Gebaren van Lotte en Max, babygebaren heet het, kijk maar eens op youtubequote:Op woensdag 18 september 2013 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
Knap hoor, al die ontwikkelingenwat kunnen ze al veel zeggen !
Super knap Fee en Tinu !
Lief hoor Son: je 2 tal !
Zoe: heeft ze misschien last van het feit dat jij je man mist ? Dat ze dat aanvoelt ?
PE: wat zijn dat voor gebaren ?
Soempie: Zweden, wat spannend. En beterschap
Bijna alles is verboden tot 3 jaar.....Dat is denk ik ook om zichzelf in te dekken, als je kind stikt in een krijtje, kan je hun niet aansprakelijk stellen lijkt me dan....quote:Op woensdag 18 september 2013 20:41 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat heel goed hier Zoe ! Vandaag toevallig wat huilerig door moeheid, maar verder super liefZe groeit als kool. Bijna stats ben heel benieuwd.
Vandaag nieuwe krijtjes gekocht, maar ook deze zijn "verboden" tot 3 jaar.
Iemand een tip ? Ze vindt tekenen nu al zo leuk
Geen idee...Lijkt me niet echt lekker trouwens, zo'n krijtjequote:Op woensdag 18 september 2013 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
Klinkt leuk PE !
Ze stopt de krijtjes in haar mond. Gaat het daar niet over ? Kleurstoffen enzo ?
Ze eet alles wat niet eetbaar isquote:Op woensdag 18 september 2013 21:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Geen idee...Lijkt me niet echt lekker trouwens, zo'n krijtje
Dat je dat nog weetquote:Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
Zie steeds die foto van Kyara met M voor me. Hij was toen nog geen 1 jaar geloof ik. Zat al te verven op het KDV. Dat lijkt me nou zo super leuk.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:07 schreef Kyara het volgende:
Succes Soesa. Ik vond de BMR echt heel naar. Niet eens zozeer de prik an sich, maar wel het feit dat de hele weerstand naar de kloten gaat en ze dan veel sneller allerlei dingen oppakken. Ze kunnen er ook tot 10 dagen na de prik nog last van hebben.
Ik vond die prik hier zo erg (of nou ja, de gevolgen dan) dat ik nu al op zie tegen de bmr voor de meisjes. Hoewel de omstandigheden hier ook wat anders waren natuurlijk.
Maar goed, ik wil je verder niet bang maken of zo
Met M gaat het een stuk beter. Gister tot 1 uur lopen spoken dus hij is nog wel moe, maar wel vrolijk en zo. Ook goed zijn boterhammetje gegeten.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Kyara het volgende:
Ik begrijp volkomen wat je bedoelt en ben het er ook helemaal mee eens. En je zou mijn opmerking inderdaad ook zo kunnen opvatten
Dus eigenlijk zijn we het allemaal met elkaar eens!
Hoeveel paar schoenen hebben jullie kindjes?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:16 schreef Kyara het volgende:
Ik begrijp volkomen wat je bedoelt en ben het er ook helemaal mee eens. En je zou mijn opmerking inderdaad ook zo kunnen opvatten
Dus eigenlijk zijn we het allemaal met elkaar eens!
Hoeveel paar schoenen hebben jullie kindjes?
Thnxquote:Op vrijdag 20 september 2013 12:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snapte je ook hoor Fee! HarmonieEn lekker projecteren mag af en toe ook best. Het is ook best wat met J, dus dat je daar af en toe over moet bomen is heel logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |