SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Mijn training is weeeeer afgelast. Nu al de 3de keer in 4 dagen.quote:
Had ik hem alweer?quote:Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
nee want jij hebt nooit door dat je de lapo hebt
Echte bazen zijn er nog.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En dan hier alles maar laten hangen?
Tsjonge jonge jonge!
Meteen al een aantal repliesquote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/forums/show/157.page
Kan je aangeven als er iets niet klopt.
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapselsquote:
Goeiequote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tim moet Cavanda even doen
Wel apart dat de lengte van RvP fout is
Gewoon onder de indruk van hun uiterlijk... Afschrikken kan voldoende zijn!quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Ik heb geregeld bij Willem II gewerkt (o.a. op het parkeerterrein). Maar die stewards zijn zelf ook gewoon hele fanatieke supporters en dan moesten wij op een gegeven moment bij de poort gaan staan, voor als er laatkomers zijn, dan moesten wij die kaartjes scannen. Het punt is dus dat die tokkies de wedstrijd gewoon gingen kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF danquote:
TOTS Martinez, nu een paar wedstrijden mee gespeeld, maar is een tankquote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF dan
Ik wel, maar ga je er niks over uitleggenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef zerokil het volgende:
Iemand hier die wat weet van Wordpress?
Ik kan welquote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Ik ga nog even gauw wat boodschappen doen. 21:00 ofzo?
Alleen maar omdat ik een artikeltje van die Cubaan/Amerikaan aan het zoeken was, anders had ik die Belg eerder gepostquote:
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er een keer niet bij op een zondag en ik word gelijk niet meer gevraagd....
Dat zijn bijna allemaal dezelfde mensen die je nu opnoemt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.
Sill
ouders
vrienden
je vriendje
Nou dat is een mooi afscheidsberichtquote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
http://chuzzz.com/
RIP in peace
Waarom verwijzen ze niet naar wefut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |