SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een lach als je van binnen huilt
Mijn training is weeeeer afgelast. Nu al de 3de keer in 4 dagen.quote:
Had ik hem alweer?quote:Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef n0ir het volgende:
[..]
nee want jij hebt nooit door dat je de lapo hebt
Echte bazen zijn er nog.quote:Op maandag 9 september 2013 20:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
En dan hier alles maar laten hangen?
Tsjonge jonge jonge!
Meteen al een aantal repliesquote:Op maandag 9 september 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/forums/show/157.page
Kan je aangeven als er iets niet klopt.
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapselsquote:
Goeiequote:Op maandag 9 september 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tim moet Cavanda even doen
Wel apart dat de lengte van RvP fout is
Gewoon onder de indruk van hun uiterlijk... Afschrikken kan voldoende zijn!quote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Ik heb geregeld bij Willem II gewerkt (o.a. op het parkeerterrein). Maar die stewards zijn zelf ook gewoon hele fanatieke supporters en dan moesten wij op een gegeven moment bij de poort gaan staan, voor als er laatkomers zijn, dan moesten wij die kaartjes scannen. Het punt is dus dat die tokkies de wedstrijd gewoon gingen kijkenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die gasten staan daar stoer te doen en te duwen en laten zich dan tegenhouden door een legertje vrouwelijke stewards met korte, pittige kapsels
[ afbeelding ]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF danquote:
TOTS Martinez, nu een paar wedstrijden mee gespeeld, maar is een tankquote:Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Javi Martinez beviel mij niet echt, de NIF dan
Ik wel, maar ga je er niks over uitleggenquote:Op maandag 9 september 2013 20:12 schreef zerokil het volgende:
Iemand hier die wat weet van Wordpress?
Ik kan welquote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Ik ga nog even gauw wat boodschappen doen. 21:00 ofzo?
Alleen maar omdat ik een artikeltje van die Cubaan/Amerikaan aan het zoeken was, anders had ik die Belg eerder gepostquote:
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ben er een keer niet bij op een zondag en ik word gelijk niet meer gevraagd....
Dat zijn bijna allemaal dezelfde mensen die je nu opnoemt.quote:Op maandag 9 september 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah jij stelt iedereen boven ons.
Sill
ouders
vrienden
je vriendje
Nou dat is een mooi afscheidsberichtquote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
http://chuzzz.com/
RIP in peace
Waarom verwijzen ze niet naar wefut
Echt hèquote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dat is een mooi afscheidsbericht!
quote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubben? Ik ga nog even gauw wat boodschappen doen. 21:00 ofzo?
Dat waren stats uit het Creation Centre btw, en die klopten niet allemaal.quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Kon je vorig jaar voordat FUT13 uit was alle stats al op zien!
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.quote:Op maandag 9 september 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
Ze waren vorig jaar wel de eerste met die stats, maar ze hebben weinig met hun first mover advantage gedaan steeds. Een beetje zoals wefut in sommige opzichten dus, maar ik ben benieuwd naar versie 2.0 nu
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.
Begonnen met 2 iig.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?
Geen idee. Maar Pascal en Reemi zijn wel wat ambitieuzer hoor dan Boarquote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wefut zijn 2 dudes..(met af en toe wat steun). Hoeveel mensen zitten er achter Futhead dan bijvoorbeeld?
Klopt ja. Spotifyquote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Patje1987 het volgende:
Rockers - Bro Safari & UFO! Remix, a song by Kill The Noise on Spotify.
Haters gaan haten.
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shitquote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zeer succesvol mag ook wel gezegd worden!
En ook de kleine aandeelhouders lachen de ballen uit hun broekquote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shit
Bron?quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja en ze hebben er ook een klein fortuin mee verdiend. Hadden de rechten van de site ofzo verkocht voor 1 miljoen, daarom is er onderaan ook die vage Curse shit
Nee. De eigenaar heeft het moeilijk gehad. Zijn broer is kort geleden overleden en hij kreeg ruzie met The Hub (NepentheZ enzo).quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Chuzzz was 1 dude. En hij heeft een hekel aan FIFA/EA nu dus daarom deed ie al maanden niks meer aan de site.
Cursequote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoezo dan nee?quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. De eigenaar heeft het moeilijk gehad. Zijn broer is kort geleden overleden en hij kreeg ruzie met The Hub (NepentheZ enzo).
Hier dus http://venturebeat.com/20(...)thead-com-exclusive/quote:
Nou ja, het is niet dat hij gestopt is omdat hij EA haat.quote:Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dan nee?Kan toch een combinatie van die dingen zijn? Volg hem op twitter en hij loopt steeds te ragen richting EA...
Als je een voetbalgame wilt spelen moet je wel FIFA. Echt eigenlijk te gek voor woorden dat er geen éen serieuze concurrent is. Maar EA heeft zo'n voorsprong met hun engine, en ook met exclusieve licenties.quote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Iedereen heeft vaak haat tegenover Fifa, maar diezelfde mensen blijven het spel kopen. Ik koop hem zelfs vaker dan één keer.
Dit dus.quote:Op maandag 9 september 2013 20:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je een voetbalgame wilt spelen moet je wel FIFA. Echt eigenlijk te gek voor woorden dat er geen éen serieuze concurrent is. Maar EA heeft zo'n voorsprong met hun engine, en ook met exclusieve licenties.
Wib, thx voor die linkjes.
Gewoon te heet gewassen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Van Persie en Sturridge zijn in FUT 14 5 centimeter kleiner.Beide nu 1,83m. Sturridge heeft wel 4* skills gekregen.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Ga ik speciaal 's avonds boodschappen doen omdat er 's middags alleen lelijke huisvrouwen aan de kassa zitten, is het nu gewoon hetzelfde.Allemaal afzichtelijk.
Alsnog eentje geregeld, maar het voelt toch niet hetzelfde.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Ben ook ff langs de AH XL geweest, was helaas nog 1 kassa geopend met een 6.5 erachter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Ga ik speciaal 's avonds boodschappen doen omdat er 's middags alleen lelijke huisvrouwen aan de kassa zitten, is het nu gewoon hetzelfde.Allemaal afzichtelijk.
Oke...en wat is er met Petra dan?quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Hij praat geen Friesquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
Haha, die kantineheld is een vriend van een vriend van mij. Wie wil me aanraken?
Ik. Maar dat doe ik ook zonder de status die je nu hebt verworven.quote:
Die heb ik net versierd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke...en wat is er met Petra dan?
Ze ziet er goed versierd uit ja.quote:
quote:
Oke...ik weet niet wat ik onder dat kettinkje (tussen haar tetten) zie hangen, maar het ziet er minder smakelijk uit. Ik heb al over mijn beeldscherm zitten krabben, maar dat is het niet...quote:
huiswerk is er om niet te makenquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
huiswerk is er om niet te maken
en als het echt verplicht is, is het er om uit te stellen.
Waar haalt Toefjes die moppies toch vandaan??quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, dit is Petra.
Je moet de juiste winkel weten hequote:Op maandag 9 september 2013 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waar haalt Toefjes die moppies toch vandaan??
Bij onze C1000 zit wel iemand die er wel leuk uitziet. Ik ga dan altijd naar de kassa waar zij zit.quote:Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
Dan zou ik gelijk in de tweede week uit m'n projectgroep getrapt wordenquote:Op maandag 9 september 2013 21:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
huiswerk is er om niet te maken
en als het echt verplicht is, is het er om uit te stellen.
Curse paid $1.1 million for the sitequote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hier dus http://venturebeat.com/20(...)thead-com-exclusive/
En hier maar daar staat niks over het geld http://www.curse.com/news(...)e-gaming-market-with
dan wel de lul jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dan zou ik gelijk in de tweede week uit m'n projectgroep getrapt wordenDoor regels die ik zelf heb opgesteld
![]()
Zogenaamd om mezelf te motiveren om goed te werken
![]()
![]()
Eddie Johnson.quote:
Daarom dit jaquote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Eddie Johnson.Wat een stats.
Met silvers is hij vrij lastig te linken, Holden lijkt nog de beste optie.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom dit ja
MLS silver wingers zijn zo brak..
Zusi en Kandji waren de grootste bronze helden ooit..in FUT12. CAM en Spits. Zusi had toen een bronze TOTS..die was ook geniaal. Iedere longshot was raak.quote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man heb ik een tijdje mee gespeeld in FUT13, als CAM...echt een baas. In FUT14 is hij RM, maar met wat minder pace...useless dus waarschijnlijk
FUT12 heb ik amper gespeeld, maar ik vond hem dit jaar ook nog echt fijn spelen. Geloof alleen niet dat dat volgend seizoen nog zo gaat zijnquote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zusi en Kandji waren de grootste bronze helden ooit..in FUT12. CAM en Spits. Zusi had toen een bronze TOTS..die was ook geniaal. Iedere longshot was raak.
Maar op de vleugel..mehh
quote:Op maandag 9 september 2013 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Thye! Melden!
Ik las trouwens dat Stronger van Kanye West niet doorging.Balen voor die knul. Ik had me al verheugd op pics.
Van zijn klas.
15-jarige meisjes in sweatpants.
Dus toch! G teamsquote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
Ik dacht dat ik beperkt was, maar iemand uit mijn team pakt gewoon al voor de 3e keer mijn tas
Derksen heeft gelijk: die man begint een gevaarlijke gek te worden.quote:
Inderdaad...maar het levert wel aardige tv op. Zonder hem was VI vanavond waarschijnlijk helemaal nergens over gegaan.quote:Op maandag 9 september 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Derksen heeft gelijk: die man begint een gevaarlijke gek te worden.
Lekker schotquote:
moet ik ook doenquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is huiswerk aan het maken, laat hem maar.
hou je fucking bek dicht kut ventquote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij is huiswerk aan het maken, laat hem maar.
Huiswerk in havo 4.quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ook
We zitten in het zelfde schuitje
oei romantisch, mag ik er ook bijquote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ook
We zitten in het zelfde schuitje
dit dusquote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef Fuszy het volgende:
sowieso huiswerk
net alsof we niks beters te doen hebben.
/zet George op
Ik heb morgen ook van 13-17u tijd tussen de lessen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook nog huiswerk.. morgen om 11:30 heb ik weer les. Dan moet ik van 1 uur tot 4 uur wachten dus dan heb ik tijd om naar de AH XL te gaan en ik ben om 17:30 vrij.
Ik de laatste 2 levels van jj2 nogquote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit dus
ik moet goddomme SR4 nog uitspelen kutschool
Wat ga je dan in de tussentijd doen?quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook van 13-17u tijd tussen de lessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |