soort idioten, Keane vindt ie ook geweldig
quote:Op maandag 9 september 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt een schaamte voor de gingers die Scholes
Need For Speed Most Wanted op de PS2quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
geweldig spel was daten die intro
![]()
nooit gehadquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Need For Speed Most Wanted op de PS2
Omhoog klimmen in de blacklist.quote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Need For Speed Most Wanted op de PS2
en steeds net niet ontkomenquote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omhoog klimmen in de blacklist.En die politieachtervolgingen, van soms wel een uur.
En dan kon je in een vluchthokje staan en zagen ze je zogenaamd niet toewel ze 3 meter van je afstondenquote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Omhoog klimmen in de blacklist.En die politieachtervolgingen, van soms wel een uur.
Er is een release van geweest 1 jaar terug die heb ik een tijdje terug gespeeld, maar die kon niet tippen aan de 1equote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en steeds net niet ontkomenen dan die cool down spots zoeken
brb even MW downloaden
Ik had een plekje in een winkelcentrum gevonden waar politieauto's niet tegenop redenquote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan kon je in een vluchthokje staan en zagen ze je zogenaamd niet toewel ze 3 meter van je afstonden
Die blauw met zilvere BMW was echt vet
ja je spreekt wel met de NFS koning hier hequote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er is een release van geweest 1 jaar terug die heb ik een tijdje terug gespeeld, maar die kon niet tippen aan de 1e
Toen rage ik al door die spijkermattenquote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik had een plekje in een winkelcentrum gevonden waar politieauto's niet tegenop redenZoveel mogelijk schade veroorzaken en dan naar dat plekje om te ontkomen.
Spijkermatten![]()
Die chick die in het spel zat ookquote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toen rage ik al door die spijkermatten
Of expres weer wachten op de politie zodat ze je niet kwijt raakte
Ja inderdaad binnenkort komt er weer een nieuwe toch ?quote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja je spreekt wel met de NFS koning hier he
allang gespeeld maar dat was gewoon een konkospel
Dat spel was ook gewoon nog vet als je het al had uitgespeeld.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die chick die in het spel zat ook![]()
ja rivals, maar ik weet niet hoe dat zit, ik volg het niet zo meerquote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad binnenkort komt er weer een nieuwe toch ?
Dit spel is ook wel vet:
Ik ga hem denk ik wel spelen samen met The Crewquote:Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja rivals, maar ik weet niet hoe dat zit, ik volg het niet zo meer
ga je direct ps4 halen danquote:Op maandag 9 september 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik wel spelen samen met The Crew
Weet ik nog niet twijfel echt het ligt er denk ik heel veel aan hoeveel ik dit jaar ga verdienen met FUT.quote:
Ik wacht nog steeds op de 360 versiequote:Op maandag 9 september 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik was vroegah zwaar verslaafd aan het spel Carmageddon
quote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Its my lucky evening op fifa. Ik denk. Ff 200k packs openen
Thiago Silva
Suarez
Toure
Cavani
Alonso
Fabregas
dat is gewoon normaal toch voor jou? Niks bijzondersquote:Op maandag 9 september 2013 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Its my lucky evening op fifa. Ik denk. Ff 200k packs openen
Thiago Silva
Suarez
Toure
Cavani
Alonso
Fabregas
RS?quote:
Ik vind het wel bijzonder. Goede avond. Nog 200k op de bank overquote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is gewoon normaal toch voor jou? Niks bijzonders
Mijn eerste was een PS2 en mijn buurjongen had een Gamecube daar op vond ik Pokemon altijd vetquote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn eerste spelcomputer![]()
Toen iedereen nog gelukkig was met pac man en tetris
Buurjongen? Moest je daar ook met de scooter naartoe?quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn eerste was een PS2 en mijn buurjongen had een Gamecube daar op vond ik Pokemon altijd vet
Dat is nog niet eens zo lang geleden..quote:Op maandag 9 september 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn eerste was een PS2 en mijn buurjongen had een Gamecube daar op vond ik Pokemon altijd vet
De SEGA ftwquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo lang geleden..
Tussen de Atari en mijn huidige PS3 zitten misschien wel 10 spelcomputers die ik gehad heb.
De mooiste herinneringen heb ik aan de Super Nintendo. Mario allesen Home Alone natuurlijk
![]()
Ik heb ook nog een spel van Sonic gehad op de Super Nintendoquote:
Ik wist niet eens dat er een spel van Sonic was op de Super Nintendoquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een spel van Sonic gehad op de Super Nintendo![]()
Alleen weet ik zo niet meer welke.
Ik zie niksquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een spel van Sonic was op de Super Nintendo
Ik wil niet beweren dat Scholes in verdedigend opzicht iets voorstelde of dat hij overall een betere speler was dan Ronaldinho, maar neem nu bijvoorbeeld dat beeld van 2:30. Dat komt uit de wedstrijd van Milan tegen United in 2010 voor de Champions League. Scholes gaf toen een assist en scoorde een goal. Dan kan Ronaldinho nog heel leuk hem 1/2 keer voorbijgaan(voor mijn part doet hij het meer dan 100 keer), maar dan nog heeft Scholes een grotere invloed gehad in een wedstrijd die United overigens met 2-3 won. De return werd 4-0 en daar was Ronaldinho al helemaal nergens te bekennen. Het zijn allemaal momentopnames en helemaal geen goede graadmeter.quote:Op maandag 9 september 2013 23:10 schreef Djeetje het volgende:
Bakkert kijk even vanaf 0:50 en daarna niks meer zeggen over die kut ginger
2:30 ook even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |